Jump to content

Presiune In Instalatia De Antigel


TEO TEODOR
 Share

Postare recomandată

din cate observ ai incercat cam totul, incearca sa inlocuiesti termocupla de pe radiator, ea da comanda la ventilator sa porneasca, si normal ca furtunele se intaresc pentru ca porneste probabil la o temperatura mult prea ridicata, pot fi doua cauze fie e montata o termocupla nepotrivita sau pur si simplu nu mai isi face datoria cum trebuie, demonteaz-o vezi ce temperatura de pornire e trecuta pe ea si cumpara una cu cu o temp. de pornire mai mica, la mine a functionat, sper si la tine. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, termocupla am schimbat-o mai demult si la fel face.Nu declanseaza pentru ca nu ajunge apa la temperatura ridicata in zona aia de la radiator,o parte din radiator frige in draci iar in drept cu termocupla e mai rece.Azi schimb garnitura(am zis sa incerc asa iar) si sa verific radiatorul.Daca nu merge nici asa ii pun alt motor (1Z) :icon_thumright:

Modificat de Paul.Iasi
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca atunci cand masina e turata sa scada nivelul lichidului de racire in vas, iar apoi cand se decelereaza, sa creasca ??asta cu busonul vasului scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomul cu radiatorul fierbinte intr-o parte si in cealalta rece ma duce cu gandul la calorifere neaerisite. Dar cum instalatia lichidului de racire la Golf 3 este cu aerisire automata.... tu sigur nu ai radiatorul infundat? Poate nu curge apa bine peste tot. Furtunul de la iesirea din radiator este cald? Vine apa pe el. Eu tot cred ca nu circula bine lichidul de la termostat in colo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica la distributie vezi daca iti merge pompa de apa calumea poate are un defect poate iti scapa cureua.....daca ai probleme cu cureua schiimba si pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radiatorul l-am curatat acum 3 zile,e bec:)o sa incerc sa schimb si pompa, asta a mai ramas :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare f f importanta : in cabina aveai incalzire cand fierbea apa ? Ptr un raspuns corect trebuie masurata temperatura

care este suflata , dar numai pe prima treapta de ventilatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai umblat la sondele care sunt pe acel racord de plastic care este prins pe chiulasa, verifica daca nu ai obturat acel orificiu mic care duce la furtunul subtire care merge la vasul de expansiune. Vezi foto. Pe acel furtunel trebuie sa-ti dea apa(antigel0

post-3904-1229074443_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, motorul nu functioneaza , ai umplut instalatia de racire cu apa. Busonul de umplere NU este montat !

La pornirea motorului ce se vede in vasul de expansiune ? Apar bolborosiri ? ..si daca DA dupa cat timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apar bule mici de aer, cam dupa 2-3minute,dupa ce se incalzeste putin apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etapa urmatoare : pornesti motorul si-l lasi sa functioneze la relanti - fara buson montat. Urmareste in continuare daca termostatul

se deschide, starea si cantitatea bolboroselilor si !!!!! daca inainte de a se deschide termostatul , una din cele doua conducte care

merg la caloriferul de incalzire trebuie sa se incalzeasca si nu peste mult timp si cealalta ! Daca nu se incalzeste niciuna primul care cinseamna ca nu ai aerisit sistemul de racire - desi teoretic ar trebui sa se aeriseasca, dar practic nu se intampla chiar asa. Nu esti primul care cade in aceasta eroare !!!

Sa nu turezi motorul ! apa la un moment dat se va dilata si va avea tendinta sa iasa din vasul de expansiune si atunci vei monta totusi

busonul dar vei urmari ca furtunele de cauciuc sa nu devina prea rigide. Caz in care vei opri motorul si incet dar foarte incet vei

deschide busonul urmarind sa iasa numai aer nu si apa pana cand vei putea deschide din nou busonul si apa se va retrage incet, incet din vas

urmand sa completezi nivelul.

Daca atunci cand incepe sa se incalzeasca motorul apa din vas incepe sa bolboroseasca puternic atunci ai mari sanse sa fi ars garnitura

de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de ajutor, o sa incerc astazi, dar 1.nu am mai montat termostatul, 2.garnitura de chiulasa am pus-o sapt trecuta si nu prea am mai circulat cu masina pentru caa hopppp mi s-a rupt cureaua de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema continua, nu se mai repara singura.nu are cineva o chiulasa de imprumut sa stiu sigur daca de la ea e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si blocul, planeitatea ? Se intimpla sa se deformeze si blocul motor in urma supraincalzirii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Aceiasi problema o am si eu cu instalatia de racire,si anume la circa 5-7 min dupa pornirea motorului deja este presiune f mare in instalatie...iar daca las busonul desfacut si pornesc (de rece) dupa acelasi timp se ridica apa treptat pana ajunge sa dea afara din borcan...as banui garnitura de chiulasa dar nu apar bule de aer in borcan...iar termostatul l-am scos detot din circuit pana la remedierea defectiunii.ciudat este ca atunci cand apa da sa dea afara din borcan daca opresti se aude imediat cum iese aerul iar apa intra la loc in motor.nu stiu daca aerul ala care iese dupa oprire ar fi cauzat de garnitura de chiulasa (scapa conpresia in apa) sau sa fie de la fiertul apei.in timpul in care face asta (fierbe) pe circuitul caloriferului trece apa calda dar in schimb spre radiator cam putina...se incalzeste foarte slab...dar nu este infundat pt ca l-am verificat deja...acum intrebarea mea este daca aveti idee ce ar putea fi de nu circula apa bine prin radiator???ma gandesc la 2 optiuni 1pompa de apa defecta,paleti rupti sau altceva sau 2scapa compresia in apa iar aceasta ajungand in zona paletilor pompei de apa nu mai poate fi pompata apa mai departe...dar totusi gazele (daca ar scapa)ar trebui sa ajunga in vas care e cel mai inalt punct al instalatiei de racire.....help!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul de fierbere al apei sub presiune este mai ridicat decat punctul de fierbere la presiunea atmosferica. De aceea cand ai capacul pus la vasul de expansiune nu iti fierbe apa in instalatie la temperatura normala de functionare al motorului. Intotdeauna iti va fierbe apa cand scoti capacul de la vas. Catre radiator va incepe sa circule apa doar in momentul cand deschide termostatul, si asta se intampla incepand de undeva de pe la 81 grd C. Pana atunci nu ai circulatie decat pe circuitul mic al motorului inclusiv caloriferul de climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai citit exact ceea ce am explicat eu mai sus...termostatul a fost scos...ar trebui sa circule apa...este inadmisibil ca dupa 5 minute sa inceapa sa fiarba...iar daca o las tot asa dupa 15 min de relanti se aprinde deja becul rosu de temperatura la apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica pompa de apa sa nu aiba paleti rupti si sa nu mai aiba putere sa circule lichidul,am gasit la un golf 3 o pompa de apa care mai avea doar un palet si tot asa se incalzea motorul si termostat nu avea montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti face un test la antigel(vasul de expansiune) sa vezi daca scapa compresie in lichidul de racire, un service te poate ajuta cu acest test(150 ron) daca scapa compresie pot fi 2 cauze: garnitura de chiulasa ciupita(arsa) sau chiulasa fisurata, apoi verifici pompa de apa si radiatorul daca sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radiatorul l-am verificat...pompa de apa tocmai am dato jos asa ca trec mai departe la demontarea chiuloasei...dar maine...totusi stiu ca acest moddel are garnitura de tabla si e cam dificil sa se arda.poate din chiulasa...o sa vad dupa ce termin de dat jos cum arata. si ma rog cum puteau cei de la service sa imi demonstreze daca se scapa compresie in apa ca din cate stiu nu exista un aparat anume pentru asta...in vas pot verifica si eu cu ochiul liber...si apropo nu costa 150 ron caci masina se afla in spania...eventual vreo 150 Euro daca pentru schimbarea garniturii si rectificare operatiunea costa in jur la 1000 E...bine ca mi-o fac singur!!! macar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai chiulasa jos oblogatoriu sa verifici si planeitatea chiuloasesi ca sa nu ai surprize dupa ce pui garnitura noua mai ales ca ti-a fert motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!