Jump to content

Baterie Descarcata


psrake
 Share

Postare recomandată

hello all,

am si eu un seat ibiza 2007 si am probleme cu bateria, inclin sa cred ca cei de la seat s-au cam zgarcit in acest domeniu. Azi dimineata nu am mai putut porni masina, precizez ca circul zilnic l-v cel putin 50 km/zi in oras. a cam inceput sa dea semne de acum vreo 2 saptamani. M-i s-a intamplat de vreo 2 ori sa se aprinda becul de servo si sa aud 3 bipuri, ceea ce mi s-a parut foarce ciudat. tind si sper sa cred ca e de la baterie, sincer m-a cam dezamagit aceasta marca de masini, dar sper sa fie de la baterie. apropo: unde sunt clemele pentru scoaterea bateriei? vreau sa o schimb maine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cornel.B

    8

  • vatt

    8

  • Cristian

    7

  • Al Bundy

    5

salutare tuturor,

am si eu problema cu bateria, cand virez pe loc cu farurile aprinse se observa o fluctuatie a farurilor. mi se pare ca s-au zgarcit cam mult cei de la seat cand au ales bateriile pentru aceste masini, cred ca o sa imi schimb bateria , nu am chef de surprize neplacute, am avut cateva masini pana acum (opel, suzuki,renault,fiat) dar nu am mai avut probleme de genul asta, m-a dezamagit aceasta marca de masini, poate ca pe cei care sunt la prima masina ii incanta insa ... nu cred ca e o masina pe care sa o recomanzi unui prieten.

am avut prima problema cu bateria acum vreo luna, cand am sunat la cei de la Metrotehnica au spus ca sunt f ocupati, (recomand sa va duceti acolo prin recomandare ca altfel te chelesc de bani si te pus sa astepti aiurea) si ca cel mai probabil cam in 2 sapt ma pot programa.

pentru problema cu bateria recomand sa o schimbati ca altfel riscati sa va faca surprize cand va e lumea mai draga, mai ales daca v-ati adaugat consumatori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo cateva zile se aprinde si la mine becul de la servodirectie(fara sa se auda vreun bip ca la newibiza ), cand ii dau prima cheie. O opresc si o repornesc si nu mai sta aprins. Sa fie din cauza frigului? Sa fie prea vascos lichidul de la servo?

In ceea ce priveste bateria, se poate descarca si stand pe "dreapta". Stiu o Octavia1 nou nouta si care la 5-6 luni de la achizitie (timp in care sa mers rar cu ea), dupa ce a stat in garaj vreo 3-4 saptamani cu alarma pusa, aceasta nu a mai pornit. Se aprindea bordul si nimic mai mult. Masina fiind in garantie ia fost inlocuita bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti si voi o poza cu indicatorul de servo ca eu nu am mai vazut asa ceva...

In legatura cu bateria... la masini aduse de dincolo (cu baterii de 44 AH) vechi de 6-7 ani si baterii originale !!! nu se manifesta inca aceasta slabiciune. Oare de ce :lol: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU puterea bateriei de 100% de vina ci CALITATEA ei. Incercati sa o schimbati chiar si cu o Rombat dar originala si o sa fiti placut surprinsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva cat e in garantie bateria?

nu stiu daca sa ma duc sa imi schimbe bateria in garantie (dca mai e , am masina din martie 2007) sau sa imi iau una noua, mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tineti cont ca la temperaturile de acum randamentul unui acumulator scade destul de mult. Daca peste noapte mai consuma si o alarma, o slabeste si mai mult. Mai vad diverse personaje care mai intai aprind farurile si dupa pornesc motoarele, dar sper ca nu va incadrati acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul acesta se imparte (pana acuma) in 2 mari ramuri:

1. Scaderea in intensitate a luminii cand un consumator mare este pornit (servo, geamuri, etc). Este un lucru foarte normal. De vina este cuplul alternator+baterie. Dar nu va nelinistiti. E normal. Acelasi lucru este si pe Audi si pe VW si pe alte masini. Nu se observa scaderea intensitatii luminii daca ai Xenoane, in schimb se observa bine la plafoniera in ORICE masina. Si acest lucru numai cand stai pe loc. Cand motorul merge la relantiu incarcarea din alternator este de aprox.13V cand esti in trafic sau la drum lung ajuge pana la 14,2-14,3 (chiar si mai mult). Cu riscul sa ma repet: Nu va faceti griji pentru acest lucru.

2. Si eu am avut aceeasi problema cu bateria de la I(z)bit(z)a mea din 2007. Am lasat-o aproape 3 sapt. fara sa o pornesc si ... atata i-a fost bateriei. Este destul de slaba (pe audi am una de 100_si_ceva de amperi, asta are 50) si in coroborare cu frigul de afara nu mai da randament. Faceti un experiment sa va dati singuri seama. Lasati aparatul foto cu baterii noi afara cand e frig. Nu mai porneste! Daca scoateti bateriile si le incalziti usor in palme si le puneti inapoi... porneste. Reactia chimica a pilelor nu are loc la orice temperatura. Sunt plaje de functionare: la NiCd sub -5 nu functioneaza, la LiIon sub 0 da rateuri, etc. Cei mai buni acumultori in aceasta privinta sunt cei cu Ag. Sunt singurii folositi in Norvegia, Finlanda, Rusia, samd. NU va asteptati ca SEAT (Spania) sa puna acumulatori cu Ag. Pentru ei nu are rost :)

Sper ca nu v-am plictisit.

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu bateria, cand virez pe loc cu farurile aprinse se observa o fluctuatie a farurilor.

si nu ti se pare normal ? ibiza are servodirectie electromecanica, adik papa curent atunci cand tu intorci de volan stanga dreapta pe loc, fara ca alternatorul sa furnizeze cat de cat energie. mergi intr-o parcare mare cu 20km/h si intoarce atunci stanga si dreapta de volan si vezi daca mai ai acele fluctuatii. Eu nu cred deoarece atunci te ajuta mult alternatorul.

depinde foarte mult si ce consumatori ai pe masina. eu de exemplu nu am adaugat nimic fata de ce avea cand am luat-o. Nu are alarma, nu are boxe mai puternice, nu are subwoofer, nu am dvd-player cu ecran LCD sau alte gadgeturi de genul asta, si nu am avut _niciodata_ probleme cu bateria. chiar am fost si am dat curent unui prieten (ce-i drept el avea matiz :) ), dar sa-mi faca figuri bateria - niciodata.

si din cate stiu eu, trebuie macar o data sau de 2 ori pe luna sa faci un drum lung (150-200 km) in exterior sa ajuti la reincarcarea bateriei. daca o sa mergi numai prin oras, si la ce trafic avem noi prin orasele mari, risti la un moment dat sa ramai fara baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Si eu am avut aceeasi problema cu bateria de la I(z)bit(z)a mea din 2007. Am lasat-o aproape 3 sapt. fara sa o pornesc si ... atata i-a fost bateriei. Este destul de slaba (pe audi am una de 100_si_ceva de amperi, asta are 50) si in coroborare cu frigul de afara nu mai da randament. Faceti un experiment sa va dati singuri seama. Lasati aparatul foto cu baterii noi afara cand e frig. Nu mai porneste! Daca scoateti bateriile si le incalziti usor in palme si le puneti inapoi... porneste. Reactia chimica a pilelor nu are loc la orice temperatura. Sunt plaje de functionare: la NiCd sub -5 nu functioneaza, la LiIon sub 0 da rateuri, etc. Cei mai buni acumultori in aceasta privinta sunt cei cu Ag. Sunt singurii folositi in Norvegia, Finlanda, Rusia, samd. NU va asteptati ca SEAT (Spania) sa puna acumulatori cu Ag. Pentru ei nu are rost ;)

Sper ca nu v-am plictisit.

Chiar am sa caut si eu baterie cu specificatie AG. Mi se pare cea mai plauzibila explicatie de pana acum in legatura cu acest fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta a bateriei este destul de spinoasa, adica conteaza dupa cum s-a mai spus si calitatea ei si mai conteaza si ce consumatori ai si conditiile de operare. Eu pe Ibiza mea am bateria originala din fabrica (Varta cred ca e) de 60Ah (aceeasi baterie o are si un amic pe un Golf IV, la fel originala) si cu bateria asta eu am lasat masina nepornita aproape o saptamana jumatate si a luat-o la prima cheie. A mai stat si nepornita pe un ger de sub -2 sau -3 grade vreo trei zile, cand am fost la munte, si in ultima dimineata, cand am pornit-o, erau -7/-8 grade si a luat-o din nou la prima cheie. Dupa ce a mers vreo 5-10 minute i-am dat curent si unui prieten cu un Ford Sierra de 1.6 si dupa cateva incercari bune a luat-o si ala. Pe deasupra mai am si lumina din portbagaj care merge tot timpul aprinsa, ca mi s-a stricat senzorul de la incuietoarea de la portbagaj cred (noroc ca am schimbat-o cu niste LED-uri ca daca era lampa cu incandescenta consuma mai mult).N-am avut nici o data probleme cu bateria si consumatorii mei sunt cei standard (inca :D ).

Deci concluzia este ca o baterie de calitate face toti banii. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateriile au fost micsorate intradevar, am avut o ibiza de 1.2 cu baterie mai mare. Treaba cu farurile nu e o problema. Nu avea rost sa supradimensioneze sistemul doar ca sa nu palpaie un pic farurile, pentru ca directia e folosita cel mai mult in mers unde dealtfel motorasul de la pompa depune si mai putin efort masina fiind in miscare. Calitatea bateriilor poate pune probleme; am luat pentru un Tico o baterie Varta gandindu-ma ca sunt mai bune - a avut probleme fix la terminarea garantiei, in conditiile in care bateria originala tinuse vreo 5 ani. La Seat inca nu am avut probleme, am si eu statie insa am xenoane care consuma mai putin si mai multe lumini gen numar, pozitii, plafoniera cu LED. A fost nepornita dinainte de Craciun nefiind in tara. Cand am pornit-o a invartit de 3-4 ori motorul si a pornit. Teoretic in timpul mersului nu conteaza ca ai statie si cine stie ce alti consumatori ca in general nu reusesc la o folosire normala sa depaseasca in mod continuu ce debiteaza alternatorul, insa daca mergi cu muzica tare(eventual un amplif cu consum maricel) mergi cu faza scurta si farurile de ceata cum e "la moda" si mai ai si un dezaburitor pornit consumul este maricel. In aceste situatii daca nu poti circula altfel opreste muzica si consumatorii de care nu ai nevoie (nu farurile daca e noapte) cu ceva timp inainte de a opri la destinatie si implicit de a opri motorul; bateria va aprecia gestul tau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a spus si SORAN si bine a spus atata timp cat motorul este pornit tot curentul este tras din alternator deci dati vina pe el pt ca el in timp ce merge da 10% din puterea lui catre baterie pt incarcare iar restul pt consumatori. degeaba va luati baterii de 100 A nu va ajuta decat atunci cand masina este oprita sau la pornire iar cand luati o baterie aveti grija la puterea data la scurt-circuit (puterea instantanee acest factor da calitatea bateriei) pt ca aia este cea mai importanta eu stiu ca un electromotor ca orice motor electric la pornire ia dublul curentului consumat. de aceea se folosesc in domeniul audio unde puterile sunt f mari baterii Deep Cycle care nu au puteri mari insa pot da puteri pt fractiuni de secunda mai marei de 1000A.

iar la problema cu fluctuatiilor eu o vad astfel servorirectia fiind electromecanica consuma si curent si putere deci atunci cand invartim de volan motorul stand la relantii si stiind ca nu are de invartit decat alternatorul si aerul (parca) dezvolta o putere invartind acea putere nu va mai fi suficienta (daca veti face testul veti vedea ca si turatiile scad putin pana) tineti masina pe loc turata la 2000Rpm si o sa observati ca nu mai e nici o problema cu fluctuatiile :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servodirectia este electrohidraulica - un motor electric actioneaza o pompa hidraulica, iar prin intermediul energiei potentiale a lichidului de lucru (lichid hidraulic) se comanda directia care este dublata si de o legatura mecanica pentru cazurile cand motorul nu functioneaza sau apare o avarie. Cam asta ar fi o explicatie simpla a acestui sistem.

Modificat de SORAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu ne adunam si noi mai multi sa facem o petitie la importator sau la dealeri? Vrem baterii mai bune! Astea de 44A sunt jalnice. Se vede clar ca din fabrica ar trebui sa aiba una mai mare (mai incape aproape o baterie in soclul ala:)

E a2a oara de cand am luat`o cand iau curent de la alta masina!!! Prima data a fost asta-vara! La 30 de grade zilnic. INADMISIBIL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta era sa o patesc de 3 ori,adica era sa nu mai plec fiindca bateria era sa isi dea duhul si cu un efort chinuit a reusit sa pornesca.

Anticipand ce s-ar putea intampla am scos imediat dupa ce a nins si subwooferul si statia de sub alimentare.

Eu unul sunt de acord sa cerem o baterie mai mare, de 75A cum e pe Altea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma un producator bun de baterii sau un model cu ag de unde luam ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Astazi s-a intamplat din nou.Am avut ceva drumuri de facut si la un moment dat am ajuns pe Lizeanu.

Am parcat masina si m-am dus sa cumpar ceva de la un magazin de sport.

In masina erau sotia si baietelul, care imediat dupa ce m-am dat jos a trecut in fata la volan.

Eu la coborare stinsesem luminile si i-am lasat sa asculte radio cu cheile in contact.

Al meu baiat a aprins pozitiile fara sa vada sotia iar masina a stat cu pozitiile aprinse 25 de minute.

Cand m-am intors sa plecam surpriza:bateria era moarta si masina n-a mai pornit.Mi-a venit sa o iau la suturi.

Am cumparat niste cabluri de pornire de la un magazin si am chemat pe cineva sa ma porneasca.

Acum, trebuie sa spun ca merg cu masina cam 25-30 de km pe zi,deci masina nu sta si mi se pare inacceptabil ca o baterie de 1 an si jumatate sa se consume in 25 de minute,motiv pentru care am sa fac o scrisoare catre Porsche sa schimbe aceste baterii de 44Ah de pe Ibiza/Cordoba.

Ma intreb acum, daca fac o pana noaptea pe un drum pustiu si las masina cu avariile puse si pozitiile aprinse, exista posibilitatea sa raman ca fraierul in drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de vina bateria... E posibil sa ai un consumator. Ai mentionat ca e zapada - s-ar putea sa iti faca o atingere.. Ai putea incerca cu o alta baterie noua de acelasi amperaj. Daca face la fel inseamna ca e ceva electric.

Ai cumva alarma, bt sau detector de radar?

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alarma,amplificator,subwoofer insa pe ultimele 2 le-am deconectat pentru a preveni descarcarea bateriei pe vreme rece.

Insa nu mi se pare normal ca o masina cu o gramada de consumatori din fabrica, deci nu instalati ulterior,sa aiba o baterie asa mica.Doar Matizul mai are baterie de 40Ah.

La Dacia 1410 aveam Rombat de 55Ah si a ramas cu pozitiile aprinse o noapte intreaga si a doua zi a pornit din prima.

Aici e vorba de costuri,sa iasa masina pentru Romania mai bine la pret au taiat si ei ce au putut.

Am vazut pe Cordoba unui coleg de forum,adusa din Germania motorizare 1.4TDI, baterie de 90Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ibiza mea are baterie de 90Ah are, dar este adusa tot din germania. nu stiu care este durata de viata a bateriei dar asta toamna cand am pregatit-o pentru iarna,au verificat cei de la service la insistentele mele si bateria si mi-au zis ca mai merge , desi masina are 4 ani . ma gandesc ca daca dadea semne de oboseala si era cat de cat de schimbat nu ratau ei ocazia sa o treca pe deviz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Probleme cu bateria ma avut si eu, Masina are un an si 3 luni. In perioada cand a fost frig nu a mai vrut sa porneasca, nu mai invartea nici motorul dupa ce cu o seara inainte am mers cam 50 km. Asa ca am mers la service si am schimbat bateria pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa nu mi se pare normal ca o masina cu o gramada de consumatori din fabrica, deci nu instalati ulterior,sa aiba o baterie asa mica.

Pentru acesti consumatori, responsabil este alternatorul, el ii duce "in carca" nu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

motiv pentru care am sa fac o scrisoare catre Porsche sa schimbe aceste baterii de 44Ah de pe Ibiza/Cordoba.

..

Pai hai sa facem o petitie. Mie mi s`a intamplat si vara (masina cumparata de 2-3 luni), dupa 2 sapt de stat in parcare.. (taica`miu are Dacie, porneste si dupa o luna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

fratilor, pana la urma problema cu bateria se datoreaza zgarceniei celor care aduc aceste masini in romania. nu este normal sa scada tensiunea in halul asta cand iei de volan sau mai rau: cand dai semnal, cred ca fiecare e constient de asta. au am rezolvat problema cumparand alta baterie, va recomand cel putin 65 amperi. Normal ar fi ca aceasta baterie sa faca obiectul garantiei :Driver:

masina e ok, sunt multumit de ea, dar datorita unor romani care au vrut sa minimizeze costurile apar astfel de probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!