Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Am un golf v cu 13.000 de km-aproape de revizie. M-am uitat si antigelul e la minim si pe langa asta mai scoate si un miros ft urat cate o data in interior! Ce tre sa fac ? Sa completez cu antigel pana imi fac revizia? si de care trebuie? :D

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • DanDare

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai poate e normal.. motorul ala al tau de gt 1.9 105cp e mai special... de care nu a auzit nimeni.. poate consuma antigel.. :D

Lasand gluma la o parte nu e normal sa dispara antigel. Eu zic sa te duci la service cat mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pune niste apa distilata cumparata de la o benzinarie (probabil ca nici 100ml). Urmareste daca mai scade (oricum ai senzor de nivel si daca va cobora sub minim te anunta pe bord "coolant level low - STOP vehicle" )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Cand pornesc dimineata prima data motorul si dupa ce merg cam 2 min se aprinde martorul de la apa si imi da si trei semnale sonore si spune sa verific bla bla bla.... Opresc motorul il las cca 5 sec pornesc si nu mai are nici o treaba. Mentionez ca indicatorul de la apa nu trece si nu a trecut niciodata de 90 grade.

Nivelul de lichid nu stiu daca e la nivel ca ieri am patit prima data si azi am uitat sa verific si am patit acelasi lucru. E normal, daca a pierdut lichid, ca la 4000 km sa se intamle asta ???

Daca a mai patit cineva asa ceva sau daca stie de la ce e sa-mi spuna si mie ce poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi lucru il patesc si eu la Golful 4.La mine se intampla numai cand afara sunt sub 15 grade aproximativ , vara nu se aprinde niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi erau 25 grade in Bucuresti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ai fost cu ea in service si daca da ce ti-au zis aia ??

Modificat de Pain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lume a verificat dimineata nivelul la antigel si am gasit vasul de expansiune plin de ulei :Driver:(. Am crezut ca e garnitura de chiulasa dar nu avea nici un dadea nici un semn pentru asta (fum mult si alb, sa se incalzeasca temperatura apei, sa porneasca greu...).

Am fost cu ea la Midocar si am lasat-o in service cica are racitorul de ulei bulit, se face pe garantie. M-i se pare inadmisibil, la masina noua (4000 km) de 20000 euro, sa se intample asta.

Nu mai e Golfu ce era odata s-au smecherit si nemtii sau se intampla asta pentru ca este lot pentru Europa de est.

Daca ati patit asta dati-mi si mie un semn sa dorm si eu linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbati vas expansiune

problema senzor nivel

se poate curata dar fara rezultat scontat

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-i se pare inadmisibil, la masina noua (4000 km) de 20000 euro, sa se intample asta.

Nu mai e Golfu ce era odata s-au smecherit si nemtii sau se intampla asta pentru ca este lot pentru Europa de est.

asta nu e mentalitate..... mai ramane sa zici ca "la Dacia n-am patit domle asa ceva" .... :icon_thumright: :icon_cool:

domnilor shit (a se citi defectiuni) happens....de aia e garantie....

si da..mai sunt si altii cu racitoare de ulei bulite....si nu numai la VAG ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca nu esti primul si cu siguranta nici ultimul

este un defect care iti garantez ca a fost si in vest

asta este si motivul pt care se ofera garantie la o masina(nu pt bucsele cazute de la drumurile noaste de k....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akum daca mi-am pus toti posesorii de golf in cap va dati si o parere daca e bun diagnosticul celor de la service sau poate fi de la garnitura ca pana la urma pentru asta am deschis topicul ??

Eu n-am gasit nici un fel de comentariu despre asa ceva :cheers:

Modificat de Pain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% este racitor ulei

se inlocuieste racitor ulei

se spala instalatia de racire cu o solutie speciala

si eventual ulei motor schimbat sau completat

dupa acea masina v-a fii ca nou

s-ar pute sa mai ai urme in vas in ceva timp dar se spala

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am facut-o !!

Mai am si eu o intrebare: Cum fac sa vad temperatura la motor pe climatronic sau daca iti indica ceva acolo ?

Am citit asta undeva pe forum dar nu am retnut si acum nu mai gasesc unde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la G5 poti sa vezi doar IO ....in ordnung...sau cel putin eu atat am gasit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apesi econ si sageata sus (parca, ceva pe acolo), rotesti de roatita din stanga pana ajungi pe 19-0 si de aia de pe centru pana...pana cand iti arata temp...cred ca 19-3. una e viteza, una iti arata turele, una temp si inca una nu stiu ce.

bafta

p.s. daca nu ai buton de econ, incearca cu ac sau alte combinatii. trebuie sa mearga. si ca sa revii la clima apesi econ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks my friend !!!

Am sa incerc asa, sper sa nu explodeze masina :nono: :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi mi s-a intamplat a doua oara, ca dupa ce pornesc, dupa aprox. 10sec, sa imi apara martorul de lichid racire si scris STOP pe BC. Am oprit motorul, am deschis capacul de la vasul de expansiune, l-am inchis, am pornit motorul si a fost totul OK. Mentionez ca am pus antigel G12, nediluat, acum cateva saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic. S-o fi intepenit plutitorul care indica nivelul. Vezi ca mai este undeva un topic de genul asta la care s-a raspuns mai detaliat. ( si eu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Care plutitor ?

Unde in borcanul cu antigel este un plutitor ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca daca e ca si la mine e pe fundul borcanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din ce stiu eu el are un senzor suspendat asa undeva in centru care masoara nivelul lichidului. cand lichidul scade sub un anumit nivel incepe si face urat. am avut si eu aceeasi problema, martorul aprins, deschideam pe-acolo ma uitam, inchideam si totul era ok. asta a inceput sa se intample dupa ce am fost cu masina in service (tess bv) si mi-a completat un baiat de-acolo cu niste apa. ultima data am completat acum 2 luni cu aproximatie si n-am mai patit-o, dar am fost f atent cand am inchis capacul rezervorului. singura explicatie deci asta cred ca ar putea fi, sa nu fi inchis bine capacul ala. el trebuie inchis in asa fel incat linia de pe capac sa fie paralela cu directia de mers a masinii si strans bine. totul ar trebui sa fie ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul e format din 2 sirme paralele. atit. kein plutitor, kein senzor

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-mi plac mie baietii destepti. sunt doua sarme, intr-adevar. chiar legate intre ele. cand nivelul lichidului de racire e peste nivelul minim, cele doua sarme sunt scufundate in lichid. lichidul conduce curentul electric, doar e pe baza de apa, sigur stii si asta. cand cele doua sarme sunt scufundate in apa, se inchide un circuit electric. cand circuitul este inchis, are rezistenta finita, care indica faptul ca lichidul e peste minim. cand circuitul e deschis, rezistenta e infinita, care indica faptul ca lichidul e sub minim. tot ansamblul asta se numeste senzor. dar tu poti sa le spui sarme paralele, ca noi intelegem. martorul e simbolul care apare pe display, nu are legatura cu senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai sirmele legate s-a dus cu pluta toata povestea aia a ta despre rezistenta in functie de nivel; daca ai vrut sa scrii ca au un distantier ca sa nu se atinga intre ele, e altceva.

expertii cunosc faptul ca ansamblul celor doua sirme se poate numi si traductor iar capacul vasului de expansiune se inchide pina trece de un prag de blocare, nicidecum sa il aliniezi cu directia de mers

daca nu treci de acel prag nu stii ce se intimpla cu el la viraje....poate se stringe pina se intepeneste sau se desface si pierzi lichidul de racire (depinde de nr de viraje la stinga sau la dreapta)

sa nu aliniezi si alte capace la directia de mers pt ca nu o sa fie bine pt masina ta :P

(oricum pb asta s-a tot discutat, dar degeaba ca nimeni nu foloseste searchul - pe vremea cind mergea)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu legate intre ele in vas, legate intre ele in sensul de contact electric la capatul celalalt, evident mi s-a parut mie. e logic sa nu se atinga intre ele ca se face scurt. lichidul in functie de nivel e ala care iti inchide circuitul sau nu. am mai scris eu si mai sus.

pe urma ridica si tu capota si uita-te la capacul ala. eu zic ca n-o sa reusesti sa-l strangi decat daca aduci semnul ala de pe capac sa fie perpendicular pe radiator.

chiar crezi chestiile astea sau iti place sa te contrazici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!