Jump to content

Nu Mai Porneste


hillario
 Share

Postare recomandată

Daca motorul e cald nu se mai aprinde martorul de bujii si ele nu mai sunt actionate.

Verificarea releului de bujii (daca ai releul cu 7 sau 8 pini):post-982-0-96099400-1333483410_thumb.pngpost-982-0-83286200-1333483409_thumb.pngpost-982-0-57113800-1333483411_thumb.png

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    11

  • hillario

    9

  • v@sy

    6

  • lupo_bv

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

In afara de ce a zis colegul mai sus mai verifica si asa:

-identifica modulul care comanda bujiile si scoate-i mufa.

-daca nu ai nici un indiciu de numerotare (s-ar putea sa scrie micut-micut pe mufa numarul pinilor) scoate si capacul din spatele mufei unde vin firele si cu ajutorul culorilor notate pe schema gaseste planul de numerotare al mufei si noteaza-l pt ca poate-ti mai trebuie.

- treci instrumentul de masura pe ohmetru si masori intre caroserie (sau minus baterie) si pinul 8, ar trebui sa fie cam 0,3-1,5 ohmi, daca rezistenta este de ordinul sutelor de ohmi sau de ordinul kiloohmilor atunci legatura la masa este defectuoasa. Daca rezistenta este infinita atunci firul este intrerupt undeva.

-treci instrumentul de masura pe voltmetru si masori intre caroserie si pinul 9. Aici trebuie sa ai permanent tensiunea bateriei indiferent daca ai contactul pus sau nu. Daca nu se intampla asta atunci ai fir intrerupt pe undeva sau nu face contact.

- tot cu instrumentul de masura pe voltmetru masori intre caroserie si pinul 4. Aici ar trebui sa ai tensiunea bateriei numai cand pui contactul. daca nu se intampla asta atunci probleme de conectica cum am spus si mai sus sau siguranta arsa.

Dar inainte de orice curata contactele de la modul cu spray de contacte (nu folosesti nimic abraziv, numai spray de contacte si betisoare cu vata), poate ai noroc si este de la asta.

Prima schema (AAZ--schema ) este cea care se apropie cel mai mult de cea din manualul golf-vento diesel, dar in autodata mai este prezenta si cea de a doua.

Iti poti da seama care este daca are sau nu pinul 18 (pinul 18 fiind ultimul atunci este pozitionat intr-un colt) conectat: daca este in aer atunci este prima varianta.

La a doua varianta ai masa pe 4 si 8, verificarea cu ohmetru ca mai sus si ai plus permanent pe 5 si plus cand pui contactul pe 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de mai sus cu pornitu am rezolvat`o ! erau bujiile , nu mai functiona niciuna ! le-am schimbat si totul la normal ! acum trebuie sa schimb garniturile si semeringurile de la pompa (oare pot sa le schimb eu).Dar nu gasesc sa cumpar , toata lumea imi cere codu de pe pompa , eu am doar un cod p cap sus care este asa: 1465530831 , dar cica nu e bun , poate cineva sa ma ajute cu un cod de pompa , motor aaz 1994 sau sa-mi zica de unde as putea sa cumpar garnituri !

Referitor la bujii , tin sa multumesc f mult colegilor pt explicatii care sincer ma depasesc cu mult .urmeaza sa scot releul sa vad cati pini are ! ceea ce stiu sigur este ca nu scrie nimic pe el , si este gri !Si cum un releu original (am facut proba de pe alta masina) se aprinde martoru si cu motoru cald , cineva imi spunea sa imi pun buton de bujii , dar nu prea imi place ideea . Oare releu asta are leg cu vreun senzor de temp ? Daca da , nu pot sa intrerup leg asta si sa se aprinda mereu cand pun contactu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti sunt nou pe aici.De ieri nu mai sta golful 3 1.6 abu la relantiu,ieri statea mai rau dar azi daca nu o accelerez moare nu sta ce ar putea avea? :( va rog sa ma ajutati. :beerchug:

Modificat de sergiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoras relanti, senzor temperatura lichid racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acuma sa vad daca tot asa face si surpriza merge foarte bine.ce o putut avea? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu un golf 3 1.8 benzina 90 CP din '93 care nu porneste. Asa l-am cumparat acum cateva zile, proprietarul mi-a spus ca inainte sa nu mai porneasca avea turatie variabila la relanti si consum exagerat. Prima data i-am verificat bujiile, au scanteie, dar dupa ce i dau la automat mai mult le scot ude. Am luat apoi capacul negru de pe carburator si i-am bagat umpic de benzina cu o seringa sub clapeta: asa, motorul a pornit bine si a mers rotund vreo 20 de secunde, l-am putut si accelera, dupa care s-a stins (a mers doar cu benzina ce i-am dat-o presupun). Am testat pompa care aduce benzina din rezervor si functioneaza (furtunul scos din carburator improasca benzina cand pun contactul). Ma gandesc sa iau din dezmembrari un carburator complet si sa-l inlocuiesc pe tot, dar nu stiu daca asta ar rezolva sigur problema; nu am deloc experienta asa ca va rog sa-mi scrieti opinii si sfaturi.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi cu dezmembrarile. Ce ai tu acum am patit si eu. Fi atent!

Pompa de benzina trebuie sa aiba un debit de cel putin 2 bari. Asa am patit si eu. 'scanteieste, benzineste dar nu porneste'. Imi baga benzina dar nu cat sa o sature ca sa zic asa. Am schimbat pompa din rezervor si filtrul de benzina si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cudritescuvictor

am si eu o problema asemanatoare la un golf III 1.9 varianta break.

Dimineata sau mai bine zis cand e rece motorul porneste greu aprox 3-4 chei a cate 3-4 secund. Cand motorul este cald porneste imediat.

Imi poate da cineva o idee despre ce e vorba?

...si inca ceva... nu imi ajunge curent la bijii - probabildin cauza asta porneste greu la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

donmaxi2006

verifica releul ptr bujii , poate este ars...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

da ok. Si care este releul pentru bujii?

o scchema ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
donmaxi2006

releul vine pe panoul cu sigurante (are 2 picioare groase de cupru si 5 mai mici) , releul nr 118 daca il ai pe panou nu mai stiu exact nr ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna! am si eu o problemaaaa mare!! mi-am cumparat acum 2 luni un golf 3 din 1993 si mergea ok la inceput , dar acum are probleme : prima oara numai pornea de prima oara , apoi s-a oprit odata in mers si acum numai porneste deloc aproape si daca porneste merge 5 m si se opreste . am fost la mecanic si am crezut ca e pompa de benzina a zis ca nu are nimic , apoi ca e din contact am legat fir de la borna la bobina nimic, Are cineva idee ce ar putea avea? Sunt fata si recunosc ca nu prea stiu multe detalii d-astea tehnice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dificil de spus. Pot fi multe cauze, in poze poti vedea cam care.

Cel mai bine ar fi sa cauti pentru inceput pe cineva care are vagcom si mufa de adaptare si sa faca o scanare a erorilor. Ar fi un punct de plecare, asta ca sa nu verifici toate cauzele posibile.

Daca ai ceva abilitati tehnice si ceva scule (un instrument de masura in special) te pot indruma sa faci unele verificari (cele marcate cu albastru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv imi poti spune de unde ai facut rost de program?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autodata 3.38

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut tuturor! Am citit topicul si apreciez atitudinea voatra cand unul din colegi are cate o problema, de aceea apelez si eu la cei cu mai multe cunostinte in ceea ce priveste alimentarea unui Golf 3 1.9 td 55kw an 1993. Vorbesc de alimentare din cauza ca atunci cand incerc sa pornesc dupa ce masina a stationat o noapte sau chiar mai putin, trebuie sa "dau la automat" in jur de 1 min (in reprize). Siguranta de bujii din bord se aprinde, am verificat totusi bujiile daca au continuitate si daca se incalzesc atunci cand le conectez la 12 v si sunt bune. Am citit in manual ca ar trebui sa mai verific Dispozitivul electromagnetic de intrerupere, dar nu am reusit sa indentific piesa, de aceea rog pe cineva care stie care este acest reper sa ma ajute. Am observat ca atunci cand nu porneste, conducta de retur (de la pompa la filtru) nu are motorina in ea. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Posibil sa se dezamorseze pompa in stare mai lunga de repaus si daca e asa iti recomand sa montezi o supapa unisens pe conducta de la intrarea in pompa. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat o para de amorsare pe conducta de retur, iar cand nu porneste, apasa de cateva ori pe ea si porneste mai usor, am sa o mut pe conducta de tur si daca tot la fel se comporta, voi cumpara si stutzul acela de pe filtru. Para o aveam deja si de aceea am pus-o, fara sa mai cheltui nimic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dispozitivul electromagnetic de intrerupere este electrovalva de pe pompa de injectie aceea care o vezi

deasupra conductelor care ies din pompa si are alimentare cu un fir . Verificarea ei este foarte simpla, desi nu de acolo este problema ta cred.

Pui contactul si verifici daca ai tensiune la electrovalva 12v atata timp cat ai contactul pus.

Mai repede verifica etanseitatea conductelor pe al coliere, filtru motorina, furtune alimentare pompa

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modelul de 75 cp, cu pompa clasica. Nu am electrovalva, Oricum, merci pt ajutor  :beer:

Modificat de Chyrik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai electrovalva de oprire ?

Toate pompele de injectie o au . Chiar si golful 2 d si td.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am citit forumul si mi-a ramas in cap electrovalva de langa filtrul de motorina care a fost postata intr-unul din mesajele anterioare de catre un coleg.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut, am si eu un golf 3 1.8 benzina 90 CP din '93 care nu porneste. Asa l-am cumparat acum cateva zile, proprietarul mi-a spus ca inainte sa nu mai porneasca avea turatie variabila la relanti si consum exagerat. Prima data i-am verificat bujiile, au scanteie, dar dupa ce i dau la automat mai mult le scot ude. Am luat apoi capacul negru de pe carburator si i-am bagat umpic de benzina cu o seringa sub clapeta: asa, motorul a pornit bine si a mers rotund vreo 20 de secunde, l-am putut si accelera, dupa care s-a stins (a mers doar cu benzina ce i-am dat-o presupun). Am testat pompa care aduce benzina din rezervor si functioneaza (furtunul scos din carburator improasca benzina cand pun contactul). Ma gandesc sa iau din dezmembrari un carburator complet si sa-l inlocuiesc pe tot, dar nu stiu daca asta ar rezolva sigur problema; nu am deloc experienta asa ca va rog sa-mi scrieti opinii si sfaturi.

Va multumesc!

 

Buna Cristian. Spune-mi te rog cum a rezolvat problema? Ma confrunt si eu cu exact aceeleasi simptome. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca a lui Cr1571an am si eu. Se poate te rog sa ne zici si noua cum ai rezolvat? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!