Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Si cum demonstrezi ca ti-a fost schimbata-n service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa vezi daca e scursa motorina pe linga pompa, daca locul e cu praf si nu e curatat de ei.inseamna ca nu ti-a umblat nimeni la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan masina a fost luata pe platforma si dusa in parcare la dealer. Urmeaza ca luni sa-mi faca receptia si constatarea. Totusi cand a venit baiatul cu autotractorul, acesta fiind mecanic, s-a uitat la pompa, i-a scos un furtunas si am pus de trei ori contactul. Pompa nu a spus nimic; cred ca trebuia sa arunce ceva motorina.

Referitor la ce spunea colegul Zabin, pentru care ii multumesc (dealtfel va multumesc tuturor pentru promptitudine), m-am mai linistit deoarece intr-adevar in jurul pompei era praf si nu erau urme de motorina, astfel elimin momentan posibilitatea ca cei din service sa-mi fi umblat la pompa sau la alte piese mai putin uzate ale masinii.

Mecanicul a confirmat ce spune si clau_75, ca nu au avut pana acum nicio masina 2.0 TDI CR cu pompa defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu esti primul, asta da ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel cu pompa de motorina , dupa un service la Cardinal unde baietii mi-au schimbat bucsele fata (pret fff piperat) si placutele spate ,dupa o zi am inceput sa aud un sunet infundat ...sub masina mi se parea , am ajuns sa verific toba , pe rampa nimic toba buna , in final am descoperit sursa sunetului ...sub bancheta masinii ...la cardinal mi-au confirmat ca e pompa ...masina are 130k si niciodata nu am mers pe rosu ,probabil nu i-a placut pompei rezervorul meu full ...m-a ajuns 1240 cu tot cu manopera ...nu ma lasase dar m-am decis sa o schimb preventiv .Pompa veche e France , asta noua Germany parca Piersburg.Sistem Webasto.Totusi rusine pt VW de cand am masina : volant, placa presiune, disc ambreiaj , manere portiera si butoane decojite in special ala de frana si bloc de lumini , incuietoare portbagaj spate , vopsea extrem de sensibila , pompa motorina ....Ma lua groaza cand ma gandeam ca s-ar putea sa imping masina in intersectie daca m-ar fi lasat pompa ...asa ca vreo saptamana am mers instress si cu rezervorul full tot timpul .

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate mie nu mi-a dat niciun semnal, a murit subit, m-a lasat in mijlocul drumului fara nici cea mai mica avertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ca in bancurile cu prosti, va vine sa credeti sau nu, astazi dupa ce am schimbat pompa de motorina, am zis sa fac o iesire din oras. Cand am ajuns aproape de locul in care patisem problema cu pompa, mi s-a oprit din nou masina din mers, mesaj MFD - ceva de genul "Emissions Workshop". Am incercat sa o repornesc...ioc. Am chemat mecanicul, crezand ca nu au montat pompa de motorina cum trebuie, dar a verificat-o la fata locului...functiona impecabil. A pus testerul, iar eroarea pe care o dadea acesta era "P 1517". La prima vedere era o eroare de parte electrica, ceva cu un releu motor. Am chemat platforma si am dus-o din nou la service, mecanicul deja stia ce este, dar nu voia sa-mi spuna pana nu-mi facea si demonstratia. Asa ca, ajunsi la service, a desfacut capacul de la axele cu came si a inceput sa scoata pe rand mufele de la injectoare in timp ce eu dadeam la automat. Cand a scos mufa de la injectorul nr 3, motorul a pornit ca prin "miracol"...concluzie - injectorul nr 3 este bulit, m-a pus draqu sa-mi iau passat cu injectoare Simens. Solutia este prea simpla - injectorul meu cel stricat + 1.600 Ron pe unul nou de la reprezentanta. Si uite asa, dragii mosului, am ajuns eu sa bag in passat in 2 zile 1020 Ron pompa de motorina + 1600 Ron una buc injector= 2.620 Ron la care se adauga 80 Ron taxa platforma =2.700 Ron. Am vandut eu BMW 745i ca floarea pt ca mi se parea ca imi consuma mult si am luat passat ca se intretine mai "usor"...am dat pe draqu si l-am luat pe frate-su, halal afacere, vai de capul meu !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic :

@fantozzi -stiu prin ce treci, eu anul trecut am investit 6500 de ron intr-un opel astra in radiator AC(700 ron ) si pompa de injectie(5800ron -noiembrie 2009 ) si ma ia cu fiori de oftica cand ma gandesc ca a picat pompa chiar cand cautam sa o vand sa iau un passat b5.5 . Acum dupa 4 ani trag linie si constat ca am investit in total vreo 8000 de ron pe piese (incluzand modificari de genul instalare tempomat si BC si alte prostii) bani care nu se mai recupereaza

Dar cand ma ia cu fiori intru aici pe vw forum la probleme B6 si imi trec fiorii repede cand vad passaturi care ajung la 100 k km cu vreo 4-5 injectoare si 2 volante si probleme cu turbine in limp mode si altele mult mai costisitoare decat la mine... si imi trece repede starea gandindu-ma ca posesorii de B6 pe langa o caruta de bani dati pe piese mai platesc si casco si mai au si grija distributiei (eu avand pe lant )

Si uite asa constat ca cea mai buna masina e aia pe care o ai chiar daca face anul asta 10 ani de utilizare, avand in vedere groapa financiara de anul trecut nu am alta solutie decat sa merg in continuare cu ea, ar fi pacat sa o dau acum cand e pusa la punct.

Din fericire pt mine masina nu prea mai are puncte slabe nerezolvate de cand e la mine- din nefericire pt tine tu mai ai 3 injectoare vechi tot Siemens, mai ai si volant cu masa dubla ...

Concluzie: Sfat prietenos este sa incerci sa te orientezi spre o masina pe benzina

PS Bine ca nu ai cutie automata

Modificat de Drogas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A venit si randul meu sa scriu aici. E primul meu post :)

De vreo 2 saptamani pompa de motorina imi da semnale. S-a oprit motorul de cateva ori, numai la turatii si viteze mici. Dar de fiecare data a pornit din prima, asa ca am zis ca pot sa astept pana dupa Paste ca sa o inlocuiesc.

Azi am plecat din Bucuresti spre Tg Jiu. Pe la jumatatea drumului, intr-o depasire....masina se "ineaca" si motorul se opreste....si nu mai porneste (aveam 3/4 motorina in rezervor). Dupa 2-3 minute a pornit, am ajuns la prima benzinarie si am facut plinul. Am mers fara probleme pana la Tg Jiu. Vreau sa fac aceeasi treaba si luni cand ma intorc, sper sa ajung pana acasa :rolleyes:

Modificat de valivali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tii rezervorul cat mai plin cu siguranta reusesti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii insa la majoritatea colegilor, atunci cand s-a ars pompa de motorina s-a ars si un injector. (un ex. mai recent - colegul fantozzi007)

In locul tau as fi schimbat pompa la primele semne, nu ma riscam sa se duca si un injector si sa mai adaug la devizul de rep. incat 1.600 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare incredibil ce spuneti voi aici, cred ca renunt la ideea de Passat B6 ... raman cu Audi B6.

Sa va mai spun alta teorie, sunteti si foarte multi posesori de P B6, ma gandesc ca e normal sa apara si masini cu defecte mai multe ?!

Totul e direct proportional! Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-nu neaparat @ D@ny @ daca se strica pompa iti cade si un injector , fiind ambele atat de proaste ( inj si pompa) se grabesc care sa se strice mai repede...e un fel de concurs intre ele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a picat pompa cand aveam cam 60 - 65.000 km. Acum am 112.000 si injectoarele sunt destul de OK (cel putin la ultima verificare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alxrro: Da, la tine injectoarele sunt OK, ca tu (ca si mine de altfel) avem motoarele 1.9 TDI

Colegul D@ny, se referea cred ca la cazurile cand pica pompa de motorina prima + 2.0 TDI BKP = gaura in buzunare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Tin sa precizez ca dupa ce mi-a cazut pompa, in urmatoarele 2 zile mi-a "cazut" cate un injector/zi, asa ca le-am schimbat pe toate 4. Problema cu injectoarele o au/aveau doar 2.0 TDI BKP, dar problema cu pompele de carburant o au majoritatea Passat-urilor fab pana in 2007. Pana in anul 2007 majoritatea pompelor de carburant au fost facute in Franta, dupa care, la fel ca si in cazul injectoarelor Simens, firma VW a schimbat furnizorul, asadar noile pompe de carburant care echipeaza Passat-ul din 2007 pana in prezent sunt Made in Germany - sunt pompe fara probleme. Am stat si eu si m-am gandit de ce au facut acest rabat de la calitate, Passat-ul 2.0 TDi este una dintre cele mai "slabe" masini din istoria grupului VAG, in sensul ca au multe probleme, sunt probleme de fabricatie, iar daca firma VW era o firma care se respecta atat pe sine cat si pe clientii ei era normal sa faca o rechemare in service la toate modelele cu probleme. Acest lucru nu s-a intamplat, au preferat sa schimbe furnizorii pieselor cu probleme, din mers... Au incercat sa dreaga busuiocul cu injectoarele Simens de la BKP, facand o "oferta" care cuprinde un discount de 50 % la achizitia noilor injectoare marca Continental la schimb cu vechiul injector Simens(stricat). Ce or face cu vechile injectoare Simens(stricate) pe care le achizitioneaza (eu in locul lor i-as convoca pe cei de la Simens si le-as da cu injectoarele in cap)? Multi imi spuneau ca le trimit la fabrica, le reconditioneaza si le trimit inapoi in piata, dar noile injectoare comercializate nu mai sunt Simens, sunt Continental - injectoare care din cate am inteles nu mai au probleme, fapt pt care VW le acorda o garantie de 1,6 ani, deci cam ce ar putea face cu milioane de injectoare Simens colectate? Oi fi o recunoastere tacita a celor de VW ca au cam dat cu bata'n balta ?

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns pana la urma cu bine acasa. Am tinut rezervorul plin, n-am avut probleme.

Dar sa vedeti ce am descoperit: tocmai am vorbit cu un prieten care are o Skoda Octavia 2 motor 1.9 TDI. A avut aceeasi problema, se oprea masina in mijlocul drumului si nu mi pornea. A fost la service, si au descopeit ca de fapt era vorba despre o siguranta care nu facea contact cum trebuie si nu functiona pompa de motorina. A rezolvt problema cu siguranta si de atunci nu s-a mai intamplat nimic.

Acum nu stiu daca sa cumpar pompa de la Midocar (832 lei) sau sa merg la un service sa mai faca investigatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca marea majoritate a colegilor au schimbat pompa; avand in vedere ca acea pompa se schimba si pe garantie nu cred ca o siguranta este problema ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De vreo 2 saptamani aud un zgomot ciudat la motor, ca un rontait cand am capota ridicata. In masina nimic.

Precizez ca acest zgomot se aude doar la rece sau cand motorul este turat ( cand este cald).

Am fost la Porsche, Midocar : "Masina nu are nici o problema. Zgomotul este de la pompa de inalta presiune. Toate TDI 2.0 Common Rail au acest zgomot"

Oare asa este sau sta sa crape pompa de inalta presiune?

Rog posesorii de 2.0 TDI CR an fabricatie 2009 sa-mi dea o veste. Au acest zgomot in partea stanga a motorului?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.

Dupa ce am citit cam tot ce scrie pe forum despre passat b6, a aparut si la mine prima problema.

Din cand in cand, nu tot timpul, mai ales dupa reprize de turatie, se aude un zgomot de sub bancheta din spate, ca un harait. Din ce am citit, se pare ca da semne de oboseala pompa de motorina. Sa o schimb sau sa incerc sa o curat? A mai incercat cineva sa o curete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Sa o schimb sau sa incerc sa o curat? A mai incercat cineva sa o curete?

Eu am demontat-o. Se duc periile colectoare (carbunii). Merg schimbate. Eu am gasit carbuni asemanatori intr-un motor de stergator de parbriz de la un Citroen vechi.

Am reparat-o dar o tin de rezerva.

Depinde acum cat de afectat e rotorul unde ating periile. Se poate sa fie destul de afectat (ciupit) de scanteile care au avut loc acolo cand pompa nu a functionat normal. Daca e asa, atunci noii carbuni ce-i vei pune vor fi tociti mult mai repede de asperitatile de pe rotor. Poti totusi incerca si curatarea cu atentie a rotorului cu smirghel foarte fin pentru a reduce asperitatile.

Eu mi-am luat oricum alta pompa, noua, care e pe masina acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rares_sibiu
Eu am demontat-o. Se duc periile colectoare (carbunii). Merg schimbate. Eu am gasit carbuni asemanatori intr-un motor de stergator de parbriz de la un Citroen vechi.

Am reparat-o dar o tin de rezerva.

Depinde acum cat de afectat e rotorul unde ating periile. Se poate sa fie destul de afectat (ciupit) de scanteile care au avut loc acolo cand pompa nu a functionat normal. Daca e asa, atunci noii carbuni ce-i vei pune vor fi tociti mult mai repede de asperitatile de pe rotor. Poti totusi incerca si curatarea cu atentie a rotorului cu smirghel foarte fin pentru a reduce asperitatile.

Eu mi-am luat oricum alta pompa, noua, care e pe masina acum.

Pana la urma mi-am comandat moorasul din pompa, care este de fapt "inima" ei, pe care am montat-o singur ( cam 20 de minute) si acum merge perfect. Cost: 460 lei nemteasca - Piersburg sau cam asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vreau sa intreb pe cei prezenti despre un fenomen care mi s-a intamplat. Fiind proaspat posesor de passsat B6 2.0TDI 140 CP, cutie DSG, nu prea sunt familiarizat cu problemele care pot aparea. Ieri de exemplu, in 2 randuri, mi s-a intamplat sa acelerez usor, iar la un moment dat, (cred k ma aflat in treapta a 3 a), a inceput sa dea in "nas", ca si cum ar fi avut un gunoi si nu-si lua motorina. Cutia dadea sa schimbe si nu putea ca tot dadea in nas. Credeti ca ar putea fi pompa de motorina sau altceva??? mentionez ca nu stiu ce motor am pe ea. E fabricata in luna 11.2006, adusa din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie pompa insa cel mai bine ii faci si o scanare!

Tipul motorului il gasesti in carte, punctul 10 TIPUL ... sau in talon pct D.2. - este ceva de genul 3C AA > _C _O _D_ <

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pompa de motorina nu a dat astfel de semne, pur si simplu s-a ars si gata, acolo am ramas. Cel mai indicat ar fi sa o pui pe tester(vagcom), este singurul in masura sa-ti spuna ce are. Problemele pot fi din foarte multe cauze, daca ai cod motor BKP pregateste-te pt ce este mai rau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!