Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

La Golf V am aceeasi problema, dar acolo e un tiuit, nu un huruit. Se aude fix de la roata dreapta spate unde este rezervorul. Posibil sa fie tot asta? La Passat era un huruit, asta este mult mai "prietenos".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un huruit , ca si cum ar freca fier pe fier cand nu mai ai placute de frana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce nu intelegeti zgomotul, fiecare descriindu-l in alt fel, pot sa va spun, cunoscand problema userului piratu' ca are dreptate, o am si eu iar la reprezentanta s-a confirmat a fi pompa de motorina ce se va schimba in garantie...deci nu numai la passat apare problema, iar asta ma duce cu gandul la faptul ca cei de la vw nu au rezolvat absolut nimc...sunt curios ce producator de pompa de motorina avem pe tiguan.... Zgomotul apare numai la frig si dispare in mers dupa ce motorul se mai incalzeste...dc motorul nu e incalzit suficient si la repornirea lui zgomotul persista.

Modificat de iio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul despre care spun eu este tot timpul, nu numai la pornit. Tind totusi sa cred ca este altceva, nu pompa de benzina.

Oricum, masina respectiva este din 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ne lamurim un pic:

1.sigur ati stat la un moment dat sub un stalp de inalta tensiune: zgomotul este de intensitate medie spre joasa, continuu, asemanator unui bazait

2. la masina mea, apare doar in diminetile geroase, apare dintr-o data si la fel de subit dispare dupa vreo 20 minute, respectiv cand motorul este cald

3. speram din tot sufletul sa nu fie pompa de motorina, insa dupa ce am depistat ca vine exact dinspre rezervor m-am "calmat"

4. daca user-ul iio a reusit sa rezolve problema ajungand la reprezentanta exact cand sunetul se arata in maretia sa, eu nu pot face acelasi lucru deoarece imi ia in jur de o ora pana la porsche nord.

intrebarea mea este: cum sa abordez problema la dealer astfel incat sa-mi schimbe pompa pe garantie? intreb deoarece am ceva experienta cu cei de la porsche nord si pot, cu mana pe inima, sa spun ca, pana nu te lasa masina balta, nu au de gand sa faca mai nimic in cadrul garantiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am programat-o din timp, am lasat-o seara acolo, iar a doua zi dimineata ne-am suit amandoi, eu si cu consilierul de la vw, am dat cheie si dupa ceva timp a inceput sa bazaie. Am avut noroc de 2 lucruri...1. frigul persistent de peste noapte, 2. amabilitatea consilierului, pe care-l suspectez ca nu e roman :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din ce citesc pe topicul asta..... majoritatea covarsitoare a celor cu pompa crapata mergeau cu multa motorina in rezervor, deci invers de ce s-a speculat :blah: Spuneti ca pompa nu functioneaza cand este nivel mare in rezervor pentru ca trage pompa de tandem, poate de la nefunctionare se gripeaza.

Mi s-a intamplat de multe ori merg cu passatu pana aproape nu mai avea unde sa coboare litrometrul si nu s-a crapat pompa de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao

115700 km, pompa de motorina "decedata" , bineinteles in mijlocul intersectiei.

Cost 2 ore, 1000 ron, nervi, transpiratie...

Nu a dat nici un fel de semne ca ar fi obosita, nici o avertizare, asa din senin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

179.000 km, la -14 grade dimineata pe la 6 dupa ce a mers cam 5 km a murit pompa de motorina

costuri: - 80 lei tractaul pana in reprezentanta autoworld ( reprezentanta din Cluj, eram in trecere prin cluj)

- 655 lei pompa motorina

- 100 lei manopera

cauza nu stiu care sa fi fost, rezervorul era peste 1/2 ( umblam cu rezervorul tot peste 1/2 stiind de problema cu pompa), mergeam cam la 2000 de ture ca nu era cald motorul inca, abia ce am pornit, faza nasoala ca eram in sens girator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

179.000 km, la -14 grade dimineata pe la 6 dupa ce a mers cam 5 km a murit pompa de motorina

costuri: - 80 lei tractaul pana in reprezentanta autoworld ( reprezentanta din Cluj, eram in trecere prin cluj)

- 655 lei pompa motorina

- 100 lei manopera

cauza nu stiu care sa fi fost, rezervorul era peste 1/2 ( umblam cu rezervorul tot peste 1/2 stiind de problema cu pompa), mergeam cam la 2000 de ture ca nu era cald motorul inca, abia ce am pornit, faza nasoala ca eram in sens girator

spune-mi si mie te rog daca toto ai atatia km la cati km ai facut distributia? eu am acuma aproape de 120 mii si am fost la 3 serviceuri si fiecare mi-a dat alt raspuns: initial tess brasov mi-au recomandatr la 90.000, apoi s-au mai gandit .. uitat prin computer si au spus ca la 120.000. am fost la alt service din brasov si mi-au spus ca la modelul acesta se face la 150.000.

deci daca ai facut distributia spune-mi si mie la cati km

si inca o chestie:L ce motor ai si ce an de fabricatie este masina... pt c am ineteles ca in functie de anul de fabricatie conteaza si la cati km se face distributia pt ca pe cele pana in 2007 este un anumit tip de curea iar pe cele dupa un alt tip

merci

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

este din octombrie 2005, 2.0 140 cp, la 90.000km a fost schimbata distributia si urmeaza acum.

la 142.000 caseta de directie, la 151.000 discurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok merci mult

o sa fac si eu la 120.000.

o alta intrebare: mai iti aduci aminte cat te-a costat distributia: curea, role, intinzatoare, pompa apa? si daca ai facut-o la reprezentanta vw?

merci mult

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai tin minte cat a fost dar stiu cat va fi acum la 180.000km

m-am interesat la reprezentanta din Timisoara, autoworld, tot kit-ul ( curea,role,pompa,etc) + schimb de ulei + filtre ( motorina,aer si ulei) in jur de 3000 lei cu manopera cu tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea cred ca este pe moarte pompa de motorina...de cateva zile mi se aude un sunet ciudat din spate in compartimentul masini , dar nu mereu , dupa citirea acestui topic cam acelasi simptom ! Precizez masina are 36.000 km model 2006 ! ....daca o sa cada revin cu informatii noi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara in timp ce eram prin oras cu masina s-a intamplat ceva ciudat.

Eram in accelerare pe la 3500 de ture in viteza 3 sau 4 si din senin masina da in nas, piuie, apare pe bord mesajul engine fault si martorul de bujii incepe sa clipeasca. (s-ar putea sa fie o proiectie dar cred ca a zis in msg ala de pe bord si check fuel pump)

am tras pe dreapta...am oprit motorul...am repornit...si totul ok...nu a mai zis nimic

ce-i drept nici eu nu am mai fortat masina ca sa vad daca mai imi da aceeasi eroare.

am fost neinspirat ca nu am dat la BC sa mai vad odata msg-ul de eroare inainte sa opresc motorul.

in carte spune ca daca clipeste martorul ala sa ma duc la un service vw

masina are 55k km si nu a avut pompa schimbata pana acum...

sa incep sa caut pompe de motorina? sa fie asta un semn ca pica in curand?

rezervorul era cu o linie sub un sfert si chiar nu obisnuiesc sa umblu fara motorina...

mentionez ca nu huruie nu face in nici un fel cand pun contactul sau in mers.

totul e ok...mai putin eroarea de aseara...

plz help ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o(790 lei cu manopera la reprezentanta VW) ,intrucat se auzea un zgomot anormal in zona banchetei spate in relanti sau la amorsare (contact) si nu doream sa am surprize.Am 49807 km.Motivul dupa cei de la reprezentanta este calitatea proasta a motorinei(alimentez numai cu Premium si Alpin),insa dupa parerea mea motivul real este calitatea sub orice critica a pompei.Nu am avut probleme cu pompa de alimentare la cele 17 masini avute pana-n prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

M-am alaturat si eu celor carora le-a crapat pompa (dupa garantie) ... luat alta pus la loc si merge ... n-am gasit decat modelul cu G la sfarsit n-am mai stat sa caut cu M ca aveam prea mult de asteptat .. asa am rezolvat intr-o zi jumate. (656RON de la Midocar vest plus 131RON kit filtru motorina).

A pornit aprope imediat (cateva chei) .. noroc ca aveam o masina de unde sa iau curent.

S-au stins toate erorile (ca murise bateria si era plin de luminite) dupa ce am miscat-o un pic. Am facut si o scanare si am sters toate erorile si totul pare ok.

A crapat la 55k km.

Din nefericire cea pe care am montat-o e identica cu cea care am scos-o din rezervor (sau cel putin asa pare, tot Made in France cu ABE). Deci probabil o sa caut si un M in urmatorii 40-50k km.

Ar trebui sa facem un recensamant sa vedem cate au crapat (din totalul celor care sunt pe forum).

Numa bine si fara astfel de evenimente sau de orice fel.

PS. Multumiri celor care au patzit mai devreme si au postat toate informatiile care au fost disponibile .. a mers mult mai usor.

Modificat de johnny7577
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

N-a trecut mult timp si tre sa scriu iar aici; prima oara un injector acuma se pare ca este popma.

-se aude un huruit dreapta spate ( cum stai in masina)cand pun contactul, si cand opresc masina parca se aude tot ceva asemanator ....

-din ce am citit pe aici codul celei mai noi pompe este 3C0919050M asa este sau a aparut alta pompa si mai "buna' ?:icon_thumright:)

-cat mai costa o pompa?

-am 49.500km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am fost la PBN si mi-au spus ca 3C0919050M este pt masinile care nu au Webasto si costa 650, iar 3C0919050F e pentru masinile care au Webasto si costa 1050

-eu pe masina am 3C0919050F ...

-din ce stiu Webasto e pe toate passaturile? care e smecheria? de care sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara in timp ce eram prin oras cu masina s-a intamplat ceva ciudat.

Eram in accelerare pe la 3500 de ture in viteza 3 sau 4 si din senin masina da in nas, piuie, apare pe bord mesajul engine fault si martorul de bujii incepe sa clipeasca.

cred ca e putin probabil sa fie de la pompa de motorina...Eu mai patesc asa la pornire...porneste o sec si se opreste....Din mai multe explicatii ale mai multor specialisti, e ceva legat de imobilizatorul din calculatorul de confort...care nu mai recunoste cheia si da comanda motorului de oprire...

Acu nu stiu cat e de adevarata faza asta...

Cred ca ar trebui deschis un topic pe tema asta...Rog un moderator ,daca exista pe unde va vreun topic pe tema "engine fault -garage" si martor bujie aprins...sa ne dea un link! Multumesc si scuze de :)

Modificat de criv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-cam asa este pompa de motorina la mine; asa este si la voi cu 3 conducte?

p3220008.jpg

-scrie Made in France , ABE

-mai scrie 3C0919050 ..fara nici o litera in coada G, F, M....

-sub cod crie VW AG

in dreptul conductei albastre are un R si o sageata inspre conducta.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

-scrie Made in France , ABE

-mai scrie 3C0919050 ..fara nici o litera in coada G, F, M....

-sub cod crie VW AG

(...)

LOL, adica mai pe scurt = pompa aia minune facuta de francezi de la Aral si care ne-a creat la jumatate dintre noi probleme :)

Noile pompe de motorina cu care din 2007 incoace se echipeza passat-urile sunt facute de BOSH, asa ca sfatu' meu: SCHIMB-O cat mai repede altfel o sa ajungi ca mine aseara sa te uiti la masina si sa zici: "....de ce nu merge..." :wub:

:rolleyes: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spers sa nu fiu :) pentru ca am postat pe aria de passat La masina mea am schimbat pompa la 180.000 km si tot asa era ABE Made in France Parerea mea este sa nu o schimbati daca merge poate sa va tina mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de ce ai schimbat-o la 180 000 ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!