Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

Asta am inteles inca de la prima explicatie, mai putin detaliata:) Asa deci si prin urmare NU am mai dat talpa sub 2500 de ture ca sa fie toata lumea cu inima'npacata, oricum sunt miscat de grija fata de VVX a tuturor:P Va iubesc ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cip am observat si eu ca imi patineaza da ce e ciudat dupa 2 mii de ture, patineaza daca dau talpa pana la 2,5 mii da nu mereu uneori si in viteze superioare in a-4a , chiar a 5-a .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca-ti patineaza? de unde stii ca pur si simplu nu rupe aderenta? Cum se manifesta exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu mereu uneori si in viteze superioare in a-4a , chiar a 5-a .

Este normal, daca e sa-ti patineze ambreiajul, va patina in treptele superioare nu in 1-2. Motivul este simplu, inchipuie-ti ca apuci o sfoara foarte groasa (pe care d-abia s-o apuci in mana) si tragi de ea. Daca nu e nimic legat de capatul ei (sau daca e legat ceva f mic) o vei trage cu usurinta. Daca in schimb o legi de o sanie care are pe ea 100kg de te-miri-ce, o sa-ti cam alunece mana pe funie. La fel e si cu ambreiajul, cu cat sarcina e mai mare, cu-atat are sanse mai mari sa "scape".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce e ciudat ca in vitezele inferioare nu patineaza.

Deci cum eram eu pe strada cam la 100 in a-5a pensionar asa, cand am calcat-o mai tare sa turat asa aiurea dupa care a culpat. asta ma surprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a inceput cu treptele 4-5, va patina in curand si pe cele mai mici.

sa te pregatesti si de ambreiaj, si cred ca si de volant. aia e marea problema financiara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta e problema, cred ca o sa revin la cip initial pana fac rost de bani pt ambreiajare cineva idee cat costa un kit mai performant decat stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta e problema, cred ca o sa revin la cip initial pana fac rost de bani pt ambreiajare cineva idee cat costa un kit mai performant decat stock

depinde exact de ce iti doresti... dar undeva intre 700 si 1000 E. Poti lua legatura cu 5torm de aici de pe forum ca el te poate ajuta sa-ti alegi exact ce ai tu nevoie si sa iti si aduca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am iesit in seara asta pe autostrada nu i-am dat mai mult de 180 ca mi-a fost frica sa nu fie polei, pe bord arata -2 grade.

Am schimbat vitezele corect adica pana la 3 mii, si nu a mai patinat. Deci ideea e ca daca schimb mai turat nu mai imi aluneca diskul .

Da am vb cu Dragos sa imi mai lucreze putin softul .

Ma duca maine! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Dragos , mi-a mai adaptat softul si acum e oki

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ati schimbat ambreiajul, s-a dat motorul jos? si daca da, ati schimbat si suportii de la motor? masina are 133 000 si ma gandesc ca nu sunt in stare perfecta...ce ziceti?

cine stie ?

adica ceva consumabile, gen suportii motor sau suporti la cutie ceva e bine sa fie schimbati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stand pe loc, la relanti, am constatat ca se aude un zgomot ca si cum ar atinge ceva undeva, un frecat, de genul "fash - fash - fash". In momentul in care apas ambreiajul acest zgomot dispare... Vreo idee ce ar putea fi si cum as putea sa remediez problema? Nu ma deranjeaza acustic, dar cred ca e ceva in neregula daca se aude ceva. Mentionez ca ambreiajul are doar 1000 km.

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stand pe loc, la relanti, am constatat ca se aude un zgomot ca si cum ar atinge ceva undeva, un frecat, de genul "fash - fash - fash". In momentul in care apas ambreiajul acest zgomot dispare... Vreo idee ce ar putea fi si cum as putea sa remediez problema? Nu ma deranjeaza acustic, dar cred ca e ceva in neregula daca se aude ceva. Mentionez ca ambreiajul are doar 1000 km.

pai cam tot pe acolo sa te uiti...adica sa se uite un meserias.

si la mine era ceva, nu stiu daca era chiar fas-fas, dar cand apasam ambreiajul nu se mai auzea. mie mi s-a spus ca e volant. sincer m-am mirat ca era aproape noua atunci, chiar daca stock. acum nu realizez daca se mai aude sau nu. poate te mai tine pana se "rodeaza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta este si sunt sigur ca asta se va simti si in mers. chiar sunt curios in ce fel pt. ca si eu urmeaza sa schimb volant cu una usurata.

bogdan_wrc >>> de unde ai luat kit-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am comandat direct de pe net din SUA. dar nu eu personal, ci colegul si prietenul 5torm. ex- im570rm.

se pare ca se va auzi un zgmotot la relanti, e normal si se pare ca una prea usoara transmite toate vibratiile catre cutia de viteze...whch is not good.

avantaje: va urca mai repede in ture.

eu zic sa le schimbi in acelasi timp volant, discu,placa,rulmentul si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cum adica a modificat softul?ce a facut ?a redus din cuplu?

Pai am facut chip tuning de la 131 cp la 166 cp si nu imi tine ambreajul si acum a mai redus din cai la 155 si a dus cuplul mai sus in turatii, adica sa prinda mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ambreiaj, nu doar caii conteaza. cu cuplu...e mult mai important. si cum e distribuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt... doar cuplul conteaza, caii sunt irelevanti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toata lumea se poate lauda cu un cuplu impresionant :Driver:...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut niste "investigatii" si am descoperit ca ambreiajul meu sachs perofmance, compozitie organica, duce doar pana la 325 nm :beer: .

deci, va trebui sa il schimb daca mai umblu la motor.

si volant stock ca nu mai tine...

vreau sa dau un sfat celor care se adreseaza diverselor magazine de "tuning" existente la noi:

nu va bazati prea mult pe ce vi se spune pentru ca nu sunt deloc profesionisti. informatiile oferite sunt pe departe complete, uneori incorecte.

mai degraba cauti singur, chiar daca dureaza mai mult, dar macar stii ca ceea ce ai ales este ok.

pt cei care au sachs aici gasiti specificatii http://www.zf.com/sre/content/media/import..._2008/PCS_e.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate magazinele sunt asa. la racing Nick nu am auzit sa fie asa probleme.

mai bine dau un ban in plus, dar stiu ce cumpar si de udne.

plus de asta, oricum, o informare in prealabila este necesara oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am facut si eu trecerea de la 131 la 165 CP. Si cum zicea un coleg forumist, daca ii dau talpa pe la 2200 imi patineaza timp de 2-3 sec dupa care isi revine. Si ce era curios ca nu se intampla asta tot timpul.

Ca urmare, am dat jos cutia si surpriza: disc bun, placa buna, volant buna. Singurul defect: rulmentul de presiune are montat pe el un plastic prin intermediu caruia apasa pe placa: acesta era rupt si exista posibilitatea ca acel plastic sa se deplaseze in functionare intre rulment si coroana placii, tinand-o sub tensiune si de aici rezultand o ambreiere imperfecta.

Sicer ma asteptam ca discul sa fie varza insa este aproape ca nou, si e original cu insemnele VW pe el si pe placa - si masina are 165k km.

Oricum mi-am comandat placa+disc + rulment si o sa le schimb desi imi pare rau.

Daca nu merge si asa si patineaza in continuare -> CIP-ul e de vina, trebuie redus cuplul.

Ati mai intalnit problema cu acel plastic de la rulment rupt? Oare poate sa fie de la pompa de ambreiaj sau cilindru de ambreiaj? Mentionez ca nu aveam pierderi de lichid pe nicaieri. Totul era uscat. Masina intra bine in viteze, sa fi trebuit doar o aerisire a ambreiajului?

Nu stiu ce sa mai cred. Si sper sa nu ajung la concluzia ca au fast bani aruncati in vant (kit-ul de ambr. l-am comandat de la reprezentanta si este 1350 RON cu piesele `vechi` la schimb)

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!