Jump to content

Zgomot Decelerare In Filtru Aer.


marianu
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 13 ore, M@rius1234 a scris:

In parte am aflat si asta seara a demonstrat ca intra turbosuflanta pentru regenerare filtru particule,

Nu are treaba turbina cu regenerarea DPF ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi tu de unde crezi că are sunetul? La mine apare doar când se regenerează.... presupun, pt că torometer este la 1000rpm... turbosuflanta au spus oamenii de Brady can este....nu face mereu așa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, am avut aceeasi problema la passatul meu 2.0 bmr. Am incercat tot ce se putea ca sa scap de acest zgomot: valva n75 inlociuta  de proba , culbutori verificati,  control vacuum, reglare tija actuator, schimb de proba senzor presiune admisie, etc. Cand reglam tija actuatorului incat sa diminuez zgomotul, nu se mai accelera bine. Problema era de la geometria variabila. Am schimbat turbina si nu a mai facut decat zgomotul placut al unei turbine noi, care isi face treaba. Egr-ul l-am schimbat ulterior din alte motive,  pe care le voi descrie in aria DPF. Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minute în urmă, M@rius1234 a scris:

La mine apare doar când se regenerează.

Singurul lucru "deosebit" care se intampla in momentul regenerarii DPF ului este postinjectia/asta nu are treaba cu turbina.

 

 

 

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, Modest said:

Salut tuturor, am avut aceeasi problema la passatul meu 2.0 bmr. Am incercat tot ce se putea ca sa scap de acest zgomot: valva n75 inlociuta  de proba , culbutori verificati,  control vacuum, reglare tija actuator, schimb de proba senzor presiune admisie, etc. Cand reglam tija actuatorului incat sa diminuez zgomotul, nu se mai accelera bine. Problema era de la geometria variabila. Am schimbat turbina si nu a mai facut decat zgomotul placut al unei turbine noi, care isi face treaba. Egr-ul l-am schimbat ulterior din alte motive,  pe care le voi descrie in aria DPF. Mult succes!

Deci la mn ar fi problema cu turbina, însă dece nu face mereu? De ce face doar din când în și se aude doar când la relantimotorul stă turat @ 1000 rpm? Menționez că am o Octavia 2 FL, 2012, 81000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca atunci cand relantiul e la 1000 se face regenerarea si nu e marit din alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, Cristi81 said:

Esti sigur ca atunci cand relantiul e la 1000 se face regenerarea si nu e marit din alta cauza?

Cei de la Brady, acum 2 săptămâni, așa mi-au spus despre turație și acel sunet la decelerarea. Eu sincer nu știu de la ce este pentru că nu se aprinde becul de la filtrul de particule....am făcut un drum până în Hațeg, acum 3 săptămâni, și s-a aprins pe autostrada acel bec după care s-a stins, atunci cred că sigur și-a făcut regenerarea....de atunci de câteva ori pe săptămână se duce in 1000.....când am făcut revizia acum 1 luna au pus și VCDS-ul pe ea ști totul arata minunat, parametrii injectoare, PDF, turbina....ce naiba sa mai fac? Unde sa merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, M@rius1234 a scris:

acum 3 săptămâni, și s-a aprins pe autostrada acel bec după care s-a stins, atunci cred că sigur și-a făcut regenerarea

O generare normala a DPF ului nu aprinde nici un martor/nici nu trebuie sa ti dai seama ca se face/doar daca te opresti la un semafor in momentul ala.

Daca a aprins martor atunci ar fi trebuit sa ai si o eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, Cristi81 said:

O generare normala a DPF ului nu aprinde nici un martor/nici nu trebuie sa ti dai seama ca se face/doar daca te opresti la un semafor in momentul ala.

Daca a aprins martor atunci ar fi trebuit sa ai si o eroare stocata.

Cristi, vreo sugestie pentru o verificare amănunțită? Vineri pe 7 merg la Brady pt. Update + recalibrare, dar nu vreau să intru în detalii că te jupoaie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca pe la colegii nostri de forum de prin Buc.pt.o diagnoza amanuntita.

Ai citit topicul cu probleme aparute dupa update de soft?

Ai face bine sa l citesti inainte de al face(daca am inteles bine ca vrei update de soft pt.dieselgate).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut... păreri împărțite, unii da alții ba.

Am întrebat însă nimeni nu răspunde un acest sens :(....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul in filtru este specific sezonului rece.

Membrana actuatorului datorita fricului isi pierde din elasticitate si de aceea intarzie putin la reglarea presiunii turbo astfel aerul compresat se intoarce prin turbo spre filtru.

Daca vei incerca dupa ce ai rulat cu masina mai mult si motorul e bine incalzit vei observa ca dispare acel zgomot.

Evita accelerarile bruste in sezonul rece.

Mai multe explicatii gasesti pe topicul  Surge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!