Jump to content

Cum Facem Cu Frigul Extrem D`afara?


Nycky
 Share

Postare recomandată

ma intrebam daca e bine sa pornesti masina noaptea cand temp ajung la -22C, si ce alte remedii mai sunt pentru asa temperaturi ...... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu pornitul noaptea cred ca doar pe la Dacie se mai face :P referitor la motorina e parca un topic special pentru asta. in rest cred ca o prelata e bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta mea:frig de crapa pietrele, masina in curte nu in garaj, motor diesel, dimineata a pornit fara probleme si fara sa-i aplic tratamente speciale

eu ni mi-as face mari probleme, doar bateria sa fie buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ocupi de pornitul masinii noaptea doar daca ai bateria slaba. Eu sa multumesc lui D-zeu am reusit sa pornesc dimineata masina cu bateria de 5-6 ani la -16 grade. Ai grija sa nu speli masina pe astfel de vreme ca poate sa iti inghete capacul de la combustibil si usile inclusiv portbagajul. Sa nu lasi presurile umede in masina caci o sa ti se abureasca geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie buna si Alpin Diesel, de vreo 2 ori cheia pe bujie incandescenta ... astea cred ca ar fi cam tot ce se poate face. Garaj incalzit cred ca iese din discutie!?

Modificat de lucianwwl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Mangalia

De curand am avut si eu niste probleme la Passatul meu. Acum cu vremea asta rea, dupa atata ploaie si inghet,perioada in care nu am folosit masina, am descoperit intr-o dupa amiaza ca pedala de frana e beton( adica nu se misca deloc). Am pornit motorul si am asteptat sa se ridice apa la 90 grade ( la sfatul unui prieten) si dupa jumatate de ora , nimik. La fel ca si inainte. Decid sa scot placa de deasupra servofranei si.... stupoare. Gheta peste tot. Ce s-a intamplat? S-a infundat canalul de scurgere al apei( probabil e pe undeva pe sub baterie) si toata apa a ramas acolo, si pe gerul care a fost a inghetat tot. bateria, servofrana si ce mai era acolo, toate ingropate in gheata pana la jumatate. dupa vreo ora si ceva, timp in care am tot pus apa fierbinte de s-a topit gheata aia si-a dat drumul si frana. toate bune pana acum.

Azi dimineata cand am pornit masina, a inceput sa tremure din toate incheieturile si mai mult decat atat s-a aprins si martorul ESP/ABS in bord. Am incercat sa plec, dar nu mergea deloc bine, mi se parea ca merge infranata. am oprit si am dat cheie din nou, s-a stins si martorul si au disparut si simptomele.

A mai avut cineva astfel de simptome la masina? de la ce ar putea fi?

Astept sa vad si maine dimineata, daca va avea acelasi simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate prelungi intervalul in care sunt tinute aprinse bujiile incandescente (este ceva proportional cred cu temperatura de afara, dar nu am gasit care este legatura intre aceasta si valorile gasite cu VagCom-ul). S-a mai discutat pe forum lucrul acesta. Bujiile se inrosesc incet dar se sting foarte repede... Asa ca o actionare rapida a demarorului dupa ce auzi releul de bujii din bord (poate fi auzit mult dupa ce se stinge martorul din bord) ar fi o alta alternativa care usureaza pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304

La mine la -2 grade stateau 3.45 sec si dupa adaptare la 32700 am la -2 grade 8.86 sec. Cred ca e cam mult si o sa le reduc pe la 6.6 sec.

Timpul cat stau "aprinse" (preglow), ca ele mai stau si dupa actionarea demarorului, se vede inainte de a porni moturul, doar cu contactul pus, dimineata cand motorul nu a fost pornit noaptea in campul 2 de la adaptari la engine.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Mangalia

la mine , problema este ca de la prima cheie pare a nu porni in toate bujiile, imi tremura masina de zici ca e tractor. Adik, motorul nu mai merge cursiv, abia la a treia cheie, o poate lua normal. Dar pana atunci, imi porneste asa si mi se aprinde si martorul ESP in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu masori bujiile sa vezi daca sunt toate bune?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste regulamentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Mangalia

asta si intentionez sa fac...... maine merg la un service sa vad ce spune master chief-ul de acolo....

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste regulamentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!