Jump to content

Nu Mai Porneste


hillario
 Share

Postare recomandată

Eu zic prima data sa mai strangi colierele iar la magazin iti da doar filtru simplu, restul sunt optionale si stai fara grija ca nu e nici un deranj, ma bucur ca te-am putut ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    11

  • hillario

    9

  • v@sy

    6

  • lupo_bv

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Am si eu o problema si va rog daca puteti sa ma ajutati. Spuneti-mi si mie va rog cum se scoate contactul si anume partea mecanica ca aia electrica am reusit sa o schimb. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua daca ma puteti ajuta si me me...am un golf 3 din 94...nu imi mai porneste..defapt..nu porneste intotdeauna..are toata cand porneste cand nu..(atunci cand porneste se aude ca functioneaza si pompa de benzina..iar cand nu..nu mai funcitoneaza nici pompa..cred ca ee de la alrma nush sigur mah puteti ajuta cu vreo inf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca spray wd 40.desfaci toate mufele de la motor si le umezesti cu spray.la mine a functionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanteie continua ai? Scoste fisa centrala de la delcou l bobina si pune pe cineva sa ii dea la automat. Daca nu ai scanteie pune o alta fisa. Daca nu merge nici cu o alta fisa schimba-i bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o problema cu un golf 3 1.9 tdi '96.mergea bine,totul frumos,nu am avut niciodata probleme cu el la pornire sau in mers.cand am plecat odata din fata blocului cu el,am tras la peco (nivel in rezervor mai aveam 2 liniute pe rosu) am bagat motorina (sigur motorina) si surpriza,nu a mai vrut sa porneasca.invarte dar nu porneste.la o a 3-a incercare porneste , merg 500metri si deodata nu se mai tura.cu pedala "la blana" nu depasea 2000 rpm .pe liber masina accelerata la max urca pana la 2000 rpm si variaza 1900 - 2000.primul lucru iam schimbat filtrul de motorina.nu a fost aia problema.cand ii pun contactul electrovalva se aude...functioneaza.am desfacut pe rand injectoarele si sare motorina din ele.sorbul din rezervor este curat,lam verificat.returul de la alimentare nu este infundat.am vazut pe acest forum cineva cu aceeasi problema ca a mea.nu am aflat daca a rezolvat ceva...

help pls

Modificat de mrgeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare,

Vin si eu cu o situatie ciudata.

Un golf 3, 1996, benzina. Am schimbat alternatorul ca nu mai incarca.

Pus alternator la loc, legat toate firele, si surpriza....Nu vrea sa porneasca neam. Nu da scanteie in delcou. Bobina schimbata.

Am schimbat senzorul Hall, dar din cate am inteles acum pe forum nu are nici o legatura.

Un mic sfat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz inchis,problema rezolvata

Si nu ne spui si noua ce a avut?

@emilius

Verifica din aproape in aproape: scoate bujiile si daca sunt uscate atunci nici benzina nu ajunge, daca sunt umede atunci este problema numai de scanteie.

In primul caz cel mai probabil ECU nu comanda nici pompa nici bobina de inductie. Cauze pot fi multe de la un senzor defect pana la contacte oxidate si ar fi bine sa incepi cu niste spray de contacte pe la mufe inclusiv la mufa ECU.

In al doilea trebuie verificat daca bobina de inductie primeste semnal de la ECU, apoi daca da scanteie la fisa centrala samd.

Oricum o diagnoza cu Vag-com ar fi binevenita si ar ajuta mult la depistarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are alternatorul cu pornitul?

Vezi sa ai legate toate firele bine, in special bornele la acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am un golf 3 din '95 1.4 ABD.il am de 6 luni si a mers bine,de 3 zile insa nu a mai pornit.cum sa intamplat?Am plecat de la serviciu,am pornit masina(a pornit foarte bine),m-am dat jos sa curat parbrizul iar dupa un minut sa oprit si nu a mai pornit nici pana azi :( .Am verificat pompa de benzina si imi baga,am verificat scanteia de la fisa din bobina de inductie si stupoare...nu dadea scanteie.Dupa mai multe verificari am observat ca injectorul nu ''scuipa'' benzina,repet,pompa de benzina functioneaza pentru ca aduce benzina pana la injector.Parerea mea e ca ar putea fi ceva de la delcou,senzorul hall dar nu sunt sigur pentru ca nu prea ma pricep.E posibil sa functioneze acel senzor hall daca nu primeste scanteie de la bobina??astept cu nerabdare parerile voastre.Multumesc anticipat!

p.s. sunt nou pe acest forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul Hall este cu probleme nu va da nici scanteie bobina.

Pune masina pe un Vag Com si vezi ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e greu de inlocuit acest senzor??as putea sa-l schimb singur fara sa mai trag masina la un service auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti prin atasamente o sa vezi ca nu este chiar greu.

Daca pompa de benzina baga dar injectorul nu scuipa inseamna ca injectorul nu primeste semnal de la ECU (engine control unit-se gaseste sub parbriz si ai acces la el dand jos aparatoarea din stanga cum te uiti la motor). O cauza ar fi putut fi releul pompei care da plus si pentru injector, dar daca zici ca baga benzina se exclude defectarea releului.

Avand in vedere ca nici scanteie nu da este cam clar ca ECU nu da semnal nici pentru injector nici pentru bobina de inductie.

Cauze:

- s-a busit brusc un senzor care da informatii ECU in functie de care acesta trebuie sa dea aprinderea si injectia si acum ti-i enumar pe toti care pot provoca acest lucru (nepornirea): vestitul senzor Hall, senzorul de temperatura al lichidului de racire (si el cu faima proasta), senzorul de temperatura al aerului, actuatorul de control a turatiei de ralanti (mi se pare ca asta este motorasul pas cu pas), senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie;

- o problema de conectica de la mufa ECU pana la mufele senzorilor (astea toate trebuie verificate si curatate cu spray de contacte)

Totusi daca zici ca pana atunci nu a facut figuri deloc (adica nu ai avut fluctuatii de turatie, rateuri, pierdere de putere, oprirea motorului in mers etc) inclin sa cred ca s-a ars un senzor.

Din ce am intalnit eu pana acum problemele de conectica nu se manifesta brusc (decat poate daca ai spalat motorul) ci dau oarece semne o perioada dupa care :sick: .

La fel si senzorii si actuatorii de la clapeta.

Iti recomad sa citesti si alte topic-uri legate de pornire din aria golf 3 pentru ca o sa afli multe chestii interesante.

Cel mai bine ar fi sa incepi cu o diagnoza sa vezi codurile de eroare si daca nu are cine sa ti-o faca se gasesc pe net (okazii de ex.) interfete kkl care merg cu Vag 409 (suficient pt golf 3) in jur de 50 ron si adaptor (daca nu ai mufa OBD II) la vreo 30 ron.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De pornit porneste da erori am multe si nu stiu cum sa le rezolv

-trotle position sensor

-sonda lambda - no signal

Nu stiu ce trebuie sa fac. Motorul specific ca este ok nu da nici un semn de defect mecanic si nici in mers nu pot sa zic ca are vreo problema. Ramane varianta la care am mai primit raspuns "lasal asa si mergi in continuare"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt informatii extrem de utile,o sa schimb senzorul hall si am sa va tin la curent...sper ca o sa porneasca dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa primesc si eu schema electrica? ca am si eu ceva probleme de pornire...cat o fost caldut nu am avut probleme, dar acum la zero grade, imi scoate peri albi, o invart de o inebunesc, da sa porneasca, dar nu vrea, iar cand reuseste, imi sta la 600 rpm...chiar daca e tras socul(e manual), iar dupa 5 min, se aude un "tac" undeva in panoul de sigurante, din interiorul masini si totul devine normal, relanti 850-900 rpm, fara fum, etc....

jumalau_sima@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai probleme cu bujiile sau cu pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa probezi sa schimbi releul ala care tacane cu alt releu de la alta masina care sti sigur ca merge. Parerea mea e ca releul acela e devina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti prin atasamente o sa vezi ca nu este chiar greu.

Daca pompa de benzina baga dar injectorul nu scuipa inseamna ca injectorul nu primeste semnal de la ECU (engine control unit-se gaseste sub parbriz si ai acces la el dand jos aparatoarea din stanga cum te uiti la motor). O cauza ar fi putut fi releul pompei care da plus si pentru injector, dar daca zici ca baga benzina se exclude defectarea releului.

Avand in vedere ca nici scanteie nu da este cam clar ca ECU nu da semnal nici pentru injector nici pentru bobina de inductie.

Cauze:

- s-a busit brusc un senzor care da informatii ECU in functie de care acesta trebuie sa dea aprinderea si injectia si acum ti-i enumar pe toti care pot provoca acest lucru (nepornirea): vestitul senzor Hall, senzorul de temperatura al lichidului de racire (si el cu faima proasta), senzorul de temperatura al aerului, actuatorul de control a turatiei de ralanti (mi se pare ca asta este motorasul pas cu pas), senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie;

- o problema de conectica de la mufa ECU pana la mufele senzorilor (astea toate trebuie verificate si curatate cu spray de contacte)

Totusi daca zici ca pana atunci nu a facut figuri deloc (adica nu ai avut fluctuatii de turatie, rateuri, pierdere de putere, oprirea motorului in mers etc) inclin sa cred ca s-a ars un senzor.

Din ce am intalnit eu pana acum problemele de conectica nu se manifesta brusc (decat poate daca ai spalat motorul) ci dau oarece semne o perioada dupa care :sick: .

La fel si senzorii si actuatorii de la clapeta.

Iti recomad sa citesti si alte topic-uri legate de pornire din aria golf 3 pentru ca o sa afli multe chestii interesante.

Cel mai bine ar fi sa incepi cu o diagnoza sa vezi codurile de eroare si daca nu are cine sa ti-o faca se gasesc pe net (okazii de ex.) interfete kkl care merg cu Vag 409 (suficient pt golf 3) in jur de 50 ron si adaptor (daca nu ai mufa OBD II) la vreo 30 ron.

singurele simptome pe care le-am avut inainte de asta au fost fluctuatiile la relantiu,fluctuatii intre 750 si 900 de ture.Cand se incalzea motorul relantiul imi crestea pe la 1000-1050 si acolo ramanea.

in afara de fluctuatii la relantiu nu am avut nici o alta problema,nu mi-a murit nici o data motorul in mers,nu am avut rateuri,etc.Luni trebuie sa-mi vina senzorul hall insa nu stiu daca am facut bine dand comanda de acel senzor neverificand calculatorul,ma napadeste gandu' ca s-ar putea sa fie calculatorul dus...eu sper sa porneasca dupa ce ii voi schimba acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

caz inchis,problema rezolvata

mrgeo , ai putea sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema , pentru asta este acest forum , sa ne ajutam reciproc !!

Sunt fericitul posesor al unu vw vento 1.9td AAZ ! Am masina de 1 an fara probleme , totul schimbat la zi !Dimineata imi pornea mai greu , trebuia sa trag soclu, (dar imi pornea si la -20) in dimineata asta surpriza , nu mai vrea deloc am dat la automat pana am omorat bateria , nu se alimenteaza , parca nu mai lucreaza pompa ( la pompa imi curgea motorina pe la supapa laterala care am inteles ca se numeste supapa de prea plin) am rezolvat-o romaneste , am tras un furtun care duce intr-o sticla. am impins-o a pornit intr-un metru ! dupa care porneste sfert de cheie ! daca o las iar 2-3 ore iar nu mai porneste ! Are cineva vreo idee ? Inca ceva , am observat aer pe instalatie si m-am gandit sa desfac un injector (asa stiu ca se aeriseste) surpriza nu arunca deloc motorina cand dadeam la automat!Singura diferenta ar fi ca pana acum imi statea apa la 90-100 ( chiar si 110) acum in mers nu se ridica mai mult de 70 si la relati 80! (oare termocupla blocata pe deschis ?)

Separat de problema de mai sus ! Pun contactu se aprinde martoru bujii , se stinge dau cheie porneste sfert ,merg pana se incalzeste motoru , opresc pun contact nu se mai aprinde martor bujii si porneste la a 3-a 4-a invartire de motor ! M-am uitat si nu am releu de bujii original ala negru , este unu gri asa ! Rog posesorii de aaz sa imi spuna la ei se aprinde martoru cu motoru cald !

Tin sa v-a multmumesc aniticipat pentru raspunsuri !

Faceti o treaba minunata cu forumu , am gasit multe raspunsuri CORECTE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si returul ala infipt in filtru, vezi sa stea bine intepenit acolo, eventual inlocuieste oringul ala daca nu l-ai inlocuit la schimbarea filtrului (nu toate filtrele vin cu oring, iar la cele care vin multi il ignora si nu-l schimba)

Referitor la martorul bujiilor, probabil ca se aprinde prea scurt si nu se observa. Cel mai bine verifici tensiunile pe pinii modulului de comanda a bujiilor (ca sa nu bajbai la intamplare). Pentru asta zi din ce an este masina ca sa-ti pot oferi informatii exacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si returul ala infipt in filtru, vezi sa stea bine intepenit acolo, eventual inlocuieste oringul ala daca nu l-ai inlocuit la schimbarea filtrului (nu toate filtrele vin cu oring, iar la cele care vin multi il ignora si nu-l schimba)

Referitor la martorul bujiilor, probabil ca se aprinde prea scurt si nu se observa. Cel mai bine verifici tensiunile pe pinii modulului de comanda a bujiilor (ca sa nu bajbai la intamplare). Pentru asta zi din ce an este masina ca sa-ti pot oferi informatii exacte.

masina este din 1994 , nu se aprinde deloc martorul ! cum as putea sa verific acei pini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!