Jump to content

O Intrebare Pentru Profesionisti! Golf3


golfix
 Share

Postare recomandată

Am o problema, parerea mea este ca patineaza discul! Cand trece de 2000 ture si o accelerez brusc,cu ochii la turometru miam dat seama ca se tureaza mai repede decat prinde viteza! DE vreo 3 luni incoace am impresia ca sa mai accentuat treaba! Care este cauza? cand am cumparat masina acum 1 an si ceva,timp in care am facut 15 000 km dintre care 12 000 in orash,fostul proprietar mia spus ca a schimbat kitul ambreiaj,chiar mia aratat niste facturi de la augsburg,costul total fiind undeva pe la 900 1000 ron(placa,disc,rulment)! Mi-a mai spus cineva sa testez ambreiaju in felul urmator,sa bag in viteza a4a si sa incerc sa plec dp loc! fara sa o turez prea tare cca 2000 ture masina pleaca dp loc incet incet! mai am o problema ca imi pierde putin ulei din cutie,pe la schimbator pe la motor,zona aia! poate sa patrunda ulei la disc si sa patineze? astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am patit eu. S-a dus semeringu de palier si scuipa ulei pe disc...trebuie sa dai cutia jos ca sa il schimbi. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am patit eu. S-a dus semeringu de palier si scuipa ulei pe disc...trebuie sa dai cutia jos ca sa il schimbi. :icon_thumright:

Sigur e de la ala? Mie mi se pare ca masina are un trepidat cand pleaca dp loc,si ii da o vibratie in toata caroseria,un zumzait atunci cand cupleaza discu,adik daca plec cu ea dp loc cu 1200 ture ,masina pierde din turatie imediat,scade undeva pe la 800 900 ture si trepideaza putn pana isi ia viteza,in mod normal nu ar trebui sa trepideze nici la 600 700 ture! sa fie si tampoanele de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu probleme cu ambreiajul. tot asa, fostul proprietar a zis ca l-a schimbat. l-am schimbat si eu. SACHS - 410 lei (tot kit-ul) + 200 lei, manopera. n-am mai avut nici o problema. asta ca idee de preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfix Simptome identice am si eu. Cu siguranta de la disc si placa porneste totul. Tampoanele nu au nimic. La vara o sa ma ocup de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca, daca schimbi simeringul vei simti o imbunatatire, insa ar trebui verificata si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfix, ceva asemanator am patit eu si cateva luni am mers cu el asa. Se tura incredibil de repede, desi nu prindeam viteza. Devenise insuportabil, nici o depasire mai rapida nu puteam sa fac. Era ambreiajul, se subtiase mult si nu mai facea priza bine de volant. Am schimbat kitul de ambreiaj cu unul original LUK (disc ambreiaj + placa de presiune + rulment) si totul s-a rezolvat. Acum a "reinviat" masina, s-i simt din nou cei 120 caluti mai in forma ca oricand :Driver:

Schimba-l si vei vedea diferenta. Daca ai si semeringul dus, schimba-l si pe acela, ca sa nu mai desfaci iar cutia sa schimbi ceva. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt interesul acordat acestui topic....deci nu sunt singuru care are chestia asta :Driver: dupa cum zice si paul,la vara :( sau poate de viitorul proprietar,am de gand sa o vand si sa imi achizitionez un golf4! multumesc si sarbatori fericite in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema asta cu patinatu` apare doar cand se incalzeste motorul ... la rece pot sa o calc ca nu pantineaza, dupa sarbatori trebuie il schimb ca nu se poate asa... depasiri deloc nu pot face ca se tureaza foarte tare in gol si scade viteza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am cautat o gramada un topic sa ma incadrez... :vaidecapulmeu: degeaba..nu am gasit.asa ca titlul acestui topic m-a hotarat:

intrebare: stie cineva de ce nu am indicator de airbag? am doar unul-la sofer.e ceva normal?ati mai vazut golfuri cu un singur airbag?nu cred ca cineva a schimbat volanul-proprietarul vechi-o doamna germana in varsta...

respect

p.s.masina e cea din semnatura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai un singur airbag, trebuie sa ai indicator in bord. Probabil airbagul a fost sarit, iar fostul proprietar, doamna aceea in varsta de care zici tu, a scos becul din bord, ca sa nu-ti mai arate eroarea.

Cat despre fostul proprietar, stai linistit ca stim: toate masinile din germania care ajung in romania, au fost detinute de 2 batrani care le tineau toata saptamana in garaj si doar duminica mergea cu masina la biserica.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre prima parte ..sa zicem ca sunt de acord cu o conditie:sa-mi spui unde e becul respectiv.ca in stanga langa lumini nu am nimic. despre parte cu proprietarul...nu prea sunt de acord.de ce?am actele masinii cu toate facturile pastrate.si din 1996 pana in prezent e doar un singur proprietar:cea de care ziceam.cred cu tarie chestia asta ,deoarece masina arata foarte bine atat exterior,cat si interior.sa nu mai zic dedesubt! si inca are pe ea o gramada de etichete d-alea de service si de identificare-din hartie. si mai cred cu tarie ca a fost protejata bine de ploaie.altfel la 15 ani... :D

ultimul punct:masina nu a fost revopsita.garantat.

ca sa inchei,un prieten de familie a adus-o pe roti din germania!nu trailer sau alte chestii de genu asta..

precum zicea si topicul:caut un cunoscator(no offence).sunt efectiv curios.stiu ca sunt o gramada de variante de echipare,sunt doar curios daca exista si varianta asta de echipare:faruri ceata,airbag sofer,trapa electrica(ca banuiesc ca toate golfurile au scaunele reglabile pe inaltime si au directie asistata-aste nu le includ in optiuni)

ma gandesc la zilele nostre-ce ai pute sa pui pe o masina noua:si cred ca poti alege,nu?

RESPECT :rolleyes:

am sa caut in manual...

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceuasu problema , am avuto la un ...fiat coupe turbo 2.0 20 valve 220 hp stock , mergea de rupea intr`antaia si`n a doua , dar in a 3`ia patina ...dar nush nici acum de la ce era . poate ca are dreptate baiatu cu ....ulei pe disc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu exact chestia asta cu simeringul.L-am schimbat (luat cu 15 roni de la volksparts).Discul era Sachs...nu parea deloc tocit ....l-a spalat mecanicul cu o solutie de curat carburatorul si totul este ok acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cosmin_golf , martorul de airbag se gaseste in partea stanga , langa blocul de lumini , este pe partea unde se aprinde acel bec pentru avarii si cel pentru abs(daca ai) . Daca nu ai acea parte cu cele 3 becuri si ai doar un plastic ornamental inseamna ca cineva l-a schimbat .

Si da , sunt golf3 _uri cu un singur airgag iar in partea dreapta ai torpedou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.asa e: langa comutatorul de lumini am doar plasticul acela de forma.si inca o intrebare!senzorul(sau circuitul ... :D )din bara fata,pt declansarea airbagului-e vizibil?

respect :(

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bara nu ai niciun senzor. Totul este inertial in interiorul calculatorului pentru airbag, care se afla pe tunelul median sub tubulatura aerotermei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.

respect :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,sunt nou pe forum aici si cum nu am posibilitatea sa deschid un nou topic am sa cer si eu aici un sfat pentru golful meu.Problema mea este urmatoarea:furtunul de la valva de evaporare a gazelor din rezervor trebuie sa il tin mereu deconectat pentru ca la ralanti daca il conectez imi moare motorul(daca il turez merge).Tot la ralanti pe acest furtun face vacuum lucru care din cate am citit eu nu ar trebui sa se intample.Pe langa asta la ralanti clapeta de acceleratie sta complet inchisa si de aceea probabil ca face vacuum pe furtunul acela.Sa fie senzorul de acceleratie problema???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela intra intr-o canistra cu carbune activ.Acolo este si o electrovalva. Poate ca aceea nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat o problema si mai am una,daca plec mai in forta,fara sa scartaie rotile apar niste batai ritmice ,poc,poc,poc,in partea din fata,pe la motor,poate sa pocneasca o data sau de mai multe ori,in functie de cat de mult dureaza demarajul in forta.de la ce-or fi oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta cu pocnitul ..si tind sa cred ca e de la tampoanele motoruli....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!