Jump to content

Octavia 1.8t


euggen23
 Share

Postare recomandată

Salut,

mi-am luat cu cateva luni in urma o Skoda Octavia 1.8T, 150CP. Problema este ca la putin timp dupa ce am luat-o a inceput sa faca mici "figuri", si anume dupa ce o calcam un pic mai tare (5000-6000 rpm) in vitezele I, II si III, cand o lasam la relanti, fara sa mai apas acceleratia, turatia motorului crestea si scadea, treaba care-si revenea in timp.... Am pus-o pe tester, care spunea ca din cauza benzinei, ceea ce nu cred. Alimentez de la Petrom (99+). Plus de asta, cateodata simt ca nu trage cum ar trebui sa traga, iar consumul mi se pare un pic cam maricel 13,5-14%, fara sa o calc prea tare...Toate filtrele si uleiul (castrol RS) le-am schimbat. Acum alta chestie... mi s-a aprins becul de check engine si cand este rece motorul nu sta la relanti. Motorul ba da sa moara, ba se accelereaza un pic, si nu pot sa-i fac nimik, chiar daca apas aceeleratia...trebuie sa opresc motorul, sa-l repornesc si sa o tin eu turata. Multi mi-au spus ca s-ar putea sa fie debitmetrul de aer, altii ca ar fi sonda Lambda...

Am fost la service de am pus masina pe tester si mi-a dat urmatoarele erori:

17705 P1297 - Connection charger-throttle valve

Pressure drop

Sporadic

17545 P1137 - Bank1, mixture adaptation (add.)

System too rich

Sporadic

17978 P1570 - Engine control unit disabled

Sporadic

Voi ce parere aveti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema pe un Corsa din 99. La inceput se supratura si se subtura doar la relanti, apoi a inceput si in mers. Mergeam cu a 3-a, a 4-a si deodata masina se tura singura la 4-5000. Problema era de la sonda Lambda. Am schimbat-o si n-am mai avut probleme. Sper sa fie relevant si in cazul VAG.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand...welcome to vwforum!

vezi ca e o sectiune cu erori vag-com pt motoarele pe benzina AICI

dar cei de la service care ti-au scanat masina,nu ti-au dat si un diagnostic??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit pe vwforum..:P

Diagnosticul dat de cei de la service a fost ca "ei cred ca este vorba de sonda Lambda".

de ce nu pot posta un nou topic la rubrica motoare pe benzina?

Modificat de euggen23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...probabil pentru ca esti "prea tanar" pe forum!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai "daca ei cred" ar fi trebuit sa-ti spuna si valorile respective si sa interpreteze in vre-un fel ca sunt 'specialisti' (parca ma ia cu nervi cind aud de astia) si presupun ca le-ai si platit serviciile de 'ghicitori'.

si nu e neaparat de acolo,

daca valoarea masurata nu oscileaza ciclic in jurul valorii de 0.5V inseamna ca amestecul nu e corect realizat

poate fi un furtun fisurat, pompa de benzina, o sonda lambda ... da se incepe de la chestiile simple si apoi se trece la cele complicate

sonda poate fi atit cauya cit si elementul care 'constata' o eroare/problema in sistemul de alimentare

testare senzor - http://www.lambdasensor.com/main/mtesting.htm

alte discutii pe aceasta tema

- http://www.briskoda.net/forums/octavia-i/f...5-17545-a/7798/

- http://en.allexperts.com/q/Volkswagen-Repa...oss-Power-2.htm

- verifica traseul de admisie aer (Pressure drop - as spune ca e o fisura pe undeva, System too rich - amestec prea bogat - incercind sa portiveasca amestecul se ajunge si in aceasta situatie)

- curata clapeta de acceleratie (mai ales daca ai relati instabil - oricum face bine si e simplu de realizat - )

- verifica presiunea de la pompa de benzina si compara cu ceea ce da cartea pt 1,8T (dureaza 5 min si e necesar doar un manometru cu retur)

spor la treaba

Modificat de d@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta valoare nu mi-au spus... probabil ca trebuia si o proba cu testerul pe ea pentru a-mi da si o valoare ceva... dar nu am facut nici o proba. Pompa de benzina nu cred ca ar avea ceva...am schimbat-o cand am schimbat si distributia. Cu distributia noua am facut 12.000 de km. Nu cred ca a cedat deja pompa de benzina...

Sincer...cred ca acesti mici "ghicitori", cum le-ai spus, nu aveau chef de munca azi... le-am spus de o gramada de ori sa imi faca si o curatare a clapetei de acceleratie, dar ei nu si nu ca nu este de acolo, si nu isi are rostul curatirea clapetei..

Sincer as face eu aceasta operatie, sa fiu si eu impacat ca nu este de acolo dar nu prea ma pricep. Este greu de facut treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la schimbarea distributiei se schimba pompa de apa nu cea de benzina

P1010013.jpg

desfaci colierul respectiv si scoti furtunul de pe clapeta

cureti interiorul cu o solutie volatila (alcool ....) in special in zona de inchidere a 'paletei din interior'

throttle_body.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

buna seara..stiu ca topicul e vechi dar nu am gasit alt loc unde sa postez. avand in vedere ca la o sumara diagnoza mi s-a zis ca am probleme pe partea electrica la clapeta de acceleratie, ceva cu senzorul 2, sau posibil fire intrerupte...(am cerut log-ul dar nu mi s-a mai dat.), ca idee intreb daca se poate pune clapeta pe cablu de la motor AGU, eu am AUM. ma dispera limp mode-ul cand se aprinde EPC,,,uneori e aprins de la pornire pana la oprire si turbata merge ca melcul, uneori se aprinde dupa putin timp de la pornire si iar merge ca naiba,,,astazi cand parcam ajutat de prietena pt ca era un spatiu foarte aiurea si nu vedeam in spate mi-a zis ca scotea si un fum gri inchis epc se aprinsese cu vreo 2 minute inainte sa parchez. deci se poate pune clapeta de la AGU pe AUM pentru ca pe viitor sa nu mai apara probleme de genu? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera clapetele celor 2 motoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta diferenta, prinderi, diametru, etc? Fii mai explicit, daca stii despre ambele...de aum am tinut in mana...agu nu stiu nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti spun ca sunt coduri diferite la ele, e suficient pt tine?

Plus niste vacuumuri in plus pentru una din ele...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am innebunit cu codurile astea :))) ms! La ce mai suntem ingineri daca ne lasam pacaliti de niste coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci hai sa ii insultam pe inginerii care au decis ca e cazul sa fie 2 clapete diferite... Cu toate ca le era mult mai simplu sa foloseasca o clapeta deja existenta....

Nu e Dacia Nova GT cu carburator dublucorp de Oltcit, modificat.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coding: 10700
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 6DD12F3F276425764F5-5072
   TMBSL21U828570250     SKZ7Z0A1369612

2 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus
            P1649 - 35-10 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Readiness: 0000 0001
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-A.lbl
   Part No: 1C0 907 379 H
   Component: ESP ALLRAD MK60     0101  
   Coding: 0023174
   Shop #: WSC 31480 000 00000
   VCID: 2F6DF537BDE897663D9-5072

4 Faults Found:
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)
            012 - Electrical Fault in Circuit
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            000 - -
-------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-00 - -
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD        Labels: 02D-900-554.lbl
   Part No: 02D 900 554 C
   Component: HALDEX LSC  ECC     0010  
   VCID: 204F060BA036381EB43-4A3A

2 Faults Found:
01316 - ABS Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
            79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

-

Problema mea e ca  becurile ABS, ESP,  AIRBAG sunt stinse am verificat ledurile sa vad dca sunt astupate sunt ok cred ca ABS nu functioneaza din cauza a 2 sezori am verificat pompa cu de abs din program si parca merge dar nu merge cand pun frana masina merge sanie...Va rog ceva PARERI.

Modificat de Cosminleuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara, revin cu o noua problema: si anume cred ca este vorba de overboost sau poate gresesc pt ca pana acum nu am mai avut de-a face cu turbaciuni. abia marti pot sa fac o diagnoza dar pana atunci vreau sa va cer parerea. simptomele ar fi : in jur de 3000 de rpm cu turbina antrenata imi da in nas, se taie alimentarea iar turbina se balbaie. intre 800 si 2000 e normala apoi peste 2000 intra turbina foarte brusc de te baga in scaun pana pe la 3000 cand da in nas. la ultima scanare (acum 2 luni) cand ma chinuiam cu ecu mi-a dat o eroare ceva legat de presiune nu mai retin exact sa fi fost leak ori altceva,,eram prea chisat de mega ecu. dupa schimbare ecu circul cu ambele sonde o2 deconectate. daca merg babaeste nu e deranjant dar daca o calc e aiurea. 1.8t aum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit, poate fi o problema de la DV (Dump valve). E ceva comun la 1.8T si poate da multe batai de cap. Daca ai pe cineva care sa iti imprumute un DV pentru teste, incepe de acolo. De asemenea, pompa de benzina ar putea fi obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DV nu e Dump Valve - este Diverter Valve 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum banuiam mi-a iesit 

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 
            P1297 - 35-10 -  - Intermittent 

:)) sunt constient si realist ca exista posibilitatea sa fie si furtune fisurate imbatranite si etc. dar intrebarea e de unde iau acest diverter valve in romania,,, pe goagal imi da numai ebay. la fel si cu n75 doar ebay...un link,un site, sau un magazin de piese in iasi unde pot gasi piese de genu. ms.

edit dupa 40 de min....din ce am citit pe net am inteles ca pot fi si supapele din pcv,ok. cum pot verifica dv-ul daca este in parametri de functionare ??

 

 

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat 3 furtune de sub admisie (sistemul pcv) care aveau fisuri si gauri..acum nu mai imi da in nas si e o idee mai bine decat inainte..insa mi se pare ca boostul tot nu e cum trebuie,,,in fluctuatii..daca pedala este wot dintr-o data da o senzatie de tremurat...iar cand eliberrz pedala e un zvac de boost si putere pt 1/2 sec.. D.v. este functional.erori am doar le lambda. Pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!