Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

La 180.000 km sa defectat, dar daca va tine 180 eu zic ca e bine , totusi daca se duc asa repede e bine sa aveti una de rezerva in porbagaj in caz ca va lasa pe drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-cred ca e confuzie legata de codul respectiv cu F si cu M in coada.

-am fost si la Midocar acelasi lucru cea cu M este pt masinile fara Webasto , cea cu F pt masinile cu Webasto.

-M costa 6 mil 500 , F costa 10 mil 500.

-cea cu M are 2 furtunase in cap, cea cu F are 3 furtunase in cap.

-la mine are 3 furtuanse in cap deci e clar F, poate sa imi confirme cineva care are M daca are 2 furtunase in cap sau tot 3?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-s-a discutat vreme de 15 pagini despre pompa de motorina si nu s-a pus niciodata problema despre diferenta intre pompele pt masini cu webasto si masini fara webasto, adica despre diferenta dintre M si F, inclin sa cred ca nici voi nu stiti ce pompe de motorina aveti pe masina.

-chiar as fii curios cati dintre voi a schimbat aceasta pompa(personal) sau cati dintre voi ati vazut pompa inainte sa va fie montata .

-pun problema asa pt ca cei de la Midocar si PBN, mi-au spus diferenta dintre aceste 2 pompe ( o mai spun odata ) M in coada pompa pt motoarele fara webasto , F in coada pompa pt motoarele cu webasto, M in coada are 2 sonde , conducte, furtune ( cum vreti sa le numiti ) pe capacul de la pompa, F in coada are 3 sonde , conducte, furtune ( cum vreti sa le numiti ) pe capacul de la pompa.

-spun lucrurile astea pt ca aici nu s-a vorbit deloc despre 2 , 3 furtune pe capacul de la pompa,

-poate totusi imi spune cineva care a montat pompa cu codul M la sfarsit daca are 2 sau 3 furtune, sonde , conducte ... in cap.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- s-a discutat vreme de 15 pagini despre pompa de motorina si nu s-a pus niciodata problema despre diferenta intre pompele pt masini cu webasto si masini fara webasto, adica despre diferenta dintre M si F

(...)

La mine ETKA nu mi-a arat nici un cod la pompe care sa se termina cu M la coada, doar cu F si G, si diferente ar fi exact cum ti-au zis si aia de la PBN/Midocar, una e pt masinii cu webasto, cealalta pt masinii fara

Atasez si o imagine:

3C0 919 050 F vs. 3C0 919 050 G

a0jhqsd8cp26un3joea_thumb.jpg

Astea sunt pompele pt masiniile cu tractiune fata, cele cu integrala avand alte 2 tipuri de pompe, cu A sau C la coada (la fel, una pt webasto, celalalta fara)

Sper sa-ti fie de ajutor si tie si altora :)

;) safe

P.S.: m-ai facut curios sa vad cate furtune pleaca de la pompa mea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pompa are vreo garnitura , adica se scoate aia veche si se pune aia noua asa fara nimic, fara nici o garnitura fara nici un mazcaz?

-am pompa noua dar inca nu am schimbat-o ca nu a mai huruit , zilele astea vreau sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci la a3a revizie efectuata mai exact 42.300 km ! Din spate (in zona banchetei spate ) se auzea un zumzet la rece , s-a depistat ca ar fi pe "moarte " pompa de motorina ma alatur celor care le-a murit pompa de motorina ! Am sa atasez si pretul ei destul de piperat...si probleme care deja incep sa apara la un numar foarte mic de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Info: pt un passat b6 2006 2.0 tdi, 50.000km, pompa de motorina a murit si a fost schimbata gratuit la o reprezentanta vw din afara tarii. Masina era, evident iesita din garantie iar costul, pompa+manopera - aprox 450e, a fost platit de vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai exact in afara tarii ?! Austria ?! Germania ?!

Hai ca ne-ai facut curiosi cu schimbatul ei "gratuit" :Driver:

La noi TOTI cei care au avut probleme cu poma au platit bani sa li se schimbe si nici nu a fost vrea actiune de "re-call" pe seama acesteia...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

germania

E un recall mascat, cel putin. Daca se strica, ti-o schimba. Mecanicul a recunoscut ca pt masinile alea pompele sunt o mare problema. Am intrebat daca se stie ca au defecte, de ce nu le schimba gratuit? A dat un telefon la seful de service, s-a uitat in programul pe care-l folosesc pt piese de schimb si mi-a zis ca nu trebuie sa platesc nimic, VW plateste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sfatuiesc pe nimeni sa faca strict ca mine, trebuie sa va spun ca aceste pompe nu sunt inginerie spatiala. Un prieten de-al meu si-a luat un B6 sh cu ultimii bani si imprumutndu-se de la toate rudele si toti prietenii. Dupa o perioada relativ scurta i s-a dus pompa de joasa presiune (cea din rezervor), dar logic nu avea bani sa o inlocuiasca. Ca orice roman cu spiriti tehnic si ceva experienta in masini, intr-o duminica m-am apucat sa ii demontez aceasta pompa. Dupa ce am demontat-o, am luat-o la studiat si exact cum banuiam practic o simpla pompa-modul de joasa presiune, plasticaraia aferenta si mecanismul de nivel. Cum stiam un atelier de dezmembrari DAEWOO la vreo 10 minute de mine, m-am dus acolo si am ales o pompa de BENZINA de CIELO. N-am gasit sa aiba exact aceeasi mufa (desi se pot gasi, am luat cu alta ocazie), am gasit doar un moel cu ambele fire prinse iintr-o mufa comuna, dar am cautat una sa aiba acelasi diametru, ca sa nu trebuiasca sa stricam sistemul de prinderel original. Deci am luat pompa sh impreuna cu mufa (2 fire pentru +, respectiv -), am taiat mufa din pompa originala si am cositorit firele. La pompa originala vedeti ca papucii firelor sunt cu blocare, au un varfulet care intra in gaura din mijlocul papucului tata de pe modul. Pentru a-l scoate trebuie impins varfuletzul cu o surubelnita subtire si tras de papuc. Suportul de plastic s-a defacut relativ usor (aveti grija sa il scurgeti bine de motorina inainte) am bagat pompa de Cielo, am mufat-o, am bagat toata pompa in rezervor si merge bine-mersi si la mai bine de un an de atunci. Cel ma greu se scoate furtunasul de retur din modul, eu va recomand sa il incalziti putin cu o bricheta si sa trageti oputrenic de el. La remontare, este bine sa montati suplimentar un colier mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

germania

E un recall mascat, cel putin. Daca se strica, ti-o schimba. Mecanicul a recunoscut ca pt masinile alea pompele sunt o mare problema. Am intrebat daca se stie ca au defecte, de ce nu le schimba gratuit? A dat un telefon la seful de service, s-a uitat in programul pe care-l folosesc pt piese de schimb si mi-a zis ca nu trebuie sa platesc nimic, VW plateste tot.

Orasul in care e reprezentanta si numele ei? Ca Germania e MARE. Astea ar fi informatii cu adevarat folositoare...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cunoscatori ....

cum pot sa vad ce codice am pe pompa (mai exact unde se afla ,caci cineva spunea ca e in portpagaj sub roata de rezerva ,dar eu nu vad nimic)

e usor de demontat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uivil , pompa se situeaza sub bancheta spate (partea dreapta) are niste cleme, se desface usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult ...maine o sa ma uit ce codice are (masina e inmatriculata in 10/2005 si am la activ 75.000 km )

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu ti-a spus ca e in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiam io ca e in rezervor ... :banghead: ..dar pot sa citesc codul si fara sa desfac pompa (adik sa nu o scot din rezervor)???

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-da bancheta spate jos.... si ai sa vezi un capac negru dai capacul ala jos si apoi o sa vezi pompa de modorina.... cu praf peste ea :coffee_lol:..... codul este scris pe ea nu tre sa o desfaci , scrie mare acolo.....

-la mine scria doar 3C0919050 fara M sau F sau alta litera in coada....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

As fi preferat sa nu scriu in acest topic...:icon_thumright:(

Dar, subscriu si eu la lunga lista a celor care le-a murit pompa de motorina. Am auzit acel zgomot infundat in spate doua zile la rand si a fost clar ce ma astepta. Am sunat la PBN si am schimbat-o pe service rapid.

Problema a fost costul: 1163 RON plus manopera. Asta in conditiile in care mai toti patitii de dinainte au dat pe o pompa noua in jur de 6-700RON.

Plus ca si mecancii imi ziceau ca e 6-700 si ca de ce draq costa a mea asa mult. Am murit si reinviat a doua zi cand a reusit un tip de la Midocar sa ma lumineze. Masina mea are webasto care este alimentat tot de pompa asta de motorina.

Oricum a constatat cu tristete ca pompa este "made in france" lucru pe care-l detest total. Nu cred ca este corect sa cumparam masini nemtesti cu piese frantuzesti care dupa cum vedeti se strica in majoritatea cazurilor. NU ESTE CORECT. Parerea mea!

RUSINE VW ca se uita la pret si cumpara subansambluri de pe oriunde si neverificate suficient. Made in france trebuie sa scrie pe renault si pe peugeot care la aceeasi configuratie ca passat-ul meu ar fi costat la juma.

Asta e. Nu cred ca o sa mai fiu pacalit a doua oara de VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Pe unele Renault scrie Made in Turkey. Deci totusi exista o diferenta. :P

In :RO flag: se trece totul sub tacere, fara anunturi oficiale si alte discutii. Stiu si eu de actiuni care la noi s-ar fi facut pe banii clientilor si in DE se fac pe banii VW, chiar daca nu mai ai garantie la masina dar codul piesei corespunde cu seria de piese cu defecte de fabricatie.

Si acuma revenind la subiect, pe vremea cand masina mea era la taicamiu, in proaspata ei pruncie, cu 30k km la bord si 5 luni de la achizitie, s-a defectat pompa de joasa presiune. Partea proasta e ca s-a intamplat pe A1, intr-o sambata dimineata. Sunat la dealer (Nurvil Rm. Valcea), venit platforma, luat masina si pana seara pompa schimbata si masina recuperata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAssat 2006 tdi 4motion blocat pompa de motorinw, e cea cu C in coada, tot made in France, s-a comandat pompa cu P in coada, 1163 la Porsche si 838 la Augsburg. Chiar daca la porsche era pe stoc clientul a preferat-o pe cea de la Augsburg. Am dat pompoa jos si am resuscitat-o sper sa mearga pana vine cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala din 2004 nu Passat B5.5 cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, era din 2006, am scris in graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Tocmai ce am dat bancheta jos si obs ca si a mea (cu 2 tevi) este tot made in france :) .Prima pompa am schimbat-o in garantie tot pt. ca aflasem ca face prob. ,dar vad ca mi-au pus alta la fel noua.Cum recunoastem noile modele care nu mai fac prob?? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi azi am montat pompa noua, e tot made in France, codul de pe ea e cu P la sfarsit, cea care a murit e cu C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat prima pompa acum vreo 3000 de km la 37000 de km.Cea initiala era facuta in Germania si producator Automotive.Cea noua cu toate ca pe cutie scria altceva , este tot Automotive

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!