Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

salut, subscriu si eu celor cu aceasta problema, mi-a murit motorul pur si simplu, nici un martor aprins in bord, pur si simplu nu mai pornea, norocul meu ca aveam deja o pompa pregatita, numai motorasul, l-am schimbat cam in 20min, dar dupa ce l-am demontat si l-am alimenata la 12v supriza a pornit si a mers mult si bineeeee, pina m-am plictisit....., pe cel defect scria automotive germania, deci presupun ca a mai fost inlocuit, a reusit cineva sa demonteze motorasul si sa vada cauza ptr. care s-a bocat, mentionez ca am incercat si cu el pe masina, scos pompa si pus contactu dar era mort, presupun ca in momentul in care l-am scos din pompa s-a zdruncinat mai tare si si-a revenit....., am sa incerc sa-l demontez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia putin operatiunea de demontare/montare ?

Ceva poze ar fi binevenite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar poze nu am apucat sa fac...., operatia e destul de simpla iti trebuie 3 surubelnite si un ciocanel sau patent , se scoate bancheta din spate, se scoate prima mufa de pe capacul de plastic, se scoate capacul, se scoate o 2-a mufa de pe pompa, se decupleaza conductele de la pompa , 3 in cazul meu, pompa este fixata de rezervor cu o flanse cu niste aripioare gen pana, care se strige-slabeste prin rasucire, aici e nevoie de o surubelnita si ceva de batut in ea, se scoate pompa afara, se localizeaza f. usor motorasul, e un cilindru din aliminiu si e fixat in lacasul pompei cu 3 cleme, se introduce cite o surubelnite intre fiecare clema si motoras, iar la ultima acesta ar trebuie sa se elibereze, daca surubelnitele sint destul de groase ~ 5-6mm tija, se trage apoi afara, se forteaza putin furtunasul care iese din el, e destul de flexibil, se scot cei doi papuci de la alimentare - sa nu uitati care e pe plus si pe minus, se scoate furtunasul prin rasucire si tragere cu grija caci iese, se racordeaza furtunul la cel nou, se monteaza in aceeasi pozitie in lacasul din pompa, se preseaza pana agata clemele, se monteaza papucii de la alimentare si apoi restul.......,

Modificat de BOGDANXTREM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Tocmai ce am patit-o si eu...si am observat ca pompa masinii tale este tot cu trei conducte, deci ai webasto pe ea. Am sapat dupa preturi si sfatul primit a fost sa iau doar motorasul, acel cilindru din aluminiu, nu si flotor etc. Ca sa vad codul de pe el, ar trebui demontata fiindca acel cod de pe capac este irelevant: la mine scrie doar 3CO919050 fara vreo litera in coada. Tu cum ai procedat? Poti sa-mi spui si mie codul de pe motoras? Ca ar trebui sa fie la fel, chiar daca a mea este de 1,9. Cu multumiri!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe motoras am gasit 2 coduri : 05 T 088 0130 si 7.50021.00, nu este nici o diferenta in ceea ce priveste motorasul (care de altfel este pompa proriuzisa), intre cea cu webasto si cea fara, eu am luat mototrasul de pe o pompa cu 2 conducte (de la dezmembrari), sint identice si ca coduri....., sper sa-ti fie de folos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu o sa transform masina intr-o "chinezarie". Nu cred ca te-ai risca sa montezi asa ceva pe masina, chiar daca pretul este intradevar mult sub cel actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu o sa transform masina intr-o "chinezarie". Nu cred ca te-ai risca sa montezi asa ceva pe masina, chiar daca pretul este intradevar mult sub cel actual.

ai certitudinea ca ce avem deja pe masina nu e produs in china ? .. in poze scrie clar "automotive germania" ca pe original...., de altfel multe branduri mari isi produc marfa in china , chiar daca acest lucru este putin cunoscut, asta nu inseamna ca sint un fan china...., dar costul unei pompe piersburg de aprox. 500 ron mi se pare putin exagerat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca multe dintre branduri renumite folosesc piata muncii din China datorita faptului ca este una foarte ieftina asta nu inseamna ca aceste produse sunt sub standarde. Nu plec de la idei preconcepute, dar ce producator care se respecta crezi ca si-ar vinde produsele folosind serviciile lui Ms. Iancy Zhang? Parerea mea: produsul de fata nu-mi ofera nici o garantie privind compatibilitatea cu cele OEM, eu unul nu as pune asa ceva pe masina.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint de acord cu tine, dar daca acest produs iti este vindut la un magazin sau dealer frumos ambalat cu 500ron il cumperi ...., eu sint indignat de problemele pe care le au prea multe passaturi cu aceasta pompa.. si tind sa cred ca este posibil sa avem asa ceva pe masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mare dreptate in ceea ce priveste problemele cu aceasta pompa la passaturi. Tocmai am rezolvat-o si pe a mea, la indicatiile tale, cu o pompa made in Poland la 450 lei. Este o rara avis tinand cont ca in aproape 90% din cazuri, magazinele de specialitate livreaza tot ansamblul (carcasa, plutitor, etc) si se invarte in jurul sumei de 1000 lei.... cat despre chinezisme, nu ma pot pronunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

astazi am primit scrisoarea recomandata de la service vw privind schimbarea pompei (dupa 5 ani) chiar daca masina nu mai este in garanzie ..codul de richiamo este 20M5 ..

toate cheltuielile sunt suportate de vw..(italia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu banuiesc ca locuiesti in Italia, noi aici suntem in "ROMANICA" , noi am primit rechemare pentru un capacel de plastic de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,stie cineva daca pompa de motorina de pe motorul de 1,9 este aceeasi cu cea de pe 2.0 ?Am gasit o masina la dezmembrari si as cumpara pompa sa o am, intrucat pentru bkp-ul meu tre sa fiu pregatit cand plec la drum 1 ,2 injectoare si o pompa asa de rezerva macar fie si ele din dezmembrari .

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Decembrie 2008,la 40000km, pompa de alimentare m-a lasat pur si simplu pe autostrada in Germania, la 140km la ora. A fost interesant ca, eu fiind in acel moment pe banda 2, am taiat calea unui tir de pe banda 1 si m-am oprit pe banda de siguranta. M-am echipat corespunzator, cu vesta reflectorizanta(era ora 23) si m-am deplasat pana la postul telefonic. Am apelat si a sosit in 30 de min o masina ADAC, care nu a cosntat problema exacta, dar a trimis platforma in alte 30 de min. Ne-am deplasat pe platforma,contra sumei de 140 eur, la cel mai apropiat service VW, A doua zi s-a constatat defectiunea la pompa de alimentare si a durat 5 zile pana a sosit de la depozitul central din Karlsruhe. :biggrin: Schimbul pompei a intrat pe garantie. Cost total 140 platforma+150cazare :ceuameni:

Modificat de g.adamov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,stie cineva daca pompa de motorina de pe motorul de 1,9 este aceeasi cu cea de pe 2.0 ?Am gasit o masina la dezmembrari si as cumpara pompa sa o am, intrucat pentru bkp-ul meu tre sa fiu pregatit cand plec la drum 1 ,2 injectoare si o pompa asa de rezerva macar fie si ele din dezmembrari .

ce-mi place asta, ca pe vremuri la dacie, aveai juma de masin ain portbagaj ca poate cine stie pica ceva pe drum.

spune-mi un lucru, chiar crezi ca poti schimba componentele astea pe marginea drumului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, sa stii ca si masina asta e facuta tot din piese ca si Daciile. Unii dintre noi chiar pot sa faca pe marginea drumului ceea ce fac mecanicii scoliti la VW in reprezentantele lor. Nevoia te invata :) si chiar daca nu esti impins de nevoie, tot e bine sa stii cum se depaneaza o masina si sa nu iei de bune toate rezolvarile si costurile pe care le dau mecanicii din reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu ma refeream la asta, sigur ca e f. bine sa stii sa te pricepi ca sa nu te incalece astia prin serviceuri. dar de aici pana la a merge cu piese in portabagaj, mi se pare o cale lunga (rau de tot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar schimbatul unei pompe de motorina e de-a dreptul banal. La injectoare hai ca as avea niste retineri, dar am vazut ca unii au reusit si operatiunea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni ,mie nu mi-e rusine sa intru sa repar un motor pe marginea drumului daca e nevoie si observ ca la aceasta masina chiar trebuie asta ca sa nu dau cat nu face pe remorcari si pe niste preturi asa de piperate la o masina de 2 bani la care care nu poti fi sigura pe ea daca te duce acasa .Eu sunt unul caruia nu-mi va lipsi lada de mimim de scule ,injectoare si pompa de motorina ,bujii incandescente si Ulei .E nevoie ,dau costumu jos si in 2 ore gata masina ,nu in 5 zile pentru o amarata pompa de motorina si unde ,cum au patit altii in Germania .Pe vremuri la Dacie si la Oltcit asa umblam ,asa ca revin la meseria de alta data ,cand imi faceam motorul bucati ,il intindeam pe jos ,curatam toate piesele ,schimbam ce era vechi si refaceam motorul , mergeam cu 140 km la ora cu Olcitul meu .La mine e un SH deabia luat si mi-e drag de ea ,o mai tin sper sa nu regret .

Eu am schimbat injectorul si am ajutat inca un Passatist sa plece din pana mergand pana acasa in 3 ,i-am scos si lui injectorul si credeti-ma toate le-am facut in fata blocului .Mai mare jealea sa vezi passat cu capota ridicata si meseriasul calare pe ea ,dar daca asta ne vinde Vw .....si nici macar nu recheama Bkp -ul la replace de Pompa si injectoare ,atunci le facem reclama proasta asa cum si-au batut ei joc de cei care participa la experimentul SIEMENS la injectoare la BKP .

marfa nemteasca ,ha ha ha uite ca si eu fac lucruri proaste ...

totusi ,stie cineva daca se potriveste pompa de motorina pe 1,9 pe 2.0 sau sunt diferite sau sunt functie de multele tipuri de motor de la 1,9 sau 2.0 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi ,stie cineva daca se potriveste pompa de motorina pe 1,9 pe 2.0 sau sunt diferite sau sunt functie de multele tipuri de motor de la 1,9 sau 2.0 ?

Pompele de motorina sunt identice. Difera carcasa la cele cu incalzire exterioara, adica au trei conducte. Sper sa nu ma insel, dar am trecut printr-o experienta de acest fel si cu ajutorul colegilor de pe forum, am ajuns la aceasta concluzie.

totusi ,stie cineva daca se potriveste pompa de motorina pe 1,9 pe 2.0 sau sunt diferite sau sunt functie de multele tipuri de motor de la 1,9 sau 2.0 ?

Pompele de motorina sunt identice. Difera carcasa la cele cu incalzire exterioara, adica au trei conducte. Sper sa nu ma insel, dar am trecut printr-o experienta de acest fel si cu ajutorul colegilor de pe forum, am ajuns la aceasta concluzie.

Am vrut sa zic incalzire auxiliara, nu exterioara.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint trei tipuri de ansamblu de pompa MADE IN FRANCE care au acelasi cod, difera doar litera de dupa cod B,C sau G ca dar pompa este identica .Asta iarna la -25

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi si o sa incerc sa am o pompa de rezerva ca sa nu raman in drum din acest motiv.Oricum chestia cu lovitul e foarte buna sa poti iesi din astfel de situatii neplacute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu stiu daca cineva s-a mai lovit de urmatoare problema:

in momentul in care nivelul motorinei scade f. putin sub 1/2din rezervor simt masina cum nu mai trage bine si in cativa km se opreste. am patit de vreo 4-5ori. am schimbat pompa de motorina de 2 ori si aceleasi probleme. astazi spre exemplu am reusit si am ajuns cu greu pana intr-o benzinarie(desi masina se oprea in mers daca nu era suficient de turata..adica peste 2500...), cand am franat si am pus piciorul pe ambreiaj a murit...i-am facut plinul si dupa vreo 20-30s de dat la automat a pornit. acum merge fara probleme...care poate fi problema? masina e din 2006 cu 160.000km, 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici conducta de la pompa la sorb. Se pare ca ai o fisura, ceva. In momentul cand rezervorul se goleste fisura prinde aer si se opreste motorul. Cand faci plinul trage combustibil prin fisura si iar merge.

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!