Jump to content

Diferenta dintre climatronic si dublu climatronic


FROST
 Share

Postare recomandată

Salutari ! Poate cineva sa ma lumineze si pe mine care este diferenta , sau mai exact spus prin ce se diferentiaza climatronicul de dublu climatronic ? :icon_thumright: La Passat ....

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dublu climatronic poti programa temperaturi diferite pentru pasagerul din dreapta si pentru sofer in timp ce la climatronic programezi o temperatura pentru tot habitaclul.Teoretic,daca nevasta e mai friguroasa,isi poate programa o temperatura mai ridicata decat cea a soferului dar cum aerul circula...

Utilizand ambele sisteme,mi-am dat seama ca dublu climatronic e "frectie la picior de lemn",mai mult o chestie de marketing :rolleyes:

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta o face temperatura fluxului de aer directionat catre fiecare (sofer sau pasager). Dupa care, oricum, aerul din masina se omogenizeazasi temperatura va fi una medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specifica pe ce tip de masina ai testat cele doua tipuri de climatronic si in ce conditii ! (vara , iarna , etc.)

Una este dublu-climatronic la A8 si una este la O2 .

Cred este bine sa auzim pareri de la utilizatori curenti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe passat am climatronic "normal" iar pe touran am "dublu" si sincer nu am simtit diferente prea mari. Ba chiar din contra la passat nu mi se aburesc geamurile nici o data pe cand la touran se aburesc daca afara este o temp. mai umeda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe passat am climatronic "normal" iar pe touran am "dublu" si sincer nu am simtit diferente prea mari. Ba chiar din contra la passat nu mi se aburesc geamurile nici o data pe cand la touran se aburesc daca afara este o temp. mai umeda.

Cred ca nu iti merge aerul conditionat daca ti se aburesc geamurile cand dai drumul la clima. In mod normal are si rolul de dezumidificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costin Chiriac

@teko: Am testat pe BMW 530D e60,MB C180 Kompressor,Skoda Octavia 2 etc. dublu-klima si climatronic simplu pe o gramada de masini asa ca am apucat sa-mi creez o parere.In mod logic,cu cat este masina mai mare cu atat e mai "sesizabil" dublu-klima dar tot nu mi se pare o inovatie extraordinara,asa cum a fost climatronicul simplu cand a aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma scoate din sarite cand vad la dublu-climatronic ca trebuie sa dai de doua ori pe doua butoane diferite ca sa modifici temperatura. Nu am clima bizonala, si nici nu-i simt lipsa. Gandind logic, nici nu poate sa fie prea eficienta separarea celor doua zone de temperaturi, cred ca tine mai mult de marketing, la fel ca "azot in pneuri" sau alte gadgeturi interesante, dar inutile.

Parerea mea de gagiu macaragiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu iti merge aerul conditionat daca ti se aburesc geamurile cand dai drumul la clima. In mod normal are si rolul de dezumidificare.

Ba da aerul conditionat functioneaza tot timpul nu folosesc econ nici o data. Si pe auto nu se dezaburesc cum trerbuie geamurile. Se dezaburesc cele din fata, dar cele din spate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
Pe mine ma scoate din sarite cand vad la dublu-climatronic ca trebuie sa dai de doua ori pe doua butoane diferite ca sa modifici temperatura.

Exista un buton care blocheaza setarile individuale si iti permite setarea temperaturii numai din butonul de la sofer, ca si cum ar fi climatronic simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten capsunar care si-a cumparat o laguna nou-nouta, si mereu schimba temperatura din 2 butoane separate, am crezut ca e la fel si la vw.

mea pulpa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este asa numita clima bizonala (nu bizonica cum spunea cineva intr-un clip pe net), care dupa 15 min de utilizare devine inutila deoarece temperatura oricum ajunge la un punct de echilibru din cauza volumului relativ redus al habitaclului...

Deci este o pura gaselnita de marketing si cam atat... (ah care costa in jur de 500€ in plus)

Bafta! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) oarecum, dar se pare ca e mai de folos clima pe trei zone cum a aparut mai de curand la noul A4 si cum este la limuzinele mari (A8, Mercedes, etc). Stanga/dreapta intr-adevar nu isi face simtita "prezenta" decat prin fluxul de aer de temperaturi diferite ce iese prin gurile de aer dar cele cu trei zone permit reglarea separata a temperaturi pentru ocupantii scaunelor din spate si asta e mai folositor pt ca de multe ori aerul venit din fata ajunge mai tarziu sa incalzeasca/raceasca zona din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Climatronic simplu pe Golf, iar acum dublu Climatronic pe Audi.

Mie mi se pare extrem de folositor, mai ales la drumuri lungi.

Problema este la ventilatia picioarelor. De obicei pe partea soferului fluxul de aer pe jos este mai mare. Daca ai pe cineva in dreapta care e friguros la "chishere" sau vrea descaltat(a), ai 4 optiuni in cazul climatronic simplu:

1. faci "baie" la picioare, dar suporti,

2. pasagerul suporta "frigul",

3. conduci in papuci (nu-i legal si nici recomandat),

4. pasagerul "trece" la cizme sau la o pereche-n plus de "suzete".

Nu zic ca-i indispensabil dublu climatronic, dar mie mi se pare folositor.

La drum lung nu suport la picioare temperaturi mai mari de 22*C, pe cand pasagerul(a) vrea si 23*C+.

La drumuri scurte, sigur nu-i nicio diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

se poate monta la golf 4 dublu climatronic,??daca ai pe cel mono?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce nu a fost montat din fabrica pe nici un G4 nu stiu cum ai vrea tu sa montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am vazut pe un forum strain un tip care si-a montat un dublu climatronic pe un golf 4. O sa caut sa vad daca mai este, era ceva improvizatie bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!