Jump to content

Nu Mai Porneste


hillario
 Share

Postare recomandată

acelasi lucru am patit si eu saptamina trecuta. primul lucru l-a care m-am gindit a fost electrovalva de pe pompa de injectie. pina la urma am avut 2 bujii arse.

incearca sa o pornesti trasa. daca porneste bujiile sint vinovate. daca nu este ceva pe partea de alimentare, dar asa dintr-o data nu poate fi decit electrovalva. pune contactul, mergi la motor si scoate papucul de la electrovalva. in momentul cind atingi cu el de electrovalva(de papucul electrovalvei) trebuie sa auzi ca un tacanit.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    11

  • hillario

    9

  • v@sy

    6

  • lupo_bv

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuze ca am postat asa direct dar nam vrut sa mai deschid un topic aiurea si sper ca nu s-a suparat ca am postat pe topicul lui dar,am fost in criza de timp si nu mai pornea.totusi ce ar trebui mai intai sa verific la motor?(mai amanuntit)

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire azi iar ma lasat masina.simptome:merge cu rateuri dar cateodata isi mai revine dar pt putin timp,cand accelerez indiferent cum da in nas si tot smucheste.Am deschis capota si aud ca moare motoru,dar cand sal ponresc nu mai vrea deloc,curent este dar nu stiu ce are si mai nou la relanti merge in rateuri.bobina de inductie e pe duca si ea,se poate sa fie de la ea?.la ce ar trebui sa ma uit? ca incerc sa fac cat de cat masina ca imi trebuie sa plec din localitate si sa nu ma lase pe drum.scuze ca am mai postat inca odata dar nu mai stiu ce sa fac,ma trec toti nervii :D .va rog daca puteti sa-mi spuneti cam pe unde si la ce ar trebui sa ma uit. Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e benzinar verifica bujiile, filtru de aer, pompa de benzina, mai sunt 2 chestii care le-am patit eu - era bateria slaba undeva la 12, 3 V si avea un relanti neregulat, dupa ce am incarcat bateria si-a revenit, - alta este de unde alimentezi cu benzina, daca are apa in ea se poate sa faca dopuri de gheata.

Ar mai fi senzorul de temperatura.

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am posat am mers inapoi in parcare sa vad daca porneste.A pornit normal,ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic,cred ca motorul era deja rece.am observat ca la cald face figurile alea si la rece nu.poate fi din cauza bujiilor,filtrului de aer sau pompade benzina? maine o sa incerc sa desfac bujii,filtru aer.Merci!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul mai hotarat patesc urmatoarea chestie :

Urc sa pornesc , bag cheia, pun contactul, calc ambreiajul si scot din viteza nu ating acceleratia dau cheie invarte de trei-patru ori porneste merge cateva secunde si se opreste pun din nou contactul dau cheie invarte de doua ori si porneste.Se duce la 1100 ture dupa vreo 20 secunde las usor ambreiajul il simte usor si apoi totul e normal dupa ceva timp decupleaza socul automat coboara la 800 ture si totul e in regula.Ar mai fi ceva ce am observat ca se intampla cat sta la 1100 ture scoate un fum alb care dispare usor pe masura ce se pregateste sa treaca la 800 ture si atunci dispare aproape complet.

In concluzie pleaca tot timpul la a doua cheie.Oare ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"fumul" este normal atata timp cat este alb si nu albastru si este defapt condens , cand ajunge in 800 de ture si motorul este cald , la_fel si esapamentul si nu mai scoate aburi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns D@ny...dar ai idee de ce nu pleaca la prima cheie ....e ceva legat de uzura sau de reglaje poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am posat am mers inapoi in parcare sa vad daca porneste.A pornit normal,ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic,cred ca motorul era deja rece.am observat ca la cald face figurile alea si la rece nu.poate fi din cauza bujiilor,filtrului de aer sau pompade benzina? maine o sa incerc sa desfac bujii,filtru aer.Merci!!

trei cauze... avans,senzor temperatura motor si sonda lambda ,iale in ordine ca de aici e :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 3 bujii arse - la -15 grade era o aventura sa pornesc ... dupa 5 6 chei lungi, dar pornea - bujiile nu sunt motiv sa nu porneasca de loc. Pentru cei carora le merge intrerupt - la motoarele diesel, recomand sa verificati si sa schimbati filtrul de motorina. Filtru de obicei opreste apa, condensu ma rog - e posibil sa inghete ... si nu se mai alimenteaza.

Succes

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms vioelectric,da se pare ca problema a fost alta.Era bobina de inductie care dupa ce se incalzea nu mai avea putere sa dea curent,era cursa din ea.Dar s-a schimbat bobina si capacu de la delco si acum mere bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am o problema la un golf 3 cand dau contact se aprind luminile de bord si porneste iar daca am norocul il opresc si nu se mai aprind luminile de bord si nu mai poreneste dar daca stau un pic isi revine ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca bornele bateriei au contact perfect.Daca observi ca sunt oxidate,le demontezi,le cureti cu smirgher cu granulatie mai mare,roluit,ca sa poata intra in interiorul bornei,dupa care le ungi cu vaselina si le remontezi la loc.Inainte de operatie,iei cheile din masina,se poate arma centralizata,la cuplarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bornele sunt ok sunt curatate e ok dar ceva acolo imi face figuri ori la contact sau este ceva rele nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara ... Am si eu un golf III , 1.9 TDI , 90 cp , cod motor 1z si am urmatoarele probleme.

Nu am mai pornit masina de 5 zile ca am fost plecat de acasa si cand dau sa pornesc surpriza ... a pornit la sfert de cheie dar parca nu mergea rotund si incepea incet sa isi revina..., am lasat-o sa mearga si alta surpriza cam dupa 10 secunde s-a oprit.Am deschis repede capota si am vazut ca pe tur erau foarte multe bule mici de aer ca si cum ar fi tulbure , dupa care s-ar fi limpezit. Am incercat sa pornesc iarasi dar numa daca am tinut la automat vreo 3,4 secunde a luato...

Tin sa va anunt ca masina o am din octombrie , am schimbat uleiul si filtrul de ulei si am curatat umpic filtru de aer si cam atat. Eu m-am gandit ca problema ar fi de la filtru de motorina care cred ca nu a fost schimbat de mult si se vede pe el ca e vechi sau pompa de motorina sau ceva supapa de tur daca exista asa ceva , ca am impresia ca scapa motorina inapoi in rezervor si dupa ce goleste filtru se opreste si trebuie sa dau iara la automat sa traga motorina...

Si as mai avea o problema la volan , se aude un fasait ca si cum s-ar freca ceva acolo in volan . M-am uitat mai atent si am vazut un fel de clema care atinge partea din spate a volanului ca si cum ar fi ceva contact si m-am gandit sa il ung putin cu vaselina voi ce ziceti ?

Astept ceva pareri din partea voastra ... Va multumesc ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam orice diesel care-l lasi 2-3 zile porneste asa repede datorita bujiilor care stau mai mult. Pe filtru daca observi pe retur ai o supapa de sens care intra in filtru deci cam greu sa plece inapoi motorina numai in cazul in care ai vr-un colier care nu e strans foarte bine si prinde aer. Cel mai bine ar fi sa schimbi prima data filtrul de motorina care ar putea fi saracul imbacsit dupa care sa vezi daca problema mai persista.

OffLine : In leg cu acea clema de pe volan, incearca sa o mai departezi cu o surubelnita si sa atinga pe volan numai capul clemei si poti glisa acel cerc de pe volan pe care calca clema cu putin ulei fin.(gen ulei pt masini de cusut sau pt piese fine).

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar a pornit si dupa 10 secunde s-a oprit ... Cand am incercat sa il pornesc iara a trebuit sa tin la automat mai mult vreo 3,4 secunde si in elea 10 sec motorul s-a incalzit acolo in galerie si uleiu s-a rupt... Care ar fi explicatia ? Eu ma gandesc ca ar fi o problema la alimentare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a oprit inseamna ca a prins un gol bun de aer si intradevar cum zici tu e problema de alimentare. Dar incearca sa schimbi filtrul de motorina si dupa aia sa vezi daca se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ma gandesc si la supapa aia de pe filtru , la mine sunt 2 coturi de conducte , tur si retur atat nu cred ca am altceva pe filtru ... Nu ai vreo poza cum ar trebuii sa arate sau de la tine ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt. poza , parca pare umpic diferit la supapa aia si la coliere... nu mai stiu sigur ca nu m-am uitat prea atent dar o sa ma uit maine si o sa fac si eu o poza sa iti dai cu parerea. Si inca o intrebare pe tur iti merge motorina cu aer pe instalatie (in timp ce merge motorul)? ca mie cu bule mai mari de aer imi merge si pe retur limpede. Multumesc

Modificat de NdRy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ... deci inseamna ca apuca aer pe instalatie si cand merge motorul sunt bule de aer care intra in pompa cred ca pe acolo pe la colier si cand sta mai mult timp atunci merge aer.Dar nu zamuieste pe nicaieri motorina locul este uscat... nu stiu ce sa zic. Daca imi cumpar filtru nou sunt incluse toate piesele supapa aia , siguranta si coliere . Cat de curand as vrea sa il schimb , sa deie putin caldura si sa am ceva firfirei ca acum stau tare rau . De care mi-ai recomanda ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea siguranta si supapa pe care o introduci in filtru e a masinei, asa o am de cand am cumparat-o iar cand am cumparat filtru ti-l da simplu fara acea supapa. Ca filtru ti-as recomanda dupa buzunar..dar indicat ar fi un BOSCH sau MANN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare cum as putea verifica supapa aia in caz ca nu e buna ? Si colierele sunt tot ale masinii sau le da cand cumperi filtru ?

Asa m-am gandit si eu la unu Mann ca si filtrul de ulei tot Mann am cumparat.

Multumesc pentru raspunsuri si scz de deranj si ca te-am facut sa faci poze , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!