Jump to content

Polo 1.4TDI -> Octavia 3 1.2TSI


Aditu

Postare recomandată

Foarte drăguță mașina, ar fi mers interior bej, e mai puțin monoton :)

 

Ai ciupit parbrizul cumva? Sau nu înțeleg eu bine a 3-a poză? Pe la cât schimbi viteza? Eu pe undeva pe la 2200-2400.

Să o stăpânești sănătos.

 

Apropo de capace, e sezonul...și eu trec prin aceeași problemă și m-am oprit la astea...maybe you like. Omul are mai multe modele.

Link către comentariu
  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aditu

    53

  • STC

    9

  • 1-Q

    4

  • calin.g

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, l-a ciupit prima piatra venita de pe contrasens pe so sosea cu 4 benzi.

Schimb pe la 2500 cel mai des. Daca merg mai repede si e motorul in temperatura atunci...3000, poate si 4000.

In oras merg lejer si incerc sa fiu cat mai constant, schimand in functie de contitii dar tot in jur de 2200-2500-2700.

Modelul de zici tu e aratos (nu e original), dar cam pentru vara. Eu as alege ceva cu putine decupaje a.i. sa nu intre zapada.

Link către comentariu

post-21020-0-85487500-1383722740_thumb.j

pune d-astea de Dacia 1310 si nu mai intra nimic. Probabil era inclus la pachetul crom pe timpul ala :))))

 

Glumeam; mie mi-au zis multi sa las tablele fara capace ca cica ar tine zapada acolo si ar rugini mai repede dar parca prea urata e fara capace ....

Link către comentariu

Vezi ca acele capace sunt capace simple , nu cred ca de calitate prea mare si pe care omul aplica acele sigle cumparate cu 2 lei din bazar. Am luat si eu ceva de genul pentru un ford fiesta pentru cauciucurile de iarna din dedeman si am lipit acea sigla. mai ieftin de 78 de lei! Poate ca acelea or fi mai calitative dar sigur nu sunt de origine. 

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu

Păi originale sigur nu sunt, dar din ce descrie, ar fi din ceva plastic flexibil...și le-aș ține pe roți până la venirea zăpezii, ca să evit treaba cu ruginirea. La Stilo aveam aliaj și pe iarnă, nu m-am mai lovit de problema asta până acum :)

Link către comentariu

Eu la d-astea nu m-as zgarci, sincer sa fiu, risti sa dai banii degeaba pe ele si sa rugineasca jantele de la fierul ala cu care sunt tinute sau sa le pierzi pe drum.

Plus ca astea arata si bine. Cele de Skoda sunt mai uratele, dar sunt doar pe iarna pana la urma...

 

Eu o sa pun capacelele de Tiguan la iarna. :)

Link către comentariu

eu le-am scos acea sarma si le-am lasat prinse cu 3 soricei.La ford merge! :lol: Ca face km extrem de putini.

E bine sa fie mai calitative mai ales daca mergi zilnic cu masina, ca altfel le spargi in primii bulgari de zapada, la iesirea din parcari, etc, etc.

Link către comentariu

Un model interesant dar aftermarket, cu sigla prinsa in cleme nu lipita, si copiind un model original.

Totusi cred ca voi opta pentru originale de la O2, desi nu sunt cel mai aratos model.

post-17144-0-30484100-1384206179_thumb.j

post-17144-0-58283400-1384206184_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu

Am comandat anvelope de iarna Dunlop Winter 4D. Conform promisiunii ar trebui sa aiba un dot de cel putin 3713 si made in DE.

Pe langa, am mai luat si 4 jante table cu ET43, produse de KFZ in DE. Ce parerea aveti de KFZ, sunt ok?

Per total ies la 1840lei, fata de Semperiturile de la Skoda de 2117lei. Mai imi raman bani de montat, echilibrat si platit capacele de O2.

Link către comentariu

Si-o bere consumata in timpul montajului (evident, fara alcool). Sunt faine Dunlop iar referitor la kfz am auzit de bine ....pana acum.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Rachetutza e f ok, de consumuri ma declar multumit, de comfort la fel. M-am cam obisnuit cu dimensiunile. La fel si urechea s-a obisnuit si acum sta ciulita dupa tot felul de zgomote...sa nu cumva sa apara vreunul (am citit pe la francezi de tren rulare cu senzatie de urechi infundate, de bataie amortizor pe spate la colegul cu masina de protocol, de zgomotele TSI-ului...just in case).

Si ca tot vorbim de zgomote, muzica se aude bine, sunt multumit, insa depinde foarte mult de calitatea compresiei mp3-urilor. As vrea sa incerc si o sursa de muzica calitativa. Daca aveti ceva recomandari care sa poata fi citite de Bolero lasati un link.

Ce am observat e ca la volum mai mare, chiar cu basi puternici nu distorsioneaza; cred ca sistemul are integrat un fel de filtru care reduce basii odata cu volumul, a.i. sa ai si bas dar sa nici u distorsioneze. In rest, nu zbarnaie nimic prin ea la volum mare.

De curiozitate si for fun, am incercat sa fac niste termoviziuni insa mi-am dat seama ca nu cunosc emisivitatea materialelor din spot, si temperaturile nu ar fi veridice. Dar pentru amuzament...asa ar arata:

post-17144-0-00534700-1386354723_thumb.j

post-17144-0-39000700-1386354731_thumb.j

post-17144-0-32390400-1386354740_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu

O cifra rotunda surprinsa ieri (acum am vazut si ceasul). Cu 185km inainte mi s-a resetat consumul mediu pe termen lung, care indica 5.7l/100km.

post-17144-0-40459300-1386591814_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu

Nice, congrats, te miști un pic :)

Oare ce determină resetarea aia? Nu e ca și când n-ar mai încăpea cifrele pe ecran :))

Link către comentariu

Foarte interesante termo-pozele acelea .. ce este in zona aceea cu izolator termic de este atat de fierbinte (84 grade C)?

 

@1-Q, sorry to say that but .. citeste manualul .. se reseteaza la 99h:59m sau la 9.999 km care survine prima (in general timpul) .. deci daca mergi in medie 2h/zi se reseteaza in 50 de zile, daca mergi mai mult se reseteaza mai repede samd

Modificat de codz
Link către comentariu

E evacuarea in zona aia, respectiv protectia aia termica (am vazut tot atunci si temperaturi mai mari in zona motor distributie dar nu am facut poze ca nu erau reglajele facute a.i. sa fie relevante temperaturile).

Probabil ca timpul a interventi si la mine pentru resetare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit frigul si se pare ca si consumurile au mai crescut. Am totusi un mic avantaj ca iarna o parchez la subsol. Dezavantajul e ca trebuie sa face ceva manevre pana o parchez si am reusit sa o si ating usor cu buza de jos de un colt de zid (vopseaua a cam ramas dar s-a tasat putin).

post-17144-0-32621000-1387443970_thumb.j

post-17144-0-01735600-1387443976_thumb.j

post-17144-0-23264500-1387443981_thumb.j

post-17144-0-85211100-1387443986_thumb.j

post-17144-0-94223800-1387443992_thumb.j

post-17144-0-93490400-1387443998_thumb.j

post-17144-0-09103400-1387444005_thumb.j

Link către comentariu

Vad ca ai resetat Long-term. Eu il am de cand am ridicat masina si arata 6.5 %. Frumos arata langa "Loganul" ala de doi lei duzina :p

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu

Ionut, si la mine era long-termul de cand am ridicat masina. Dar s-a resetat datorita orelor...

Starea bateriei:

post-17144-0-88564100-1387527834_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu

Tii mai mult pe SET dupa ce iei contactul si o sa apara pe rand TIME, Service, Battery...Iei degetul cand vezi ce te intereseaza.

Link către comentariu

Si bineinteles din prea multa lene sa citesc Almanahu' ...ai idee la cat se reseteaza LONG TERM ?

M-ai facut curios sa ma mai uit si eu la Battery status ....

Link către comentariu
  • 1 month later...

Acum 2 zile, curata dupa mult timp. A durat 2 zile...dar vine primavara si va dura mai mult.post-17144-13922998654553_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si uite ca a venit primăvara si vremea frumoasa. Astăzi am revenit la rotile de vara dupa ce mai întâi le-am lustruit. Uitasem ce frumoase sunt si ce bine o prind. post-17144-13949221756037_thumb.jpgpost-17144-139492219243_thumb.jpgpost-17144-13949222119768_thumb.jpgpost-17144-13949222259691_thumb.jpgpost-17144-13949222390725_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Skoditza are vreo 11700km. Culoarea e faina iar designul imi place tot mai mult. Consumul e pe masura felului in care mergi, dar poti scoate consumuri foarte mici. E placuta la condus, si se pare ca m-am mai obisnuit intr-un final cu TSI-ul asta. 

PS: s-a rezolvat si cu functia confort a geamurilor - nu era nici o problema cu ea, poate cu mine care eram obisnuit cu finetea de le Polo :icon_confused: .

post-17144-0-87942300-1406930325_thumb.j

post-17144-0-23615700-1406931165_thumb.j

post-17144-0-44686000-1406931165_thumb.j

post-17144-0-72590300-1406931165_thumb.j

post-17144-0-98446200-1406931165_thumb.j

post-17144-0-24744600-1406931166_thumb.j

post-17144-0-38071600-1406932317_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!