Jump to content

Imi Pierde Apa Intr-o Veselie


tsunamicg
 Share

Postare recomandată

am urmatoarea problema cu instalatia de racire: imi pierde multa apa pe la vasul de expansiune, la buson. Mai ales la drum lung se intampla asta cand se incalzeste mai bine apa! Am luat buson nou dar nimic! Am incercat sa-l tin strans, mai putin strans, foarte putin strans... tot la fel! Deci si prin oras unde nu prea are timp sa se incalzeasca k lumea apa se intampla tot la fel! Sa fie oare de la vasul de expansiune? Tin sa mentionez ca termostatul este nou si blocat pe semideschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) schimba termostatul....la temp mare...tre sa stea total deschis

2)daca iti iese apa din vas...cand sa incalzeste motorul..inseamna ca a fiert.....deci...nu este deloc bine......termini motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa strangi capacul de la vas cat vrei de tare ca daca ii presiune iti pusca vreun colier si tot iese apa.

Zice bine <sharky>.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai apa iese si cand e rece! tocmai asta e problema

si termostatul e nou l-am testat si deschide! eu i-am pus o sarma de cupru ca sa fiu sigur ca nu se strica si nu mai deschide deloc, numai ca se incalzeste mai greu motorul

daca o fiert trebuie sa verific garnitura de chiulasa! apa in ulei nu am si nici invers!

Modificat de tsunamicg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este intotdeauna obligatoriu sa gasesti apa in ulei sau invers cand se ciupeste garnitura.Cel putin nu in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu inteleg ce legatura are garnitura cu iesitul apei pe la buson! inteleg sa dispara ea asa dar ea iese pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu inteleg ce legatura are garnitura cu iesitul apei pe la buson! inteleg sa dispara ea asa dar ea iese pe acolo.

problema este in felul urmator u ai ciupita garnitura intre camera de ardere si circuitul de racire din cauza asta iti iese apa oricand chiar daca nu e cald motorul sau este chiulasa fisurata dar tot dinspre camera de ardere :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oky o sa verific la mecanic garnitura de chiulasa! dar problema am descoperit-o: scapa apa pe la furtunul de retur in vasul de expansiune si se prelingea pe buza vasului, si eu tot aveam impresia ca scapa pe la buson :rolleyes: nu am vazut-o pana azi

este dificil de ajuns la garnitura ca sa stiu la cat ma ajunge manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi cate ceva de demontat, mai ales daca e diesel, dar fara probleme pentru un meserias, si daca o vei da jos chiulasa ,ar fi bine sa o duci la verificat sub presiune, intr-un cuvant sa ii faci o ,,revizie" la un atelier specializat in chiulase, sa nu ai surprize ulterioare :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe pareri,dar inca un cred ca nu strica......am inteles ca-ti pierde apa si cand motorul e rece?.....inainte sa desfaci motorul(sa-i dai jos chiulasa),eu iti recomand sa faci urmatoarele operatii...(bineinteles daca ai cu ce,daca nu, incearca la un service autorizat vw):

se poate verifica sistemul de racire daca are pierderi cu un dispozitiv special sub presiune cu manometru..sistemul de racire trebuie sa reziste constant la o presiune 1-1,2bar.,il lasi 30min si vezi daca scade si pe unde pirde lichid racire...daca sistemul e ok,pornesti masina dupa ce scoti dispozitivul din presiune si astepti sa se incalzeasca motorul(90*c).daca face presiune pana in limita de 1-1,2bar e ok si schimbi busonul,daca creste mai mult atunci e o problema...posibil:

1.sistem racire inchis..adica nu functioneaza termostatul (87-92*c)

2.pompa apa...nu are dedit ptr racirea motorului

3.termocupla radiator + electroventilator (I-tr:95-89* II tr: 102-95)

4.chiulasa fisurata,sau garnitura chiulasa arsa.

eu unul nu ma arunc sa-ti zic sa desfaci chiulasa....vasul de expansiune are senzor de nivel lichid racire?..nu-ti pirde pe la el?

...te-ai uitat bine pe unde pierde?....sterge cu o laveta bine vasul si uita-te bine pe unde are pirderi ...sa nu fie vasul fisurat pe margine sau la senzor,sau filetul stricat......in cazul asta schimba vasul de expansiune!

daca ai nelamuriri,am pm,vorbim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am scris mai sus ca am descoperit o fisura in furtunul de retur in vasul de expansiune, chiar langa vas!

oricum stiu ca mi-o fiert motorul acu vreo 2 luni cand am luat masina ca era dusa termocupla, de asta as vrea sa-mi verific garnitura de chiulasa si se incalzeste si destul de greu, adik nici dupa 15 minute de mers nu ajunge la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o chestie: cand sta la relanti, fluxul de apa pe furtunul de retur in vasul de expansiune nu este constant, se mai intrerupe, ce inseamna asta? Si voi ce recomandati? Sa ma avant la a schimba garnitura de chiulasa chiar daca nu am apa in ulei sau ulei in apa? Precizez ca nu merg la un atelier specializat ci mai mult la un nene mecanic din spatele blocului :vaidecapulmeu: Asa ca nush daca sa risc sa-l las sa se bage la chiulasa

Cum verific daca radiatorul nu e infundat? Ca am o banuiala in acest sens: nu prea declanseaza termocupla pentru ca regiunea de la ea e cam rece fata de rest; am radiator mare, ventilatorul acoperind doar doua treimi din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta as vrea sa-mi verific garnitura de chiulasa si se incalzeste si destul de greu, adik nici dupa 15 minute de mers nu ajunge la 90

Garnitura de chiulasa nu prea ai cum s-o verifici. Adica daca o dai jos ca sa vezi cum este, trebuie sa pui alta noua, pt. ca cea veche, chiar daca e buna nu mai poate fi pusa la loc.

Iar daca tot dai chiulasa jos, ar fi bine sa-i faci si o planare, sa-i faci si supapele, asa ca nu chiar asa simplu.

Daca ai gasit pe unde curge apa, schimba furtunul si las-o asa. Daca merge si nu ai probleme, nu are rost sa umbli la chiulasa.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si un mecanic in iasi care se pricepe imi puteti recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu cred la fel ,incearca pe cat posibil sa eviti demontarea chiulasei daca nu esti sigur ca este garnitura piscata.incearca sa masori presiunea in camere si daca ai diferente mari e posibil sa pierzi pe la garnirura.eu am evitat sa umblu la chiulasa sa nu am surpriza sa o gasesc piscata intre cilindri si sa mi fac de treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am si eu o problema asemanatoare...am mers vreo saptamana cu apa pe la 110 grade. nu am inteles de ce se intampla asta, dar mi-a zis cineva ca nu e nicio problema. ieri mi s-a aprins martorul de pe bord, am tras pe dreapta si m-am uitat sub capota. pierdea apa, clocotita, pe undeva pe langa locul unde furtunul de la borcan intra in motor. e un surub chiar sub delcou, as zice ca pe acolo iese. plus de asta, mi s-a crapat si toba undeva chiar in dreptul schimbatorului de viteze, si pe acolo picura niste apa. e arsa garnitura de la chiulasa? plus ca nu cred ca termostatul functioneaza. am lasat motorul sa se incalzeasca pe loc, si ventilatorul ala nu a pornit de loc.

ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si mie imi pierde apa pe la surubul ala de sub delcou , am incercat sa-l strang mai tare dar nu am reusit, eu ii completez cu apa pana la maxim si dupa vreo doua saptamani e la minim si picura din surubul ala de sub delcou si nu stiu ce sa-i fac sa opresc picurarea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este intotdeauna obligatoriu sa gasesti apa in ulei sau invers cand se ciupeste garnitura.Cel putin nu in prima faza.

Subscriu.Am patit-o pe pielea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ce au scris baietii, dar a patit subsemnatul, mai exact masina mea, la fratele meu. garnitura de chiulasa.

Modificat de DannyD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!