Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

atentie. volant usurata, are cateva avantaje dar si dezavantaje. le-a prezentat fuscobal pe paginile trecute.

printre ele, ar fi si , in timp, afectarea cutiei de viteze, care primeste direct toate trepidatiile motorului, acestea nefiind amortizate de invartirea volantei mai grea.

si mare atentie...cum le alegti..sa fie "din set". adica aca vreti volant dual mass, discul sa fie fara arcuri...

 

La ambreiajul stock cu volant dublu de 240mm (1.8T/180-225 şi 1.9TDI/130-150), discul are şi el arcuri în jurul butucului.

 

Sunt mai mici decât la ambreiajele clasice (volant simplu + disc cu arcuri) şi închise fiecare într-o carcasă de plastic alb, îmbrăcate aproape complet de "scheletul" metalic, dar dacă pui discul în lumină se văd.

 

Numai ambreiajele racing (ClutchMasters FX750, Sachs Performance Kevlar, Helix Cerametallic) se fac fără arcuri în disc, ca ambreiajul de Broscuţă de dinainte de 1967, şi se simt tot la fel ca un ambreiaj de Broscuţă pre-67 :)

 

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru cei cu Golf 5 1.9 TDI, resoftat solutia este un kit complet de la Sachs Performance

Insa nu stiu inca costurile... trebuie sa aflu, pentru ca nustiu cat ma mai tine cel oem in conditiile actuale, a depasit asteptarile mele :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele stock de 1.8T / 1.9TDI de 240mm sunt proiectate pentru cuplul motor de 320 Nm al unui 1.9TDI / 150 şi rezistă destul de bine la cei 350-400 Nm ai unui 1.8T Stage II / III. În cazul meu (~360 Nm) ambreiajul a cedat la 95 000 km, dar exploatat cu grijă ar fi putut rezista dublu. Însă când e vorba de 450-500 Nm ai unui 1.9TDI modificat serios, ambreiajul stock nu prea mai face nicio brânză.

Un tip care a vrut să rezolve dilema „volant simplu şi ambreiaj sport = comportament rutier de tractor, sau volant dublu şi ambreiaj stock = patinare“ a apelat la un atelier care repara transmisii pentru camioane la el în Cehia, şi le-a dus discul pentru a fi reechipat cu ferodou pentru camioane. Placa de presiune a rămas cea standard, ca şi volant. El pretinde că rezistă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

 

Detin un Golf 6 1.4 TSI M6, cu 122 cp la baza, care dupa diverse modificari a ajuns la 220cp/350nm. Evident ca ambreiajul stock in scurt timp isi va da duhul, asa ca deja caut o solutie.

 

Plug&play kit pt tipul meu de cutie este doar kit-ul de la Sachs, care se lauda ca tine cu 30% mai mult cuplu decat cel stock. Motorul dezvolta cu 75% mai mult cuplu acum asa ca nu sunt convins de acest kit.

 

Alternative nu prea am gasit, poate doar ceva custom, si nu stiu cam ce costuri implica un ambreiaj custom.

 

Ma puteti indruma catre o firma care ar putea sa-mi faca un ambreiaj custom?

 

[ Diameter [mm]: 220 - Number of Teeth: 28 ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe facebook pe Antal Zoltan - Hexer. Face treaba buna la pret ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poti da un mail la Sachs pe site si iti vor raspunde spunand care e problema ta. Eu le-am trimis si mi-au raspuns ca si eu caut un ambreiaj insa nu sunt prea convins de cel cu masa simpla. Ar mai fi de la HS TUNING   care se pare ca e ok dupa cum zic ei si altii, insa foloseste dual mass original insa mare atentie cum zic ei ca ar conta makerul la DM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca pentru Passat B6 2.0 tdi 4x4 exista vreun ambreiaj cu masa simpla ? la tractiune fata am vazut ca exista dar nu stiu acum daca si la 4 motion .. multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Sachs performance nu apare pe site pentru masina ta SMF. Poti intra si la alti producatori si sa cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ar mai fi si varianta asta de aici (este acelasi cod de la sachs performance) care pare destul de buna insa nu stiu daca a folosit cineva aceasta varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si varianta de la http://www.darksidedevelopments.co.uk/6-speed-transmission-1/ ar mai fi buna ca ar avea volant single mass de 10kg vs 7,2kg Sachs sau 6,7kg Loba. Teoretic ar fi mai bun cu 10 kg avand inertie mai mare fata de restu si zic ca ar da mai bine la zgomotul de la relantiu, plus decelerarea ar fi mai lenta (ce am observant ca majoritatea ar cauta), insa daca are cineva kitul asta va rog sa postati parerea aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am trimis un mail si am primit raspuns ca nu fac volante de 10kg pentru versiunea golf 6 gti ci doar de 7kg. Insa e bine de stiut ca au pentru alte modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Mi-am facut soft la masina si din cauza kilometrilor si a faptului ca am fost agresiv cu masina, acum necesita un ambreiaj nou. Vreau un kit sport ceva pentru ca planuiesc sa ii mai aduc modificari si vreau sa reziste la cuplu maricel. Ceva sugestii pentru achizitionarea din Romania?

E vorba de Lupo 1.4 TDI amf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Intrebare: am montat un ambreiaj sport (Sachs Performance) special creat pentru volant cu masa dubla. Cineva pe forum mi-a spus ca acest sistem de ambreiaj (sport adica) se aeriseste in mod diferit fata de cel normal... Acum nu reusesc sa mai dau de el sa imi si spuna cum si in ce fel... Aveti vreo idee la ce se s-ar fi putut referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut, la masina din semnătură (1.9 bkc) urmează sa-i schimb turbina cu una de arl și un soft, ambreiajul pe care îl am deja da semne de oboseala și doresc sa-l schimb tot odată. Ce upgrade as putea face la ambreiaj ca să nu am probleme pe viitor, sau cel puțin sa ma țină mai mult de 20k km :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!