Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

Daca va uitati aici http://www.motor-talk.de/forum/kraftstoffp...928.html?page=1 ,majoritatea pompelor de combustibil ce echipeaza VW Passat 3C,defectate si dupa iesirea din perioada de garantie , au fost schimbate in Germania pa KULANTZA ,ceea ce inseamna ca fabricantul a recunoscut defectul de fabricatie .Eu am schimbat-o la PBV si voi incepe sa fac demersurile necesare pentru recuperarea pretului achitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirciulik aceleasi simtome am avut si eu cu pompa si am schimbat la reprezentanta 10 mil plus manopera , eu inca o mai am acasa pe cea veche ca piesa de schimb :D parerea mea ca trebuie sa o schimbi ca daca nu te lasa in drum fara nicio avertizare !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin: Nu era arsa pompa. Periile de pe rotor (carbunii) terminate. Schimbat carbunii si acum functioneaza din nou. Probabil asta se intampla cu toate pompele astea 'afectate'. Interesant este ca pe capac scrie Made in France iar pompa propriu-zisa la mine are corp din aluminiu si scrie Automotive Germany si un cod din cifre.

De ce s-or fi tocind asa de repede carbunii la modelul asta ??? Si de ce nu se schimba gratis si-n RO pompele astea naspa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Va urmaresc forumul de cand am achizitionat masina din semnatura acum 5 luni ,multumesc pentru toate sfaturile de achizitie..

Dar a venit momentul sama inregistrez pentru a va solicita ajutorul..Astazi dupa o saptamana de functionare defectuoasa maisna mea a cedat..Chemat platforma ,diagnoza, pompa motorina rezervor de inlocuit..si maaare atentie....spalat rezervor....Problema e ca in reprezentanta se poate face abia dupa 4 ianuarie deci concediu de revelion fara masina....va rog sa ma indrumati in operatiunea de de demontare a rezervorului...Mentionez ca beneficiez de ajutorul unui prieten cu service dar care nu a mai facut asa ceva la Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa-l demontezi? Dupa ce dai pompa de motorina jos ai loc destul prin acea gura sa bagi ce solutii vrei tu , dupa ce scoti motorina si sa-l speli. Dupa spalare se scoate reziduul cu burete, carpa absorbanta, etc se clateste si se scoate tot asa, sau se foloseste un aspirator pentru lichide. Se sufla cu aer comprimat si e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ,suna logic ce spui...taranul de puras nu stie ,e atehnic...multumesc foarte frumos... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si inca ceva....daca am sa zicem circa 30 litri motorina in rezervor cum o scot?si solutia cu buretele carpa etc oare tine la malul de 1 cm aflat la mine in rezervor?Nu ma intrebati de unde alimenta fostul proprietar....e un mister...care a dus la defectarea pompeidecombustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, cu un furtun bagat pe unde era pompa de motorina scoti motorina curata. Ce ramane pe fund, malul, il scoti cu mana , burete, lingura, etc. Bagi cate un litru de motorina si speli rezervorulbagand mana inauntru sa speli si peretii laterali. Scoti ce e inauntru. Bagi iar 1l, iar speli, iar scoti, de cateva ori. la sfarsit stergi cu carpe uscate interiorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu te aduc la exasperare :biggrin: ...deja am fost cam insistent pentru prima zi...multam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel cum scoti vinul din butoi, cu ajutorul unui furtun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic de pompa mea. merg de vreo saptamana asa si tot n-a murit. face zgomot cat e masina rece, apoi cand se incalzeste nu mai vibreaza, nu mai scoate nici un zgomot. dupa 1.01 ma duc la o diagnoza, poate nu o fi pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit m-a lamurit si pe mine cineva de la Midocar de ce am dat eu aproape 1200RON pe pompa mea fata de ceilalti care au platit 600-700 Ron.

Pompa mea are debit dublu fata de una normala din cauza ca alimenteaza si incalzirea auxiliara - webasto. De aici diferenta de pret.

Oricum chestia asta am aflat-o dintr-o greseala de la cel de la magazie nicidecum de la inginerii mecanici care nu au stiut de ce e diferenta de pret intre cele doua pompe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit0 la inceputul anului trecut,prin februarie,am pus frina si s-a oprit si motorul.Dupa ceva insistente am reusit sa il pornesc din nou , si fuga la peco(mentionez ca martorul de la motorina se aprinsese de cca 2 km).Am alimentat si de atunci am tinut rezervorul plin,sau cel putin pe jumatate.Totul a fost frumos pina in vara ,cand veneam de la Bucuresti, si pe la cca 170km/h ma lasat iarasi motorul;rezervorul era cam la 1/4 din capacitate.Am sunat un prieten care a lucrat la vw in Germania vreo 7 ani,si m-a lamurit de ce nu am mai avut probleme cu ea de la inceputul anului si pana acum:am mers cu rezervorul plin, si cica asa fuctioneaza si defecta;cum a scazut nivelul de motorina,hop s-a oprit si motorul.Am ajuns cu greu la un peco, am alimentat si iar a mers masina.Avand in vedere ca trebuia sa plec in concediu in 5 zile,am mers si am schimat pompa, 1270 ron +70 ron manopera(am incalzire auxiliara, xirocou mi-au spus cei de la servic e ca se numeste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) xirocou mi-au spus cei de la servic e ca se numeste).

Cred ca te referi la webasto :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

da, din pacate si eu m am lovit de aceasta problema in seara asta, fara nici un semn s a oprit motorul si asa a ramas. dupa diagnosticare nimic, verificat sigurante nimic, intr un final am verificat conductele de motorina (tur,retur) de la motor si am observat ca nu baga motorina, am desfacut pompa i am aplicat ceva lovituri in motoras si .....surpriza a pornit :o , binenteles doar pana acasa unde am parcat o si nu a mai vrut sa porneasca....asta e ghinion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. E prima oara cind postez si sper sa-mi iasa. Din pacate, se pare ca am ingrosat si eu rindul celor care au avut probleme cu pompa de alimentare, e drept ca la masina din semnatura. Insa constat oarecum cu placere ca m-a costat oarecum mai putin decit pe ceilalti (820 lei+manopera). Asta inseamna ca amea e posibil nici macar in Franta sa nu fie facuta? Intreb asta pentru ca pe noua pompa e sters din fabricatie codul, cei de la magazin explicindu-mi ca respectivul producator nu mai are voie sa foloseasca codul de vw. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am si eu o problema ceva mai ciudata legata de alimentare la un Passat 2.0TDI 4Motion din 2006.

Ieri am demontat pompa si am deblocat-o dupa ce masina ramasese in drum. Totul a decurs normal, dupa montarea pompei am schimbat filtrele si uleiul. Masina a mers perfect toata dupa amiaza si seara, astazi dimineata cand am incercat sa o pornesc, sufletul... Dupa o scanare cu VAG-COM apar 2 erori:

17925 - Releu principal-J271-defect circuit electric

P1517 - 007 - scurt la masa - intermitent

18578 - Tensiune de alimentare pentru grupul A de injectoare: circuit intrerupt

P2146 - 009 - Circ. deschis sau scurt la masa

Poate sa me ajute cineva cu descrierea acestor defecte va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injector bulit. cauta-te de 1700 ron pentru moment sau 6000 ca sa scapi de belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei ce doresc sa schimbe doar motorasul din cadrul pompei din rezervor, cautati

Pierburg 7.28303.60.0

-

Vedeti si daca masina e in tabelul de aici

In Bucuresti e aprox. 500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am patit-o si eu cu masina din semnatura,intr-o localitate intre ploiesti si campina,imediat ce am terminat de facut o depasire :Driver: am simtit ca mi s-a taiat alimentarea si motorul a inchis ochii.inca nu am fost la verificare,fiind ora 18 nu mai era nimeni la service,asa ca am chemat platforma sa duc masina acasa la ai mei(150 ron) si maine inca 150 ron sa merg cu ea la "prietenii mei" de la mobel auto ploiesti sa vad ce are cu toate ca are exact simptomele prezentate de voi.ce credeti exista sanse ca astia de la service sa mai aibe modelul vechi de pompa sau pot fi sigur ca imi monteaza modelul cu M la coada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service (dealer VW) pentru schimbarea butonului de la frana de mana electronica. Procedura a durat 2h timp cat nu am stat langa cei care au intervenit. Multumit de intreventie am plecat si am mai facut max. 50km dupa care a murit pompa de motorina. Vreau sa va intreb:

1. Se poate verifica pe baza VIN-ului seria pompei de motorina? - am banuiala ca m-au operat cei din service.

2. Mai este cineva caruia sa-i fi murit pompa in mai putin de 30.000 km, la varianta de motor 2.0 CR?

MCY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult decat clar, ca te-au LUCRAT BAIETII (primisera comanda de la cineva pentru noul model de pmpa), la toate masiniile dupa ce faci revizia dupa un anumit nr. de km incepe sa cada aia,aia deci e clar ca fac ei ceva ca sa vi sa-ti i-a banutu. Traim in ROMANIA .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi am simtit pe pielea mea ce inseamna sa ai Passat. Ma indreptam spre casa, eram in afara localitatii, mai aveam 5-6 km pana in Slatina, cand deodata mi s-a aprins pe bord avertizorul de la "bujii" si motorul s-a oprit brusc. Am tras pe dreapta si am incercat sa repornesc motorul...degeaba, pe MFD imi aparea mesajul " AFS inoperative, check manual ". Am tractat-o pana la service, iar cei de acolo mi-au dat vestea- pompa electrica de motorina s-a ars, trebuie inlocuita, pret aprox. 1.200 Ron. Asa ca la masa de Paste, in loc sa mananc miel, drob si alte delicatesuri, am sa servesc pompa electrica de Passat(si arsa pe deasupra). Nu vreau sa fiu rautacios, dar va spun pe cuvant de onoare ca singura masina care mai m-a lasat in drum in afara de Passat a fost doar Dacia 1310. Sunt dezamagit de aceasta masina si cred ca voi lua o optiune serioasa in ceea ce priveste revanzarea acestei masini. Ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca m-ar fi lasat cine stie pe unde, este incredibil, inca sunt in acea stare de "soc"...o masina care a costat de noua aprox. 34.000 E sa te lase in drum, iar tu sa privesti cu lacrimi in ochi cum zburda Logan-urile de 6.000 E pe langa tine, e strigator la cer.

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service (dealer VW) pentru schimbarea butonului de la frana de mana electronica. Procedura a durat 2h timp cat nu am stat langa cei care au intervenit. Multumit de intreventie am plecat si am mai facut max. 50km dupa care a murit pompa de motorina. Vreau sa va intreb:

1. Se poate verifica pe baza VIN-ului seria pompei de motorina? - am banuiala ca m-au operat cei din service.

2. Mai este cineva caruia sa-i fi murit pompa in mai putin de 30.000 km, la varianta de motor 2.0 CR?

MCY.

Banuiesc ca masina este in garantie. Caz in care ar trebui sa suporte ei costurile. Chiar si asa, se folosesc de tine pentru a face bani.

Teoretic poti verifica chiar tu ce pompa de motorina ai. Ridici bancheta spate pe partea dreapta, dai la o parte si acea mocheta. Apoi se vede capacul de la pompa, scoti acel capac sau ce e si ai acces la pompa. Vezi ca, cu cateva topic-uri in urma ai poze cu pompa veche si cu cea noua mi se pare. Daca e cea veche, e clar ca te-au lucrat. Poate mizeaza ca esti nestiutor si nu te pricepi sa verifici tu personal pompa.

Bafta

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c_liviu: daca cumva constati ca ti-au schimbat pompa cu una proasta, eu in locul tau m-as duce cu o sesizare direct la VW AG. Sa vezi cum zboara afara niste smecheri din service-ul ala. Daca te duci la ei nu se va intampla nimic deosebit. Nu am auzit de nici un CR care sa fi avut probleme.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!