Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

nu am mai intrat de mult....masini= probleme pompa de motorina

Passat 4 motion 2.0 din 2006

iulie 2009 Grecia, 2 km de Paralia Katerini

se opreste motorul cum se zice "in mjlocul drumului"

ma duc la un service in Paralia (dupa ce abia am gasit pe cineva sa ma indrume). Acolo un service mic, curat cu un meserias care vorbea o engleza buna mi-a spus ca el nu a avut o asemenea masina si drept pt care ma indruma la o reprezentanta cu service in Katerini la 8 km si ma indruma la o reprezentanta ce se gasea pe "vechiul drum spre Salonic"....asa ca gaseste tu vechiul drum spre Salonic , iau un amic cu masina si mergem acolo a doua zi. Acolo un baiat tanar, seful de service imi spune ca nu poate sa o ia la reparat deoarece e destul de aglomerat si abia peste o saptamana ar putea face ceva...ii explic omului ca eu peste 1 saptamana te sa fiu plecat, ca ma cu mine un copil de 3 ani...ma ajuta si imi gaseste o tractare cu 80 de euro care sa-mi duca masina in Salonic. De accord! Asa ca pe ocaldura de peste 40 de grade la umbra mergem la Salonic cu un camion ce avea pe post de aer cond prosopul soferului.??!!

Ajung la Salonic...omul imi da jos masina si pleaca. Ma uit...nimic scris cu caractere latine...intru dupa un semn de VW...Duapa vreo 15 min gasesc pe unul la birouride vorbeste engleza...care ma refuza politicos spunandu-mi ca el se ocupa de Audi...dar dupa ce imi scapa o vorba neaosa in romana imi intelege oful si ma trimite la un nene ce vorbea engleza si era de la VW . Ma' man Dimitri...are imi spune ca abia peste vreo 3 zile s-ar putea uita la masina mea ...ii explic ca sunt roman in concediu.....bla, bla il implor sa se uite 5 min la masina sa vada care-i treabaca poate trebuie comandata vreo piesa....il implor ....si vine un nene care se uita la masina, pune un tester, zice un kaine problem ...incearca de vreo 3 ori sa o porneasca ..si al dracului passat porneste..imi dau cu palma peste cap ma bucur , ma ingrijorez...si il duc pe meserias la vorbitorul de engleza si il intre ce a a vut El zice ...NIMIC!...inca o data tre sa fie ceva ce a avut? inca o data acelasi nimic si oamenii ma conving sa plec , mai mult ca nu le datorez nimic..

Plec. Fac 2 km pe centura, intru pe autostrada fac 3 km si se opreste...e placut sa injuri la 45 de grade....duc masina inapoi o las acolo ii sun a doua zi sa vad daca s-au uitat la masina ...inca nu...ii sun a treia zi ...nu raspund ma duc pana acolo...si stau ca un nesimtit in fata biroului-masa pana cand trimite pe cineva sa vada masina ...cum am banuit ..POMPA de MOTORINA ...trebuie comandata...nua re la Salonic care e un oras cat Bucurestiul..o iau de la Atena ...asa ca mi stan 2 zile...de accord... cat costa 450 de euro...de accord...dupa cele 2 zile sun ...treaba e gata...vin cu banii...ma duc la casierie...575 de euro..de ce?...pai e vorba de TVA...aaaa si astia 50 de euro ce sunt ...pai tractiunea de de pe atustrada pana la noi 5 km...?????!! nu e corect dar las-o asa....

Ata am zis Grecia...concluziile le trageti voi...eu zic ca se poate si mai rau ca la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori, am observat la plecarea de pe loc, dupa ce am ridicat piciorul de pe ambreiaj, imediat imi da de 3-4 ori in nas. A inceput sa faca de cand am facut un plin cu Efix. Deci mi-a fugit mintea la filtrul de motorina. Dar m-am gandit ca ar putea fi si pompa de motorina. Celor care v-a picat, v-a dat vreun semn inainte, asemanator cu cel zis de mine?

Am mai citit la userul Michi acelasi lucru, numai ca a mea nu are dsg.

Am o problema: dupa prnirea la rece numai in miscare, motorul are niste intreruperi ca si cum se spunea la Dacii ca „masina da in bot”. Uneori intreruperile sunt abia sesizabile alteori mai pronuntate. Azi de exemplu pe la ora 14 (afara era canicula) cand m-am intors de la serviciu aproape mi s-a oprit de tot dupa care si-a revevit. Cant intreruperile sunt moderate si cutia DSG parca nu stie cum sa-si aleaga treptele de viteza si face salturi aiurea de la mare la mic si invers. Totul dureaza cateva secunde pana la 1 minut. N-ar fi asa o problema, avand in vedere ca-si revine repede, dar mi-e frica sa nu am si alte probleme din cauza asta.

Stiu ca am o problema cu turbo, sa fie asta cauza?

Ma poate ajuta cineva?

Merci pronet, cred ca o sa ma limitez la filtrul de motorina si o sa revin din nou la vechea motorina cu care mergeam. Sa vad daca isi revine.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu mi-a dat nici un semn. A mers impecabil, numai ca dupa ce am schimbat filtrele, pur si simplu nu mai vroia sa traga motorina. S-a dus instantaneu, fara vreun preaviz :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu este ca pompa este "made in france" - problema vine de la specificatiile date de W catre firma producatoare precum si a latentei in modificarea pompei cu defect de fabricatie-conceptie.

Toata vina o poarta din pacate W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori, am observat la plecarea de pe loc, dupa ce am ridicat piciorul de pe ambreiaj, imediat imi da de 3-4 ori in nas. A inceput sa faca de cand am facut un plin cu Efix. Deci mi-a fugit mintea la filtrul de motorina. Dar m-am gandit ca ar putea fi si pompa de motorina. Celor care v-a picat, v-a dat vreun semn inainte, asemanator cu cel zis de mine?

Am mai citit la userul Michi acelasi lucru, numai ca a mea nu are dsg.

Merci pronet, cred ca o sa ma limitez la filtrul de motorina si o sa revin din nou la vechea motorina cu care mergeam. Sa vad daca isi revine.

Si eu am schimbat filtrul de motorina, dar asta n-a rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-dupa schimbarea filtrului se pune contactul si se ia de mai multe ori inainte de pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 ianuarie, anul acesta.

Ma duc sa cosmetizez masina.

Incepeam serviciul a doua zi.

Nu stau in Bucuresti, ci in Ilfov.

Camp, frig, pustiu. Motorul se opreste si nu mai porneste nici la a 4 cheie.

Pompa de motorina defecta.

Masina avea pana in 75000.

Oare nu e revoltator ceea ce ni se intampla?

Suntem chiar fraieri pentru ei ?

este masina firmei, dar eu n-as da banii pe o masina in care n-am incredere.

Sincer mi-e frica sa ies cu ea la un drum mai lung.

masina e ok dar are o singura problema :

te lasa in drum din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu un Passat B6 si acum cateva zile a "lesinat" pompa de motorina. Cu o seara inainte am facut 300 km si am pornit si oprit de mai multe ori masina; s-a comportat perfect. Dar urmatoarea zi, la prima pornire, a avut mici ezitari si dupa aprox. 500 m, s-a scuturat umpic masina si s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nimic.

A venit mecanicul sa vada ce s-a intamplat (la o dignoza nu a aparut nici un fel de eroare) si a descoperit ca pompa de motorina nu functioneaza. Nu avea la el scule asa ca a incercat cu o surubelnita sa o miste, iar dupa aceste "mangaieri" cu surubelnita ca din senin a repornit.

Am comandat una originala (am si incalzire stationara), made in France. 909 lei cu TVA inclus. S-a inlocuit si merge (deocamdata). Masina e din 2006 si a mai cazut EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut nici cel mai mic avertisment ca o sa pice pompa.Am plecat de acasa si am oprit sa alimentez la Rompetrol langa Cora Pantelimon. Alimentat full si apoi surpriza masina nu mai pornea.Stiind de pe forum de problema cu pompa deja am presupus ce are.Chemat mecanic,tractat pana la atelier,comandat piesa..Am Sharan cu 240000 de km in bord si nu a avut probleme de genul asta.Eu cu masina de 37000 :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

a schimbat cineva pompa la pbn de curand? ca mie la tel mi-au zis ca ma costa 1150 ron cu tva pompa...ceea ce mi-se pare mult + manopera. inseamna ca ma duce in 1300-1400 ron cu totul..

nu am incalzire stationara sau alte minuni..dar am 4motion...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare scump . Eu am dat cam 850 ron pompa+montaj cu 2 ani garantie. Pompa provenienta Italia , treaba facuta la un service nu la Porsche .

Ai putea sa o montezi si singur . Este destul de simplu.

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aflat ca s-au scumpit , acum sunt 11 mil + manopera la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta oricum este mai scump , la un alt service .. vei gasi mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

problema aceasta cu pompa o au toate motoarele de 2.0 ? bkp, bmp si bmr?

intentionez sa cumpar un passat de prin 2006 si ma cam crucesc cand vad ce probleme au masinile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate tipurile care au fost construite pana prin 2007-2008 sunt afectate. Cel mai simplu e sa verifici producatorul pompei, poate ai norocul sa fie deja schimbata de vechii proprietari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si anume cum pot sa imi dau seama daca a fost sau nu schimbata pompa?

scuze daca s-a mai discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce cod e trecut pe corpul pompei sub bancheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-eu nu cred ca pompa de motorina e asa o mare paguba ...

-oricum sunt niste simtome inainte ,ai tot timpul din lume sa iti dai seama ca e de la ea si sa o schimbi

-spun toate astea de mai sus comparativ cu injectoarele care sunt si costisitoare si fara simtome mai ramai si in drum.

-exista posibilitatea sa o fi schimbat cu o pompa tot de generatie veche , deci tot nu ai scapat :santa:

-pompa de motorina nu e un lucru de care sa iti faci griji , mai degraba fa-ti griji de injectoare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o mare problema pompa atata timp cat nu te lasa cine stie pe unde.. de exemplu prin europa pe undeva.

Aceeasi problema o aveau si mondeo-urile tddi. Ca norocul in 4 ani nu mi-a cazut pompa aceasta.

Am sa ajung si la capitolul injectoare in curand :D si la coloana de directie :icon_thumright:

Sa revenim la pompa: pe pompa originala (care pica) ce-ar trebui sa scrie? iar daca a fost schimbata ce ar trebui sa scrie pe ea? daca ridic bancheta dau cu ochii de pompa?

Va multumesc pentru rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema la masina. sper sa fie mica si sa o rezolv repede, pentru moment va cer ajutorul. acum cand am ajuns acasa am constatat ca atunci cand pun contactul, in locul sunetului difuz obisnuit al pompei de motorina(presupun ca asta se aude cand pui contactul), se aude un zgomot deranjant ca si cum ar fi infundata pompa, mai exact se aude ca un compresor de umflat cauciucurile cand e in sarcina. se aude si in timp ce motorul ruleaza la relanti, mai incet, dar eu o aud. este pompa de motorina? stricata sau e doar ceva temporar? ultima data am alimentat de la Petrom, si mai inainte de la OMV.

LE: sa ma scuzati pentru ca nu am folosit search. data viitoare nu se va mai repeta. multumesc dl. moderator!

Modificat de mirciulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirciulik - Cred ca pompa trage sa moara. Verifica daca e Made in France...

Si acum la mine:

Passat 3c, 1.9tdi, 2006, motor BXE, 78000km. Luni dimineata, parcarea de la bloc, -12grade afara. Motorul porneste normal, din prima, merge 10-15 sec si se opreste... Reincerc... si iar... si iar.... nimic. N-a mai vrut. Mi s-a mai intamplat odata, acum vreo 3 sapt, tot cand motorul era rece, dar atunci mi-a repornit dupa vreo 5 minute de insistat cu demarorul.

Multumesc tuturor celor care au postat pe acest topic. Asa am descoperit problema: desigur, POMPA DE MOTORINA din rezervor care s-a gandit sa ia o pauza

model:

3C0 191 050 E - Made in France

fara sistem de incalzire auxiliar

simptome:

nu mai scoate nici cel mai mic sunet cand e alimentata cu curent.

rezistenta electrica a motorasului pompei masurata pe pinii de alimentare e infinit

Pret pompa noua: intre 710 si 1116 RON - 710 la scorpion galati pe comanda

Daca nu traiam in Rep. Bananiera Romania, foarte probabil sa nu fi trebuit sa platesti ceva pentru inlocuirea pompei defecte din fabricatie ci sa se fi facut gratuit -- precum in UK, Noua Zeelanda, SUA si, probabil, multe alte tari unde garantia pentru astfel de defecte opereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut bancheta, am scos capacul care duce la pompa, curatat pe-acolo de murdarie si am gasit scris sub praf "Made in France". masina inca merge, dar cand pun contactul, pompa vibreaza. s-a intamplat ca dupa ce am pus contactul de vreo 10-15ori sa nu mai vibreze la contact. am pornit masina si am lasat-o mergand vreo 10 minute. ce credeti? a inceput sa vibreze pompa. si se auzea si din afara masinii.

ce e de facut? apare la vreo diagnoza? pentru ca nu prea as vrea sa dau banii pe pompa si sa nu fie asta problema masinii. sau sa merg cu ea asa pana se opreste in drum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirciulik

La diagnoza nu-ti apare daca e pe duca pompa de motorina. Ca fapt divers, ci cea noua e tot made in france. Cand mi-a cazut pompa, am vorbit la reprezentanta si am intrebat daca noua pompa e made in germany sau tot in france. Raspuns a fost "MADE IN FRANCE". Noua pompa nu mai are acel brat suplimentar care trage de pe fundul rezervorului - cauza se pare ca tocmai acel brat este si de aceea se arde pompa (intra mizerie in sita si o forteaza).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit pompa pe comanda la scorpion gl. Nu mai e 710 ci 1110 lei. Nu dau banii astia!

@pronet

Oricum, am vazut-o, are intradevar un design modificat. Are cod 3C0191050AA si e made in germany! (2 de A la sfarsit)

Incerc s-o repar pe a mea, cea arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!