Jump to content

Oil Sensor Workshop


didea30
 Share

Postare recomandată

Masori rezistenta firului 3 de la senzor pana la pinul 18, (cu mufa verde sau cea de la senzor scoasa) daca este mai mare de 2-3 ohmi cauti intreruperea sau tragi fir separat.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • Laurentiu Utiu

    6

  • Al Bundy

    5

  • RaXvAn

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am si eu o problema cu acest senzor, la punerea contactului apare culoarea galben cu lampa de ulei si mesajul oil sensor workshop, pe tester i-mi da urmatorul cod 

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 3B0 920 847 E  
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 20031
   WVWZZZ3BZ3E217007
1 Faults Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            29-00 - Short to Ground
Problema este ca nu face mereu, cam 90% , dupa ce pornesc la cateva secunde dispare , intrebarea mea este :cumpar senzor nou sau poate sa fie din fire, vad ca eroarea se stocheaza numai in instumente , nu si pe motor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata contactele mufei si daca mai face figuri schimba-l !

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si firele pana la el, mai ales in zona de sub motor. daca sunt ok, si daca ai alimentare in pinii mufei, atunci schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Se da un Passat din 2002 cod motor AWX . Nu afiseaza pe ceasuri " service in x km" chiar daca are 14k facuti de la ultima resetare. Pe vcds la SRI reset ii apare ca mai are 1k km pana la "service" dar pe ceasuri nu apare. Si daca se scoate mufa din senzorul de pe baia de ulei tot nu ii apare nimic (cu motorul pornit). "Oil senzor workshop" nu apare pe ceasuri si nici eroare nu se înregistrează pe engine sau cluster.

Ecu i-a fost schimbat candva.

E posibil sa fie ceasurile codate aiurea? Desi eu stiu ca nu poti coda ca sa apară sau sa nu apara "service".

Oare care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti coda parca "no service interval" sau ceva de gen... Nu mai stiu cum apare in lista de coding.

Iar daca-i asa, nu cred ca mai apare nici in BC.

Poti verifica in cluster ce coding ai. Iti va aparea si un tip cu lista de codari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si cursorul pe casuta cu coding dar nu aparea nimic legat de service. Doar limba, km, si etc. 

O sa revin si cu codingul actual.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coding-ul difera de la cluster la cluster. Nu e universal.

In functie de lista aia din tool tip, se formeaza coding-ul.

Noteaza lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un Passat din 2002 cod motor AWX . Nu afiseaza pe ceasuri " service in x km" chiar daca are 14k facuti de la ultima resetare. Pe vcds la SRI reset ii apare ca mai are 1k km pana la "service" dar pe ceasuri nu apare. Si daca se scoate mufa din senzorul de pe baia de ulei tot nu ii apare nimic (cu motorul pornit). "Oil senzor workshop" nu apare pe ceasuri si nici eroare nu se înregistrează pe engine sau cluster.

Ecu i-a fost schimbat candva.

E posibil sa fie ceasurile codate aiurea? Desi eu stiu ca nu poti coda ca sa apară sau sa nu apara "service".

Oare care e problema?

Ba poti. Intra la coding si vezi a 2 a cifra parca ?...ai with service int... 2002 are ceasuri vw501 si merge modificat in acest sens
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Laurentiu Utiu

S-a rezolvat prin recodarea ceasurilor. Nu erau codate nici pe intervalul fix , nici pe cel flexibil. Acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut cine m-a poate ajuta cu un sfat la un Passat  motor de 19 TDI 116cp 

am spart baia de ulei si vreau S-o schimb 

si a-și vrea sa știu de la motoare se mai potrivește baia de ulei

Modificat de Ion Fota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9tdi Passat B5/B5.5 si Audi A4/A6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Imi poate spune cineva cum vad presiunea si temperatura uleiului prin VAG-COM? Pe ce canal? M-am uitat la measuring blocks si nu le-am putut gasi.

De asemenea, si-a montat cineva vreun ceas/indicator de temperatura/presiune ulei? Se poate adapta ceva? Mi-ar placea sa am asa ceva mai la indemana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea nu se vede pentru ca nu ai senzor de presiune. ai doar un switch de presiune minima, se aprinde sub 0.5 bar

temperatura o poti citi pe 17- instruments

poti adapta... 

 

b002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho, mi-ar placea sa am asa ceva, mi se pare chiar util. Desi eu nu le-as monta chiar asa in nasul tau, dar asta-i o chestiune pur de gust :) 

Mi-ar mai placea sa vad si temperatura de la uleiul cutiei automate pe care o pot vedea pe VAG-COM. 

Imi poti da niste indicatii cum le-ai legat? Ca pt un amator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ! Am si eu urmatoarea problema . De 4-5 ori pe luna ( deci nu zilnic ) , dupa ce pun contactul si se sting martorii din bord , incepe sa clipeasca  martorul galben de ulei . Pornesc motorul , dispare .  Uleiul este la nivel maxim . Am facut scanare si apar urmatoarele :

00562   -  Senzor ulei

                 -  Short circuit to positive or open circuit

                 -  Intermitent

00562   -  Senzor ulei

                 -  Short circuit to ground

                 -  Intermitent

Intrebare : Trebuie schimbat senzorul sau scap doar cu spray contacte in mufe ?  In cateva zile plec in concediu . Pot avea necazuri  daca nu rezolv problema pana atunci ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, de regula apar probleme la firele ce ies din mufa. Se agata, etc... Daca firele si cablajul este ok, atunci trebuie inlocuit senzorul. Oricum, poti merge linistit asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam această eroare când am cumpărat mașina, dar după ce am mers spre casă (100 km) nu a mai apărut și nici nu schimbasem uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, F l o r i n said:

verifica intai cablajul, de regula apar probleme la firele ce ies din mufa. Se agata, etc... Daca firele si cablajul este ok, atunci trebuie inlocuit senzorul. Oricum, poti merge linistit asa.

Multumesc @F l o r i n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai duce senzorul. Se schimba si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!