Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

eu nu ma contrazic, incercam sa iti explic ca asemenea aliniere de care zici tu nici nu ma intereseaza chiar daca ar fi vorba de alinierea planetelor in galaxie; tot ce ma intereseaza la capacele astea e sa faca acel "clanc", "bang" sau alta transpunere a sunetului respectiv.

dupa ce apare avertizarea si se umbla la vas e logic sa nu mai apara pt ca se creeaza putina presiune in instalatie si "impinge" lichidul in sus; dilatarea lichidului nu se ia in calcul decit dupa ce ajunge motorul la regimul normal de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate-l interesa pe colegul care are probleme sau pe cei care vor mai citi conversatiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Astazi mi s-a intamplat a doua oara, ca dupa ce pornesc, dupa aprox. 10sec, sa imi apara martorul de lichid racire si scris STOP pe BC. Am oprit motorul, am deschis capacul de la vasul de expansiune, l-am inchis, am pornit motorul si a fost totul OK. Mentionez ca am pus antigel G12, nediluat, acum cateva saptamani.

Exact acelasi lucru il patesc si eu. Lichidul e cat trebuie in vasul de expansiune...motorul se incalzeste in modul lui normal, iar temperatura nu depaseste 90 de grade. La mine daca opresc motorul, si il pornesc dupa cateva zeci de secunde, dispare. Cand mi s-a aprins prima oara, am ridicat capota am desfacut capacul de la vas, si am verificat, dar nu mi-a trecut prin cap sa ma uit dupa acel senzor. Oricum, ma gandesc sa reimprospatez un pic acest lichid... (sa iau cu seringa din vas, pana se goleste si sa pun concentrat.) Are ceva daca pun tot g12, dar alt producator? Ca idee, are cineva idee cat costa schimbul intregii cantitati de lichid din instalatie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la service sa golesti instalatia si sa pui lichid nou G12 cu sigla VW pe el.Cand am schimbat distributia am schimbat si lichidul iar din cate imi amintesc a costat in jur de 150 lei cu lichidul lor(asta la dealer vw)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca masina ta are 2 ani...nu se altereaza lichidul asa repede; verifica contactele din mufa senzorului mai intii, ca e mai ieftin :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ii masori concentratia apoi sa verifici senzorul cum zice si Dragos....se poate sa il schimbi degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ii masori concentratia apoi sa verifici senzorul cum zice si Dragos....se poate sa il schimbi degeaba!

La concentratie m-am gandit si eu, dar imi vine greu sa cred ca e atat de misto facut senzorul incat sa "simta" ca a scazut concentratia... Ca idee, ca nu m-am uitat la mufa senzorului, cum arata si unde e plasata? Presupun ca e undeva sub vasul de expansiune...

4abc, de curiozitate, stiu ca e off topic, :icon_thumright: promit ca nu mai deviez, dar cat a costat distributia? poate imi dai un link catre o pagina a forumului unde s-a discutat asta. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Da! Acum 3-4 saptamani am scos din vasul de expansiune lichidul de racire, si am pus G12 nou, concentrat (aprox 1,3 l a fost cantitatea inlocuita) De atunci nu mi s-a mai aprins martorul. Azi dimineata insa surpriza: martor aprins DIN NOU. Am mers cu el aprins 100 m, dupa care am oprit motorul, l-am pornit si martorul a ramas stins... Mai are cineva ideei? Sa incerc sa curat sarmele alea doua care formeaza senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Neata!

Am si eu o problema. :icon_thumright:

In dimineata asta am constatat ca mi s a aprins un martor in bord, respectiv martorul pentru "Temperatura lichidului de racire."

Temperatura era de 50 de grade C. In aproximativ 10 minute a urcat la 90 si a ramas acolo. Martorul din bord insa nu s a stins.

Am oprit si am repornit, martorul insa se stinsese intre timp.

M am uitat sub capota, si am constatat ca in vasul de expansiune antigelul e sub minim.

In conditiile in care am pus aproximativ 1 l de amestec [antigel G12 (roz) 50% + apa distilata 50%] acum maxim 4 luni.

E cam dubios ca in 4 luni sa se evapore 1 l de amestec.

Mentionez ca nu am observat scurgerii, picaturi, umezeli s.a.m.d.

Va rog sa ma luminati si pe mine care e problema, ca n am chef sa cotizez pe la Porsche cateva milioane.

Ar trebui sa ma ingrijorez?

Multumesc mult pentru lamuriri. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o problema majora ! dar verifica traseul din vas pe furtunase ca sigur e vreo garnitura coapta si p -acolo pierde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca am antigelul sub minim (cu vreo 1 cm sub minim).

Trebuie sa completez sau sa astept pana la revizie (2 sapt)? Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet pe bord.

Daca trebuie sa completez, cu ce tip de antigel trebuie sa completez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzavi, verifica daca nu e spart sau fisurat radiatorul. Din cauza caldurii de la radiator exista posibilitatea sa nu vezi scurgeri de antigel.

rex, cred ca mai poti astepta 2 saptamani, nu e problema majora daca e cu un deget sub limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca am antigelul sub minim (cu vreo 1 cm sub minim).

Trebuie sa completez sau sa astept pana la revizie (2 sapt)? Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet pe bord.

Daca trebuie sa completez, cu ce tip de antigel trebuie sa completez?

ar trebui sa completezi pana la revizie nu e bine sa fie sub minim...eu la mine am bagat G12...vezi k ar trebui sa scrie si pe vasul de antigel acest indice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

mihaita27

te-am avertizat si aici :icon_thumright:

Fiind nou inscris, scapi doar cu avertisment verbal insa te indrum iar sa citesti Regulamentul si sa te conformezi celor cateva reguli de bun-simt trecute acolo pentru ca data viitoare vei primi warning

Mai multa atentie!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu antigelul.La inceput pierdea foarte putin,iar pe zi ce trecea, tot mai mult.AM gasit problema, radiatorul era spart.Rezultatul: 1,5 mil de dat jos si pus la loc, si 2,5 mil de lipit.asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nedumerire ... astazi comp bord ma avertiza cu privire la termometru adica pe la 4 grade cat erau afara incepu sa arate cu un fulg de nea in dreptu nr de grade ... tre sa pun ceva la antigel sau trebuie sa fac ceva in acest sens ... sau doar te avertizeaza ca este prea frig afara ?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Te avertizeaza ca e frig afara si poate aparea poleiul!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asta azi.Dupa beep, credeam ca nu mai am benzina... a fost funny.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit-o si eu in dimineata asta. Mi s-a aprins martorul din bord si mesajul stop. Am verificat si nivelul e sub minim. Inteleg ca trebuie sa completez cu antigel G12 albastru. Trebuie sa fie neaparat cu sigla VW pe el, sau poate fi si de la alt producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este antigel G12 ROZ!

Nu prea e bine daca pui albastru :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A desfacut cineva senzorul de la vasul de expansiune? Ca ma tot uit la el, si nu stiu cum sa il scot de acolo sa ii curat sarmele alea. Ma gandesc ca se va scurge din lichid pe unde este el bagat in vas... Vreau sa fac asta pt ca desi am inlocuit tot lichidul din vasul de expansiune cu g12 concentrat a inceput sa mi se aprinda din nou dimineata! Nu aveti idee cat e de stresant, plus ca daca voi avea vreodata probleme, va fi ca la ala care striga lupul, si cand chiar a venit lupul, nu l-am mai bagat nimeni in seama :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de lichidul de racire, am fost astazi sa cumpar de la reprezentanta VW 1L de antigel ca sa completez putin. Am cerut G12 Plus (violet) dar tipul de acolo mi-a spus sa iau G12 Plus Plus. Are codul G 012 A8G M1 si scrie pe el ca e facut pentru VAG. Lichidul este intradevar violet, dar nu stiu daca merge sa completez peste al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
A desfacut cineva senzorul de la vasul de expansiune?

Ma tot chinui sa il desfac, insa nu reusesc sa il scot din vas. De unde pot face rost de o schema, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!