Jump to content

Probleme Grave


sageata
 Share

Postare recomandată

am facut segmentare la motor. prima. am schimbat pompa de apa, de ulei, segmenti, garnitura la chiulasa, semeringuri, garnituri, evacuare, admisie, distributie, termostat, termocupla, radiator, am rectificat chiulasa, tot ce mi-a cerut service-ul. am scos masina. motorul abia trage, cand il opresc imi arunca tot antigelul afara. in mers temperatura e constanta. abia baga caldura in masina. s-a innecat motorul si a trebuit sa o imping, iar cand a pornit, a ramas turata la 3000. dupa ceva vreme si-a revenit. am oprit iar motorul si mi-a aruncat tot antigelul afara. dati-mi, va rog, un sfat! sunt disperat. bani cheltuiti degeaba. ah! becul la ulei se aprinde iar, ceea ce nu mai visam niciodata. asta dupa ce se incinge motorul. :P :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la protectia consumatorului si du-te peste ei. Is o mie de lucruri ce poa sa nu fie bune planu sa nu fie facut bine, sa iti fii bagat o pompa de ulei veche, distributia sa nu fie pusa la punct, sa fii pus prea mult silicon la furtune sa sa le infunde ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si spune-le sa verifice termostatul. Daca a ramas pe inchis cam asa se manifesta. Cauze pot fi multe. Eu am precizat doar una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu e infundat furtunelul de aerisire (la fel se manifesta la mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am remediat problema. era, cica, un furtun infundat. deocamdata e in probe si s-a comportat bine. sa vad pe parcurs. in orice caz, nu era reglat nici avansul. de aia tragea mai prost ca o caruta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cei de la service cum ti-au eliberat masina cu atatea probleme dupa o asa repartatie capitala , nush dar tot observ genu asta de probleme , te duci cu una si pleci cu 10 , s-or fi reprofilat mecanicii de dacii vechi crezand ca ei chiar stiu meserie pe masini straine pentru ca altfel nu imi explic cum apar atatea probleme .

nu am vrut sa jignesc pe cineva anume insa cititnd acest forum de aproape 2 ani observ ca astfel de neplaceri au luat ampluare in ultimul timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am observat accelasi lucru de aia am si zis sa mearga cu controlu peste ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa motor, am facut tablaria, am vopsit-o interior exterior, schimbat telescoape, bucse, rulmenti, conducte frana(asta dupa ce am ramas fara frane a treia zi dupa ce am iesit din service), faruri, lampi, pana si telescoapele la portbagaj de la haion. apropo, nu aveam nici bara de torsiune ca sa nu mai zic de bielete antiruliu. le-am pus si pe alea. deci, d@ni amice, asta reparatie capitala. toate bune si frumoase. a doua zi intram pe portiera din spate pt. ca alea din fata nu se mai deschideau. am deschis portiera din stanga fata, nu se mai inchidea. circul de pe lume. numai la service sa n-ajungi. totusi n-am sa inteleg ceva: de ce nu aveam bara de torsiune si bielete anti ruliu? am mai intalnit acest fenomen si la altii. oare din comoditatea "meseriasilor"? ca, intradevar, sunt cam anevoioase de pus la loc si ca sa schimbi bucsa la brat trebuie sa o dai jos. daca e asa, aveti mare grija sa va faceti inventarul dupa service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am.. cred ca nici un golf mk3 1.4 sau 1.6 n-are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un golf mk3 1.4 sau 1.6 n-are... constructorul a considerat motorul prea mic pentru a pune acest dispozitiv. Am intrebat eu la reprez.... Culmea e ca nici eu, pe 1.8 benzina, nu am. Aproppo pe unde pot gasi "Kitul" ca totusi asi dota masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow "sageata" ai bagat masina in reparatie capitala...s-a meritat investitia...k ma gandesc ca te duce cat masina. la a mea vad ca duce tabla...i-am bagat demult in praguri si in usi niste solutii sa nu rugineasca:D la motor treb sa umblu si eu in primavara si mi-e groaza. vreau sa gasesc un mecanic bun si de incredere sa nu lucreze de mantuiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot si eu afirma scaderea calitatii serviciilor de reparatii auto. Dar !!!

1. mi-au venit 2 facturi ptr upgrade la softuri , una de 15 mil , a doua de 25 mil si un cablu multiplexor CAN 16 mil, si astea-s numai 2 testere , restul...

oare service-ul unde duceti masinile sant dispuse sa sa investeasca in aparatura ? sau numai sa va ia banii ?

2. fara aparatura e greu sa reglezi un motor

3. mecanicii din pacate nu prea au interesul sa invete din carti, ci din "gura in gura" sa sa mai fure ceva meserie

4. cei care stiu , au preferat sa plece din tara sau s-au apucat de alta meserie mai bine platita.

Multi dintre voi doriti lucruri de calitate dar la bani de nimic , iar asta se reflecta in ceea ce primiti,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PT. BANKARU G3: reparatiile cu tot cu piese s-au ridicat la 2000 euro. nu mai am ce schimba.

Mai detaliat: segmentare - 500 lei;

vopsit interior - exterior + pregatire - 700 lei;

piesele - 3500 lei;

vopsea - 400 lei;

tinichigerie (sudura praguri, podea, aripi interioare, grunduit, antifonat + montat/demontat) - 1900 lei

PT. CVA G3: am gasit bara de torsiune la dezmembrari, iar bieletele antiruliu si bucsele le-am luat noi. toata investitia - 160 lei.

Consider ca nu sunt bani chiar de nimic cum zici Rudolf. Daca ma duceam la reprezentanta eram inmormantat demult. Crezi ca acolo sunt cei mai buni specialisti? Nici pe departe. Daca n-as sti....

Daca mai vreti sa aflati preturi da-ti un mesaj. Acum sunt la curent. :) :)

Apropo, n-am mai avut probleme cu motorul, dar inca il mai urmaresc. Maine are parte de un drum de Bucuresti. Rodaj :) :) :D

Modificat de sageata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Nici un golf mk3 1.4 sau 1.6 n-are... constructorul a considerat motorul prea mic pentru a pune acest dispozitiv. Am intrebat eu la reprez.... Culmea e ca nici eu, pe 1.8 benzina, nu am. Aproppo pe unde pot gasi "Kitul" ca totusi asi dota masina.

Pe la dezmembrari vei gasii cu siguranta! :vaidecapulmeu:

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a vopsi masina am mers la reprezentanta si i-am intrebat cat ma costa sa vopsesc numai exteriorul.....1000 de Eur......am ramas masca.

Specialisti nu prea sunt dar au aparatura si asta e ceva, acuma mai e chestia ca trebuie sa stie sa si lucreze cu ea :vaidecapulmeu:

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O veste buna, zic eu. M-am intors aseara de la Bucuresti. N-am avut nici o problema :) ;) My Goalfa s-a comportat exemplar. Cu acestea zise, consider ca e cazul sa inchid acest topic. Sper sa nu-l mai deschid, vreodata. Va multumesc pt sprijin si ne mai intalnim pe forum. Drum bun, fara service-uri. :) ;) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SA NU-TI FI PUS INVERS TERMOSTATUL!! ... STII CE MA MACINA PE MINE... MACAR DACA AVEAM TOTI BUGATTI PLM MAI INTELEGEAM SA LE DEA CU VIRGULA.

EU SI ACUM PERSIST INTR-O PROBLEMA SI NIMENI NU-I DA DE CAP.

EU AM BAGAT .. SI PIESE SI ACCESORII APROAPE 25000RON, .. SI MAI AM O PROBLEMA.. INTRE 70 SI 80 GRD TEMPERATURA MOTORULUI IMI VIBREAZA RELANTIUL. PUSA PE TOATE CALC DIN BUCURESTI, PENTRU CUNOSCATORI "CIRESICA"... SI TOT VIRGULA IMI DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...MACAR DACA AVEAM TOTI BUGATTI PLM MAI INTELEGEAM SA LE DEA CU VIRGULA.

...

1. Te rog sa ai grija cu limbajul, oricat de suparat ai fii (si te inteleg), pe acest forum trebuie folosit un limbaj decent si fara prescurtari de chat/MIRC.

2. Te rog nu mai scrie cu CAPS pentru ca da senzatia ca strigi la noi si cred ca nu este cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles rapier ... :) sorry

auzi.. am mai citit din nou problemele omului care a postat topicul :Driver: acum m-a apucat rasul, mecanici de mecanici in bacau acolo :) mie mi se strica capul daca eram in locul lui!!

- sa-mi zica si mie cineva un service din bucuresti care e 100% in stare sa regleze un motor golf 3 gti -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a dat caldura. motorul se incinge un pic mai tare si mai repede. cand opream motorul aproape tot antigelul il dadea afara. imi venea sa-mi smulg parul. schimbat termostat, furtun rupt, o conducta infundata, le-am remediat toate. dadea antigelul afara :icon_thumright: :banghead: :banghead: la o verificare mai amanuntita ce credeti ca vede ochiul meu? lipsa unei GARNITURI de la capacul vasului de expansiune. 2 lei bucata. acum, mare bucurie. apropo de opritul din mers al motorului. ma dureau ochii de citit forumul cu tot felul de idei, cu senzori, fire intrerupte etc. problema mea era de la capacul de delcou care nu era pozitionat cum trebuia si juca balalau. nu era cel care trebuia deoarece sunt 2 modele. atata tot. stau si ma intreb cum pot sa dau vina pe mecanici daca eu nu le-am dat ce trebuia? in concluzie tin sa va precizez ca mai sunt si alte mici detalii care nu le bagam in seama si cumparam piese cu sacul. acum am 3 termostate. :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ma bucura faptul ca descoperiti singuri defectele!

De retinut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!