Jump to content

Costuri intretinere Passat Vs. Bora


RaduNo1
 Share

Postare recomandată

multumesc mult pt sfaturi.Ai cumva idee care-i faza cu bratele astea ? iti face urat directia daca pica unu din ele sau cum ?

Cu turbina m-am lamurit daca pica e vreo 14 mil cu totul, destul pot spune..cu stiu care-i faza cu bratele..in rest consumul sper sa fie in limitele de care am auzit eu pt motorul de 131 adica exterior 5.5 sau 6 la mers usor sportiv si 7-8 in oras.

Daca ai putea sa ma mai ajuti cu informatii as fi recunoscator..

astept pareri si de la alte persoane mai ales cu passat b5, b5.5 131 cp 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu turbina depinde ce probleme ai.Mie imi intra in limp, si nu a trebuit decat sa schimb geometria variabila care se bloca din cauza murdariei in care se intzepenea.Cu bratele este dificil sa diagnostichezi ce anume exact iti bate.Insa pot sa-ti spun ca eu de 2 ani 3 luni nu am schimbat nimic la articulatii, rulmenti, adica tren de rulare.Daca iei o masina corect intretinuta si fara probleme si batai, n-ai treaba multi ani.Spre exemplu colegul nostru de care vorbeam, Cipos, a avut un Passat exact ca al meu, pe care l-a luat la 80.000 din Germania, iar acum masina are 340.000 facuti de atunci in Romania si nu a schimbat absolut nimic la articulatii de atunci.Eu zic ca este concludenta ideea in privinta fiabilitatii!!Dar daca masina este deja "omorata", poate sa fie si Rolce ca tot bate!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult pe ce drumuri circuli.Eu schimb o data pe an toate bratele de pe fata la masina din semnatura,dar este adevarat ca circul foarte mult pe un drum foarte rau. Toate bratele coasta 250-300 euro.e o suma modica daca te folosesti de masina,daca o tii numai pentru plimbari nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare mult deloc 300 de euro ptr toate bratele de fata.Dar oricat ar fi de rau acel drum, chiar trebuie schimbate in fiecare an? Iar la banii astia ma indoiesc ca sunt ceva macar apropiat de calitatea Laemfoerder.Este adevarat ca exista multi producatori ieftini, insa calitatea este pe masura pretului platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil gresesc dar in ultimul timp platesti numai firma si din pacate calitatea este apropiata de cele facute pe vapor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult pe ce drumuri circuli.Eu schimb o data pe an toate bratele de pe fata la masina din semnatura,dar este adevarat ca circul foarte mult pe un drum foarte rau. Toate bratele coasta 250-300 euro.e o suma modica daca te folosesti de masina,daca o tii numai pentru plimbari nu merita.

Masina vreau s-o iau pentru putere, pentru ca e diesel, si mai mult pentru drumuri pe autostrada Pitesti-Bucuresti saptamanal.

Mi-a zis cineva sa-mi iau din afara..n-ar fi o idee rea, dar modelul 2002-2003 cred ca e euro 3 si taxa sare de o mie de euro si nu prea ma incanta.

la ce te refereai ca nu merita ?

Daca vrei si ai timp, iti las id-ul meu de mess si vb mai pe larg acolo.As fi bucuros sa primesc niste sfaturi : cezar_matei2000

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , nu stiu de unde ati scos voi diferenta asta asa de mica la intretinere de 10% cum zice un coleg mai sus , cand la o bora te costa toate bucsele de la brate + capete de bara + bara stabilizatoare la aprox 500 lei cu tot cu manopera dar in fine . Insa eu daca ar fi sa aleg o masina pentru drumurile de Romania ar fi alta marca mai buna pentru aceste drumuri .

Modificat de FVM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul de brate pe original costa aproxinativ 2300 lei. Aici intra toate bratele, capetele de bara, bieletele antiruliu si surubururile de prindere. Manopera de schimbare a tot kitului asta la un service serios este cam de 200 de lei pe fiecare parte. Este ceva de munca, nu gluma, mai trebuie si geometria facuta dupa aia. Poti socoti ca dai o data (cu bataie asa, sa zicem ca faci si revizia) 30 de milioane dar ai masina noua 60.000 km. Cam atat tin bratele pe original (Lemfoerder este producatorul pe original) pe drumurile din Romania. Asta nu inseamna ca maine o sa iti pice toate. Poti sa schimbi si brat cu brat, in functie de care pica la fiecare revizie, ce necesita atunci dar eu spun ca in momentul ca in care incepe sa te lase atunci dai un ban si ai masina noua 60.000 km. Placutele spate pe Ate Lucas costa 120 lei, pe fata presupun ca bat pe undeva intre 250-300 de lei. Un amortizor fata e 300 lei pe original (Sachs Touring) si manopera de schimbare 150 lei pe o parte doar. Distributia: cel mai scump e intinzatorul ala de pe cureaua de accesorii (vreo 500 lei), costa la fel cat setul de distributie; pompa de apa 200 de lei parca, curelele de accesorii nu sunt scumpe, mai se schimba odata cu distributia si cureaua si rola de la compresorul de clima. Cam astea ar fi preturile, in mare asa.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde ati scos voi ca bratele tin 60.000km, eu am 125.000km la masina si nu bate nimic, la fiecare revizie verfica baietii tot si e ok . Deci depinde mult si pe ce drumuri mergi cu ea si cu ce viteza iei "gropanele".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3 ani de cand am Passat-ul, am schimbat la directie doar capatul de bara de pe stg. E posibil ca in viitorul apropiat sa necesite si capatul de bara de pe drt.

In rest, la suspensia fata nu am umblat

E o masina corecta (poate prea corecta) pentru cat costa in prezent (avand in vedere ca in 2007 am dat 11.000 pe ea) si eu zic ca merita fiecare euroi dat pe ea. Puetere o sai ai cu siguranta daca optezi pt un 131 cai, eventual AVF (pe care il duci usor la 165 caluti cu un cip in safe mode - si atunci sa vezi masina)

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult cum merge fiecare..La o masina sh tine mult si de noroc...degeaba mergi bine daca o iei cu probleme :|

Eu am o fabia 1, 2004, 125k si merge beton, n-am schimbat decat toba si placutele. in rest nimic, doar reviziile la 15 mii.

Toata chestia e sa prind o masina buna..bugetul e limitat 6000 euro plus inca vreo 15-20 mil pt revizie , distributie daca e cazul, schimbarea proprietarului..

Mi s-a pus pata pe passat-ul asta, nu ma intrebati de ce nu-mi iau altceva la banii astia..

Momentan vreau doar pareri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eto

Asa mi s-a spus la service-ul unde fac in mod curent reviziile. Nici eu nu am avut pana acum nici un fel de problema pe partea asta dar asa mi s-a spus ca pe drumurile din Romania o sa ai masina ca noua intre 60-80.000 km dupa ce pui tot kitul de brate noi.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat, sunt foarte atent la orice groapa, pe care o vad (ca sunt si genul de gropi pe care nu le poti sau nu mai ai timp sa le eviti)

Capatul de bara de pe dreapta e in curs de schimbare deoarece are burduful rupt si nu l-am observat, sunt convins ca daca acel burduf era observat mai devreme, mai tinea mult si bine.

Fiecare masina are problemele ei caracteristice, de aceea cand mergi sa o cumperi dute cu cineva care a avut asa ceva si care este cat de cat `pasionat` de masina. Tepe se pot lua foarte mari, de aceea e cel mai bine sa iei masina de la proprietar, in nici un caz nu lua o masina de la cineva care nu e trecut pe talon, de aici apar deja suspiciunile .........

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinutul bratelor doar 60.000 este o afirmatie eronata tocmai priun exctitatea cu care este datata!Sunt masini cu 3-400.000 care nu au schimbat nimic la articulatii si nu au nici pe naiba!Dar foarte mult conteaza si soferul, este de inteles!Am mesr cu oameni in masina care nu ocoleau absolut nimic in cale!!Ba nene', da nimic!!Am stat si m-am gandit!Sunt prosti, ori sunt rai, dar am sesizat ca niciunul nu era cu masina lui.Si vorbesc de soferi cu enorm de multi kilometri la activ.Deci conteaza mult si cum mergi, dar si ce pui pe masina!Ca daca pui Optimal sau ... mai stiu eu ce alte bombe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti !

Am si eu nevoie urgenta de ajutor !

Am gasit un Passat 1.9 TDI 131 Cp 6 trepte din 2002.

Imi poate spune cineva cam cat costra inscrierea? Masina este pe Spania si nici nu stiu daca are filtru de particule..

In cazul in care este foarte scumpa, ce alte variante mai am si cam cat ar costa ? ( bulgaria stie cineva ? )

Astept raspuns urgent!!!

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, declicata treaba. Am tot incercat cateva calculatoare de taxe si dau rezultate diferite...intre 1200 si 1800 euro. Deci, trebuie sa vorbesti cu cineva care a inmatriculat de curand o masina tot cu motor de 1900. E euro 3 sau 4 ? ..cred ca e 3.

Cu Bulgaria, am inteles ca te duce cam 500 euro cu totul, dar, nu e recomandat...nu esti tu proprietarul, bulgarul o poate radia cand vrea el....N si N probleme. E pacat de o asemenea masina sa nu o inmatriculezi. Acum depinde la ce bani o cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic..masina e euro 3 .. si din cate stiu n-are filtru de particule..sau poate are ? ne poate spune cineva cu aceeasi masina daca are sau nu ?

Masina mi-o da unu cu 6000 negociabil..

deci vreo 5700-5800 va fi..si sa mai dau eu inca 1400 nu prea am de unde :)

Cu numere rosii cam cat se poate merge ? din cate stiu se pot pune de 3 ori cate 3 luni asa e ?

sper sa stie cineva..sunt in mare graba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are filtru de particule. Asa e, maxim 3 perechi de numere rosii. Oricum, la 6000 euro iti gasesti Passat din 2002, inmatriculat. Acum, depinde si de optiunile fiecaruia.

P.S. - poate muta cineva subiectul asta unde trebuie, deoarece suntem cam off topic aici - sorry.

Exact Razvane. Multumesc, pt curatenie :) !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu are filtru de particule.

Depinde foarte mult de starea masinii, daca merita sau nu banii ceruti.

LE: Mut eu discutia in cateva minute.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banii si-i merita pe deplin.Hai sa va dau niste detalii

passat berlina 1.9 131 cp, pilot automat, 2002

tapiterie piele gri

2 cotiere fata-spate

scaune intalzite

esp

navigatie

max-dot

insertii de lemn la clima si pe langa navigatie, la usi

jante late pe 16-17 nici nu mai stiu..

folie omologata spate si luneta

155 000 km reali.

masina e high-line

doar xenon si proiectoare nu are in rest full full

omu e serios il cunosc de mult timp, sta pe undeva la tara, merge foarte linistit, l-am depasit de zeci de ori cand l-am intalnit.

e roman, dar si-a facut cetatenie spaniola . e de vreo 3 ani e in romania

daca ajung la vreo concluzie si reusesc s-o iau, voi posta niste poze..

Masina e o splendoare..nu-mi mai pot lua gandul de la ea

astept niste sugestii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cam ce fel de ajutor ai mai vrea? :)

Poate cu niste banuti ca te vad destul de hotarat pentru aceasta achizitie, singura problema fiind partea materiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Nu mai..cam care ar fi pretul corect al acestei masini inscrise ? e mult sau putin cat cere asta ?

Ce variante as avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata !

Intr-un final sambata am facut actele pentru Passat-ul de care am vb..Sunt super multumit!

Am reusit sa-i fac si un consum..Pitesti bucuresti :130 cu pilot, viteza a 6-a : 5.2 % consum.E beton !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intre timp am facut si revizia la 160k.M-a costat 90 Ron manopera la schimbul de filtre ( ulei, motorina, aer si polen ) Ulei Castrol 5w40 pompe duze (4 litri ) si un schimb de placute pe spate.I-am dat 1 mil sa fie cifra rotunda.Consumabilele au fost 280 RON numai filtre Mann si placutele nu mai stiu ce marca au fost ( am aruncat cutia ).Precizez ca revizia asta am facut-o la o cunostinta, nu la reprezentanta.

In rest mi-a zis ca masina e beton, ca si viitoare investitii ar fi lichidul de frana ( 1 mil cu tot cu manopera ), ceva pe la clima-freon si nush ce verificare-tot in jur de 1 mil si niste chestii pe sub motor ca niste borcane aratau ( nu mai stiu cum se cheama ) care cica oricum mai tin ceva timp si costa 2 mil bucata ( sunt 2 bucati ) .

Eventual o sa-i pun si un xenon ca ajuta mult si merita banii.

Am facut vreo 3 mii de cand am luat-o si n-am avut neplaceri..

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!