Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • DanDare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci, va trebui sa scot tot vasul de expansiune. A mai inlocuit cineva vasul? Se poate fara sa trebuiasca ulterior sa aerisesc conducta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa cureti sirmele ? S-ar putea sa ai o surpriza si sa nu mai fie nevoie de inlocuirea vasului. Atit cit ai acces, incearca cu un cutter de pilda (eu am facut operatia cu un bisturiu si-am rezolvat - avind aceeasi problema). Se pare ca antigelul lasa pe acele sirme o depunere (ca un fel de oxidare) ceea ce le modifica conductivitatea si implicit plaja de lucru.

Altfel nu trebuie nici o aerisire zic eu. Ma gindesc ca nici la schimb complet nu trebuie aerisire, circuitul o face singur.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viorel, exact asta vreau sa fac, insa nu vreau sa risc sa pice mizerie de pe ele inapoi in vas. Din acest considerent am vrut sa scot senzorul afara. Dar din moment ce nu se poate, vreau sa dau tot vasul jos, curat sarmele alea doua cu vasul gol, spal, si il pun la loc.

La curatat ma gandeam si eu, nu cred ca are altceva. Probabil s-a format un fel de mazga pe cele doua sarme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu nu am BC sa imi spuna STOP&go dar intr-o dimineata s-a aprins martorul de la lichidul de racire, a stat aprins aproximativ 5 minute cat m-am deplasat pana la niste rude, iar apoi cand am plecat iar fara sa ridic macar capota nu s-a mai aprins.am ridicat putin nivelul ca era undeva la mijloc intre min si max si aum cand e motorul cald trece putin de maxim.de atunci nu s-a mai aprins acel martor.pot sa cred ca nu mai este nici o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.Am citit cu atentie tot ce este scris in acest topic dar se pare ca nimeni nu poate da o explicatie justa.Eu am un Golf V 1,9 TDI 105Cp,sincer si mie mi-a mai scazut nivelul la antigel si am completat,dar nu ceva de speriat.Acum o sapt. am facut un drum Ialomita-Bucuresti pe autostrada soarelui pe o caldura torida de 40 gradeC si o viteza intre 1xx si 1xx Km/h.M-am intros de la Bucuresti tot in aceeasi zi,am parcat masina,iar a doua zi cand sa plec cu ea m-a atentionat ca nivelul la antigel este scazut.M-am uitat si intradevar este sub minim in cm.Mentionez inca odatata ca nu am mai completat de vreo jumatate de an cu antigel.Vreo idee??

Modificat de dudu
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc). Avertisment Verbal!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu este normal sa completezi din cand in cand nivelul lichidului de racire. Asta inseamna ca ai ceva pierderi, o garnitura, un furtun sau mai rau, poate pompa...

Eu aveam ceva pierderi de lichid imediat dupa ce am schimbat distributia. Am completat cu aprox. 150 ml apa distilata, dar a doua oara cand am vazut ca iarasi a scazut am dus-o la service si mi-au gasit ca pierdea ceva lichid pe la un capacel al pompei de apa - mi-au schimbat-o in garantie.

Cel mai sanatos este sa te duci la service sa iti faca o verificare serioasa.

Nu de altceva, dar s-ar putea ca respectiva gaurica sa se mareasca brusc si sa te trezesti prin camp, cu tot lichidul scurs pe sub masina. :rolleyes:

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred ca e normal, deoarece am 1 an jumate de cand o am de noua 20000 de km si nu am pus nici o picatura de antigel in borcan. Se afla nivelul intre cele 2 repere ca atunci cand am ridicat-o de la dealer. Posibil se produc scurgeri pe undeva atunci cand scade in vas nivelul. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Cristian

Si la mine dupa 10000 ajunsese la minim. Cand am facut revizia am vrut sa le spun baietilor sa copleteze dar am uitat. Ajuns acasa am fost surprins sa constat ca baietii adaugasera lichid (probabil apa) ca nivelul era acu pe maxim. In factura de la revizie nu scrie nimic de antigel. Asa ca @WooZie poate n-ai pus tu antigel dar cand ai facut revizia .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, te asigur, nu m-am miscat de langa masina si nimeni n-a pus mana pe nimic fara sa ma intrebe daca sunt de acord sau nu. Chiar nu a scazut deloc, sa nu vorbesc cu pacat :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu pierderea lichidului de racire:

Exista vreo procedura de urmat pentru izolarea problemei? Pana acum stiu ca sint 2 locuri pe unde poate "disparea"

- pori, fisuri, neetansitate -> se scutrge pe undeva.

- garnitura de chiulasa sau fisura a acesteia.

Simptomele la mine sunt:

- cate odata - destul de des - se pierde lichid de racire la drumuri lungi (cam 200 ml/400 km cate odata), alta data nivelul ramane constant.

- temperatura nu trece de 90

- masina nu scoate fum de nicio culoare

- nu am urme de apa in ulei, nici ulei in lichidul de racire (desi exista un fel de suspensie prezenta) - am sa atasez poze daca e necesar.

- la service au cautat locuri pe unde s-ar putea scurge lichidul dar n-au gasit nimic.

- dupa un drum lung, daca deschid busonul observ ca exista o presiune desul de ridicata in sistemul de racire (ca si cum as deschide o sticla de suc foarte agitata in prealabil). imediat cand deschid busonul nivelul lichidului creste datorita scaderii presiunii. si par ca vin bule de gaz dinspre motor.

Creti ca e posibil sa intre gaze de evacuare din clindri direct in sistemul de racire, acest lucru sa determine o crestere a presiunii, si lichidul sa se scurga astfel din vasului de expansiune?

Stiti vre-un service unde se poate verifica prezenta gazelor de evacuare in sistemul de racire ? Nu as vrea sa ajung sa desfac tot motorul pantru a schimba garnitura de chiulasa daca nu sunt destul de sigur ca este nevoie :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o nelamurire. Vreau sa completez cu antigel.Pot completa cu antigel nediluat, concentrat, peste cel existent? Exista riscul sa dauneze ceva daca nu il diluez?Eu am deja in bol antigel valvolaine max life si vreau sa completez cu valvoline antifreeze extreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Daca ambele sunt G 12 nu au nimic poti completa cu incredere si chiar nediluat. Din contra in mai creste punctul de congelare. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ambele sunt G 12 nu au nimic poti completa cu incredere si chiar nediluat. Din contra in mai creste punctul de congelare. Bafta

Din contra, atunci cand este diluat, rezista la temperaturi mai joase decat atunci cand il folosesti nediluat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

la un drum de 200 km, condus in limitele legii (maxim 110 km/h) am observat ca imi consuma 300 ml de antigel. practic mi se aprinde martorul in bord in care ma obliga sa opresc masina si sa verific antigelul. Balta nu face sub masina, radiatorul nou, furtune noi. Mie teama sa nu ajunga in chiulasa si acolo sa nu se piarda.

daca poate sa ma ajute cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Florin r ma documenteaza-te te rog fumos. Adik daca pui apa in antigel si il diluezi rezista la temperaturi mai joase? Pai de ce nu punem apa chioara ca nu mai ingheata deloc dupa teoria ta.

George la mine consuma tot la fel si nu curge pe niciunde si nimeni nu stie ce are si am facut cu ea 30k km si tot merge.

PS : Daca ai o tuica cu tarie de 40 grade ea ingheata la -40, dar daca pui apa in ea nu mai ingheata la -40 ci la - 20 depinde de cata apa pui. asa-i si cu antigelul. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se pierde antigel pe undeva, de cand am luat-o, la 40k km iar acum am 65k iar 'consumul' de antigel a ramas acelasi si care creste atunci cand vine iarna sau cand merg la drum lung unde sunt turatii mai mari, constante. Pentru ca n-am sesizat alte efecte secundare o consider o problema foarte mica ce nu merita desfacerea masinii in bucati pentru a o elimina. Pe langa litrul de ulei am acum si 1l de antigel preparat :), completez cu ambele dupa caz.

Antigelul nediluat ingheata mai repede decat cel nediluat. Nu este tuica (nici macar alcool) si pentru a-si pastra proprietatile anti-inghet concentratia trebuie sa fie cea optima, cea specificata de fiecare producator.

Modificat de Nik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nediluat ingheata mai repede decat cel nediluat

.... ne-ai lamurit perfect, multumim ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o putea fi garnitura de chiulasa deplasata de la locul ei sau o fi crapata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voiam sa spun ca cel nediluat ingheata mai repede decat cel diluat optim. Sper sa ca s-a inteles umila mea parere acum, fusesem furat de tuica colegului de mai devreme :icon_thumright:.

Modificat de Nik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sapt asta am observat si eu ca a scazut putin nivelul antigelului. Intrebarea mea este la ce interval de timp se schimba antigelul, ca poate daca e nevoie il schimb tot. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gbrgeorge, nu te supara, dar de unde ai informatia asta? Te intreb pentru ca eu nu am gasit nimic in carte legat de schimbul antigelului, in rest se insista asupra procentului aditivului.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antigelul pe care il folosesc la masina, HAVOLINE are protectie garantata de 3 ani sau 180.000 km. sunt si de 5 ani si 250.000 km. dar cel mai scurt are 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin r ma documenteaza-te te rog fumos. Adik daca pui apa in antigel si il diluezi rezista la temperaturi mai joase? Pai de ce nu punem apa chioara ca nu mai ingheata deloc dupa teoria ta.

De ce nu iei tu o sticla de antigel si sa citesti ce scrie pe ea.Pe urma mai discutam.

Vezi ca scrie pe eticheta de pe spatele sticlei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!