Jump to content

Zgomot Decelerare In Filtru Aer.


marianu
 Share

Postare recomandată

da din piulita randalinata (P2) se regleaza apoi se asigura cu P1

 

la Autocom nu poti sa dai Basic Setting pe Turbo. Poti doar sa selectezi informatiile ce te intereseaza si sa le faci sub forma de grafic.

Din butonul incercuit cu galben accesezi o lista de unde selectezi valorile ce te intereseaza, apoi apesi butonul incercuit cu rosu si vei avea grafic. slectezi doar presiunea ceruta si presiunea actuala.

post-17228-0-80423700-1450007580_thumb.g

 

Daca ai Autocom CDP+ New VCi sau delphi DS150 New VCI poti face si log in mers fara laptop, bagi un card microSD in VCI, faci niste setari si pleci la drum doar cu VCI conectat, fara laptop. Pe urma le redai pe laptop.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara.

Revin un pic după ce am mai gâdilat un pic mașinuța. Am reușit într-un final să lungesc actuatorul cu o tură de șurub și, dacă tot eram pe meserie, am schimbat electrovalva de la EGR (N17) cu cea de la turbină (N75). Am montat totul înapoi și am montat diagoza să verific valorile. Întradevăr valorile arată bine și nu se mai aude zgomotul în filtrul de aer, dar are un lag în acceleratie cam de 1-2 secunde. Am lăsat-o așa și am circulat cu ea dar nu mă pot obișnuiesc cu accelerația întârziată... așa că am schimbat electrovalvele între ele înapoi. Spre surprinderea mea, zgomotul în filtrul de aer a revenit, nu atât de tare ca înainte, iar valorile sunt cât de cât apropiate (ce cere ECU și ce dă turbina). Am comandat valva N75 să văd care-i rezultatul într-un "final".

Vă mai țin la curent.

'seară bună!

 

Edit: https://2urbietorbi.files.wordpress.com/2008/04/n75-egr-n18-n239-actuator-turbo-schema-legaturilor-diagrama-valva-senzorturbo-tdi-vw-passat.jpg

Modificat de mdfkmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Oare sa fie si la mine actuatorul :-?? asta e sunetul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ai reușit sa afli dilema ta?!

Modificat de lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi interesat de un raspuns. Am un Passat cu acelasi zgomot in decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am schimbat si blocul de electrovalve si se aude la fel. Un reglaj al tijei actuatorului ar avea efect ? Masina trage normal , nu ia limp , doar face acel sunet prezent in filmuletul postat putin mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Multumesc de link-uri. Stiam ca se numeste "surge" acest fenomen dar ma intereseaza sa vad cum poate fi "combatut" . Am schimbat blocul de valve cu unul functional pe care il aveam de la alta masina , nu m-a deranjat schimbarea lui. Pe unele forumuri straine am gasit discutii cum ca ar avea importanta si N75 in aceasta problema , ba chiar in acest topic cineva a schimbat N75 ul si a fost ok.

Voi incerca un reglaj al tijei actuatorului si voi reveni cu un raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca modificarea tijei actuatorului te va ajuta.Daca nu s-a umblat acolo de catre altcineva mai bine nu umbli ,problema este ''pe sistem''.Mai bine faci o diagnoza ,vezi ce parametri sunt,verifica N75...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am inteles. De verificat N75 ce sa mai verific , deja l-am schimbat si face la fel. Voi face un log in mers sa vad exact :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladutzzs22

ai rezolvat ceva? si eu am un golf 5 bkc cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu acel zgomot la decelerare, care se aude din filtrul de aer la un G5, de la ce poate fi ?!

 

Astept un raspuns, mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti , acelasi sunet mi-a aparut si mie in seara asta !! a gasit cineva solutia ? precizez ca nu face mereu . Timp de o ora am stat cu masina pornita si am tot accelerato pana la 2700 rpm si in decelerare falfaia la fel . multumesc anticipat , astept rapsuns !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, sunt nou pe forum si daca o sa fac ceva greseli  pe aici, va rog sa fiti intelegatori. Am un Passat cu motor bmr si cutie dsg. Printre multe alte necazuri am si un puternic zgomot in filtrul de aer la deccelerare. Am scos furtunul de la intrarea in compresor si am realizat ca aproape de centrul palelor trage aer si pe la exterior il refuleaza inapoi spre filtru. Supapele sunt ok, la ralanti functioneaza foarte bine,fara zgomot specific de supape de admisie care nu etanseaza,EGR plus capeta curatate si functionale, clapeta racitor de gaze curata deblocata. Am incercat sa lungesc tija actuatorului dar degeaba . Am ajuns cu ea la finalul cursei parghiei geometriei variabile; nimic. De mentionat ca face si la cald si la rece , la fel de urat. Axele cu came sunt perfecte, culbutori la fel( toate variantele incercate dupa ce am citit pe forum) . FAP e curat , intercooler de asemeni, geometria variabila e ok. Am observat ceva ce nu imi explic: la deccelerare( cand apare si problema) tija ectuatorului tinde sa coboare si de pe la 75  la suta din cursa , revine spre pozitia in care era cu motorul accelerat pe la 3500 rot/min ( cam pe la jumate de cursa mai precis) . Dupa ce face acest lucru revine de tot in repaus si dispare si zgomotul. Am dat atat de multe detalii tocmai pentru a ma face perfect inteles si pentru a evita intrebari ulterioare in caz ca mai citeste cineva bine pregatit acest topic. Multumesc pentru rabdare, astept o opinie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca aceasta skoda face, mai ales fara filtru de aer... Ce sa ii mai fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Ai facut modificari de soft?

-Verifica valva N75

-Verifica daca ai ''boost leak''

-Verifica actuatorul.

Gasesti procedeul de verificare pe Google.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modest,ce valori ai la bs011 ,turbo on si off?! cu turbina f bine incinsa sa faci testul.

rune ,a zis bn.surge doar in accelerare.in decelerare sunetul.e.produs din cauza "nesincronizarii " geometriei,care e din diferite cauze,reglaj incorect,temperaruri scazute(membrana rigida actuator),etc

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o dignoza serioasa nu i-am facut ptr ca vcds-ul nu l-am folosit niciodata si oricum e in germana. Mai am acces si la un KTS tot in germana si iarasi e degeaba. O sa imi ziceti sa le schimb in engleza dar nu prea am voie, sunt ale sefului. Am facut o diagnoza cu un delphi ( cred piratat) si actuatorul turbinei in ralanti revine pana la 85 la suta cu turbina bine incalzita la vreo 160 de grade, egr 35 la suta cred si ... Cam atat imi amintesc . In accelerare actuatorul a urcat undeva pe la 30 la suta. Oricum acel zgomot apare si la accelerare dar e foarte slab.  O sa fac tot posibilul sa ii fac o diagnoza serioasa si o sa revin cu detalii, insa nu stiu cand, nu prea am timp si nici nu ma pricep prea bine la asta. Cat despre resoftare; nu cred ca s-a facut si nici nu stiu cum sa verific,  desi cred ca am citit ceva despre soft cu acel delphi. Ultima data cand a umblat seful cu vcds pe ea, dupa ce am oprit-o nici nu a mai pornit (si el e la fel de bun) , avea eroare ECU blocat, a trebuit sa scot mufele tuturor injectoarelor pe rand ( citisem pe aici)  si apoi a pornit dar extrem de greu. Deci trebuie sa ma documentez si sa ma descurc singur cu diagnoza. Multumesc pentru sfaturi, pe curand! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, o las balta cu zgomotul la deccelerare, o fi de la turbo. O fi miezul o chinezarie. Acum am o problema mai grava cu dpf-ul nu pot sa ii fac regenerare. O sa merg in aria cu dpf. Bafta celor care vor avea zgomote in filtru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut, am si eu un zgomot in decelerare, dau sa plec dupa loc si daca apas ambreajul imediat aud acest zgomot, am facut un filmulte: 

 de la ce este oare? Cei de la Brady au spus ca de la turbina, pentru ca intra in actiune dupa care ii tai suflul...eu nu prea cred ca intre turbina la 1300-1400rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica turbina....si actuatorul,daca ai pierderi de vacuum....fa un bs pe11.

verifica apoi filtru aer si tubulatura de admisie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vreau sa iti multumesc....ce inseamna bs pe11? In parte am aflat si asta seara a demonstrat ca intra turbosuflanta pentru regenerare filtru particule, uite mai jos filmuletul + comenturile: 

dar oricum o sa verific daca turbina daca are pierderi vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!