Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

Pe undeva e si de inteles.

Cand ai volant cu masa simpla, discul de ambreiaj are acele arcuri, care absorb, mai mult sau mai putin, vibratiile din arb cotit - de acolo si zgomotul mai intens. DMF face treaba mai buna, la partea de confort.

Iar vibratiile astea se transmit mai departe prin arborele principal din cutia de viteze :icon_thumright:

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@neamtu sunt multi care au inclusiv eu

@mcornel putin probabil ca asta sa fi fost cauza,eu am stricat niste sincroane cu volant dual mass ,asta nu inseamna ca a fost din cauza volantului ci din alte cauza,de obicei cuplul prea mare e de vina!

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de acord cu tine ca si cuplu,dar vezi,se leaga,cresti puterea,ai nevoie de alta volant si ambreiaj,ceea ce se rasfrange asupra cutiei;nu sunt specialist,dar din tot ce am citit,atunci cand cresterea in putere e prea mare,intotdeauna vor fi si verigi slabe care vor ceda,in final masina a fost proiectata si gandita pt o anumita putere,sa fie un tot unitar,cand se intervine hardware,hop si necazurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fost utilizator de volant cu masa simpla, in plus si usurat.

pot spune din experienta ca in mod sigur SMF afecteaza cutia de viteze. asa cum spunea si 5torm sincroanele sunt cele care cedeaza primele. apoi pinioanele.

desi cu SMF usurat se pierde din cuplu probabil socurile sunt transmise in cutie fara a fi atenuate de volant.

ambreiajul are de asemenea un rol important. cu cat acesta este mai dur cu atat cutia suporta mai mult stres.

acum mai este o vorba: no pain, no gain...

este clar ca masinile care sufera modificari destul de importante fata de configuratia de fabrica sunt mai performante dar in acelasi timp numarul de km parcursi fara interventii se diminueaza.

cine face tuning de performanta stie la ce sa se astepte. la design e altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ambreiajul la masina din semnatura da niscaiva semne de oboseala. Daca o fortez putin mai tare pe niste curbe sau sau la plecari dese de pe loc, in oras, etc si nu neaparat in forta, incepe sa puta ca naiba ferodoul ala. De patinat nu patineaza groaznic, dar este sesizabil.

Acum intrebarea este urmatoarea: Daca am echipare stock Luk si vreau sa bag un Sachs perform. merge? Adica disc+placa+rulment Sachs peste volant Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam fain!

:beerchug:

Buuuuun, acum un Sachs performance pentru ea unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu m-ai sunat azi ti-am zis la tel tot ce ai nevoie:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu m-ai sunat azi ti-am zis la tel tot ce ai nevoie:D

Da 5TORM, asa este, doar ca te-am sunat dupa ce am postat. 10X again!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am citit mai multe posturi, nu se poate sa nu existe o varianta safe pt un motor BRU de 90 de cai, pe care doresc sa il duc in 120, si sa imi pun si un ambreiaj, care sa fiu sigur ca tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine si fara ambreiaj schimbat daca modificarea e facuta de cineva care chiar cunoaste, stai linistit. Ambreiajul il schimbi cand te duci la un nivel mai agresiv, nu pentru 30 CP si, probabil, vreo 30-40 de Nm in plus. Parerea mea ca la nivelul asta nu are rost sa dai banii sa schimbi ambreiajul daca merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in 120 eu zic ca tine destul si cel original. Acuma asta depinde si de tine cat :), ideea e sa nu fortezi la plecarile de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
[...]eu am mai spus ca fiecare motor e calculat de fabrica asa cum trebuie,fiecare modificare schimba calculele initiale iar parametrii motorului trebuie recalculati.

mai repet odata volant are rolul de a da un impuls motorului .odata usurata motorul pierde din inertie.ca sa usurezi volant trebuie sa micsorezi cursa pistoanelor.[...]

Aoleu, Cosmine, aia e singura concluzie care-ai tras-o din cartile alea? Recupereaza-le de urgenta de la mecanic... (si-asa unii mecanici au o repulsie viscerala fata de activitati intelectuale, in general, daca nu inseamna ziarul de sport si fata de la pagina 5 in bikini).

Teoretic ar suna bine, dar practic, iti dai seama ce alte implicatii inseamna sa vrei micsorezi cursa pistoanelor???? Vad ca colegii forumisti te-au ignorat, dar sa nu ma faci sa regret ca te 'luminez': inseamna sa schimbi biele si arbore cotit (daca gasesti!!!), iar dintr-un motor, de exemplu, de 1900 cmc (numai pentru c-ai 'reusit' sa micsorezi cursa pistonului) sa faci unul de 1400 cmc, platind taxe ca pentru unul de 1900. Astea-s primele chestii nasoale care-mi vin in minte. N-ar fi dureros?

A, crezi ca cei care fabrica piese aftermarket nu fac si ei niste calcule si recomandari, mai ales daca sunt producatori de renume? Numai ca trebuie cunoscute si respectate... Unii colegi au facut compromisuri iar rezultatele n-au fost cele preconizate - asta nu inseamna neaparat ca a gresit producatorul. Noroc ca exista forum si oameni cu experienta, care sunt dispusi sa ajute...

N-am nimic personal cu tine, dar ce ai scris, daca ai in vedere toate consecintele, e o mica aberatie. Fara suparare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a vrut sa spuna ca vrea sa mareasca la pistoane cursa,oricum e aiurea :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina un ambreiaj sport cu volant usurata single-mass. Se comporta ok, singurul disconfort e galagia facuta de volant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti,am o octavia 1.9 tdi bjb de 105 hp ,acum are un 180 hp trebuie neaparat sa fac ceva cu ambreiajul ma poate ajuta cineva cu sfaturi preturi etc? Ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema ca cea de mai sus. Motor 1.9 tdi bjb dus tot in 180cp. Deci... ne ajuta cineva cu un ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9 TDI BKC, tot 105 cp, si vreau sa-l duc spre 150 de cai... si peste 320 cuplu... am vreo varianta de ambreiaj si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9 TDI BKC, tot 105 cp, si vreau sa-l duc spre 150 de cai... si peste 320 cuplu... am vreo varianta de ambreiaj si volant?

la 320 nm s`ar putea sa nu ai nevoie de ambreiaj. din cat am cautat eu pana acum se pare ca Spec e singurul producator care face ambreiaje pentru motoarele noastre. si trebuie comandat tocmai din state.

poate ne ajuta cineva cu alti producatori / importatori :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu, Cosmine, aia e singura concluzie care-ai tras-o din cartile alea? Recupereaza-le de urgenta de la mecanic... (si-asa unii mecanici au o repulsie viscerala fata de activitati intelectuale, in general, daca nu inseamna ziarul de sport si fata de la pagina 5 in bikini).

Teoretic ar suna bine, dar practic, iti dai seama ce alte implicatii inseamna sa vrei micsorezi cursa pistoanelor???? Vad ca colegii forumisti te-au ignorat, dar sa nu ma faci sa regret ca te 'luminez': inseamna sa schimbi biele si arbore cotit (daca gasesti!!!), iar dintr-un motor, de exemplu, de 1900 cmc (numai pentru c-ai 'reusit' sa micsorezi cursa pistonului) sa faci unul de 1400 cmc, platind taxe ca pentru unul de 1900. Astea-s primele chestii nasoale care-mi vin in minte. N-ar fi dureros?

A, crezi ca cei care fabrica piese aftermarket nu fac si ei niste calcule si recomandari, mai ales daca sunt producatori de renume? Numai ca trebuie cunoscute si respectate... Unii colegi au facut compromisuri iar rezultatele n-au fost cele preconizate - asta nu inseamna neaparat ca a gresit producatorul. Noroc ca exista forum si oameni cu experienta, care sunt dispusi sa ajute...

N-am nimic personal cu tine, dar ce ai scris, daca ai in vedere toate consecintele, e o mica aberatie. Fara suparare!

salut

e parerea ta si o respect nu am studii de specialitate, eu sint economist sint doar pasionat de masini in limita bugetului.dar imi sustin parerea. masinile de fabrica sint calculate pentru strada,iar piesele usurate sint pentru competitie sau "race"

un motor de competitie costa 150000-200000 euro de ce oare?sint altfel calculate de cind sint proiectate. orice modificare necalculata poate duce la anomalii.

e parerea mea nu trebuie sa fiti de acord cu ia ignorati ce nu va convine

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare pt toata lumea,cipuiti,necipuiti,indiferend de motorizare...

voua vi se intareste usor pedala de ambreiaj dupa ce mergeti in trafic aglomerat?

mie mi se intampla asta de fiecare data,daca prind 30-40 min de "bara la bara" incepe pedala sa se intareasca

ambrj meu + volant are 11.000km,totul e stock

merci

Modificat de forceturbo
Respecta regulamentul forumului si regulile limbii romane.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
doru.tanasoiu

La mine cel putin nu indiferent cat de aglomerat e in oras.Am masina de un an si ceva si peste 60.000km si nu am avut probleme cu pedala de ambreiaj....Ai putea sa incerci o aerisire??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare: ar fi indicat sa se schimbe uleiul din cutia de viteze manuala cu unul mai vascos, odata cu instalarea unui ambreiaj sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si io o intrebare cand schimbi ambreajul e indicat sa se schimbe tot kitul adica si volant ... sau depinde de caz? si ce marca de ambreiaj recomandati - raport pret calitate ....mersi mult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
sergiu_1.9tdi_asv

Salutare tuturor, asi avea si eu o intrebare mai specifica.

Deci am un chit de ambreiaj+ volant cu masa simpla de la Valeo, la moment am inceput sa modific putin motorul ca sa obtin mai multa putere, la moment are 150 cp si 350 N/m si cam incepe sa patineze uneori ambreajul ce chit de ambreiaj cu disc cu arcuri asi putea sa pun ca sa tina mai mult de 150 cp si 400 N/m ? Astept sugestiile voastre . . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!