Jump to content

Probleme De Sezon


andolis49
 Share

Postare recomandată

Tot eu :P Pentru ca am ceva timp liber as vrea sa ma lamuriti cu cateva probleme pe care le intampin la pornire: dau la cheie, bateria invarte dar de pornit nici vorba :lol: Suspectez motorina de proasta calitate...bun... cumpar un sprei de pornire dar nu stiu pe unde sa spreiez ca sa ajunga in camera de ardere. pe la admisie? tre sa desfac filtrul de aer? Astept sfaturi. Spor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta pe la admisie cred ca de preferat e sa bagi spray in timp ce dai la cheie in timp ce trage aer ... cel putin asa am vazut la un mecanic ca facea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si scuze ca ma bag peste topicul tau dar si eu se pare ca am si eu aceeasi problema!!

Intr-o zi pur si simplu nu a mai pornit.Am fost la service cu ea si au vazut aia ca nu dadea scanteie.Au desfacut capacul de la delcou si rotorul ala de acolo era "impuscat" mecanicul zicand ca e normal din moment ce era cel original, asa ca am schimbat si rotorul si capacul de la delcou dar din pacate tot nu vrea sa imi porneasca

Nu stiu ce sa mai fac !! Servicul la care am fost se ocupa mai mult de dube si mai putin de turisme si patronul de acolo nu l-a lasat pe mecanicul ala sa imi faca pan la sfarsit masina si deci tot nu porneste.Bineinteles ca nu le-am dat nici un ban dar pe mine nu ma incanta cu nimic pentru ca tot nu pot sa merg cu masina.

As vrea sa va rog sa veniti in ajutorul nostru cu o idee cu o sugestie cu orice sa le dam de cap problemelor !!

MUltumesc mult

PS: nu am putut sa incep un topic nou nu ma lasa

Modificat de AdrianCO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nici o problema ca-ti spui oful... sigur te va ajuta cineva. Din pacate eu nu. Tractorul meu e pe motorina.... Dar pot sa te sfatuiesc sa cauti un mecanic bun care sa te ajute, daca nu te pricepi cat decat . Eu incerc sa ma descurc singur pana da caldura, adik la primavara. Daca pot sa te ajut cu ceva da-mi un PM. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca s-ar putea sa fie de la bujiile incandescente, ori nu lucreaza una, doua sau mai multe ori siguranta de la bujii este arsa, adica tablita aia din dreptul soferului (in compartimentul motor), sau firul care da curent la bujii. Am patit saptamana trecuta. Masina mea care pornea la prima cheie nu a mai luat-o cand s-a pus frigul, era firul de la bujii rupt. Cum l-am conectat a luat-o perfect. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elenic2000 - daca ai vrut sa-i raspunzi lui AdrianCO, nu ai nimerit-o :( ; el are "benzinar".

AdrianCO - dupa schimbarea distribuitorului si a capacului de delco... a "reaparut" scanteia? Daca nu, verifica si restul de aprindere: bobina, fisa centrala, condensator si platine (banuiesc ca nu ai aprindere electronica), etc. Vezi sa nu existe umezeala in zonele de contact (bobina/delco) a fisei centrale.

Incearca sa oferi mai multe amanunte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-m raspuns celui care a pus topicul, parca avea diesel, poate ma insel, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooofff... cand trebuie folosit QUOTE/REPLY, nu se foloseste si invers :) ; daca nu precizezi cui te adresezi, se considera ca ai raspuns post-ului anterior sau, ultimului subiect discutat :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elenic2000 - daca ai vrut sa-i raspunzi lui AdrianCO, nu ai nimerit-o :) ; el are "benzinar".

AdrianCO - dupa schimbarea distribuitorului si a capacului de delco... a "reaparut" scanteia? Daca nu, verifica si restul de aprindere: bobina, fisa centrala, condensator si platine (banuiesc ca nu ai aprindere electronica), etc. Vezi sa nu existe umezeala in zonele de contact (bobina/delco) a fisei centrale.

Incearca sa oferi mai multe amanunte. :)

scateia a reaparut si din cate zicea electricianul e destul de puternica si am schimbat si bujiile cu NGK noi noute si tot nu porneste ....

Poate sa fie de la socul acela automat ? ma indoiesc pt ca miroase puternic a benzina dar nici sa fii inecat-o nu e pt ca a scos bujiile si le-a incalzit si tot nu pornea

Poate sa traga aer fals ? sa fie si asta o vina ?? dar chiar daca tragea aer fals macar incerca sa porneasca asta nici macar nu se balbaie

PS : eu si adrianco suntem unu si acelasi dar eram la munk si nu imi mergea idul asta am uitat sa spun asta nu ?

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic care nu e in stare sa porneasca macar 10 secunde un motor clasic cu carburator si aprindere clasica nu mai trebuie interogat niciun pic.

deci schimba=l si du-te la altul. eu nefiind mecanic de motoare am pornit duzini de dacii, oltcituri,VW etc de-alungul timpului bazandu-ma doar pe observatii. se verifica scanteie sa fie si benzina prezenta in carburator, asta e baza.

solutie clara nu prea vei gasi pe forum din pacate. printre altele, verifica si reperul distributiei sa nu se fi decalat cumva dintr-un motiv oarecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si scuze ca ma bag peste topicul tau dar si eu se pare ca am si eu aceeasi problema!!

Intr-o zi pur si simplu nu a mai pornit.Am fost la service cu ea si au vazut aia ca nu dadea scanteie.Au desfacut capacul de la delcou si rotorul ala de acolo era "impuscat" mecanicul zicand ca e normal din moment ce era cel original, asa ca am schimbat si rotorul si capacul de la delcou dar din pacate tot nu vrea sa imi porneasca

Nu stiu ce sa mai fac !! Servicul la care am fost se ocupa mai mult de dube si mai putin de turisme si patronul de acolo nu l-a lasat pe mecanicul ala sa imi faca pan la sfarsit masina si deci tot nu porneste.Bineinteles ca nu le-am dat nici un ban dar pe mine nu ma incanta cu nimic pentru ca tot nu pot sa merg cu masina.

As vrea sa va rog sa veniti in ajutorul nostru cu o idee cu o sugestie cu orice sa le dam de cap problemelor !!

MUltumesc mult

PS: nu am putut sa incep un topic nou nu ma lasa

In fisa centrala se pune o BUJIE se pune la masa bujia si se da la automat,daca nu da scanteie problema e la senzorul HALL ,se scoate mufa cu 3 pini de pe delcou si cu o sarma se face contact intre centru si masa rapid ca la semnal morse daca nici acum nu face scanteie e BOBINA,BINEINTELES INAINTE SE VERIFICA SA AI 12 V pe bobina si continuitatea fiselor au intre 2000 .....6000 OHMI.Daca ai scanteie se pune fisa centrala la loc si se pune bujia la fisa 1,se da la automat,daca ai scanteie si nu porneste DAR SA AI SI BENZINA,verifica punerea la punct in felul urmator,scoate bujia nr 1 invarte motorul cu o cheie sau de cureaua de alternator pana pistonul 1 ajunge sus,te uiti cu o lanterna sau CU O SARMA DE ALUMINIU VERIFICI ca pistonul e sus,mai ai un semn in fata pe fulie IN PARTEA DE SUS,delcoul are un semn care trebuie sa corespunda cu semnul de pe rotor si sa fie in dreptul PISTONULUI 1 de pe capac DELCOULUI cand il pui la loc in cele 2 cleme.CU MOTORUL PE 0 SLABESTI surubul de fixare de 13,pui contactul,NU DAI LA AUTOMAT,rotesti usor stanga ....dreapta delcoul si urmaresti daca pe FISA 1 in care este bujia afara DA SCANTEIE,DACA DA locul unda da scanteie este 0 static si se strange surubul de fixare SE PUNE FISA LA LOC SI MASINA TREBUIE SA PORNEASCA,daca nu porneste NU ARE BENZINA SAU AMESTECUL NU E CORECT,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic care nu e in stare sa porneasca macar 10 secunde un motor clasic cu carburator si aprindere clasica nu mai trebuie interogat niciun pic.

deci schimba=l si du-te la altul. eu nefiind mecanic de motoare am pornit duzini de dacii, oltcituri,VW etc de-alungul timpului bazandu-ma doar pe observatii. se verifica scanteie sa fie si benzina prezenta in carburator, asta e baza.

solutie clara nu prea vei gasi pe forum din pacate. printre altele, verifica si reperul distributiei sa nu se fi decalat cumva dintr-un motiv oarecare.

pai masina e pe injectie si de cele mai multe ori citind pe acest forum am gasit rezolvarea singur la mici probleme

pt christofor : o sa pun in aplicare ce mi-ai explicat tu acolo ca parca si mecanicul era surprins ca nu era rotorul ala pe bujia care treb .... (varza de electrician)

Modificat de Raekwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce a spus christofor as mai adauga un amanunt... scanteia sa fie albastra; daca este "rosiatica", este lipsita de energie si nu o sa-ti porneasca. Daca este asa, cauza poate fi bobina.

Tot asa... semnele despre care spune christofor sunt valabile in cazul in care nu s-a umblat la motor sau, chiar daca s-a umblat totul a fost momtat corespunzator. S-au vazut si cazuri in care semnele nu mai corespundeau si pentru a preveni o astfel de situatie, poti verifica corespondenta scanteii pe cilidru, astfel: scoti capacul de la culbutori/tacheti si aduci unul (ele or sa fie 2 de fapt)din pistoane sus (1 si 4 sau 2 si 3)... la unul din cele doua pistoate (sus) verifici care din ele este in compresie, adica, ambele supape inchise si scanteia trebuie sa ajunga la acel piston. Dupa care, urmaresti ordinea de aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca fisele erau bine puse! problema era la electromotor care nu invartea cu putere indeajuns sa porneasca, ia bagat putere pe ea si a pornit deci se pare ca imi treb electromotor si omu mi-a recomandat chiar sa imi pun unu de diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma amuza tare.

iarta-ma dar e ca si cum ai fi avut problema din cauza rezervorului gol.

si mecanicul acela nu isi dadea seama ca electromotorul nu invartea si de-aia nu pornea?

sunt curios cum gandeste omul acela ca poti pune un alt tip/model de demaror.. de parca ar fi cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ma amuza tare.

iarta-ma dar e ca si cum ai fi avut problema din cauza rezervorului gol.

si mecanicul acela nu isi dadea seama ca electromotorul nu invartea si de-aia nu pornea?

sunt curios cum gandeste omul acela ca poti pune un alt tip/model de demaror.. de parca ar fi cauciucuri.

el zisese ceva despre electromotor dar nu cred ca si-a dat seama ca e atat de grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasit buba!! :wacko: Zilele trecute am schimbat filtrul de motorina... pe capacul de sub filtru am gasit apa inghetata :angry: am curatat si am schimbat furtunele de tur si retur. Am pus unul transparent sa vad ce se intampla. Am pus un bidon pe post de rezervor in fata... si a luat-o :wacko: Nu era mare lcru dar daca nu sunt decat la inceput cu motor diesel trebuie niste sfaturi de la cunoscatori adik de la voi. Multam frumos si sa aveti un an fara probleme!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de sezon... vreau sa montez incalzire in oglinzi. Am vazut pe site la rusi cum se face si e de mare folos acum. Problema e ca nu stiu de unde iau rezistentele pentru oglinzi, de care ar trebui sa fie. Daca aveti vreo idee astept un raspuns de la voi. Pate fi folositor si altor forumisti. Bafta la toti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, pe ce site zici ca ai vazut cum se face?

pune-l aici daca mai ai, eu ma gandesc de ani de zile la asta. fa rost de o rezistenta de resou si incepe sa probezi pe o baterie lungimea rezistentei, la inceput lunga de tot, nu se va inclazi deloc, apoi scurtezi pe incercatelea lungimea din ce in ce mai mult pana incepe sa se incalzeasca usor. eu cred ca temperatura nu trebuie sa fie mai mare de cat ar putea suporta mana ca nu e nevoie. apoi asezi rezistenta pe oglinda intr-un mod cat mai uniform. banuiesc ca se pote fixa cu hartie ignifuga lipita, din aia folosita la transformatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!