Jump to content

Probleme Jetta 2.8


loging
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am si eu o problema cu masina, am mereu aprins pe bord ASR, EPC, AIRBAG, am fost la un service unde mi sa pus un test pe masina si mi-au zis ca trebuie rescris Computer-ul de motor, cel care are grija de toate functiile masini

Help me, indrumati-ma undeva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ....ce 2.8 pe jetta,mai?e un vento vr6 de fapt,model american sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care de fapt e un echivalent la Bora la noi ?

Si la ce service ai fost de ti-a turnat o asemenea bulibaseala ?

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: ...e original pe masina motorul?sau a bagat romanu nostru brinca si a pus motor mare?si a omis niste pasi ca de exemplu recodare sau altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lamurim problema cu motorul.

Acest model exista pe Bora / Jetta, deci e Jetta 1, prin urmare se muta topicul la aria Golf 4 / Bora.

Motorul este un VR 6, benzina 2792cc, 204 cp si nu 177 cp cum ai scris tu in profil.

In legatura cu problema cu martorii de bord, ar trebui facuta o scanare cu VagComul si sa vezi ce erori ai. Nu cred ca din prima trebuie rescris softul din ECU. Acele erori apar ca urmare a unor probleme / erori, erori care daca sunt remediate se vor stinge si martorii. Prin urmare fa o scanare unde ai posibilitatea (poate te ajuta vreun coleg de pe forum) si posteaza aici logul sa vedem cum te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Deci problema sta in felul urmator :Masina a fost adusa din Virgina SUA si in actele ei de provenienta se numeste VW JETTA si a fost dotata din fabrica cu un motor de 2792cm VR6 iar pe acte nu scria cati KW are masina, in romania cand masina a fost inmatriculata, romanul nostru a trecut-o in felul urmator : Vw BORA 2001, Albastra, 2792cm, 130 KW din aceasta cauza am calculat eu ca are 177 CP.Problema cu masina sta in felul urmator : dupa ce am inmatriculat-o am inceput sa merg cu ea iar la un momendat mi s-au aprins urmatoarele "ASR" "EPC" "MARTORUL AIRBAG" "MILL LIGHT (SEMNUL ACELA CA UN ROBINET)"dupa ce am vazut ca mi-au aparut aceste erori am fost cu masina la un service care mi-a facut un test si mi-a zis ca erorile sunt :

"MILL LIGHT (SEMNUL ACELA CA UN ROBINET)" - DEBIMETRU

"ASR" - UN SENZOR ABS DE LA ROATA STANGA SPATE

"EPC" - ECU ( computerul motorului )

Cine ma poate ajuta cu un test sa vedeti exact problema ?

Modificat de loging
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vezi ca e un topic cu cereri de diagnoza...cauta-l ca nu stiu exact unde e...

incearca sa contactezi unul din baieti ca sigur te ajuta.

ca idee personala, nu cred ca trebuie sa rescrii nimic, sunt aia niste tampiti. bine ca nu ti-au zis sa schimbi motorul cu totul.

Modificat de postman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

loging

Aici e topicul cu cereri diagnoza .

Citeste te rog regulamentul !

" 5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Astazi m-am intalnit cu colegul nostru al bundy ca ma ajutat cu un test cu VAG-COM si am strans toate erorile care mi-au aparut, poate pe baza lor ma ajutati si pe mine sa gasest probelma :) .

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-00 - -

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-00 - -

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes

Asta a fost tot ce mi-a aparut si cred ca sunt suficiente nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios este ultimul defect care e dat de modulul ABS. Si bordul IC-ul e ca un pom de craciun, se aprinde cand EPC, cand ASR cand CHECK ENGINE, oricum ultimul e ca are mufa de la MAF scoasa . Si eroarea legata de temperatura apare tot cand e mufa de la MAF e scoasa. senzorul de temperatura e in MAF?

Si unde gasesc manual de reparatii pentru 2,8ltr?

Asr aprins pe bord nu e dat de nefunctionarea vreunui senzor de ABS, ca acolo nu apare nici o eroare, poate fi data de ENGINE?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura nu este in MAF.

Mai problematica este eroarea 01314 - o problema a circuitului CAN catre/de la ECU; asta poate genera si eroarea 16497 (in cazul in care nu este defct senzorul de temp.)

De verificat daca nu trage aer fals, avand in vedere si eroarea 17550 .

De asemenea, mai pot fi...clapeta/pedala de acceleratie dar, dupa ce se verifica sa nu traga aer fals (zic eu).

LE: am recitit :) - eroarea de temperatura apare doar daca scoti mufa de la MAF? Cand reconectezi MAF-ul, nu mai apare?

Pune si tu (doar)erorile care apar in conditii "normale" - fara deconectari...ca ne bagi in ceata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, doar daca scot maf-ul. Si am gasit senzorul de temp e in MAF! uite mai jos:

Eroarea 01314 este gasita la scanarea modulului ABS, si da poate fi o eroare de comuniocatie CAN cu ECU.

In conditii normale , fara mufa scoasa nu apare eroarea legata de temperatura.

Pages_from_Bentley_Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999_2005_3.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai gasit, se refera clar la motorul in cauza? Eu am(de documentatie vorbesc :lol: ) un 2,8 V6 cod AMX - Bosch Motronic; la asta este separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este un 2,8 VR6, MOTRONIC ME7.1, codul AFP. Manualul este Volkswagen_VW_Golf_Jetta_R32_Official_Factory_Repair_Manual_1999.3328174.TPB.zip de aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=34447 si corespunde adica MAF-ul are 5 pini.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...hai sa revenim la "buba"; mai ai rezultatul scanarii - cum ziceam...unul fara "deconectari"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, astea sunt:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 021 906 018 M

Component and/or Version: MOTRONIC ME7.1 G V006

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00066

3 Faults Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-00 - -

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1J0 907 379 AF

Component and/or Version: ASR 20 IE CAN 0001

Software Coding: 13204

Work Shop Code: WSC 00066

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A

Component and/or Version: 15 AIRBAG VW5 02 0004

Software Coding: 12597

Work Shop Code: WSC 00066

2 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-00 - Resistance too High

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)

29-00 - Short to Ground

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1J0 959 799 AJ

Component and/or Version: 61 Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04096

Work Shop Code: WSC 00066

Additional Info: 1J1959801C 61 Torsteuerger. FS0002r

Additional Info: 1J1959802D 61 Torsteuerger. BF0002r

Additional Info: 1J4959811C 61 Torsteuerger. HL0002r

Additional Info: 1J4959812C 61 Torsteuerger. HR0002r

1 Fault Found:

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea... erorile de pe engine sunt din cauza MAF-ului; daca nu trage aer fals... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca MAF-ul are 5 pini atunci are senzor de temperatura si in MAF. Dar nu este singurul senzor de temperatura exterioara. De regula aerul care intra in MAF este mai cald decat senzorul de temperatura exterioara. Daca se face o diagnoza cu un VagCom mai nou se poate vedea in Advance Measurements fiecare senzor in parte si ce valori ofera. Astfel se poate masura daca senzorul de temperatura din MAF masoara o valoare corecta pentru aerul care intra in motor sau daca este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temp din maf masoara bine, arata vreo 30 grade cand afara erau -5.

Parerea mea... erorile de pe engine sunt din cauza MAF-ului; daca nu trage aer fals... :lol:
la asta ma gandeam si eu dar aseara era intuneric si nu am putut verifica traseul de admisie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!