Jump to content

Pompa motorina Passat B6


KTY
 Share

Postare recomandată

On 28. Februar 2016 at 10:10, EEXCALADE a scris:

Se dezamorseaza sistemul de alimentare intre filtru si injectoare.Cauze pot fi multiple,de la carcasa filtru,pompa tandem,oringuri injectoare pana la uzura chiulasa

Bun, am inteles, si cu ce pot incepe? Tin sa mai precizez ca atunci cand porneste greu prima data cand dau la cheie da sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: stiti unde e siguranta pentru pompa de motorina? Sau e ceva releu? Am pus aparatul de masura pe mufa pompei si nu arata voltaj cand pun contactul. Citind pe aici am inteles ca in mod normal pentru 2-3 secunde trebuie sa vina curent dupa ce se pune contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 radutm

Incepe cu verificare furtune,calitate motorina,filtru motorina,supapa unic sens motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare ref. la problema mea de acu 2-3 posturi. Dupa alte verificari facute la un service de mecanica (nu am ajuns inca la un electrician get-beget ca nu aveau locuri) si dupa ce am dat curent de la priza de bricheta direct pe pinii pompei de motorina, se pare ca aceasta functioneaza in sensul ca bazaie. In mufa nu am curent dupa ce pun contactul. Poate fi dusa o siguranta sau un releu si sa nu dea erori la diagnoza pe centrala electrica? Toate sigurantele scoase arata ok, nu am intrat inca in zona de relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR pompa din rezervor nu este alimentata la contact .Porneste motorul ,apoi verifica daca vine curent

Porneste pompa din VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28. Februar 2016 at 10:10, EEXCALADE a scris:

Se dezamorseaza sistemul de alimentare intre filtru si injectoare.Cauze pot fi multiple,de la carcasa filtru,pompa tandem,oringuri injectoare pana la uzura chiulasa

Unde supapa de unic sens ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2016 at 8:54 PM, EEXCALADE said:

La CR pompa din rezervor nu este alimentata la contact .Porneste motorul ,apoi verifica daca vine curent

Porneste pompa din VCDS

Multumesc de info. Intr-adevar pompa merge numai la pornirea motorului si daca e pornita din VCDS. Testul cu VCDS a iesit ok. Eventual sa vad daca nu cumva presiunea pe care o scoate pompa e prea mica. Ar trebui sa astept sa scada iar nivelul combustibilului spre jumatate si sa vad atunci daca mai face figuri.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare la toti. Am o problema care ma roade de vreo doua spatamani. Mi se opreste motorul in mers, in special la viteza foarte mica, cand pornesc de pe loc sau cand vreau sa opresc in intersectii. Motorul e 2.0 BMR din 2007 cu DSG. am facut si plinul, am scaos si mufa de la pompa de motorina, la fel. Nu face tot timpul, cam de doua trei ori pe zi. Pe tester nu da nici o eroare, toate valorile in grafic. Orice sfat e bine venit. Dupa opriri porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina se aude ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu probleme cu pompa de motorina (de pe masina din semnatura).

Am gasit urmatoarea pompa cu urmatoarele detalii:

Producator: PIERBURG
Cod producator: 7.02550.25.0

De la numar serie sasiu: 1J 4 000 001
Mod de actionare: tractiune pe fata
Mod de operare: electric
Diametru [mm]: 136,5
Lungime [mm]: 202
Pana la puterea tensiunii [A]: 5,3
Nr. de cuplaje: 2
Presiune [bar]: 0,5
Presiune [psi]: 7,25
Tensiune [V]: 12
Articol extins/Informatii de extindere: cu dispozitiv semnalizare (plutitor)
Numar informatii tehnice: SI 1229

 

Intrebare: Presiunea [bar] nu e prea mica ? Cat ar trebui sa fie in mod normal sau acesta e modul normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/16/2010 at 1:55 AM, Riddler said:

Pana acum 2 saptamani credeam si eu ca si tine (si ca si majoritatea de pe aceasta arie) ca pompele cu probleme sunt cele facute in Franta si ca din cauza asta pica...

Ei, asta pana cand am desfacut pompa mea Luni, 13.12.2010 impreuna cu colegul cristi-bv sa schimbam motorasul intern (adica acel cilindru' de aluminiu capsulat)

(...)

Miezul, "inima", conteaza si aia se strica...

Si partea proasta este ca miezu' este tot nemtesc :(

 

(...)

Procedura in sine nu este foarte complicata, dar va trebuie pe langa 1 surubelnita si un patent, sa aveti la indemana un feon industrial pt a incalzi un furtun (vezi fig. 6 din instructiunile de mai sus) sa poate fii scos cand se face schimbu' de motorase.

(...)

 

Si... uite asa dupa aprox. 6 ani de la acel moment.... the "beast strikes again"! :vaidecapulmeu: 

Azi m-am trezit in mers ca a "lesinat" barca... si nici ca n-a vrut sa mai porneasca!

Dupa o portie de "dat la automat" vreo 5 min mi-a picat fisa ca poate fi de la pompa, deoarece nu se mai auzea niciun zgomot (cat de mic ar fi el):mellow:
Dupa o verificare a "tensiunii" venite pe mufa (ca sa eliminam orice sansa sa nu fie de la vreo siguranta) am luat "la ciocanit" carcasa... iar dupa 10 min de "odihna"... a RENASCUT precum pasarea Phoenix... iar masina a pornit pt cateva secunde... dupa iar a lesinat! :251:

Da-i si impinge-o pana la primu' peco (noroc ca era la nici 300m unul).... alimentat 55 litri.... amorsat... and it's alive again!
Doar ca acum face un zgomotot al naibi de enervant... huruie de parca ar "trage" noroi, nu motorina (ca sa-l citez pe colegul @cristi-bv care m-a ajutat cu "diagnosticul"...

Deci....presimt ca iar este "anemica" pompa... asa ca... cred ca cea mai buna varianta este schimbarea "miezului" (again) :banghead:

Carevasazica.... sa ne apucam de cautat "oferte".

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Nu a salvat si commentul la Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.03.2016 at 8:54 PM, EEXCALADE said:

Porneste pompa din VCDS

Cum poți porni pompa din VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o problema cu pompa de motorina, sau cel putin asa cred eu. Problema se manifesta in felul urmator : uneori (destul de rar, cam de vreo 15 ori in 3 ani) masina nu porneste.Se intampla si la cald si la rece.Simptomul este ca si cum nu ar primii motorina, dau la automat pana apare pe computerul de bord ceva simbol de la ulei si incepe sa piuie. Cand face la rece proneste dupa cateva incercari, la cald insa (adica daca am mers mult si o opresc pt 5 min) porneste mai greu...am observat de vreo 2-3 ca daca o las sa stea 10-15 min (sa se raceasca probabil) porneste din mai putine incercari dupa.

Problema asta a inceput acum 3 ani, de atunci am facut 3 schimburi de filtre, deci nu e de acolo,de la motorina nici atat (in 3 ani am alimentat din multe locatii).Am mai schimbat si origurile la injectoare si tot degeaba.Din pacate nu am gasit un "pattern", se intampla destul de random cand si cum face figura asta.Dupa ce a pornit merge ok,nu se opreste in mers sau alte chestii cum am citit ca se intampla la unii.

Acum recent la ultima revizie cand a deschis mecanicul canistra de la filtrul de motorina a sesizat ca aceasta este doar 1/4 (un sfert) plina si el sustine ca ar fi trebuit sa fie plina.Dupa ce a pus filtrul nou, am pus contactul de vreo 6 ori, am dat la automat dupa de vreo 3 ori si nimic.A deschis din nou canistra ca sa vedem daca vine ceva motorina cand pun contactul...dar nimic.A umplut el cu motorina din sticla canistra si dupa inca vreo 3-4 incercari a pornit.De atunci e ok, insa as vrea sa rezolv problema, ca o sa-mi omor electromotorul in timp...

Dupa acest ultim incident am decis sa investighez putin pompa de motorina din rezervor.Am dat jos bancheta, am verificat mufa(am curatat-o cu spray de contact), firele, totul pare ok.Cand pun concatul nu se aude nimic, asta desi unii mi-au zis ca ar trebuii sa se auda un "bazait" ceva ca si cum ar lucra pompa(am mai auzit si eu la alte masini).Una din intrebari la voi ar fi daca trebuie si la acest model de passat b6 din 2006 1.9 TDI sa se auda ceva.Dupa ce pornesc masina am tinut mana pe unul din furtunele de la pompa si se simte ca circula motorina pe acolo, nu stiu daca datorita pompei sau oricum pe acolo e circuitul.

Dilema mea este daca aceasta pompa din rezervor ajuta doar la pornire sau si pe parcurs...caci daca e doar la pornire ar fi plauzibil ca dupa ce porneste masina...merge,insa daca nu....inseamna ca pompa merge defapt si ca alta e cauza acestor probleme.

As fi recunoscator daca cineva poate sa-mi explice cum functioneaza aceasta pompa, sau sa va dati si voi cu parerea cam ce ar putea fi....o fi pompa...o fi altceva?

Injectoarele sunt in parametrii...am mai auzit de ceva senzor de temperatura a motorinei....dar ala cica face figuri doar la cald...la mine face si la rece figuri....

Sper ca m-am facut inteles....si ca nu ma repet....insa din ce am citit pana acum nu am mai vazut sa se discute de un asemenea comportament bizar.....

Astept parerile voastre,

O zi buna !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aude nimic, in primele 3 secunde de la punerea contactului atunci pompa este defecta si trebuie inlocuita. Pompa este folosita atat la pornire cat si in timpul mersului. Incearca sa o ciocanesti usor sa vezi daca pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sfarsitul sapt ma duc la mecanic sa o scoatem sa vedem ce si cum.Dar e normal daca nu mai merge pompa sa functioneze masina totusi dupa ce pornesc? Si de multe ori porneste fara probleme.Asta ma induce in eroare si ma face sa nu ma arunc direct sa schimb pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se aude cand pui contactul e pompa de vina,poti lua second daca nu vrei sa te arunci la una noua...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos pompa din rezervor, am ciocanit-o putin, ca prea mult acces la motoras nu este si nu am vrut sa il scot afara (si asa am avut emotii :)) ) si am pus-o la loc, am pus contactul....tot nu se aude nimic, dar a pronit din prima si am lasat-o sa mearga 5 min, totul e ok.

Intrebare : daca e stricata pompa (ca na...nu se aude ca ar face ceva acel motoras) e normal sa mearga masina ok?

Am verificat mufa cu un bec si se aprinde cateva sec cand pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca platesti transportul, iti trimit eu o pompa combustibil aia din rezervor sa incerci cu ea.

e de pe un golf v 1.9 , din ce stie eu , este aceeasi pompa.

vezi diferenta, ( daca exista :) ) dupa care, mi-o trimiti inapoi ....

sau altfel, roaga un coleg/prieten din zona ta sa-ti imprumute pompa lui sa faci un tezt ( se inlocuieste relativ simplu ).

Stiu ca sunt unele masini ( nu mai stiu exact ce model , oricum, VAG ) care nu au pompa in rezervor ci doar un sorb.

alimentarea facandu-se doar cu pompa de inalta repet, nu stiu concret daca e cazul tau dar, ar putea fi o varianta, alta in afara faptului ca pompa ta e perfect functionala insa f silentioasa.

am gresit ... scuze

sigur nu e cazul tau ca tu ai pompa in rezervor dar poate ca suplineste pompa de inalta presiune problemele pompei din rezervor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit passat care mergea bine si pornea usor , doar ca la turatii mari dadea in nas, si acea masina nu avea deloc siguranta pe alimentarea pompei, asa luase omul masina. Am pus siguranta si s-a rezolvat problema de la turatiile inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/10/2016 at 11:18 AM, Crysty_blaga said:

Salutare la toti. Am o problema care ma roade de vreo doua spatamani. Mi se opreste motorul in mers, in special la viteza foarte mica, cand pornesc de pe loc sau cand vreau sa opresc in intersectii. Motorul e 2.0 BMR din 2007 cu DSG. am facut si plinul, am scaos si mufa de la pompa de motorina, la fel. Nu face tot timpul, cam de doua trei ori pe zi. Pe tester nu da nici o eroare, toate valorile in grafic. Orice sfat e bine venit. Dupa opriri porneste normal.

se opreste si nu porneste imediat ? sau porneste imediat ?

daca nu porneste imediat, scoate capacul la filtru de motorina si vezi daca este gol - daca da, ai probleme la pompa de motorina din rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus clar, ca dupa oprire porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!