Jump to content

Zgomot Pe Decelerare


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema o am si eu .... cam pana in 2000 de rotatii se aude, asta de cand am luat masina, de un an si ceva, nu s-a intensificat, nu am descoperit nici cauza, e un zgomot de decelerare..... in rest masina merge ff bine!!! ....??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema doar ca asta se intampla in treapta intai.........de exemplu: daca acelerez pana la 3000 de ture si iau picioaru brusc de pe acceleratie face un zgomot ciudat,un barait asa nush cum sa explic mie sunetul mi se pare ca o turatie scurta ...precizez ca acelasi sunet il face si atunci cand franez tare si masina mai are f putin sa se opreasca incepe sa se aude pt o fractiune d secunda acelasi sunet.Initial am crezut ca este de la tobe dar leam verificat pe amandoua si nimic.

problema la tine e de la turbina, da-mi un telefon si vedem cand o rezolvam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zgomotul este asa cum l-ai descris in primul post iti sugerez sa verifici si tampoanele de la cutie si motor. am avut acelasi simptom cu vreo doi ani in urma si s-a dovedit a fi un tampon de la cutia de viteze rupt, ma rog, era aproape rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Reînvii acest topic :D .

A descoperit până la urmă cineva cauza acestui zgomot?

De vreo jumătate de an şi bestia mea mârâie la decelerare. Condiţiile sunt cam astea:

- zgomotul este aşa cum este descris şi în primul post adică ....TRRRRRRRRRRRRR... (descrescător până la dispariţie)

- se manifestă cam între 2000 şi 1400 rpm

- se aude cumva spre dreapta din compartimentul motor

- se aude puţin şi la accelerare

- este prezent până se încălzeşte bine motorul, după aia îl mai simt, dar alte persoane nu-l aud (bine, mulţi nu-l aud nici când este motorul rece)

- se aude numai când maşina este angajată într-o treaptă de viteză, oricare, pe liber sau pe loc nu se aude dacă accelerez şi iau piciorul de pe acceleraţie

- nu tremură schimbătorul

 

În rest maşina merge foarte bine.

Eu suspectez puţin evacuarea (este cam descentrată şi este un loc unde toba intermediară este cam la 2-3 mm de scutul metalic). O să o centrez cum trebuie  şi să se mai încălzească puţin şi să fac rost de o presă de desfăcut ţevile, dar până atunci eram curios dacă cei care au reclamat acest zgomot au remediat problema şi cum.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

same problem si la mine.. Golf 5 ,1.9 tdi

 

"mârâie la decelerare. Condiţiile sunt cam aceleasi de mai sus

- zgomotul este aşa cum este descris şi în primul post adică ....TRRRRRRRRRRRRR... (descrescător până la dispariţie)"

la mine se manifesta intre 1400 pana la 1100 ture ,in rest nu se aude, si la fel trebuie sa fie intr-o viteza daca e pe liber nu se aude..

 

Orice sugestie mod de a fi rezolvata problema e bine venita..

Multumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face asa la decelerare in trapta a doua in mod deosebit, in frana de motor

ca si cum ar vibra, face mai ales cand e motorul mai rece

eu am pus asta pe faptul ca am schimbat capsula de vacuum de la turbina, si pe cea noua nu am ajustato cum trebuie (am masurat cu sublerul de la cea originala in prima faza, dupa care dupa un log in mers mi-a spus cristian pop sa o mai lungesc putin (3mm))

mai e posibil sa faca de la bucsele pline de cupra, care sunt rigide, si posibil sa transmita vibratii

de atunci parca a inceput sa maraie 

parca si consumul este putin mai mare decat inainte

astept pareri

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza este că eu nu am turbină. Consumul este ok.

Şi eu mă gândeam la ceva vibraţii, dar de unde?

Este posibil ca vreo rolă întinzătoare (de la accesorii sau de la distribuţie )să scoată un asemenea sunet?

Evacuarea din ce ştiu poate, dar nedumerirea mea mai mare este de ce devine insesizabilă după ce s-a încălzit bine motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..eu nu m-am gandit ca poate fi de la bucse dar doar ce le-am schimbat..toate 4 bucse de pe fata..arcuri flanse si rulmenti..si inainte nu am obs sa se auda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am schimbat si eu

amortizoare, flanse, rulmenti fata + spate

bucse mari pline de cupra

si capsula vacuumatica turbina

 

 

dupa asta a inceput trepidatia in decelerare

eu banui bucsele pline sau capsula vacuumatica(daca nu e reglata corect)

pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f tare tinand cont ca eu nu am schimbat capsula vacuumatica..e posibil sa fie de la bucsele mari..oare isi revine?mergi de mult asa cu ea?eu le-am schimbat doar de 3 zile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a aparut si mie problema asta in seara asta. Cand am pornit-o a avut un zgomot mult mai pronuntat si mai infundat (zici ca era tunata) apoi liniste.... am zis ca mi s-a parut. Dupa masina era  mai zgomotoasa iar in decelerare in orice viteza aparea turuitul infundat. Pe loc nu se aude, doar in mers la decelerare si la pornirea si oprirea motorului. A gasit cineva sursa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cred că are legătură cu uleiul şi temperatura de afară, deci până la urmă cu ceva tacheţi sau ce o fi pe acolo.

Concret am schimbat uleiul, tot 5W40 dar Mobil, înainte avusesem Comma , dar m-am hotărât să-l schimb pt că dura prea mult ţăcănitul la prima pornire şi suna cam prea metalic. Am trecut înapoi pe Mobil şi s-au diminuat ambele probleme, de dispărut nu a dispărut nici una.

Mă gândesc să nu aibă legătură şi cu capsula vacuumatică, în cazul meu de la EGR, pentru că într-o zi accelerând pe loc să vadă cineva cum se balansează un diesel care nu are probleme cu suporţii motor, am observat fără să vreau că se mişca  membrana de la capsulă chiar dacă acceleram până în 2500 ture. Eu eram convins că pe loc numai după 3000 ture se închide, dar ori m-am înşelat ori ceva nu este în regulă. Trebuie să mai studiez problema numai să se mai încălzească puţin şi să găsesc un manometru pentru măsurat depresiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Si eu am o problema cu sunetul ala Trrrrrr in decelerare :( un mecanic mi-a zis ca e turbina am mers la astia ce se ocupa cu asa ceva si a zis ca nu e turbina nu mai stiu ce sa cred...am facut un video cu sunetu: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu o problema,este vorba de o jetta bxe,problema este in decelerare de la 3000-2000rpm se aude un trrrr care scade in intensitate odata cu scaderea turatiei,presupun eu ca de distributie pentru ca se aude din partea dreapta. Mai mentionez ca mi.a umblat mai demult un vecin la rola intinzatoare de a inmuiat de tot curea si dupa aia cu mari eforturi a reusit sa o faca la loc. Ma gandesc ca de acolo este buba,parerea mea este ca nu este tensionata bine cureaua.astept raspunsuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am acest TRRRRRR la decelerare si apare intre 2500-2000 la decelerare, problema este ca nu apare tot timpul. Se aude cel mai bine in treptele 1-2 viteza fiind mica si zgomotul de rulare insesizabil, se aude si in 3-4 dar mai putin. Chiar nu stiu de la ce sa fie, distributia mea are 80 km si aproape 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. 

A descoperit cineva sursa zgomotului? Aceiasi descriere ca in primul post, cu mentiunea ca face "trrrrr" doar in decelerare pe viteza 3-a si la ridicarea piciorului de pe ambreiaj la schimbarea vitezelor din 2 in 3 (cand ridic ambreiajul se aude mai tare, dar e acelasi zgomot). 

Multumesc,

vw golf 4 1.9tdi axr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nimeni nu i-a dat de cap? Inseamna ca nici nu s-a agravat ceva si toti mergem cu acest zgomot enervat. Astazi cineva mi-a suspendat masina cu un cric (profesional) si a recreat conditiile in care apare zgomotul. N-a aparut in nici un fel, decat dupa ce am coborat-o la loc. Zice ca e un pinion din treapa 3 care face zgomotul in decelerare( bine... nu e nimic sigur). Eu zic in continuare ca esta e zgomot scos de un plastic care loveste de ceva care se invarte proportional cu viteza masinii, dar nah eu nu sunt mecanic. In schimb am citit tot forumul asta de cateva ori plus cateva forumuri in alte limbi si n-am gasit nimic care sa fie 100% identic cu problema mea (nici pe departe). Asta e singurul thread in care simptomele ce se discuta se apropie cel mai mult de problema mea si de aceea insist la un raspuns. 

 

Multumesc,

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu i-am dat de cap, dar a dispărut aproape de tot, practic este acoperit de zgomotele de rulare și  il mai aud doar pentru că știu că este acolo. Prin urmare îl consider un sunet normal. Nu i-am făcut nimic, doar am schimbat tipul uleiului (am trecut pe Ravenol VPD) și pun ulei 2T în motorină, dar nu stiu daca are vreo legătură decât eventual daca sunetul era de la injectoare sau pe la motor ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nimeni? Aceleasi simtome ca in primul post. 

Ma gandesc la EGR, N18 schimbat cu N75 , parca sa mai diminuat dar cand se incalzeste este persistent zgomotul. Chiar si cand opresc masina se aude o fractiune de secunda.

Ar putea ceva fi pe admisie ? Am schimbat debitmetru dar sigur nu este de acolo,facea si inainte.

Avansul este ok ,putin peste linia de mijloc

Capsula vaccumatica sa tot umblat pe la ea,nu ia limp,trage ok,consumul e ok.

Sa incerc sa opturez EGR cu o saiba ?

Nu stiu ce sa ai mai fac

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

posibil sa fie turbo surge...cauta pe youtube si vezi daca e similar cu ce ai tu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, daniel80 said:

Capsula vaccumatica sa tot umblat pe la ea,nu ia limp,trage ok,consumul e ok.

Actuatoru trebuie reglat .Verifica daca geometria face usor  toata cursa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , sigur nu e surge, ala face mai urat si are si o "fasaiala". 

Sper sa nu fie de la culbutori,axa cu came

Adevarul ca in momentul in care sa lungit tija de la capsula parca sa zic ca zgomotul sa mai diminuat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Schimbat pinion tr.3 de viteza. Problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut baieti....am aceeasi problema cred.

Passat CC 2.0 TDI 140cp 2014, 70k km.

 

 

Ae aude doar cand slabesc acceleratia, nu cand ii dau drumul complet...

 

Am schimbat pompa de inalte plus senzorul de presiune cu filtru de motorina, problema tot este....

 

Ce ar putea sa fie....? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!