Jump to content

Caut posesor de motor 1.2 12v 55cp, 1.2 12v 64cp, 1.4 8v 68cp


voinea
 Share

Postare recomandată

voinea daca vrei sa experimentezi pe un BMD 1.2 / 40kw il pun eu la dispozitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • voinea

    32

  • bebeko

    19

  • B-40-YTD

    12

  • 120 L

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daa, in sfarsit sa vedem ce se poate obtine din "bestie" ... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu nu platesc pentru dyno test :offtopic: asa ca o sa aveti doar impresia mea personala

Modificat de JaMaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suficient, pana la urma feelingul conteaza :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ai fi primul care sa vina si cu feedback despre 1.2HTP aici in forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si-a facut cineva pana la urma la 1.2 55CP? Probabil o sa-mi fac si eu dar cred ca peste o luna sau doua. Sunt tare curios ce poate sa iasa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ingrijireauto.ro

la motor ca al meu, aud, 1,4 mpi 44 kw, si-a facut cineve chip tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa vad su eu ce pot scoate din bestie pt masina din subiect ! Exista cineva in Timisoara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma la 1.2 64 cp si-a facut cineva resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca anu a fut nimeni din moment ce nu se posteaza impresii .....

Revin cu intrebarea : nu face nimeni resoftare in Timisoara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nimic ??? :)

Off topic : Fabian, am vazut ca erai curios de un chip la motorasul de 1,2l, 12V, 64 CP. Doar nu vrei sa-ti schimbi vRS-ul ...

Sau te intereseaza un schimb ? :angry:

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nimic ??? :icon_thumright:

Ba da. Inca nu am apucat sa merg prea mult. Cand ajung acasa o sa detaliez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

azi a fost la mine la birou o Fabia 1.2 ce a beneficiat de promotie. Astept impresiile lui postate aici.

postam fara sa vad ca ai scris deja. Astept impresii (desi nu e o minune ca la TDIuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar nu este o minune dar este ceva. Prima impresie pe care am avut-o a fost ca masina este ceva mai usoara. In cei cativa km pe care i-am facut am observat urmatoarele:

1. Plecare ceva mai rapida de pe loc;

2. Motorul incepe sa traga la o turatie mai joasa cu aproximativ 500 rpm. Daca pana acum schimbam vitezele in oras la 2500 rpm, acum aceeasi senzatie este pe undeva pe la 2000 rpm.

3. Ceea ce ma interesa cel mai tare si care a fost hotarator in efectuarea chip-ului a fost problema cu aerul conditionat. Pana acum cand porneam A/C-ul trebuia sa schimb vitezele in jurul a 3000 rpm. Acum este suficient sa le schimb in 2500.

Ca sa va faceti o idee mai clara va pot spune ca masina merge acum cu A/C-ul pornit aproximativ cum mergea inainte fara A/C. Consider ca s-a scos suficient din motoras. Nu stiu la cati cp s-a ajuns sau la ce cuplu, ceea ce din punctul meu de vedere este neinteresant atata timp cat acest chip a preluat A/C-ul.

O sa vad in zilele urmatoare cum sta treaba cu consumul, dar din primii vro 10 km pare ca a scazut putin, mentinandu-mi acelasi stil de mers.

Per total sunt multumit de plusul de putere cu toate ca este mic.

Cei care vor sa-si faca chip trebuie sa le spun ca a fost demontat calculatorul de pe masina si desfacut, pentru ca in cazul unei interventii in service sa nu aibe surprize. Daca mai sunt intrebari, postati-le. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consum confirm faptul ca s-a redus cu circa 0,5-1L/ 100 km in conditiile aceluiasi stil de mers, adica schimbat viteze la 2000 - 2500 rpm si accelerari lente. Am scos un consum in oras de 6,6 l/100 km, distanta 18 km, viteza medie 21 km/h. In aceleasi conditii inainte nu scoteam un consum mai mic de 7,2 - 7,3/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

deci in concluzie merita :icon_thumright: ... faza e ca tunez in toata reteaua TCM lunar cam 20-25 de LOGANuri benzina. Astea si 1.4 si 1.6MPI au electronica Siemens. La fel ca 1.2urile astea de care tot vorbim aici. Am cam invatat tot ce trebuia pe ele si stiu cum sa le dau cateva grade in admisie aer, ceva pe evacuare, putina benzina in plus , ridicat limitatoare si asta e tuningul. 5 mape si gata. Pare usor dar investia cine stie este in know how, soft cu licenta si totusi... o fac in Romania (tuningul la 1.2HTP) la un pret corect.

Cine mai doreste inca ramane promotie la mine la Bucuresti acest pret de 500RON pentru 1.2HTP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o singura remarca (am si eu o obsesie :)) -> vezi ca nu mai e Siemens electronica, ci Continental :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

de ce ii tot zici Continental cand pe calculatorul de motor scrie Siemens ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Au fost cumparati (Siemens VDO) de catre Continental, si acum le zice Continental Automotive, cel putin la cei din Romania asta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e doar in Romania. Au (am) fost cumparati de la inceputul anului de Continental, iar Siemens (worldwide) nu mai produce componente automotive. S-a inceput deja schimbarea etichetelor, logourilor, si marcajelor Siemens VDO in Continental pe toate produsele, astfel ca pe produsele noi (si mai toate produsele care sunt in productie) scrie / va scrie Continental. Ma gandesc ca unii vor citi post-ul si vor zice "pai ECU-ul meu e Continental si nu Siemens, asa ca nu poate fi tunat" cand de fapt e acelasi produs, sub alta eticheta.

Sper ca nu sunt foarte OT cu remarca, ca are legatura cu marca ECU-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: exista 2 motoare 1,2l, 12V, HTP care au 64 CP ( Fabia 1 ), respectiv 70 CP ( Fabia 2 ), cuplul fiind acelasi de 112 Nm, diferenta dintre ele fiind doar de soft ( mecanica ar fi aceeasi ).

In urma unui chip, la motorul de 64 CP se pot obtine aproximativ 70 CP si 124 Nm - crestere de 10%. La motorul de 70 CP, in urma unui chip se pot obtine 78 CP si 124 Nm ??? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veste proasta pentru posesorii de Fabia cu motor de 1.2l, 12V, 64 CP si cu ECU Siemens VDO Simos 9.1 : NU se poate face chiptuning !!! :icon_cool:

Treaba este confirmata atat de Voinea ( TCMTurbo ) cat si de Ceky ( Dimsport ).

Ca si o alternativa la chip, ar fi montarea unui modul aditional obtinandu-se rezultate similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

modul suplimentar pe benzinar = cam aiurea cu castig foarte mic. Tot modificarea softului din ECU e solutia sa poti scoate safe ce se poate din motor. Mai asteptati cei cu SIMOS 9.1 ca va fi sigur si acesta pe lista mea . Restul SIMOS 3, Simos5 Simos7.1 merg fara probleme reprogramate (flash ciptuning)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la chestia aia SIMOS si la mine ii SIMOS9.1, deci mai trebuie sa asteptam.Ne mai auzim pe forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!