Jump to content

Motorul Se Opreste Imediat Dupa Pornire ! Help !


Petrut
 Share

Postare recomandată

Va descriu putin problema si istoria ei. Am facut cateva drumuri lungi cu masina, masina mergand perfect, aproape noua, are 32 mii de km, inca nu am facut revizia, saptamana viitoare e programata. Cand am venit in cluj dupa revelion, mi s-a oprit motorul de cateva ori cand am parcat masina. Am crezut ca nu mai am benzina, fiind pe rosu, am neglijat problema. Dupa 2 zile am vrut sa plec cu masina, nu am reusit. Imediat ce pornea motorul, scadeau turatiile si murea imediat, indiferent daca o turam sau nu. Am pus benzina, aditivi * alcool tehnic si am incercat iar. De data asta pornea si daca o turam mergea... dupa ce s-a incalzit motorul am putut sa dau o tura cu masina in fata blocului, dar trepideaza enorm la skimbarea vitezelor, motorul parca se inneaca. Dupa vreo 5 km de mers prob a disparut. Azi de dim, aceeasi prob, numai dupa ce am turat-o mult am putut sa plec cu ea de pe loc.

Acuma , ce poate fi ? Apa in benzina? Filtru de benzina? Pompa de injectie ? pe bord nu am nici o eroare, nimic.

Luni incerc sa fac o diagnoza cu ajutorul colegilor de forum, apoi sa o duc in service pt revizie si investigarea prob, masina fiind in garantie europeana ( e luata din germ ).

Daca ati mai intalnit asemenea prob va rog sa postati aici rezolvarea lor.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceasta problema la un G4 1.6 16v, AZD din 2001. Imi facea numai dupa ce statea motorul oprit o perioada mai lunga de timp....minim 3 ore. S-a rezolvat dupa ce am facut schimbul de ulei (la scanare cu VAG-COM nu imi raporta erori) .... posibil la tine sa nu fie aceeasi problema totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Ionescu

Salut

Eu am intampinat la un moment dat o problema asemanatoare in care imi murea motorul la cald cand era la relantii sau cand schimbam vitezele si nu eram destul de rapid ca sa nu o las sa ajunga la turatia de relantii . Isi revenea o perioada si apoi iar facea figuri. La semafor se oprea si nici nu imi dadeam seama ca mi-a murit motorul. Am fost cu ea la Augsburg si aia au citit eroare la clapeta de acceleratie. Faza e ca imi recomandau sa cumpar alta clapeta care ma rupea de bani. Am fost la un prieten la un alt service , mi-am curatat clapeta si momentan este ok. E posibil sa fie si de la cele mentionate de tine (filtru de benzina mizerabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu masina are 32k km am vb la garantie si mi-au zis ca trebuie sa merg sa imi curete clapeta. Cica pe la 30k km motorul asta are problema asta. Luni merg la ei sa o rezolve, va dau de veste ce au facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service, sa umbla la relanti si merge perfect acum, nu mai valseaza deloc si e mai putin zgomotos.

Sa modificat doar relantiul la mine era reglat pe la 670 aproximativ acum este la 800. valorile astea erau in vag com, pe ceasul din bord arata oarecum normal zic eu, acum este putin mai jos de 1000.

Consumul instantaneu la relanti este de 0,8l/h acum fata de 0,6-0,7l/h cat era pana acum. O sa vad dimineata cum face dar nu cred ca or sa mai fie probleme. Si la plecarea de pe loc aveam o trepidatie aiurea, dar dadeam vina pe faptul ca ma grabeam eu cu ambreiajul, defapt motorul dadea sa se opreasca pentru ca nu acceleram deajuns.

Am uitat sa specific in urma diagnozei cu vagcom-ul nu s a depistat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vedeti si bateria la telecomanda daca masina are imobilizator la vag porneste merge 2-4 sec si se opreste asta inseamna ca nu recunoaste cheia!schimbati cu cheia de rezerva sau schimbati bateria! (bateria din cheie binenteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e cazul de baterie la telecomanda, telecomanda am montat-o dupa.

800 de ture este mult? La relanti imi pare ca e cam turata acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800rpm relanti e cam mult. Daca l-au facut la service asta a fost pt ca NU au avut chef sa rezolve problema de fond ce nu permite mersul normal la 650-700rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat problema dupa revizie, toate filtrele skimbate si uleiu... nu am idee ce a fost. La relanti sta pe la 700 ( numai dupa ce se incalzeste putin motoru, imediat dupa pornire sta pe la 900-1000 ) dar trepideaza usor... dar sincer cam toate masinile trepideaza usor la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa imi schimbe turatia la relanti motorul se oprea daca o lasam bagata in vitea a I-a si nu acceleram. Acum nu se mai opreste. Inca nu imi dau seama exact dar parca nu mai demareaza la fel de bine. Cam asta ar fi cele observate pana acum. In rest motorul il opresc mai rar decat inainte. Pana acum motorul il opream mai des decat la orice masina pe care am condus-o. Mentionez ca am o experienta de aproximativ 100.000 km, imi pare cam ciudat uneori cand opresc motorul.

Modificat de zafycom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!