Jump to content

Accelerez Si...nu Se Intampla Nimic!


jelly
 Share

Postare recomandată

Problema care o semnalez a aprarut de aproape un an, dar frecventa ei s a marit in ultima vreme.

Pe scurt...plec cu masina de pe loc si chiar si in treapta 1, masina `da in nas`...sau, merg cu a 3a- a 4a la 2000-2500 ture, apas sa acelerez si....cateva secunde, chiar si 10, masina nu accelereaza, sau asta vara - stateam cam 1 min blochat la 3800 de ture pana trecea mai departe spre 4000 si in sus...foarte des sunt nevoit sa trec in treapta inferioara ca sa deblochez fenomenul.

Cand apar aceste probleme, masina nu tine la ralanti, merge cu spasme, in valuri - scade mult turatia, creste iar...si chiar moare motorul.

Am verificat si schimabt filtru de aer si benzina.

De ce nu ma duc la un mecanic sa o testeze?

raspuns: am fost, dar mereu la mecanic, masina nu are nimic, merge normal fara nici o anomalie...iar el imi zice mereu sa vin cu ea cand face probleme.

masina: A3 din 2002; 1,6; benzina.

Stie cineva de unde ar putea aparea anomalia? A ti mai patit sau a ti auzit?...vreun senzor, vreo sonda `lambda`?...problema specifica la A3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, am si eu o problema asemanatoare la un a3 din 97 1.6 benzina , cand dau sa plec de pe loc da rateuri si da sa moara motorul, si abia dupa ce o accelerez la 3500 ture isi revine,si la a 2 si a 3 face la fel da nu asa tare. Asta se intampla dupa ce se incalzeste motorul.Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa-i fac, am fost la 5 mecanici si nici unu nu stie ce are. I-am schimbat filtru aer,filtru benzina,bujii noi si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la senzorul de temperatura, i-am scos mufa si tot la fel merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mai are o problema...cand pornesc motorul trebuie sa dau cheia putin inapoi...altfel numi merg semnalizarile,farurile si se aprinde un martor in bord...poate fi si de la contactul electric sa dea sa moara motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e de la contact.....mai precis partea electrica a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi iti consuma apa sau ulei?Ai facut vreo diagnoza?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu consuma nici apa nici ulei.Nu am facut diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti avea de la bobina de inductie pana la senzori de la axul cu came...e ceva electric si atunci ai nevoie de eo diagnoza. A doua pb e cum zice Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am avut si eu problema asta,masina parca merge in 3 ,si acul turometrului are mari variatii.La mine au fost 3 bujii cu partea ceramica crapata ,am schimbat bujiile si fisele si s-a rezolvat.Nu prea ma pricep la masini si de aceea am citi foarte mult pe net,acum nu cred ca totul era bine.Daca bujiile sunt crapate sau oxidate ar trebui schimbate si fisele,in schimb daca sunt bujiile bune incerci alte fise,daca face la fel incerci alt delcou.Dar pot fi si probleme cu aerul exemplu clapeta de acceleratie,debimetrul sau altele,aici ai nevoie de mult timp :) .Subliniez nu sunt expert,ceea ce am scris e ce am citit pe net,in cazul meu a functionat faza cu bujiile si fisele.Singura problema care o mai am e ca atunci cand plec de pe loc cateodata turometrul imi scade la 200 de rotatii,nu conteaza daca e cald sau rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut! Am un Audi A3 8L 1.6 AVU automata din 2002. Am patit si eu ceva asemanator duminica. Vineri au fost toate bune, a mers perfect, sambata la fel. Duminica am pornit motorul, a pornit pe la 1000 de ture, si l-am lasat nitel sa revina. Cand a coborat pe la 800, dupa vreun minut, am dat putin cu spatele (fara a accelera) k sa poti iesi din parcare. am dat usor cu fata pana au trecut masinile apoi cand am vrut sa accelerez...masina nu se tura, desi eram cu pedala la fund. am mai dat 2-3 pedale, nimic. Dupa aceasta motorul a inceput sa oscileze in turatii, intre 1500-2000. s-au aprins toate becurile in bord, check engine, epc, inclusiv abs/esp. am oprit motorul, l-am lasat putin, l-am pornit iar. Acelasi simptom dar acum oscila in turatii doar cand apasam pe acceleratie, in rest statea pe la 1500 e ture. Am desfacut furtunele, scos capacul de la filtru, furtune, debitmetru, clapeta, tot. In clapeta era plin de ulei. Am curatat totul frumos si l-am pus la loc. La fel. Am fost azi la service, au pus testerul si dadea eroare debitmetrul si clapeta. au sters erorile au pornit iar si acu dadea eroare doar clapeta. Am facut rost de o clapeta identica. Am pus-o pe masina...aceasi eroare, acelasi simptom.

 

Nu stiu daca ajuta, dar masina cam papa lichid de racire...km la 3 saptamanii aduce vasul la minim, si a papat si nitel ulei km 500g.

 

 

Aveti idee de la ce ar putea fi?

 

Multumesc

Modificat de ghighiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am rezolvat problema, era de la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!