Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

mai baieti, eu cred ca vibratia colegului cu A4 sigur e de la volant. cu atat mai mult cu cat e single mass.

la mine (spec stage 3+volant usurat single mass) dupa mai mult de 10.000 km la plecarea de pe loc inca mai trepideaza din cauza volantului mult mai usor, asta doar daca nu sunt atent.

toata treaba tine de obisnuinta. upgrade-ul are un comportament diferit fata de stock, cei care au stiu si simt asta, astfel incat e nevoie si de adaptarea stilului de condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

John,eu ce sa inteleg,e obosita volant,sau asa fac astea single mass?Trepidatia f usoara apare cand sunt blocat in trafic intens si trebuie mereu sa schimb in treptele inferioare si cam dupa o ora sa zicem de astfel de trafic,nu imediat.Eu ma gandeam ca poate se infierbanta ambreiajul,patineaza putin si de asta am aceasta trepidatie(se rezolva accelerand putin mai tare),mai ales ca are o multime de km si tine la jumatatea cursei pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O volant mai usoara se duce mai rapid in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel >>> din propria experienta am constatat ca volantul cu masa simpla se comporta diferit (mai ales la diesel) fata de cel cu masa dubla. cel cu masa dubla preia si atenueaza vibratiile motorului si astfel schimbarea vitezelor devine mai lina.

in schimb transferul de cuplu este mai lent implicit si cresterea turatiei in accelerare.

la volantul cu masa simpla transferul de cuplu se face mai brutal, de aceea daca incerci "ambreiajul patinat", mai ales la plecarea de pe loc sau, cum zici tu, in trafic aglomerat, apar trepidatiile. debreierea se face , cum sa spun, mai "dintr-o data"

la single mass. la tine, dupa km care zici ca ii ai, inclin sa cred ca e uzura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Intr-adevar,la transferul de cuplu se face mai brutal la single mass decat la duall mass,asta e testata de mine(am condus un passat de 131cp din 2004 si am putut face diferenta de transfer de cuplu).Nu mai stiu ce sa zic,mecanicul meu spune ca volant e k,ca e "nemuritoare" si ar fi bani cheltuiti degeaba,sa schimb numai kitul de ambreiaj;ca ambreiajul se infierbanta in trafic intens(tot stand mereu cu piciorul pe ambreiaj) si datorita uzurii(ambreiajului) acesta incepe sa patineze si in combinatie cu volant single mass care face transferul de cuplu mai brutal imi apar acele mici trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cele single mass cad...chiar daca nu asa usor ca cele dual dar cad!De obicei se uzeaza doar e o parte iti dai seama foarte usor pentru ca arata ca un disc de frana uzat doar pe o parte!

volant a e cu siguranta atunci daca zici ca doar cand faci plecari de pe loc repetate in trafic.Iti zic asta pt ca si vechiul meu ambreiaj spec dupa aprox 95 de mii de km facea asemanator cand in ultimii sa zic in ultimii 5-10 mii de km.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiti cine aduce ECS in Romania? Este momentan o oferta $314 stage 1 cu volant 6 kg, dar la magazinul din state :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti aduc eu daca vrei...da-mi un pm cu linkul si rezolvam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
hangyouridols

In final am ramas la aceste 2 solutii:prima,atasez link http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_A4_...onversions/;sau volant G60 cu ambreiaj de VR6.Pt a 2-a varianta nu stiu compatibilitatea,am vazut ca s-a pus asa ceva pe golf,seat,dar nu pe audi;si cu volant de G60 nu o sa am trepidatii?Cutia de viteze e protejata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,o parere daca se poate despre firma asta de ambreiaje,multumesc!

www.srz.ro/pagini/Ambreiaje.htm

Modificat de Cehu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei zic ca-s sunt made in USA,dar mai sti ! asa ca pret e foarte bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
E cineva pe-aici care are motor 2.0TDI si si-a montat kitul asta? Intreb pentru ca vreau un feedback subiectiv inainte sa iau o decizie, poate si un drive-test... :Driver:

... nimeni? Masina mea a inceput sa tremure URAT RAU la relanti, si banuiesc volantul. Vreau sa renunt la dual-mass in favoarea unui kit sport, dar oscilez intre SACHS si SPEC. Cei de la Racing Nick spun ca nu mai aduc SPEC din cauza calitatii proaste, altii spun despre SACHS ca sunt prea violente pentru mersul normal... Am facut chip tuning, iar pentru viitor am in plan un tuning safe, nu foarte agresiv (turbina mai mare, o modificare a injectoarelor, evacuare, etc) si nu stiu ce sa aleg acum in materie de ambreiaj + volant, in perspectiva pastrarii lor pe termen lung. Ma intereseaza foarte mult comportamentul in traficul din Bucuresti, inevitabil. Nu vreau nici sa pun cutia de viteze in pericol prin alegerea unui volant foarte usor. Nu ma deranjeaza trepidatiile la plecarea de pe loc, atat timp cat sunt niste trepidatii "curate" :cool:. O sugestie, va rog? E greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

ambreiajele sachs sre performance sunt foarte ok zici ca sunt oem ca feeling.Desi nu am adus kitul asta cu tot cu volant pana acum,am adus doar ambreiajul pt volant oem si e foarte ok.

Cele brutale sunt de motorsport si se numesc sre motorsports.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neamtzu,

Sachs Performance mi-am pus eu acum doua luni si pot sa confirm ceea ce a spus 5TORM. Nu este brutal deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o informatie interesanta de la omul nostru de pe vortex >

Ambreiaj complet 2TFSI > 52lb/23.58Kg

Ambreiaj complet 1.8T S3 > 48lb/21.77Kg

Ambreiaj complet Spec Stage 2 pentru ambele > 28lb/12.7Kg

Cu alte cuvinte eu as obtine o reducere de greutate de 10.88Kg iar Bogdan de 9.07Kg ceea ce nu-i rau ! :(

salut

am o intrebare?ce rol are volant?

raspuns-prin invirtire si inertie sa poata ridica pistoanele din punctul mort superior ,volant se calculeaza in functie de cursa pistonului.ca sa micsorezi greutatea volantei trebuie sa micsorezi cursa pistonului .cred ca din cauza asta sint trepidatii si alte anomalii.

astept si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am volant sport, mai usor decat stock cu vreo 6-7kg si nu am trepidatii. am galagie si face ca TDI :) dar trepidatii nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era sa cad de pe scaun de ras :)

Trepidatiile si zgomotul sunt produse de volantul cu o singura masa,din cauza ca nu mai poate sa preia toate socurile .Mai exact zdranganitul ala de la relanti e datorat pinioanelor care joaca in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee daca pentru un Passat B6, motor 1,9 TDI, cod BXE o fi existand ambreiaj sport? Ca am tot cautat si nu am gasit. Si nu inteleg de ce, ca motorul e destul de pretabil la tuning si e de ceva vreme pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Din ce am vazut pe site-ul lor exista modele doar pentru motoarele de 2.0 TDI, cum spuneam pentru 1,9 nimic (vorbesc pentru Passat B6). De ce? Mister ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este acelasi ca la 101 cai cu conditia sa ai cutia in 5 trepte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 5 trepte e. Ai idee de unde as putea sa il procur in Romania, eventual si instalare ... Schimbarea ambreiajului cu unul sport implica si schimbarea volantei? Multumesc!

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!