Jump to content

Modalitati de desfacere a capacului la filtrul de ulei


misu tdi
 Share

Postare recomandată

La primul schimb, de cind e masina in tara, am schimbat in service, unde aveau un fel de tubulara cu mai multe laturi(mult mai multe ca un hexagon). E , acu as trage , sa il desfac calasic, cu o cheie cu lant, sau cu din aiea, care se utiliza la dacie , cu centura reglabila, dar nu as vrea sa sparg acel capac. Ce ma sfatuiti sa folosesc sau cum procedatiu voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti folosi cu succes ceea ce ai spus mai sus, eu asa fac si nu s-a spart pana acum doar cateva zgarieturi pe el, care oricum nu se vad. :blackeye[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar, nu aveti idee, cu ce se mai poate destringe, capacu` ala, fara sa sa crape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cu o cheie de filtru cu 12 laturi ( sau 11 , nu-s sigur si nu am cheia aici :( ) , dedicata Vw ? :)

Se gaseste la magazine si costa undeva la 15-20 lei . :)

Exista si o varianta mai scumpa , undeva la 50 lei ...

Dupa buzunarul fiecaruia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Revin cu informatii referitoare la cheia de filtru :

- are 14 laturi ;

- diametrul este de 76 mm .

Cateva poze :

post-7729-1199869075_thumb.jpgpost-7729-1199869098_thumb.jpgpost-7729-1199869162_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat (Constanta) si cati bani ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Azi am trecut pe la magazin si am intrebat daca mai au chei .

Raspunsul a fost da , 35 lei .

Aceeasi cheie pe care eu acum un an si ceva am dat 15-20 lei .

Daca sunt doritori , trec pe acolo si va cumpar si vi le dau la intalnirea de sambata . Ok ?

Ca sa nu poluam topicul , detalii putem discuta pe PM sau pe mobil . :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate folosii cu succes si cureaua de la pantalon, dar sa fie din piele si foloseste partea dinspre interior ca nu are luciu, sau o curea de distributie. Astea strang uniform si sigur nu il crapi, eu folosesc cheia cu lant pe care a imprumutat-o tatal meu din armata acu 32 de ani, dar am folosit si cureaua de la pantalon de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista un dispozitiv reglabil folosit in service-uri care are un disc metalic pe care sunt montate mai multe rotite dintate cu excentrice si niste bare verticale care se strang in jurul capacului. Am gasit dispozitivul pe net, aveti un link AICI. Se cheama "paianjen cu 3 picioare" (three legged spider)

Mai aveti de asemenea AICI diverse scule ce se folosesc la asta. Pentru a va face o idee despre ce trebuie luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt idei, am destrins capacul cu o cheie de filtru` cu centura si surub reglabil. Trebuie mare atentie, dar am reusit. Se poate inchide Multumesc @aryes 13, pt interesul aratat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Eu folosesc o curea de cauciuc din aceea trapezoidala pe care o infasor un jurul capacului pusa in doua pentru o priza mai buna. Se poate strange sau desface capacul asa. E simplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma duc la service. :blink:

Pt. banii aia cat costa o cheie sau improvizatii mai bine dau 20lei o data la pe an.

Asta chiar nu merita, atata mizerie pt asa de putini bani, ulei pana la cot, baga-te sub masina in pozitia aia super imposibila, baga ceva dedesubt(oala), manjeste iarba si polueaza cu ulei de motor si poate mai si .... filetul si atunci sa vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la destule masini , care schimbau uleiul numai in service, dopul strins pe filet gresit si pus silicon. Acuma , depinde si la cine schimbi uleiul, cata rabdare si indeminare, are.

Am cumparat o cheie originala MANN, cu 35ron, prin martie. Sa amortizat repede, cu schimbul efectuat la 2 masini, Merita investitia, sau vazut cazuri si cand omul a tras cu scule neadecvate de acel capac de filtru si la spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma normal, daca esti mecanic si prestezi servicii sau pur si simplu mai dai cate un anunt, da.

La mine a aspirat afara uleiul pe gaura de la joja. nu a desfacut dedesubt nimic.Atat ca la ciclop dupa ce m-au trimis inapoi in ploaie dupa talon, vezi doamne, tot pe cel gresit mi l-au dat si a trebuit sa cumpar altul la service. Noroc ca aveam bonul si o piesa comandata si mi-au redus din diferenta pe piesa.

offtopic: ce sa mai zic cand am cumparat tot de acolo 2 becuri de stop si mi-au dat de 24 de volti :icon_thumright: .Bine ca le-am incercat in fata magazinului.Si inca te mai ia cate unu si tare de parca habar nu as avea ce vreau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna si treba cu service-ul, dar ce rost are sa dai bani atunci cand ai curte la tara cu rampa pe care urci masina, de stai in picioare sub ea? :P

Treaba se rezolva rapid si elegant, fara mizerie si pana la urma eu am cea mai mare incredere in ce fac cu mana mea. In service de multe ori nu vezi ce-ti fac aia la masina si nu de putine ori am auzit cazuri de romani care au dat o caciula de bani la service si au plecat cu acelasi ulei in motor :ceuameni:

Asa ca fiecare dupa posibilitati.....

Eu va urez tuturor Un An Nou cu multe impliniri si cat mai putine probleme cu masina.

La Multi Ani!

:) :sbine: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e, dar eu am stat langa ei si era uleiul cumparat de mine si am vazut ca ala l-au turnat, ca asa nici au nu as avea incredere sa las acolo masina. Si evident ca mi-ar placea si mie sa am o groapa ,dar din pacate nici garaj nu am.(numai in SM)

Si cu ocazia asta va urez la toti: La Multi Ani! :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mann, producatorul de filtre, ofera partenerilor o cheie specifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand scot capacu folosesc o cheie cu lant cumparata parca cu 10 ron dar pun intre capac si cheie un prosop gros ca sa nu zgarii capacu ...pana acuma cred ca am inlocuit uleiu de 10 ori cu cheia asta si nu am spart nimic.

Modificat de undercover
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfacut filtrul cu cheia reglabila de la vechia dacie. Are un fel de colier metalic iar la capat un surub de care strangi.

Am mai pus si o carpa pe capacul filtrului pentru a nu se zgaria.

In general nu am o parere prea buna despre service-uri.

Toti fac treaba in graba, vor sa termine cat mai repede sa-ti ia banu.

La service nu sta nimeni sa-ti scoata uleiul din locasul filtrului si cred ca raman vreo 2-3 sute de ml acolo.

Cand iti trag uleiul pe la joja, sigur mai ramane pe fundul baii de ulei. Prefer sa-l schimb singur si sa-l as sa se scurga foarte bine din baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am gasit-o la ~35 ron la un magazin cu piese auto...

15092007007.jpg15092007006.jpg

daca va intereseaza ma uit pe cutie si va zic exact un cod....

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog sa ne comunici codul, de la ce magazin l-ai achizitionat (poate are reprezentanta si in Timisoara de unde sunt eu) si mai ales daca pe cutie apare ca fiind utilizabil si pentru masina din semnatura mea.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit si eu sa desfac capacul cu o cheie "clasica" modelul cu surub. Pina n-am pus pe interior o bucata de cauciuc a patinat si n-a vrut de nici un fel. In rolul cauciucului, o bucata taiata dintr-o curea uzata de alternator.

Noroc ca am citit pe-aici si solutia a si functionat. Mersi baieti.

OT: Imi schimb parerea despre nemti: capac de plastic, se schimba numai elementul filtrant adica ingalare garantata plus risc sa-ti plece gunoaiele prin circuit (noroc ca potential se duc inapoi in baie)...

A propos nu e mai util/usor de schimbat filtrul cu totul? Sau e scump?

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

la un cbab 2.0tdi ce cheie filtru ulei se foloseşte ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubulara de 34 :251:,nu incerca cu 36 ca strici capacul/hexagonul  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, nu stiu daca e inchis topicul dar va scriu si eu :(  am patit-o si eu cu filtrul, golf 4 1.4 16v, am incercat sa-l desfac de mi-a sarit acea "tabla" unde pui tubulara de 30, acu citind ce s-a scris mai sus, m-as apuca de treaba dar e foarte aiurea spatiul, foarte stramt, ma gandesc sa desfac toata fata masinii fara sa desfac radiatoarele, poate as avea mai mult spatiu :( 

Modificat de aragorn2033
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!