Jump to content

Nu Tine Realantiul La Prima Cheie


AG 88 YUN
 Share

Postare recomandată

problema a aparut prin vara dar nu mi se oprea mereu ! masina este o bora 2002 1.6 akl 74kw 101 cp cand pornesc dim la prima cheie moare dar daca nu o las sa moara si o iau in sprituri cateva secunde nu ami moare dar nu se poate mentinu socul la 950 rot cum era normal ! numai la prima cheie dimineata in rest nu ami am treaba toata ziua numai sa stae nepornita 10 ore si sa fie frig face a fel !! cand nu era ff frig si bagam benizina cu cifra octanica mai mare de omv carera 100 nu mai murea mereu!! Am bagat masina pe tester si mia iesit defect canistra de carbon pt vapori ! o sa atasez si o poza sa vedeti despre ce e vb!! e scumpa chestia aia? ce se intampal daca contiinui sa merg asa ca e vb doara de priam cheie am facut 30 000 km de atunci pb e pana 45 grade cand motorul sa incalzit nu ami variaza nici relatiul sta perfect la 900 targe bine masina ! astept pareri si preturi daca aveti ideei ma bate gandul si al una secon daca aveti daca e scumpa

post-10242-1199115098_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo 300Euros canistra dar se pare ca ai murdarie pe la clapeta aer -curata-o si apoi mai vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se muta in aria "Motoare pe benzina" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reed, aceeasi problema o am si eu la un golf 4 si cred ca mai mult ca sigur e de la clapeta. ai putea sa explici putin cum se procedeaza??? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai masina merge perfect cand trece de 45 de grade si doar la priam cheie cand e rece !! daca era clapeta nu tr sa imi afca mereu si nu imi face de ieri de azi a facut circa 40 000 de km nu ma deanjat ac nu am lasato sa moara !! Mi se pare cam mult 300 de euroi ce rol are aceastra canistra ? Aveti ideea ce se poate intampla daca continui sa merg asa ? fii putin mai explicit in curatarea clapetei ? cat ma duce operatiunea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc un caz la un Seat Toledo tot motor de 1,6 16V. La el problema s-a rezolvat prin schimbarea sondei lambda. Din cate am inteles un fir de la elementul de incalzire dimineata "dadea la masa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi face la fel daca motorul e rece. Am descoperit insa ca scap de problema daca atunci cand o pornesc o las 3-4 sec cu contactul pus dupa care dau la cheie complet. Daca nu o las deloc sau daca o las mai mult se opreste, dupa care la a doua cheie o ia perfect.

Vara in unele zile pornea din prima in altele din a doua. Cand au inceput zilele reci o lua numai din a doua pana am descoperit chestia asta si de atunci imi pleaca din prima si la -8 grade, chiar si ieri cand masina era ingropata in 40 de cm de zapada. Totul e sa nu o tin mai mult de 3 sec cu contactul pus pt ca se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca tu ai probleme cu pompa de benzina.Asa facea si un prieten de al meu acelasi motor ca al tau !! Trebuie sa astepti dupa ea pana baga! de asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceleasi simtome le avea si masina mea si s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. curatarea am facut-o eu si se face foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult ! saptamana asta ma duc sa curat clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simtome le avea si masina mea si s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. curatarea am facut-o eu si se face foarte usor

N-ar strica sa faci un mic tutorial pe tema asta. Ca vreau sa-mi curat si eu clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum? Nu ne spui si noua...sau este secret? Intram pe forum pentru a cere sfaturi dar, nu revenim si cu rezulatul. :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai raspunsul este dat de colegi mai sus! Curatire clapeta de acceleratie si adaptata aveam si furtunul de la motor care vine in burlanul de la filtru de aer spart dar nu cred ca era ff grav acolo si sa rezolvat !! masina functioneza perfect nu mai are fluctuati la relatiu si raspunde mai bine la acceleratie si se pare ca ar trage si mai bine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!