Jump to content

Help Nu Mai Merge Abs-ul


leos
 Share

Postare recomandată

dintr-o data am constatat ca nu mai functioneaza abs-ul.martorul din bord se aprinde si se stinge, normal ca si pana acum; la o frana insa, rotile se blocheaza, pedala nu mai trepideaza absolut deloc, efectiv franeaza ca batrana mea dacie. Am pus o frana brusca si exact cand am avut nevoie am observat ca nu merge deloc abs-ul. Ulterior in urma unor teste mi s-a confirmat oficial ,,moartea,, abs-ului. Ce imi recomandati? diagnoza vagcom nu am unde sa fac in braila si va dati seama ca nici bani dupa sarbatori nu prea au ramas sa o bag in service (nu mai zic ca nu e nici un service serios in braila si nu stiu macar cat ma poate ajunge). Astept un sfat astfel incat inainte sa o duc la service sa pot verifica eu tot ce se poate verifica de catre un novice in domeniu. Multumesc si la multi ani!

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-ar fi placut sa va spun cum am rezolvat-o dar din pacate nu stiu pt ca dupa 2 zile de stat in garaj, am constatat ca merge dintr-o data fara sa ii fac ceva. :scratch: ciudat

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am probleme cu abs la pasatul meu. nu stiu din ce cauza, la temperaturi sub -5 C, senzorul abs este functional. din cate stiu eu, la masina ta senzorul este extern, adica nu e protejat de nimic, iar acea "scarita" este de asemenea externa. e posibil ca acele locasuri sa fi fost inghetate, iar senzorul sa nu fi putut citi. dar ne mai poate da altcineva un sfat :scratch:

BR

BogyM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va invat un secret VW Vento si Golf. (Eu am dat o sticla de vin pentru asta).

*** Asta se aplica in cazul in care ati masurat senzorul ABS si la roata da o valore corespunzatoare. ***

Problema apare la rotile din fata. (Vedeti desen) Cablul de la senzorul ABS este format dintr-un fir de 0,75 si este ecranat. Izolatia firului de 0,75 are obiceiul sa sa se rupa in zona incercuita cu verde, facand scurt la ecranaj. Defectul poate fi identificat prin diagnoza si este cu indicatia "rezistance to low" si poate fi confirmat masurand rezistenta senzorului ABS, nu la roata, ci la mufa din interiorul compartimentului motor. Nu imi aduc aminte exact rezistenta, parca 1,2 sau 2 kOhm. Puneti aparatul de masura pe mufa care vine dinspre senzor si masurati rezistenta. In timp ce masurati cineva sa miste de volan stanga-dreapta foarte incet si complet. Daca in acest timp se modifica rezistenta inseamna ca firul are probleme. Si eu am patit la fel si am taiat bucata de fir un pic mai sus de dopurile ale de cauciuc care se fizeaza pe sasiu si pe amortizor. Am pus un fir normal de 2X0,75 (nu trebuie ecranat). Doar ca l-am cositorit si am pus manson termo-contractiv (tub Varnish) ca sa fie cat mai bine protejat de umezeala.

Astept o sticla de suc (nu Pepsi sau Coca Cola ca m-am lasat) de la cel la care ii iese reparatia :) (mie imi merge perfect de atunci).

post-773-1200322117_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!