Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

nu tre sa schimbi volantul merge pe cel original ,ai pm cu detalii.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri, 5TORM si cri-cri. Sper sa fie asa pentru ca sunt gata sa comand kit-ul.

Mai am cateva chestii pe care vreau sa le lamuresc de acum, si cred ca sunt utile pentru toti care s-au decis sa schimbe ambreiajul si volantul.

1. Presupun ca operatiunea implica demontarea cutiei de viteze. E necesar sa se schimbe si uleiul de la cutie?

2. Ce alte piese trebuie schimbate? Ma refer la chestii mici precum suruburi, garnituri, etc.

3. Costuri aproximative pentru manopera? Atat la reprezentanta cat si la un service normal.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

1.da se demonteaza cutia de pe masina dar nu umbla in interiorul cutiei.Uleiul la cutie se schimba la maxim 2 schimburi de ulei deci aprox 30 de mii de km .

2.mi se pare ca e o garnitura care trebuie schimbata

3.3-400 ron la un service normal la reprezentanta fara numar:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la cutie se schimba la maxim 2 schimburi de ulei deci aprox 30 de mii de km

Esti sigur? Eu stiam ca uleiul la cutie nu se schimba, ci doar se completeaza. E grav daca e cum zici tu :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw zice la 60 sau 90 de mii depinde de cutie ,deci pt romania asta inseamna maxim 30 de mii :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din cutiile manuale nu se schimba ci doar se completeasa - verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg care ar fi idea,de ce sa nu il schimbi complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbati si voi uleiu la max 100 mii km..... e o perioada decenta....fabrica nu are nici un interes faca cutia sa tina 700mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bune, merita schimbat.

vw zice , gen...doar verificat in conditile in care masina are o anumita garantie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la 200 mii km s-a simtit schimbarea uleiului... intra mai usor in viteze si nu mai cararai pe 2-a cand o dau tare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat acum o luna cu ulei VW, inainte imi mai intra rar mai greu in a 1-a, acum nu mai am problema asta(merge de fiecare data fara ezitare), pot zice ca e o imbunatatire si nu am facut degeaba schimbul.

Asta se facea la 171k si cred ca prima data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am montat azi kitul Sachs Performance (ambreiaj + volant) pe masina din semnatura. Sunt speriat de sunetul pe care il scoate cand pedala de ambreiaj nu e calcata, am pus aici un filmulet:

E normal? A mai experimentat cineva sentimentul asta? E nevoie de o perioada de rodaj? Se mai atenueaza in timp? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e zgomot de volant distrusa....

cred ca e un defect de fabricatie,sau de montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neamtzu,

La mine doar kit-ul de ambreiaj e Sachs Performance, volantul e OEM si nu am nici o problema de sunet sau altceva. Banuiesc ca la tine e de la volantul single-mass cum au zis 5TORM si Bogdan_wrc in pagina precedenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e zgomot de volant distrusa....

de fapt e sunet de volant neechilibrat,ceea ce e absolut normal ca volant single mass nu se poate echilibra sa nu mai faca zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe la altii care au trecut la volant single mass,apar trepidatii si zgomote suplimentare,plus ca si cutia de viteze este supusa unui stres suplimentar(unii schimbau uleiul din cutia odata cu uleiul de motor);in final tocmai motivele enumerate au facut constructorul sa puna volant cu masa dubla.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: daca am cuplu mai mare decat cel stock pe un ALH, si pun doar kitul sachs performance, pe volant originala, e destul? Rezista volant?

Poate e intrebare stupida, dar nu stiu. Vad ca si-au pus unii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum s-a spus pe topicul DMF din aria de TDI-uri... 50% e volantul, 50% e soferul... daca nu lasi dare de cauciuc pe asfalt cand schimbi vitezele ;) eu zic ca rezista (eu asa am si mai stiu si pe altii care au pe GTD remapat si n-au probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e zgomot de volant distrusa....

cred ca e un defect de fabricatie,sau de montaj

salut

eu am mai spus ca fiecare motor e calculat de fabrica asa cum trebuie,fiecare modificare schimba calculele initiale iar parametrii motorului trebuie recalculati.

mai repet odata volant are rolul de a da un impuls motorului .odata usurata motorul pierde din inertie.ca sa usurezi volant trebuie sa micsorezi cursa pistoanelor.

cititi carti de mecanica.caii putere nu se scot oricum ca orice ...............ar face masini de 500 cp dar si fiabile care e un parametru foarte important atit pe strada cit si in curse.usurarea masinii trebuie facuta cu cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut la single mass si nu este nici o diferenta fata de inainte. Dar am luat volant cu aceeasi greutate cu cea stock dual-mass.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

eu am mai spus ca fiecare motor e calculat de fabrica asa cum trebuie,fiecare modificare schimba calculele initiale iar parametrii motorului trebuie recalculati.

mai repet odata volant are rolul de a da un impuls motorului .odata usurata motorul pierde din inertie.ca sa usurezi volant trebuie sa micsorezi cursa pistoanelor.

cititi carti de mecanica.caii putere nu se scot oricum ca orice ...............ar face masini de 500 cp dar si fiabile care e un parametru foarte important atit pe strada cit si in curse.usurarea masinii trebuie facuta cu cap.

Sunt foarte interesat sa citesc si eu cartile alea, ai un link, un pdf, ceva?

Ma gandeam si eu ca volnata stock e cu arcuri care rezista la un anumit cuplu si marind cuplul motorului acestea se vor comprima la maxim destul de des, in fct de sofer, pilot, habarnist, ce-o fi :vaidecapulmeu:

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

le-am imprumutat de la mecanicul meu sint carti vechi de mecanica din perioada in care se faceau masini adevarate principiul e acelas diferenta e de electronica.toate piesele intr-un motor sint atent selectionate se calculeaza greutatile fiecarei piese intr-un cuvint e o mare tehnologie ca sa faci un motor foarte bine echilibrat.orice dezechilibru la turatii marii =dezastru pentru motor.deasta costa f mult un motor adevaret cintarita fiecare piesa imperecheata etc.

Modificat de forceturbo
Foloseste Quote doar atunci cand este necesar. Respecta Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am montat azi kitul Sachs Performance (ambreiaj + volant) pe masina din semnatura. Sunt speriat de sunetul pe care il scoate cand pedala de ambreiaj nu e calcata, am pus aici un filmulet:

E normal? A mai experimentat cineva sentimentul asta? E nevoie de o perioada de rodaj? Se mai atenueaza in timp? Multumesc.

M-am mai linistit:

Se pare ca asa se aude. Ma surprinde totusi ca nu are nimeni p-aici volant single mass montat pe un TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea cineva volant single mass usurata;si s-a ales cu cutia praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!