Jump to content

Necazuri :((


andolis49
 Share

Postare recomandată

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andolis49

    41

  • XANu

    6

  • Asterix

    3

  • knox

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da... la aia m-am referit :D

Salut daca nu iti merg nici avariile te uiti la butonu de avarii ar trebui sa ai un plus si un minus ce vine din tablou de pe ptimu rand de sus din spare de la papuci aia nu mai stiu care ii il verifici cu un aparat de masura dupa ce iti merg avariile daca nu isi revin desfaci capace le din plastic din juru contactului deasupra lui este o mufa subtire cu 3-4 fire depinde de model vezi daca iti vine vreun plus pe acolo cand ii contactu pus daca iti vine ti sau dus manetele >>gasesti pe forum noi daca nu ai nici un plus cauti alimentarea (alimentezi tu cu +)vezi care ii cauti culoarea in manunchiu de fire din spate de la panou si ai rezolvat poate ii rupt poate ii oxidat in cel mai reu caz ii dai tu din tablou salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat azi... Multumesc oricum! Nu aveam alimentare de la contact la tablou. La schimbarea tabloului a iesit exact firul care vine de la releu la semnalizare din mufa de la spate si cand l-am conectat nu am mai nimerit gaura corecta la mufa. Oricum am schimbat mufa cu totul ca mai avea cateva contacte impuscate. Acum sunt foarte bucuros ca merge ca uns. Am invatat pederost toate schemele electrice, coduri fire etc. Daca are probleme de genul asta, cu placere ajut. Mai am de rezolvat luneta: dezaburirea, stergatorul si jetul de spalare. Tot pe spate vreau sa-mi fac functionala si lumina de ceata. Pacat ca ziua de sambata nu are vreo 500 ore :) Dar oricum azi am fost foarte inspirat. Bafta la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai stopuri mici nu ai stop de ceata.Cel putin nu in configuratia originala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost modificata si acum am stopuri mari cu ceata. Am gasit si stop mare de dreapta care are ceata... dar cred ca e deajuns numai un bec adica cel din stanga.

Si sa nu uit. Daca aveti probleme cu sonda pt mers inapoi, adica face permanent contact trageti cu patentul de piciorusele la care vin firele! La mine a mers :icon_thumleft:

post-16060-1203199938_thumb.jpg

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din sirul de

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu asa... :lol: dar problema nu a disparut. Cum spunea si H. Ford la o emisiune radio, ca sa fii bun sau sa muncesti bine trebuie sa pleci de la originile meseriei. Deci incepem de jos cu lucrurile simple si murdare...dar placute! Astept de la cineva care are cutie in 5 trepte sa-mi spuna pozitia. Multam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug o problema destul de grava... Astazi mi sa- ridicat temperatura la apa destul de mult, trecand de jumatate. Adica s-a incins destul de repede cu toate ca ventilatorul functiona, nereusind sa raceasca mai jos de jumatate pe ceasul indicator de temperatura. Care ar fi cauza incalzirii peste masur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s'ar putea sa nu iti deschida termostatul...si eu ma mai intampin cu problema asta dar pana la urma o ia si este ok...este cam prost de schimbat...am impresia ca trb data jos pompa de apa pt ca este chiar pe cotul care iese din ea...poti incerca cu altul sau chiar fara ca nu mai este asa ger afara :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam! Cum pot verifica daca nu deschide termostatul? Care furtun ar trebui sa fie cald daca el functioneza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca termostatul deschide, ar trebui sa se-ncalzeasca ambele furtunuri care duc la radiator, cel de sus mai cald.

Nu e indicat sa renunti la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat si erau calde ambele furtune... Din ce cauza ar putea sa se incalzeasca asa tare motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi aer in instalatie... Ai umplut cu apa de curind, probabil. N-ai vreun (dez)aerisitor pe la radiator sau undeva? Poate fi de la sonda sau ceas... Verifica temperatura apei din vas cu un termometru. Astea-s generalitati, bineinteles, nu cred ca-i ceva mai special la golf. Scoate cel mai bine termostattul si incearca-l ca la carte, cu apa fierbinte, vezi cind incepe sa deschida si cind e complet deschis, poate nu se deschide complet. Sau schimba-l, e probabil 50 de lei unu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos! Am sa vad ce-i cu termostatul. Apa din bidon mi s-a parut destul de fierbinte cand am defacut busonul azi. De aerisit nu am gasit pana acum pe unde. Am umblat acum o saptamana la termocupla si atat. Oricum tot nu i-am dat de cap- nu vrea sa cupleze ventilatorul. Ca sa-mi dea de treaba. Atunci am mai trebuit sa completez cu ceva lichid de racire si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mers inapoi impingi maxim de parghia de comanda in cutie si tragi de ea inspre extremitatea cutiei parca, orcum tre sa impingi de ea, din spatele masinii inspre in fata, iti dai tu seama dupaia daca e stanga sau dreapta, trebuie sa faca clank.

Cat despre teperatura, sa nu ai vreun scurt undeva, vreo buba la instalatia electrica, si sa iti indice eronat ceasu'.

Un termostat costa in jur de 30 de lei parca. Ca sa il schimbi nu trebuie sa dai pompa jos, el se afla pe pompa, sub furtunul de jos de tot care pleaca spre radiator (ala mare de jos). Vara cred ca poti sa mergi si fara el, cand da frigu e buba, se simte enorm un termostat functional.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neglija sistemul de racire al masini-motorului.

Ideea este ca dupa ce apa se incalzeste termocupla intra in actiune.Daca tii masina pe loc dupa 10 minute cupleaza ventilatorul, iar motorul trebuie sa fie un pic turat.verifica terbocupla sa mearga si apoi vezi daca indicatorul din bord mai este la jumatate..

Daca trece de jumatate catre dreapta spre zona rosie ai mari sanse sa arzi garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ajuns la zona rosie dar nici termocupla nu si-a facut datoria :D Dau drumul la ventilator din buton...Totusi parca nu dovedea sa raceasca apa :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura, daca e modelul simplu cu un singur papuc la 100 grade trebuie sa aiba 75 ohmi.

Cand e motorul cald pune mana pe radiator in dreptul termocuplei, daca frige inseamna ca e dusa termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doi senzori de temperatura: unul in fata motorului cu un singur papuc care nu este conectat si nici nu stiu la ce indicator (cred ca la cel de pe consola ar fi trebuit) si unul in lateral cu doi papuci care sunt conectati la releul bujiilor incandescente si la indicatorul din bord. Termocupla a fost schimbata acum o saptamana. Inaite am avut alta care nu am vozut-o sa cupleze ventilatorul. Am sa fac experimente pe cea veche sa vad daca lucreaza cumva.

Si poze cu senzorii...

post-16060-1204053393_thumb.jpg

post-16060-1204053644_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite care-i sonda de temperatura a ceasului (cu rosu):

post-2697-1204056565_thumb.jpg

Multam frumos!! Am mai intrebat mai demult dar nu m-a lamurit nimeni. Cealalta sonda cu dai papuci cu ce e responsabila??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-a fost pana acum e un mizilic fata de ce am descoperit azi :) :) :( Suportul de prindere punte spate sunt varza!! Am senzatia ca plec si-mi raman rotile din spate in urma... Se gasesc de cumparat traversele respective (sau cum le-or chema)? sau caut o danatoare? Multam!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia este boala veche la mk1....mai bine...niste tabla de 2 mm....si un om cu multa rabdare...si cu un aparat de sudura bun.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia este boala veche la mk1....mai bine...niste tabla de 2 mm....si un om cu multa rabdare...si cu un aparat de sudura bun.....

Tabla am gasit, aparat de sudura este iar omul voi fi eu... Am fost la un atelier ieri si am vazut ce pot baietii, ce suduri si ce bataie de joc... Nici cand am sudat prima data nu a iesit asa de urat cum lucrau ei. Asa ca azi roatele-n sus si wish me luck!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!