Jump to content

Oil Sensor Workshop


didea30
 Share

Postare recomandată

Culoarea indicatorului se schimba daca este depasita o anumita limita de siguranta a nivelului uleiului ? Adica se face indicatorul rosu sau ramane portocaliu pana cand nu mai e nici o picatura de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    15

  • Laurentiu Utiu

    6

  • Al Bundy

    5

  • RaXvAn

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

gaze........, asa scot toate motoarele cu PD. Completeaza urgent cu ulei, nu mai astepta sa se aprinda becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culoarea galbea si cea rosie inseamna doua erori diferite, una arata lipsa de ulei si cealalta presiunea.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dovada! :)

post-8441-1183975468_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

dupa ce am mers azi prin CONSTANTA care e sub zapada nu am mai vazut asa ceva demult tare la noi in oras mi s-e aprinde lapda de ulei galbena si dispare si porma msg de la topic .. tin sa precizez ca nu am scut la masina .. aveti idee .. pe unde e senzoru .. daca e grav .. motoru merge ok ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, daca ma poate lamuri si pe mine cineva.

Sunt posesorul unui Passat 1.9 TDI 85Kw din 2000, cod motor AJM. Doar am schimbat uleiul si filtrele, am pus 5W40 Castrol Edge cu specificatia 501.01 pentru PD. Problema mea este ca la fiecare 100 Km parcursi se aprinde becul la ulei si nu stiu de ce. Motorul nu pierde ulei pe nicaieri si nici murdar nu este sau combinat cu motorina. Se poate sa avertizeze asupra uleiului din cutie???La asta nu am umblat. Mentionez ca este tiptronic in 5 viteze.

Va multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Pe joja te-ai uitat.Ai ulei destul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost primul lucru: sa verific nivelul, dar nefiind relevant nivelul deoarece era cald mototrul am stat sa se raceasca si e ok uleiul.

becul se aprinde numai dupa ce tin motorul pornit 100Km altfel in oras nu are probleme.

mai verific. Si sa dau cu bata in balta: nivelul de minim si maxim este intre cele 2 denivelari ale jojei? ---------________---------- adica asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Exact asa e. Daca ai ulei destul, e defect senzorul ala de ulei din baie. E prins lateral inspre partea soferului, cu 2 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

De revelion masina mea din semnatura a suportat noptile la Miercurea Ciuc la minus 25 de grade. Dimineata la pornire facea probleme. Pornea dupa vreo 6-7 chei si pe la a treia cheie imi aparea si indicatorul de ulei cu STOP. Nivelul de ulei era ok, deci era presiunea. Folosesc ulei Castrol EDGE 5W40, care teoretic merge si la minus 45. Am vb. cu un cunoscator si mi-a spus sa incerc in continuare sa pornesc masina ca nu-i nici o problema. Si reuseam sa o pornesc dupa mai multe incercari pe STOP. Acum de cand am ajuns in Bucuresti, la temperaturi normale de pana la minus 10 grade nu mai am nici o problema.

Acum intrebarea mea este ar trebui sa pun ulei mai rezistent la frig (0W30 cred) sau masina mea e prea batrana pentru frig (e din 2000)? Totusi au si cei Harghita masini mai vechi care merg fara probleme in acele temperaturi pentru ei normale. Am uitat sa mentionez ca are 290.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miril,martorul s-a aprins ca ai dat prea mult la automat in incercarea ta de a porni,n-o sa-ti inghete niciodata uleiul.Motivele cele mai plauzibile ale pornirii tale dificile ar fi bateria sau niste bujii.Pt mai multe detalii poti studia topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci, merci frumos pentru sfat si pentru link, dupa ce am citit vreo 2 zile deja stiu mult mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun contactul se aprinde de 4-5 ori martorul ulei cu galben dupa care se stinge. Intrebare, unde nu am ulei? Este posibil sa fie in cutie lipsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutie nu ai senzor de ulei. Poate senzorul de ulei din baie e cam nehotarat cand pui contactul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca are si in cutie ca este tiptronic, si am vazut ca la diagnoza cu vag-com facetest si pe cutie

Si pe climatronic in modul diag apare temperatura ulei cutie.

Cel putin asa scrie in carte ca atunci cand schimb uleiul la tiptronic sa intru in climatronic sa urmaresc temp ulei...

De cand e mai cald vad ca nu mai face figuri si ulei in motor este la jumatate de nivel - Castrol Edge 5W40 505.01 care cica rezista -40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu spui asa...

La tiptronic ai senzor. ;)

Poate cei ce au titptronic stiu mai bine, o fi vreun semn de inlocuire ulei in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

eu am aceeasi problema cu al lui raxvan...deci mie se aprinde uneori becu de la ulei si scrie sa merg la service si daca mai las cheia 2 secunde se stinge...uleiul l'am verificat si este ok am vazut ca am mai spus pe aici ca se curata senzoru de la ulei eu am un passat din 2000 atj cod motor pe unde este situat senzorul asta si cum se face se scoate el de acolo sau se curata numai mufa multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O privire prin aria DIY & FAQ nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca apare "oilesensor werckstat" sau cam asa ceva si clipeste icoana galbena poate fii ceva grav? Apare si imediat dupa ce schimb uleiul :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine,stie cineva din ce cauza cind pun contactul(citeodata),semnalizeaza becul galben de la ulei?am verificat nivelul si este ok,(pe joje sus),mentionez ca semnalizeaza cam 5 sec si dupa acea nu mai face nimic.bateria este veche are 5 ani,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria ce tensiune are si daca iti incarca alternatorul. Daca bateria si incarcarea sunt ok, trebuie sa-i faci o scanare sa depistezi eventuala problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul galben de ulei aprins nu se stocheaza ca eroare in calc masinii.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stu eu din cartea tehnica indicatorul de ulei se aprinde rosu cand nu are ulei si galben atunci cand este prea subtire si nu mai ajunge la presiunea optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit dsf: 39969850.th.jpg

In ceea ce priveste defectul de fata, provine de la un fir rupt pe langa senzor sau (cel mai probabil) senzor presiune/nivel ulei defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) da scuze era invers cu culorile, de mai joaca feste si memoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!