Jump to content

Ambreiaj Sport


Bestie
 Share

Postare recomandată

Stie cineva daca e normal sa apara trepidatii dupa montarea unui ambreiaj sport? La plecarea de pe loc se simte destul de tare... Sa ma astept sa dispara? Asa e normal sau e vreo problema undeva? M-am gandit si la suportii motorului, numai ca atunci cand ambalez in gol masina nu trepideaza, si nici in treptele superioare. Doar in 1 si in R.... :)

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in 1 si in R....

Adica la punerea in miscare...

Ar ajuta sa ne spui ce tip de ambreiaj ai pus pe masina. Ai schimbat tot kit-ul (disc, placa de presiune, volant, rulment de presiune)?

Simptomele pe care le descri tu acolo seamana cu comportamentul unuia cu volant cu masa dubla defecta. Dar nu cred ca e cazul la tine.

De cat timp ai montat acel kit sport? Sti ca trebuia rodat? (1000km mers linistit, cuplat la turatii medii si nu bruscat si fara plecari de pe loc in forta)

LaterEdit: trepidatiile din pedala la semidebreiere sant normale pentru Tedei :frigbaitata:

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot kitul! Placa & disc Sachs Performance, volant de 228 mm (eu inainte avand de 200 mm) si rulment de presiune. Ambreiajul a fost montat de ... 40 km. Am mers usor, am schimbat pe la 2.500 rpm.. Nu am bruscat in mers, nu am facut plecari violente.... Stiu ca sunt normale anumite trepidatii la TDI, adica stiu si eu cum se comporta masina mea inainte, cunosc acele trepidatii, dar e altceva acum. Sunt mult mai puternice, si se simt si in volan cand tin mana pe el.

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pentru ca tine mai bine ambreiajul; La plecare spre ex, sigur, asta sport patineaza mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate au uitat sa stranga ceva cei care au montat ambreajul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie asta. Eu sper sa fie nevoie doar de o mica perioada de rodaj pana sa-si revina, desi mi se pare ca face din ce in ce mai tare, dar acum e posibil sa mi se si para ca face mai tare... ca analizez acele trepidatii la fiecare plecare de pe loc... Poate totusi cineva care are pe masina un ambreiaj sport vede topicul si o sa-si dea cu parerea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa se rduca trepidatia,si mie mi s-a intamplat la fel in timp in schimb o sa scapi de ea aproape de tot,ceva ceva tot se va mai simti.Daca nu vrei sa mai trepideze cand pleci dupa loc tureaz-o pe la 1500 de ture gen si nu se mai simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi senzatie de trepidatii am resimtit-o si eu dupa schimbarea kitului de ambreiaj stock cu sachs performance. am schimbat si volant cu una noua dar la fel cu cea originala. dupa un timp nu a mai trepidat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot kitul! Placa & disc Sachs Performance, volant de 228 mm (eu inainte avand de 200 mm) si rulment de presiune. Ambreiajul a fost montat de ... 40 km. Am mers usor, am schimbat pe la 2.500 rpm.. Nu am bruscat in mers, nu am facut plecari violente.... Stiu ca sunt normale anumite trepidatii la TDI, adica stiu si eu cum se comporta masina mea inainte, cunosc acele trepidatii, dar e altceva acum. Sunt mult mai puternice, si se simt si in volan cand tin mana pe el.

salut toti forumisti in primul rand si am si eu o intrebare.....scopul la modificarea (tuning) la un motor nu este sa faci toate elementele mai usoare? de ce ai pus o volant mai mare ... ea este mai grea are alte rapoarte de anulare a timpilor la motor si ingrunezi motorul, ca sa poti avea o putere cat mai mare trebuie sa ai si elementele pe motor cat mai usoare, principiul asta stiu ca ne invata inca din liceu, poate ca gresesc dar s-ar putea si din cauza asta sa iti apara niste trepidatii, acea volant poate are calculat altfel timpii, sau poate Doamne fereste nu este calculata corect din fabrica(rebut) greutatea ei nu este distribuita corect pe toata suprafata acesteia, si ai putea sa ajungi la lucruri mai grave.

Sau poate cum am zis ma insel eu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare.....scopul la modificarea (tuning) la un motor nu este sa faci toate elementele mai usoare?

:)

Nu, eu cred ca scopul este obtinerea unor performante marite (mai multi CP si mai mult cuplu). Ca sa faci acest lucru la un nivel mai ridicat si mai agresiv trebuie sa schimbi, pe langa soft, si alte componente ale motorului, care sa suporte noii parametri (turbina, intercooler, ambreiaj, sistem de franare etc). E adevarat ca si reducerea greutatii masinii are un efect benefic si este de dorit, dar unele dintre piesele care trebuie sa inlocuiasca pe cele stock sunt uneori mai grele. Dar daca te gandesti ca aceste modificari sunt facute pentru a obtine ceva de genul cel putin 60-70 Cp in plus si cam minim 90-100 Nm mai mult, cele cateva kg in plus ale pieselor inlocuitoare nu inseamna nimic.

Daca iti pui piese facute special pentru tipul tau de motor, cum este exemplul unui kit de ambreiaj, nu trebuie sa ai probleme, chiar daca noua volant este ceva mai grea decat cea veche. Repet, asta daca kit-ul respectiv a fost proiectat pentru tipul tau de motor si daca este ceva de calitate (cum sunt, de exemplu, cele de la Sachs).

Scuze de OT, @ovidiu3154, daca vrei putem deschide un topic separat referitor la intrebarea ta si sa discutam acolo pana ne lamurim, si cu ajutorul unor colegi care se pricep mult mai bine decat noi (sau cel putin decat mine :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu3154 Eu am pus o volant mai mare pentru ca cea de pe masina mea era de 200mm, iar discul si placa se potriveau numai cu o volant de 228mm.. de aceea am schimbat-o. Se simt trepidatii destul de puternice la plecarea de pe loc, si inainte si inapoi, dar am inteles ca sunt oarecum normale.. si ca o sa dispara in timp... Momentan eu am facut ~ 300 km cu noul ambreiaj si probabil e inca prea devreme sa-mi dau cu parerea. Momentan nici softul nu l-am updatat deoarece mi s-a spus sa astept ~ 700 km pt a se roda un pic noul kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 1000-2000 or sa dispara trepidatiile...300 de km nu inseamna nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 1.8T a montat cineva? tre sa fie cateva montate...hai scapati detalii aici. ma pregatesc serios de asta si sunt curios de cateva preturi, firme, montajul se face usor...ce alte chichite ati mai descoperit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Ca sa nu deschid un alt topic, intreb aici. Am ajuns in situatia in care trebuie sa schimb ambreiajul caci nu se mai impaca bine cu ultima varianta de soft pe care am pus-o masinii mele, un golf 4 de 130CP, si v-as ruga sa-mi faceti o recomandare: ce si de unde sa cumpar? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ca sa nu deschid un alt topic, intreb aici. Am ajuns in situatia in care trebuie sa schimb ambreiajul caci nu se mai impaca bine cu ultima varianta de soft pe care am pus-o masinii mele, un golf 4 de 130CP, si v-as ruga sa-mi faceti o recomandare: ce si de unde sa cumpar? Va multumesc!

racingnick

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi bine sa completezi profilul pt a sti de unde esti si ce masina si ai pe viitor, in alte posturi. culmea e ca stiu ca cel de 130 e f rezistent. stiu masina dusa la >200 de cai care avea ambreiaj stock, bine dar si soferul stia cum sa plece.

eu mi-am comandat unu direct din state.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, te rog daca poti sa-mi dai un link ceva unde pot comanda un kit de ambreiaj bun pentru masina mea. Nu zic ca stiu sa plec de pe loc cum stiu sa o faca cei pasionati de liniute, dar masina mea are 200mii de km care si-au cam pus amprenta si de curand a primit cadou un soft care nu-i prea pica bine ambreiajului, in plus la rand asteapta alt soft si mai dur, asa ca trebuie sa o pregatesc cum se cuvine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pt detalii, intrii pe site la SPEC.. alegi de acolo.

sunt si alte variante, Sachs performance...etc

eu l-am comandat cu ajutorul unui coleg de pe forum, userul 5torm. acum, sa vedem in cat timp ajunge si dupa aia dau detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am comandat impreuna cu Bogdan Spec stage 2. In urma discutiei avute pe forumurile vortex cu un user care lucreaza la SPEC am ales Spec 2 ca fiind compromisul ideal intre daily driver si sportivitate. Amandoi am ales volant usoara. Diferentele intre cea usoara si cea grea sunt :

- cu volant grea se pleaca mai bine in forta de pe loc si se urca bordurile (sau alte obstacole similare) mai usor

- cu volant usoara se tureaza mai usor motorul (deci si accelereaza mai bine masina) la turatii medii si inalte

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cu volanta grea se pleaca mai bine in forta de pe loc si se urca bordurile (sau alte obstacole similare) mai usor

- cu volanta usoara se tureaza mai usor motorul (deci si accelereaza mai bine masina) la turatii medii si inalte

O alta diferenta din ce stiu eu este ca volanta grea are inertie mai mare, masina oprindu-se mai greu cand e in frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ati schimbat ambreiajul, s-a dat motorul jos? si daca da, ati schimbat si suportii de la motor? masina are 133 000 si ma gandesc ca nu sunt in stare perfecta...ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o informatie interesanta de la omul nostru de pe vortex >

Ambreiaj complet 2TFSI > 52lb/23.58Kg

Ambreiaj complet 1.8T S3 > 48lb/21.77Kg

Ambreiaj complet Spec Stage 2 pentru ambele > 28lb/12.7Kg

Cu alte cuvinte eu as obtine o reducere de greutate de 10.88Kg iar Bogdan de 9.07Kg ceea ce nu-i rau ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdane se da probabil cutia jos pentru schimbare...la mine parca asa s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!