Jump to content

Passat 1.8T trage foarte greu


Telika
 Share

Postare recomandată

Am un Passat 1,8 Turbo, cu cutie automata Tiptronic, A.F. 2000 cu 62000 km (sunt reali, masina cumparata de la un prieten care a avut-o de noua) si in urma unui test a reiesit o pierdere de putere de la 150 la 110 cai. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi? Am fost la o reprezentanta VW si se documenteaza. Unii spun ca ar fi de la debitmetru, altii de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o scanare? Daca da, ce erori da?

Intr-adevar, cauzele pot fi multe, de la debitmetru sau turbina, la chestii simple cum ar fi fise, bujii, filtru benzina infundat, injectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un Service VW din Tg Mures, dar nu au deocamdata (comandata dar ne livrata) o "scula" care sa le fie de ajutor. Am primit un beitmetru Bosch si incerc sa-l schimb. Multumesc

Modificat de R_a_z_v_a_n
NU mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, poate fi de la debitmetru sau turbina, insa nu vei sti sigur fara sa faci un log in mers....NU se poate sa nu fie cineva de pe forum care sa te ajute cu un log. E mai usor si mai tehnic de 10000x sa faci un log cu VAG com decat sa te apuci sa inlocuiesti debitmetrul si sa incerci asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu era pentru acest model. Cei de la reprezentanta VW au facut masuratori si au spus ca atat debitmetrul cat si turbina sunt OK, dar ....... problema persista. Daca ma poate ajuta cineva cat mai apropiat de Medias cu cele propuse de I_am_Stealth ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu cat de mult te va ajuta metoda mea de a remedia problema dar poate fi totusi un sfat util.

Ce am patit eu: mergand fain frumos spre Ploiesti la un moment dat in treapta 5 la 120 km/ora parca cineva ma tragea inapoi....motorul nu mai tragea. Se manifesta ca un diesel puturos (115CP AJM PD - al meu). Ca omul trag pe dreapta in prima parcare, opresc motorul...stau cateva minute....si plec. Treapta 1, 2 ...5 la 120 km/ora acelasi fenomen... bag talpa in ea....pauza putere.

Bun zic....sun mecanicul unde imi repar de obicei masina si ma duc in aceeasi zi la un test. Face baiatul un test cu VAG-ul si imi zice... suprapresiunea....nu stiu cum....concluzie....trebuie efectuate masuratori pe debitmetru...posibil defect.

Intre timp imi spune si neoficial ca ar putea fi o posibila problema la turbina dar trebuie testata pentru ca nu se poate pronunta.

Din discutii in discutii tipul imi spune si de metoda "tuning-ului italian"....accelerare puternica in treptele superioare...4 si 5 pana la 4.000 - 4.500 de rpm dupa care luat piciorul de pe acceleratie....

Plecat de la ei...in drum spre casa, dupa ce am facut o programare ulterioara pt un nou test atat pe debitmetru cat si pe turbina, incerc varianta expusa de om...Ma duc pe soseaua de centrua din Bv si....treapta 1, 2---4....in treapta a 4-a m-am dus cu ea in jur de 4.000 si ceva de rpm sa treaca de 120 - 130 km/ora si dupa aceea am schimbat in 5.

Rezultatul...ok...merge...

Am mai incercat de cateva ori si se pare ca acuma e ok.

Concluzia....mizerie posibil in turbina.

ATENTIE: Dat fiind faptul ca turbinele de VW au geometrie variabila nu se recomanda utilizarea acestei metode...foarte des.

Daca va va fi de ajutor acest fapt....bafta.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu un passat 2002 1,9tdi 131cp am o problema asemanatoare din mers parca ma tinea cineva nu mai intra turbo opresc si apoi isi revine am pus-o pe tester si mi-a spus k presiunea gazelor care alimenteaza turbo -furtun spart,supapa vacum sau senzor -dar pt k nu face tot timpul(mi-a facut de trei ori intr-un an)a zis mecanicul k s-o las asa pana o sa faca tot timpul ca sa-si dea seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu aceeasi problema la Passatul din semnatura, doar ca pierderea de putere se realizeaza doar cand incerc sa urc o panta in forta, intr-a treia, si in momentul in care trec de 3000 de ture. Pe loc drept nu am observat sa se manifeste, doar in panta si forjata. Mecanicul la care merg nu mi-a dat nici un raspuns. Mentionez ca initial a zis ca trebuie facuta o curatare de turbo (pentru care mi-a luat 2 mil) si a zis ca ma tine cel putin 4 ani. Problema a revenit, chiar daca dupa ce mi-a curatat turbo am observat o imbunatatire a tractiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate revin la problema expusa mai sus.

Se pare ca situatia a revenit in actualitate dupa cateva saptamani.

Se manifesta identic cu situatia prezentata mai devreme.

Din discutii purtate cu alte persoane si dupa cateva testari...sper sa va pot furniza verdictul final asupra problemei in cursul saptamanii viitoare.

Dupa rezolvarea problemei va voi tine la curent.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul tau. Nu vad rostul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat 2002 1,9tdi 131cp am o problema asemanatoare din mers parca ma tinea cineva nu mai intra turbo opresc si apoi isi revine am pus-o pe tester si mi-a spus k presiunea gazelor care alimenteaza turbo -furtun spart,supapa vacum sau senzor -dar pt k nu face tot timpul(mi-a facut de trei ori intr-un an)a zis mecanicul k s-o las asa pana o sa faca tot timpul ca sa-si dea seama

Salut, am si eu un passat 1,9 tdi 96 kw 6 tr. Aceeasi pronlema. E de la turbina, dar in timp isi revine. Ca si sfat ti-as recomanda citeva reprize pe un drum drept , dupa care o perioada de citeva sapt sa incerci sa nu o mai calci (peste 3-3500 ture). O sa mai fac fite, dar mult mai rar. Nu ai ce face, ori shimbi turbina ori mergi cu ea asa, si la o luna - doua ai mai dai putina blana, dar nu umbla la ea deloc ( nu exista curatire, rectificare), e totusi o masina nemteasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bta vezi ca ma sunt niste topic-uri legate de turbina (vezi pe la aria TDI) si poate o sa iti schimbi parerea .... :icon_thumright: SAfe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti probleme cu pierderea de putere va pot ajuta. Garantat!

Dati-mi un e-mail si va transmit un filmulet cu reparatia turbinei.

post-21482-1201969833_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune si tu un link aici sa-l vedem cu totii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire nu am filmuletul decit pe hardisck.

Este interzisa reclama pe arie tehnica. Ti-am editat eu postul. Pe viitor incearca sa respecti regulamentul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite si mie filmuletul pe mail: ailenei_nelu@yahoo.com, please....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, daca doriti acel filmulet, cereti-o pe privat, sa nu umplem topicul asta de cereri. Oricum, am discutat cu noul nostru coleg, si va face un DIY despre reparatii turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Debitmetrul nu era pentru acest model. Cei de la reprezentanta VW au facut masuratori si au spus ca atat debitmetrul cat si turbina sunt OK, dar ....... problema persista. Daca ma poate ajuta cineva cat mai apropiat de Medias cu cele propuse de I_am_Stealth ar fi super.

Am schimbat si debitmetrul benzinarului meu de 1,8T dar problema persista.

Este posibil ca si in cazul in care turbina este cea care conduce catre pierderea de putere sa NU am consum de ulei?

Nu am ajuns sa fac un test, dar daca este vorba de un furtun fisurat, probabil in urma testului nu vor fi erori. Care ar fi eventual furtunele care ar trebui verificate sau ce ar mai fi de facut (filtrele au fost schimbate)?

Va multumesc pentru sprijinul acordat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul in ordinea intrebarilor

1. da, poti sa nu ai consum de ulei, cel putin nu mai mare decat de obicei.

2. sigur vor fi erori in urma testului, doar ca nu iti spune decat ca este ceva la turbina.

3. incearca sa iei legatura cu Cipos. In acest sens un log in mers cu vag com-ul este foarte important.

Cititi cu incredere topic-ul cu limp mode (postat de Constantin). va veti explica niste lucruri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mozi poti sa verifici senzorul de presiune, problema identica cu a ta am avut si eu si s-a rezolvat cu schimbarea senzorului de presiune.. si toti cei care aveti genul asta de problema, faceti un test cu vag-com si vedeti ca o sa dea erroare daca senzorul e mort, ca informatie acel senzor costa in jur de 185 de ron.. se schimba in 5 minute cu ajutorul unei surubelnite in stea :icon_thumright: Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

nu cumva incurci CP cu kW ? :)

110kW = 150CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat 1,8 Turbo, cu cutie automata Tiptronic, A.F. 2000 cu 62000 km (sunt reali, masina cumparata de la un prieten care a avut-o de noua) si in urma unui test a reiesit o pierdere de putere de la 150 la 110 cai. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi? Am fost la o reprezentanta VW si se documenteaza. Unii spun ca ar fi de la debitmetru, altii de la turbina.

cum ai masurat puterea? si pe dyno pot aparea scaderi, mai ales la automate.

de unde au rezultat 110 cai?

pt cei cu TDI, cautati dupa limp mode, si incercati sa verificati EGR sau actuatorul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am luat un passat care pare a fii mai mult un 1.6 benz decat 150 CP. Ce ar trebui sa verific? Cam pe unde e debitmetrul sau credeti ca ar trebui EGR curatat? Mentionez ca masina are 203.000 mile, approx 330 mii km. Deci daca aveti careva idee si experienta cu motoarele astea. Altfel merge bine, dar nu simt sa intre turbina, decat atunci cand am tinut mana pe furtunul de la intercooler la admisie, se simte ca trage turbo.... asa ca ma gandesc ca o fii altceva... inca nu m-am bagat pe sub masina sa vad daca am catalizator sau nu, sau ar fi infundat catalizatorul sau nu. Asa ca daca a patit cineva asa ceva, v-as fii multumitor. Mentionez ca e fabricat ptr piata SUA.

post-48332-1278455585_thumb.jpg

post-48332-1278455592_thumb.jpg

post-48332-1278455597_thumb.jpg

Modificat de C o s m i n
mutare in topicul corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o prima instanta, ai putea sa faci un log in mers, pe care sa il atasezi in aria special dedicata interpretarii acestora. Astfel, vom vedea cum iti lucreaza si debitmetru si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate aici in Chicago e cam greu cu testarile.... reprezentantele scumpe, si mexicanii nu au tester. Ce altceva as putea verifica mai manual putin....? Multumesc ptr ca mi-ati mutat postul unde trebuie...

este vreo mufa pe care as putea sa o cumpar... programel pe laptop sa incerc sa fac logul asta?

Modificat de Kafer_CJ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!