Jump to content

Necazuri :((


andolis49
 Share

Postare recomandată

Si daca tot am inceput cu problemele... ca nu erau destule, dupa ce ca am reusit sa poarnesc masina dupa mai multe chei, azi am dat o tura prin oras. Toate pareau ca s-au rezolvat. Oricum e vorba sa schimb bujiile incandescente ca nu mai incalzesc cum trebuie si porneste mai greu si cu motorul incalzit. Cand ma indreptam spre casa treptat motorul a pierdut din putere!! In zadar am incercat sa accelerez mai mult. Pana la urma am oprit si s-a oprit si motorul. Am incercat sa-l pornesc, a pornit, s-a accelerat o secunda apoi a scazut turatia de parce mergea intr-un piston!! Acum dati-va va rog cu parerea ce ar putea avea, unde sa ma uit si ce trebuie sa fac... pls Am lasat golfanul intr-o parcare in oras si mi se rupe inima :santa[1]: ;) Trage cumva aer pe undeva sau am prin un dop de gheata pe conducta?? Astept raspunsul vostru!! Sarbatori in liniste si multi km alaturi de masina voastra!!

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andolis49

    41

  • XANu

    6

  • Asterix

    3

  • knox

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Brr, nasol,.... te-ai uitat sub capota? Pierdea pe undeva lichide? Arunca motorina pe undeva, pe la vreo conducta? Sa nu se fi dus pompa...

P.S. Motorina mai aveai in rezervor? Si daca da, ce motorina i-ai bagat?

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina am in rezervor chiar daca nu cred ca e cea mai buna, plus aditiv antiinghet...De stropit nu stropeste dar am senzatia ca se aude un fasait pe la pompa sau dina acea zona. Daca e dusa pompa nu mai baga motorina deloc? Cum poat sa verific daca trage motorina din rezervor sau daca isi face treaba? Multam de raspunasuri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina am in rezervor chiar daca nu cred ca e cea mai buna, plus aditiv antiinghet...De stropit nu stropeste dar am senzatia ca se aude un fasait pe la pompa sau dina acea zona. Daca e dusa pompa nu mai baga motorina deloc? Cum poat sa verific daca trage motorina din rezervor sau daca isi face treaba? Multam de raspunasuri!!

Probabil apa din motorina a inghetat pe undeva,aditivul fluidizeaza motorina pt a scapa de apa folosesteALCOOL IZOPROPILIC se gaseste la PETROM de la firma 2+2,pt a porni masina alimenteaza direct din sticla de 2L,TUR+RETUR BAGATE DIRECT IN STICLA,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru verificat in astfel de cazuri este filtrul de motorina. A fost schimbat la pregatirea masinii pentru iarna? Oricum pentru a vedea daca alimentarea este in regula pune-i pe tur de la filtru la pompa un furtun transparent, o sa poti vedea daca trage aer sau nu se alimenteaza cu motorina pompa. Nu cred ca de vina este pompa de injectie, ea are altfel de comportament cand este dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problema de motorina + filtru de motorina cu parafina depusa de la temperaturi scazute. La simptomele cu puterea scazuta - nu vine motorina.

Intrebare: Ai schimbat bujiile incandescente? - Asta pentru pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu le-am schimbat, doar le-am verificat si erau in regula... oricum urmeaza ca nu-i a buna cu pornirea la rece. Am cumparat un filtru de motorina si vad ce pot face... Multam de sfaturi si am sa va dau de veste daca am facut ceva. Cu timpul de incalzire a bujiilor nu m-a lamurit nimeni :) :) Deci dimineata acum pe frigul asta cam care ar fi timpul de inclzire a bujiilor? La mine sunt pe direct... Releul nu este montat..Am incercat sa-l pun la treaba dar cred ca am sonda de temperatura care il comanda dus. Poate are careva acest releu.Bafta la toti !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat!! Treaba era destul de simpla de facut daca ai experienta cu motoarele diesel. Nu ca mine :wacko: Dar cu ajutorul sfaturilor voastre am reusit sa pornesc masina si am adus-o acasa. Ce am facut eu : schimbat filtrul de motorina (sub filtru aveam apa inghetata, conducta de tur cu dop), schimbat toate furtunele de tur si retur cu unele tarnsparente si am alimentat dintr-o sticla (pus turul si returul in bidon) pana desfund conductele si curat rezervorul. Am mai schimbat butonul care actioneaza bujiile (la mine e pe direct) era prajit. Rezultatul: porneste fara probleme :wacko: :wacko: Multam tuturor de sfaturi si va doresc un an bun!! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema ....poate reusesc sa ii dau de cp aici fara sa desfac prea multe de pe acum ......am un g1 diesel motor 1.5 ceasurile nu au turometru sunt simpe.....indicatorul de la motorina din bord nu mai indica corect:(.....cand am vreo 5 -7 litri in rezervor ii arata acul la jumatate iar cand mai raman la 1-2 litri ii arata cum ca as avea 1/4 in rezervor......cand ii fac fulul deabia cand mai raman cu vreo 15-20 de litri incepe sa scada acul de la ful si sa coboare ....nu imi ajunge niciodata pe rosu ...are cineva idee de la cee e?....de la ceasuri sau de la sonda?.....pls help e stresant si raman si in pana din cauza asta...nu vreau sa zic cum se numeste pana aia....dar nu e numai din vina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Belele cu batranele astea...E posibil sa fie de la senzorul din rezervor.. am vazut unul desfacut si are niste contacte nasoale. Daca intra ceva mizerie cred ca se da pestecap si nu mai indica cum trebuie. Si la mine imi arata eronat cand ajunge la rosu mai merg cam 40 km. Cineva spunea ca-i decalibrat ceasul... Sa vedem si alte pareri de la un electronist. Era un forumist tare priceput in astea- vioelectric. Trimite-i un PM poate are vreo solu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Cu timpul de incalzire a bujiilor nu m-a lamurit nimeni :Driver: :huh: Deci dimineata acum pe frigul asta cam care ar fi timpul de inclzire a bujiilor? .....

Sunt 2 tipuri de bujii incandescente:

SCURTE: care au un timp de aprindere (inrosire) undeva la 7 secunde;

LUNGI: depinde de motorizare pot avea timp de reactie intre 10 - 15 secunde.

Din cate stiam, la G1 si G2 diesel se folosesc cele de timp SCURT. Dar depinde ce ai montat pe masina.

PS. Daca ai bujii "cu timp scurt" si le tii mai mult de 7 secunde, in mod repetat, se ard destul de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt scurte, iar timpul care le incalzesc e undeva la 10 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu-poate fi din ceasuri sau din litrometru.Trebuie verificate ambele variante.

@Iulian.Asta e idea cu rosu.Cand esti pe rosu mai poti face max 50 km.Cam la orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este! Dar spatiul rosu e destul da mare iar acul nu mai ajunge pana la capat. Da nu-i o preblema... fac si in capul meu un consum aproximativ dupa cum merg cu ea si cat gaz pun. ! BAfta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ca sa nu mai deschid alt topic... Va rog, daca stie cineva ce trebuie sa mai fac sau ce nu am facut la timonerie!!! Deci am avut timonerie in 4 trepte la cutie in 5 trepte... Bun... Am intrebat pe forum cum pot sa fac sa-mi mearga si treapta a 5-a. Am primit mai multe raspunsuri, pana la urma de vina a fost o tija si o parghie. Azi am schimbat tija iar parghia am prelungit-o ca sa fie pentru 5 trepte. La proba au mers toate cele 5 trepte numai ... cand sa dau cu spatele sa ies din curte nu mai voia sa intre in treapta de mers inapoi:banghead: :) :)) :) :)) Am mai tras de parghii de una alta dar nu am reusit sa merg cu spatele. Ce mai trebuie facut?? Trebuie sa schimb si cealalta tija? Astept o lamurire... Multam!!!

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute la dezmembrari si cauta o timonerie pt masina ta.ba poti incerca sa cumperi una noua.

nu are rost sa te chinui, in timp tot vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tija scurta e noua... 60 roni am dat pe ea, iar parghia e ca noua. Am sa mai incerc cu cealalta tija mai lunga. Cred ca trebuie schimbata si aia. Poate cineva stie care e diferenta dintre timoneria pt 4 trepte si cea in 5 trepte. Bafta la toti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa cum spune topicul, alte belele :icon_thumright: In timp ce faceam probe cu masina sa vad ce viteze intra a pocnit inelul din capul planetarei (sau cum ii zice) :P :P :Driver: cel care tine bilele. Se auzea de mai inainte mai ales in viraz o bataie usoara. Am reusit sa aduc masina acasa dar am mare nevoie de piesa respectiva. Daca stiti se gaseste de cumparat sau trebuie sa iau toata planetara??

Si o poza cu isprava...

post-16060-1202238910_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria se regleaza din surubulcare fixeaza piesa pe care ai prelungit-o.Il slabesti tii de teava care vine din interior si misti de piesa stg/dr pana intra toate vitezele.

Nu schimbi planetara doar capatul dinspre roata.Te costa nou in jur de 200 roni in functie de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descoperii buba la timonerie. Parghia mai lunga a fost modificata adica scurtata. Am sa pun una lunga. Cred ca aia e buna pentru 5 trepte cu tot cu mers inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o planetara in stare mai mult decat buna...si s-a remediat problema. Mii de multumiri lui alinutz :beerchug: Intre timp, din cauza unor improvizatii majore la instalatia electrica cauza fiind tabloul destul de trosnit, m-am decis sa inlocuiesc tabloul cu unul in stare buna. Zis si facut. Am schimbat tabloul si am inlocuit si vreo daua mufe de la spatele tabloului plus refacut legaturile originale, montat relee de la mama lor, tot tacamul. In schimb o roblema destul de complicata: nu mai merge semnalizarea. A mers pe avarii la inceput apoi n-a mai vrut nici ea. Unde sa verific, ce sa verific?? Mentionez ca am schimbat releul de avarii dar tot nu vrea... ;) :banghead: :banghead: La instalatie am respectat cu sfintenie codurile firelor, pozitia contactelor din spatele tablolui etc. Mai am de refacut instalatia de la luminile din fata si semnalizare ca erau legate aiurea. Daca aveti vreo sugestie astept. Eventual daca are cineva s

post-16060-1202761337_thumb.jpg

post-16060-1202761349_thumb.jpg

post-16060-1202761367_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu ocazia schimbarii tabloului nu gasesc unde trebuie conectata la tablou pompa de injectie. Daca stie cineva va rog sa-mi spuneti. Bafta la toti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te referi la supapa electromagnetica a pompei de injectie.Pompa saraca nu e conectata la electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!