Jump to content

Pierderi de ulei la cutie


Mr.Za!
 Share

Postare recomandată

Detin o bora alh 2005. Decurand cutia mea de viteze a suferit unele probleme si am facut pasul urmator. Am cumparat o cutie sh , aceasta fiind de pe o octavie alh din 2004 , diferenta a tinut doar de cod ( a mea orig fiind EGR iar cea sh EGS), caci in rest a fost perfect match. boon , de curand am tot simtit miros concentrat de valvolina, atat in habitaclu cat si in compartimentul motor. prin urmare am vf si am descoperit ca tot uleiul din cutie curgea de la imbinarea dintre cutie si motor. prin urmare s-a concluzionat ca pierderile au loc la nivelul simeringului de priza cutie viteze. Problema este urmatoarea : la toate magazinele de profil la care am fost acest simering nu se gaseste. codurile de pe programul ETKA (vag.cat) sunt contradictorii iar eu nu reusesc sa gasesc simeringul. Problema mai apasatoare este ca toate service-urile au programari pana la sf sapt , iar incepand de luni cam toate sunt inchise pana dupa sarbatori. prin urmare as vrea daca stie cineva ceva date despre acest simering fara sa fiu nevoit sa desfac cutia , macar sa ma pregatesc cu piesele pentru inceputul anului viitor. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea imi dau sema ce iti trebuie, aruncand un ochi pe la CV am vazut garnitura asta, intre carcasa de transmisie si capacul de la CV. Poate iti trebuie asta, codul este 02A301215A.

Bafta!

P.S. Bora din 2005? Garantie la cutie nu mai aveai? Daca masina era din 2005 inseamna garantie pana in 2007. Ce s-a intamplat?

post-11233-1198089660_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca esti din iasi.....Pai rezolvarea ar fi urmatoarea: Afli pe ce tip de motor a fost amplasata cutia(ex: ALH,AXR,AXP....) pe care ai cumparat-o sh si cu tipul motorului mergi la Open service (cutia fiind de pe skoda) si nu se poate sa nu-ti gaseasca simeringul aferent cutiei respective.

Insa necunoscand tipul motorului caruia a apartinut cutia.....cam greu.Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura codul de motor cu CV-ul in cazul lui. Conteaza ce CV are si aia este EGS (care exista si pe Bora, nu numai pe Skoda). Poti gasi codul la orice dealer VW/Audi/Skoda/Seat.

L.E. codul de motor l-a si spus: ALH :Driver:

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea imi dau sema ce iti trebuie, aruncand un ochi pe la CV am vazut garnitura asta, intre carcasa de transmisie si capacul de la CV. Poate iti trebuie asta, codul este 02A301215A.

Bafta!

P.S. Bora din 2005? Garantie la cutie nu mai aveai? Daca masina era din 2005 inseamna garantie pana in 2007. Ce s-a intamplat?

scurt istoric

din romanul - Traiasca Service-urile Autorizate Din Romania :

cand aceasta masina a avut 14.000km cutia ei a pocnit , ca defect de fabricatie (ovalizarea diferentialului, si ruperea trenului fix). initial s-a facut un scandal monstru la reprezentanta , iar in cele din urma , dupa o luna de scandal, si amenintari cu mail-uri si scrisori la VW A.G. germania, s-a acordat garantia si s-a dat cutia. Nu am avut nici un motiv pe moment sa cred ca a avut loc vreo golanie. Acum 2 luni cutia 'cea noua' a cedat iarasi, de data asta sub cauze necunoscute. Ulterior dupa o analiza amanuntia (care nu a avut loc in service-ul autorizat vw) am descoprit ca cea dea doua cutie ar fi avut serioase probleme chiar dinainte sa fie montanta, iar capacul a venit in momentul in care am descoperit ca uleiul din cutie nu era ulei ci un gel , cu aspect negru-verzui, de o densitate apropiata mierei de albine, pusa pentru ... (?) .... ma rog , in cele din urma cutia s-a gripat si mi-a convenit mult mai mult sa apelez la o cutie SH.

in ceea ce priveste garantia, aceasta a fost pe 2 ani sau 100.000km , 2 ani expirand in august anul curent

referitor la ce imi arati tu in imagine, daca tot ai acest program , nu poti cauta mai amanuntit pentru acest simering, ca din ce vad acolo, se intzelege ca ar fi o garnitura ceva.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pytu - daca citeai mai atent, vedeai ca ambele motoare sunt ALH.

A specificat si codul motoarelor si cel al cutiilor.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nasol ce aud.

Uite-te mai jos spune-mi daca te ajuta ceva (totul e pe cod de CV - EGS). Nu imi dau seama ce simering iti trebuie. In poza de sus ce ti-am aratat eu este o garnitura.

post-11233-1198090947_thumb.jpg

post-11233-1198090950_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din prima imagine nr 2 . Aceleeasi imagine am gasit-o si eu pe ETKA ; ar trebui sa aiba codul 085311123d cu dimensiunea 22x45x16.6. Cod care de altfel nu se regaseste in magazinele de piese , poate la tine arata alt cod , sau poate m-am uitat eu din gresheala pe alt cod de CV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cate variante la nr2 imi da mie, mi-e teama ca fara serie de sasiu, nu te pot ajuta. Daca imi dai maine un PM cu seria de sasiu, bag in ETKA si iti dau si codul exact si pretul. Nu ai cum sa nu gasesti acel simering, atata timp cat exista in ETKA, inseamna ca il poti comanda la orice dealer si vine in 3-4 zile lucratoare.

post-11233-1198091570_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pytu

sarisem peste rasp tau, scuze, uite ca se paote sa nu se gaseasca, pentru ca primul service la care am fost a fost Open Service, loc in care am si o gramada de cunostinte , si iarasi, codurile se par ca isi fac de cap : :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inteleg ca tie ti-a curs uleiul din cutia de viteze in carcasa ambreiajului prin simeringul prizei de putere.In ETKA...Motor ALH an fabricatie 2004 Tip cutie EGS 5 trepte am gasit asta:

b 085 311 113 dimensiuni:21.8x35x7 -->OIL SEAL (simeringul)

N 903 543 01 dimensiuni:45.7x1.5 -->ROUND SEAL (inel metalic cu rol de siguranta pentru simering)

post-8477-1198093661_thumb.jpg

Modificat de Pytu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre rusinea mea nu imi dau seama daca (virgula) cade pe carcasa ambreiajului, dar de ce sunt sigur este ca uleiul se scurge la imbinarea dintre cutie si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul s-ar scurge din cutie prin simeringul de la priza ar trebui sa-ti patineze ambreiajul.Cum trage la deal? Intre motor si cutie la orice auto este pozitionat ambreiajul.

Eu te sfatuiesc sa te uiti bine la motor ca nu cumva scurgerea sa provina de la motor de deasupra, de exemplu de la turbosuflanta,valva EGR sau din alte parti si sa se prelinga pe cutie, dandu-ti impresia ca, se scurge din cutie.

Teoretic daca ti-ar curge la imbinarea dintre cutie si motor ar trebui sa patineze ambreiajul.Nivelul uleiului in cutie l-ai mai verificat sa vezi daca a scazut?

Ce ti-am dat eu mai sus este extrasul din ETKA aferent cutiei si motorului tau, adica simeringul care nu permite scurgerea uleiului catre ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Eu te sfatuiesc sa te uiti bine la motor ca nu cumva scurgerea sa provina de la motor de deasupra, de exemplu de la turbosuflanta,valva EGR sau din alte parti si sa se prelinga pe cutie, dandu-ti impresia ca, se scurge din cutie.

Crezi ca scurgerile de ulei de la motor au legatura cu faptul ca lui ii pierde uleiul din cutia de viteze ?

Daca omul a verificat si a vazut ca ii lipseste uleiul din cutia de viteze , e clar ca il pierde pe undeva indiferent ca este pe la acel simering sau prin alta parte .

Nu ? :)

de curand am tot simtit miros concentrat de valvolina, atat in habitaclu cat si in compartimentul motor. prin urmare am vf si am descoperit ca tot uleiul din cutie curgea de la imbinarea dintre cutie si motor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca scurgerile de ulei de la motor au legatura cu faptul ca lui ii pierde uleiul din cutia de viteze ?

Daca omul a verificat si a vazut ca ii lipseste uleiul din cutia de viteze , e clar ca il pierde pe undeva indiferent ca este pe la acel simering sau prin alta parte .

Nu ? :)

deci prin afirmatia de mai sus nu ma refeream ca nu stiu propriu zis pe unde curge ci mai exact care sunt simptomele de "inundat". Ca sa fiu mai explicit , am renuntat la volant masa dubla si ambreiajul stock in favoarea unei volant simpla si ambreiaj cu arcuri, ambele fiind in primii 200 de km, deci propriu zis , in "rodaj" ; pbl e ca acest combo e normal sa patineze , atat timp cat e in rodaj , primii 700-1000 km (sau cel putin asa mi-a dat de intzeles producatorul) , daca patineaza ca este ambreiajul inundat , sau doar datorita faptului ca nu e "broken in" asta nu stiu. In orice caz nu patineaza grav. La asta ma refeream si acuma am realizat ca se putea intzelege gresit.

uleiul este din cutie , asta pot garanta :) ca oleak de ulei de la egr pbl il stie toata lumea cum arata, la fel cum si mirosul de ulei de cutie este inconfundabil

revenind in miezul problemei. atat conatalul meu cat si Bamse mi-au oferit niste coduri care le voi verifica astazi si voi reveni cu un update (favorabil sper )

cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre rusinea mea nu imi dau seama daca (virgula) cade pe carcasa ambreiajului, dar de ce sunt sigur este ca uleiul se scurge la imbinarea dintre cutie si motor.

Eu mai sus i-am dat si rezolvarea la problema sa adica codul pt simeringul respectiv adica cel de la priza de putere insa la ce a scris mai sus mi se pare putin cam nehotarat.Sau poate ne poti ajuta tu cu un raspuns mai bun la problema lui. :)

Mr.Za!.....parerea mea este ca cel mai bine este sa dai jos acel simering si pe el sunt trecute toate dimensiunile, inclusiv firma producatoare.La Ghezaco gasesti aproape orice simering si la preturi mult mai decente decat sandra sau open service.

Cu codurile din ETKA m-am lamurit si eu in mai multe situatii, si sa dai cutia jos de nu stiu cate ori si sa-ti dai seama ca de fapt nu se potriveste simeringul, nu cred ca-ti face placere.Multa bafta si sper sa-ti rezolvi problema, ca sincer m-am dezobisnuit si eu sa fiu pieton mai ales iarna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut pina la urma ai descoperit pe unde curgea uleiul din cutie ca aceeasi problema o am si eu astazi de dimineata am gasit o mare balta de ulei sub masina maine merg in service sa vad care este treaba a fost simeringul sau altceva cit a costat piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si mie a inceput sa mi se prelinga ulei din cutie,dar se pare ca pe la comanda(inspre timonerie), stie cineva ce cod are acel simering si eventual cit costa?Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pierdea pe la semeringul dintre arborele cotit si cutie.

Nu mai retin pretul, dar l-am schimbat cand am schimbat volant-ul si kit-ul de ambreiaj, pt ca tot dadusem cutia jos.

Asa arata:

41gyxqa18h7gr5yhrx8_thumb.jpg 5q4l8w0da4a4r9awg9zd_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si mie mi-a aparut o pata de ulei in zona de legatura dintre angrenajul de parghii si cutia de viteze. Nu am cunostinte de mecanica dar cred ca s-a rupt o piesa sau mi-a cazut pentru ca se vede un mic cilindru iesind din cutie si este al naibii de curat. Ulei cred ca a curs mult pentru ca si acum o parte din piese sunt umede. Poate imi spune si mie cineva care piese sunt cauza si costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu 82 cred, ca si la tine este ca la mine... si nu ti s-a rupt nimic doar scapa pe la acel simering de la trenul mobil(nu stiu sigur daca asa ii zice),adica acel cilindru care iese si intra in cutie cand schimbi vitezele.

Modificat de bubes1600
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bubes1600: da, la acel cilindru este problema. Un prieten mi-a spus sa nu-mi fac probleme dar maine am programare la service. Am si un zgomot mai ciudat la motor cand il turez mai agresiv, mecanicul mi-a spus ca nu-i in regula. O sa aduc in discutie si posibila problema de la cutia de viteze. Maine am sa revin cu concluziile :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si este in regula, nu exista nici o scurgere de ulei la cutie. Mi-a spus mecanicul ca ii normal sa se umezeasca cilindrul acela (petele vazute de mine nu erau decat apa cu mizerie :P ). Mi-a schimbat uleiul din cutie pentru ca cel vechi disparuse in mare parte si se simte la schimbarea vitezelor. Zgomotul de la motor parca a disparut... o sa-l mai ascult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu 82.Bine ca nu au fost alte probleme,spune-mi te rog ce ulei ai bagat in cutie,citi litri si cit a fost pretul/litru .Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!