Jump to content

Scadere Turatie


i93mid
 Share

Postare recomandată

pai intreb sa vad la cati km ai schimbat oringurile de la injectoare...la mine nu s-a rezolvat.s-a ameliorat la un moment dat cand cei de la dona seat "cica" au curatat clapeta.dar nu au curatat-o cum trebuie adica desfacuta,curatat si setat la loc cu vad comu'.

apoi problema a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • i93mid

    24

  • Cristian

    9

  • xxnelu

    2

  • Cornel.B

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

pana la urma la cati km/ani ai schimbat oringurile alea?

e normal la 20000 in cazul meu?

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O posibila problema pentru scaderea turatiei si pentru trepidatiile motorului ar fi functionarea necorespunzatoare a aprinderii, din cauza unei bobina de inductie sau a bujiilor. Eu am avut trepidatii puternice, motorul functiona doar in 3 cilindri si se oprea in momentul in care franam la semafor. Va recomand sa faceti o scanare cu Vag Com daca aveti probleme cu trepidatiile sau cu scaderea turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ar fi daca se vede la scanare...In cazul in care e vorba de clapeta de accelearatie ce necesita curatare nu cred ca se va vedea ceva la scanare.

La bobina de inductie se vede ceva?Eu continui sa am problema cu scaderea turatiei si nu a iesit nimic pe scaner.Cred ca e si normal doar nu au montat sensor in clapeta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie defecta genereaza o eroare de genul "missfire on cilinder x". La mine asa a fost, asa ca am stiut exact ca trebuie schimbata bobina de inductie de la cilindrul 3.

La clapeta de acceleratie nu va da nici o eroare, insa curatarea si readaptarea dureaza 15 minute, asa ca merita facuta oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Tot nu am scapat de problema cu turatia.

L-am pus pe mecanic sa desfaca clapeta.Este curata nu pare sa fie murdara deloc.

Apoi remapare.Vreo 2000 km e ok apoi incepe din nou sa scada cand e pe liber.

Are cineva idee ce ar mai putea fi?

Masina mea:cordoba,oct 2006,benzina,1.4,28000 km.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi sa-ti iei si o compresie pe fiecare cilindru. Ar putea fi multe cauze, insa nu vreau sa ma pronunt pana nu aflam daca motorul sta bine cu compresia pe cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi sa-ti iei si o compresie pe fiecare cilindru. Ar putea fi multe cauze, insa nu vreau sa ma pronunt pana nu aflam daca motorul sta bine cu compresia pe cilindri.

Ar trebui sa apara vreo eroare in cazul asta?

fiindca astazi a fost scanat si nu a aprut nici o eroare cu VAS.

Aceeasi problema la rezolvat la mine prin schimbarea oringurilor la injectoare. curatarea- adaptarea clapetei de acceleratie nu a avut nici un rezultat

La cordoba mea are efect.Insa numai vreo 2000 km.Apoi incepe din nou.

Poate cineva sa-mi dea o lista cu posibile cauze?

Mecanicul da vina pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat vreodata filtrul de benzina? Ar putea fi si din cauza unui filtru de benzina infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat vreodata filtrul de benzina? Ar putea fi si din cauza unui filtru de benzina infundat.

l-am schimbat astazi.am facut revizia astazi:ulei,filtru ulei,filtru benzina si filtru aer.

repet ,am remapat cu vas si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina banuiesc ca ai schimbat-o, nu ai folosit aceeasi benzina in tot acest timp. Daca aveai vreo problema cu injectoarele, supapele sau sondele lambda ai fi gasit erori salvate. Incearca totusi sa iei o compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Incearca sa faci o curatire a injectoarelor cu ultrasunete. Gandeste-te, daca ai mers la inceput cu turatii scazute (1800 - 2500 rot/min) si ai folosit benzina de 95, indiferent de producator, ai sanse maxime sa ai depuneri pe injectoare si pulverizarea sa nu se faca asa cum trebuie. Cordoba mea are 55.000 si necesita curatire obligatorie a injectoarelor cu ultrasunete. La km putini, max 20.000 merge si cu solutie pusa in rezervor. Personal nu recomand aceste substante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Am o problema cu un Seat Ibiza din 2007 motor 1.4 Diesel (tip BNM) 85cp. Problema apare la accelerarea relativ brusca in viteze superioare (treapta 3-4) undeva pe la 2800-3000 rpm. In momentul accelerarii motorul se tureaza dar masina nu demarează. Am observat aceasta problema cand am intrat intr-o depasire unde aveam nevoie de sprint, motorul s-a turat apoi dupa ce a crescut cu vreo 300-400 rpm, acul turometrului a cazut inapoi (adica 300-400rpm) si motorul a inceput sa traga, mașina sa demareze. Am fost la service la Seat si mi-au zis ca ar putea fi din cauza faptului ca nu am condus motorul la turatii mai mari, si TURBO a putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa iti dau o veste proasta... problema ta e ambreiajul, exact aceeasi problema o aveam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

eu am problema cu ambreiajul?sau trebuie sa curat injectoarele?

am sa curat si injectoarele.

Insa mi se pare ciudat la 30000 km sa fac asta...

Nu mai vorbim ca problema este de pe la 10000 km...

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare

Are cineva idee ce ar mai trebui sa incerc?

Am incercat cu solutii de curatare introduse in rezervor...nici o modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Are cineva idee ce ar mai trebui sa incerc?

Am incercat cu solutii de curatare introduse in rezervor...nici o modificare.

Discul de ambreiajul ii gata, nu mai prinde. Simtomele sunt clare (motor turat si fara demaraj), desi e cam destul de devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@i93mid: incearca cu o alta clapeta de acceleratie, poate gasesti una imprumut. Si apropo - clapeta de acceleratie ARE senzor de pozitie inauntru. Se poate si desface, daca nu gresesc astea de la benzinare au un capac negru de plastic care se demonteaza, nu e ca la diesele unde e capac metalic capsat. Inauntru sunt, printre altele, niste rotite dintate din plastic si un arc elicoidal care readuce clapeta in pozitia normala - "inchis", sa nu fie acolo problema. Pur mecanica. Am vazut undeva pe un forum din Strainezia, si la un diesel si la un benzinar dintii aia de plastic rupti si de acolo tot alaiul de probleme. Care nici nu ies la scanare cu VagCom.

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc pentru raspunsuri.

Stie cineva cum pot afla codul acelei clapete?

si inca o chestie:

dupa ce mecanicu imi resofteaza calaculatoru' functioneaza normal o perioada de vreo 2-3 saptamani.Apoi incepe sa faca din nou.

Cred ca daca ar fi o problema mecanica nu ar trebui sa se rezolve temporar cu resoftare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

are cineva vreo idee ce sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca o sa scrii de 10 ori acelasi lucru nu o sa te ajute nimeni. Ti-am dat destule sfaturi, dar tu nu vrei sa le urmezi. Bujiile le-ai schimbat? Compresie pe fiecare cilindru ai masurat? Masina nu se repara daca noi ne dam cu presupusul. Pune mana si fa ce-ti recomanda ceilalti si poate scapi de problema. Daca nu, mergi la un service autorizat Seat sa rezolve mecanicii problema.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service seat si acolo oamenii dau din umeri.clasica replica:"asa face toate".

Au pus-o pe tester si nu apre nimic.

Desi in teste recunosc si ei ca atunci cand calci acceleratia are o mica interziere.Plus problema cu scazutul turatiei de la mare la mic.

Modificat de i93mid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am verificat compresia si e ok.am schimbat bujiile siface la fel.

stie cineva cum functioneaza clapeta de acceleratie?cum e in interior?ce electronica are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si clapeta si face la fel.

Deci pana acum am schimbat bujiile,clapeta si verificat compresia .Degeaba.

Are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!