Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

 Salut..am un Golf 3 din 94'. Avea motor 1,9 GTD 75 de cai si am pus un 1.9 TDI 90 cai. Pompa de injectie si turbo le-am pus de pe motorul vechi pt ca nu mi se potriveau..problema mea e ca se duce pana la 120 km/h si acolo ramane..urca foarte foarte greu spre 130km/h. De la ce poate sa fie?? Mentionez ca pompa de injectie e clasica   :) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat cu tot cu ECU, tot tot?

pana la urma nu reiese clar cu care turbina si pompa ai ramas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat! S-a schimbat garnitura de la piesa respectiva si nu mai sunt probleme. Toata distractia a costat 25 lei si nu s-a dat pompa jos  :icon_thumleft: .

 

Ce ieftin ai scapat! Eu nu gasesc in Sibiu niciun mecanic sa-mi schimbe garniturile fara sa dea pompa jos, ba unu mi-a zis ca "e minciuna" sa faci asa ceva, nu se poate. Singura varianta e sa o dea jos, s-o trimita la Sinaia la pompagii si sa o remonteze, cu indicatie de schimbare a distributiei daca tot se umbla pe acolo. Toata distractia 1000 lei. Va rog, daca stie cineva pe cineva din Sibiu, as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu schimbi tu garniturile? Sunt tutoriale pe net in care este explicat pas cu pas procedeul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am urmarit, am vazut cum se face, dar nu am incredere in mine ca voi reusi, nu am rabdarea necesara, cu toata ca ma mananca rau sa ma apuc, dar nici nu am unde si nu am scule. Nu am nevoie decat de un mecanic binevoitor care a mai facut asta, dar am vazut ca nici ei nu se baga de teama sa nu o decalibreze sau mai stiu eu. Am fost astazi la 7 serviceuri auto si si la un pompagiu si toti vor s-o dea jos sa schimbe si sa calibreze pe banc ulterior. Probabil asta e procedura si cred tot mai mult ca e mai corect asa, doar ca nu pot sa-mi scot din cap cum ai reusit sa rezolvi tu si altii cu cateva zeci de lei si intr-un timp atat de scurt. Asta ma doare, ca stiu ca se poate si altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de vw golf IV an 1999 motor AQM 1.9 SDI. curge motorina pe la capul pompei de injectie(partea dintre pompa si chestia aia pe unde ies conductele de compustibil inspre cilindri), probabil e acel O-ring. Masina functioneaza bine (nu tremura nu consuma se accelereaza bine am mers azi 170 km/h cu ea pe centura sibiului), alte probleme nu cred ca are pompa, doar dimineata porneste mai greu deoarece se dezamorseaza cum pierde motorina. Ideea e ca vreau sa schimb acel Oring si garniturile patrate de la capac eventual.  Nu cunosc exact care sunt cele 2 garnituri ce le-ai schimbat tu, pe totorialele ce le=am urmarit nu le-am remarcat. As veni pana la Iasi la mecanicul tau decat sa trimit pompa la sinaia, oricum masina e veche si ma doare sa mai bag bani in ea... nu ca as fi avut probleme cu ea, o am de 6 ani si si-a facut treaba, dar sa dau 1000 lei pentru o garnitura...nustiu zau.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-56805-0-58867500-1389636022_thumb.j

 

Daca curge pe unde e marcat cu verde, e simplu de schimbat. Se scoate piulita respectiva si se schimba garnitura.

 

Daca curge pe la rosu, e mai nasol. Nimeni nu-ti schimba garnitura aia cu pompa pe masina, cu toate ca se poate.

 

Mie mi-a cerut 150 ron parca pentru schimbarea tuturor garniturilor, cu tot cu montat/demontat pompa.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa schimb garniturile de la locul marcat cu verde, poate curge pe acolo. Din cate vad acolo e un surub si o piulita. Nu am gasit nici un tutorial pentru locul respectiv. Nu am gasit nici kitul de garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am gasit vreun tutorial in legatura cu locul respectiv. Din ce am inteles, sunt doua garnituri. Una la piulita aia mare si una la surub. Eu am schimbat-o doar pe aia de la piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit kitul de garnituri pompa injectie PN#: 2 467 010 003 la Romstar Sibiu

 

-          BOSCH – 45 lei / set

-          Star Diesel – 28 lei / set

-          CARGO – 32 lei / set

 

Inca mai caut mecanic. Vreau sa-mi fac timp sa curat bine pompa si sa vad exact unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le pe alea Bosch, macar stii ca-s de la mama lor.

 

Ti-am zis, daca scurgerea de motorina e pe la capul hidraulic, unde am marcat cu rosu in poza, niciun service nu se baga sa schimbe garnitura fara sa dea pompa jos.

 

 In Iasi sunt cativa curajosi care au incercat sa faca asta cu pompa montata si a mers ... in caz ca nu te incumeti tu, poate gasesti si tu un curajos din asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar cum spune si MRC acel 0-ring de la capul hidraulic se poate schimba si pe masina doar ca trebuie urmariti cativa pasi foarte atenti si se rezolva.Cand se desfac suruburile de la corpul capului hidraulic trebuie urmarit in acelasi timp si cele 2 arcuri sa fie presate si se va desface atat cat iti permite sa extragi garnitura.Personal am facut asa ceva pe masina mea dar intai m-am antrenat pe o pompa de injectie care nu imi foloseste ca sa vad exact ce trebuie facut.Pun si cateva poze poate ajuta.

post-15836-0-63463200-1389962220_thumb.j

post-15836-0-74480200-1389962229_thumb.j

post-15836-0-26777900-1389962294_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat. Dat pompa jos, schimbat toate garniturile, calibrata pe stand Bosch, montat la loc, reglat IQ, avans, schimbat curea distributie, spalat motor cu spuma activa sau ceva de genu asta. Arata si merge f bine. Nu am observat sa scoata fum deloc, pare un pic mai puturoasa, dar poate mi se pare, oricum, nu era avion inainte :P dar cica o sa consume si mai putin. Motorul pare a fi mai inchegat are alt zgomot parca, nu mai clantane asa tare. Toata distractia 1000lei. Garantie lucrare 12 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Aveti o recomnadare pentru un service specializat in pompe, vreau sa ii fac in prima faza o costatare si o reglare a avansului.

 

Multumesc, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum s-a rezolvat defectul de la #149 returnat de codul 17656 ?

Am si eu aceeasi problema

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 018 ED
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2155
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06402  
                      VCID: 5CBDE5D4CC3098E
1 Fault Found:
 
17656 - Start of Injection Timing Regulation 
            P1248 - 35-00 - Control Deviation
Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

 

Cum s-a rezolvat defectul de la #149 returnat de codul 17656 ?

Am si eu aceeasi problema

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 018 ED
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2155
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06402  
                      VCID: 5CBDE5D4CC3098E
1 Fault Found:
 
17656 - Start of Injection Timing Regulation 
            P1248 - 35-00 - Control Deviation

 

Verifica in prima faza avansul,daca nu verifica pompa de injectie e posibil sa te lase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zamfir.alexandru87

salut colegilor de pe acest forum am si eu o problema am schimbat pompa de injectie la audi a3 tip motor alh luata de pe un golf 4 tot motor alh si nu vrea sa porneasca ,intrebarea este urmatoarea trebuie sterse ceva erori din calculator sau trebuie rescrisa pompa actuala pentru a fi recunoscuta de calculatorul masini ? va multumesc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul de la solenoid e pus cum trebuie? Primesti 12V pe el? Daca da, scoate si solenoidul si testeaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru.

Nu trebuie imperecheat nimic,in primul rand fa ce a spus si MRC.

1.poti verifica daca odata cu schimbarea pompei distributia e pusa cum trebuie(au fost destule cazuri in care nu a fost pusa cum trebuie)

2.poti sa verifici daca pompa"scuipa"prima data pe cilindrul 1,un fel de"aprindere"(iar au fost cazuri in care pompa sa montat prost).

Dupa mine e unul dintre cele 2 motive,binenteles daca solenoidul primeste curent/functioneaza.

Saptamana frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!