Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

Fratzicule, fac pariu pe ce vrea muschiul lu' matale, ca nu ai pus ulei in cilindrii asa cum am spus dupa ce ai adus pompa de la reparat! Eu am ideea fixa ca aveai cilindrii spalati cu motorina! Spun asta pentru ca acum 3 ani iarna , mi-a luat 2 luni sa pornesc masina mea ( 524TD ) si pana la urma dupa ce am incercat de toate am pus ulei in cilindrii si spre uimirea mea a pornit la prima cheie!!!!! Povestea e lunga si se desfasoara pe un parcurs mai lung ( Predeal- Bucuresti) . Acum cand ma gandesc, ma apuca rasul , dar atunci nu prea imi ardea de ras :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia a fost ca din cauza intinzatorului a sarit pompa de la punct. Problema a fost ca punerea pompei la punctul dat de fabrica nu era ceea ce trebuia ca masina sa porneasca. A aparut un punct nou...nu prea inteleg exact ce si cum, dar pompa a suferit ceva modificari undeva...candva...si facute de cineva cred :lol:

Modificat de kador
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

De ceva vreme mi-a aparut un zgomot mai ciudat la motor. Se manifesta mai ales la relanti si la rece. N-as putea sa-l descriu prea bine, dar tacanitul obisnuit e mult mai pregnant.

Din cand in cand se aude un zgomot mai neregulat.

Dupa ce am fost intr-un service pentru mai multe operatiuni printre care si o curatare de injectoare (numai asta s-a facut la motor), mecanicul mi-a spus ca zgomotul pare sa provina de la pompa de injectie, care din cand in cand functioneaza neregulat.

In august anul trecut am schimbat kitul de distributie. Dupa schimbare, am incercat sa reglam avansul (care nu era prea departe de valorile ideale). Din pacate rezultatul nu a fost prea bun: dupa multiple incercari nu am reusit decat sa-l dereglam si mai rau. Una dintre ipoteze a fost atunci ca s-ar putea ca uzura pompei de injectie sa fie destul de avansata si din cauza asta orice rotire a fuliei de pe cureaua de distributie sa nu genereze o ajustare mica.

Intrebarea este: ce teste si eventual unde se pot face cu masina/vag-com/pompa de injectie (eventual demontata) pentru a se constata gradul de uzura, daca se poate repara pompa, daca nu are nici o problema, etc.

De asemenea, aveti idee cat costa o pompa noua ?

Masina are 126k Km. Erori in ECU nu au fost niciodata (decat chestii minore gen senzor de inchidere centralizata).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modulul engine, measuring bloks, group 000, switch to basic setings, tdi timing, se urmareste care este deviatia avansului static in timp. (trebuie selectat ALH, temperatura motorului sa fie peste 80grdC)

O pompa cu uzura interna mare va fluctua in permanenta avansul static. Tot acelasi rezultat se obtine daca injectorul 3, mai precis senzorul NLS, este defect.

Modificat de ender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Ender, cat este deviatia maxima admisa ca nu am vazut nici o pompa sa puncteze constant in acelasi loc. Parca tot punctuleshte intr-o zona nu doar intr-un punct.. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu cat e "pata" de punctulete mai mare, cu atat e mai rau ... :lol:

Dar intr-adevar si eu as vrea sa stiu cat ar fi deviatia maxima acceptata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

@q-veah

Salut! Sunt curios ce ai mai facut in legatura cu problema pe care ai avut-o, sau o mai ai, fiindca de ceva vreme am si eu aceleasi zgomote. Mentionez ca am verificat avansul si e OK.

Spune-mi te rog, la relantii aveai trepidatii in timp ce apareau zgomotele?(eu nu am trepidatii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare frati dieselisti :D

Am si io o intrebare - care ar fi la motorul de 1.9 cea mai mica presiune de injectie?Tradus - la cati bari poti sa zici ca e moarte pompa si ca tre so skimbi ?

momentan am 35o de bari (test compresie) si cineva ma tot bate la cap ca e limita de presiune la care mai deskide nushce ... si ca maine-poimaine raman cu ea in drum.in schimb "pompagiu" mia zis ca mai merge vreo 2-3 ani cu pompa respectiva.acuma amandoi s mecanici .nu mai stiu pe cine sa cred. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( extras din regulament. te rog sa il respecti.

"2.

- scrierea cu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu zice nimic? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca astepti raspuns cu nerabdare, dar te rog sa iei in considerare si regulamentul...

"Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Raspunsul corect este 700 bar si a fost gasit tot aici pe forum. Deci pompa ta e chiar moarta daca are 350bar .

OFF TOPIC

Calaretule, cind vad astfel de limbaj (in scris) nu prea i-mi mai arde sa raspund la intrebari, asta e adevarul, de asta am raspuns acum desi topicul l-am vazut de cind a aparut .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum masori presiunea de injectie??? test compresie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune pompa pe un banc special de proba, se conecteaza conductele care duc inspre niste "eprubete" gradate, acolo cetesti presiunea pe fiecare injector .

Este o procedura empirica dar se pare ca asa se face :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua tuturor!

O problema care a aparut de cateva zile - Motor AAZ, 1,9, TD-Curge motorina pe la supapa de prea plin de la pompa de injectie. Nu stiu daca asa se numeste exact, este cea "imbracata" in mansonul de cauciuc cu tub de scurgere, banuiesc ca ar fi normal sa pice, dar, de unde inainte era uscat, acum efectiv curge in continuu, si in turatie, si in relanty. Stie cineva cauza si remediul ei? Eventual o adresa sau un numar de telefon al unui specialist in pompe in (apropiere de) Timisoara?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pompa de injectie nu are supapa de prea plin.aia este o capsula pt turbo,care face corelatia cu turbina.odata cu cresterea presiunii in turbo sa creasca si debitul de motorina.acolo unde este mansonul de cauciuc este un surub de reglaj al membranei din acea capsula,care la tine cred ca a patit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este piesa pe unde curge motorina ?

post-2461-1180711020_thumb.jpg

@RZF pe acolo nu se regleaza nici o membrana, membrana este sus in LDA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_G,el spune ca ii curge pe la mansonul de cauciuc cu scurgere,nu pe la surubul de reglare al debitului(cu toate ca daca piulita nu e stransa curge motorina) sau retur(si pe aici daca nu e srans surubul pierde),nu-mi dau seama la ce faci referire.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cat tre sa fie debitul pompei pe vag-com (ce valoare ) pentru un motor 1,9 tdi vw passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF fac referire la piesa de cauciuc care este in dreptunghiul rosu, reglajul debitului este "inrosit" de altcineva si nu la el ma refeream .

@Peteru, ce cod motor ? Oricum nu poti vedea presiunea cu VAG COMul, cel mult poti vedea cantitatea injectata in mg .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_G,pai si nu ne spui ce reprezinta piesa respectiva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF fac referire la piesa de cauciuc care este in dreptunghiul rosu, reglajul debitului este "inrosit" de altcineva si nu la el ma refeream .

@Peteru, ce cod motor ? Oricum nu poti vedea presiunea cu VAG COMul, cel mult poti vedea cantitatea injectata in mg .

la cantitatea injectata m-am referit si eu.Ce valoare tre sa aiba pe VAG? cod motor AHU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_G

Da, pe la piesa de cauciuc pica motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF este pentru surplusul de motorina din pompa de injectie, pe acolo da afara cind este infundat returul .

@peteru valorile optime sunt indicate de VAG_COM, vezi si tu ce valori ai si ce valori sunt optime .

@GabiC verifica traseul de retur catre rezervor sa nu fie infundat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat returul inainte de scrie aici, si era totul in regula. Am desfacut capsula LDA si am descoperit ca era ciupita membrana. Provizoriu, am "dublat-o" cu una din piele, pusa peste cea originala si prinsa si in cele 4 suruburi de la capacul capsulei, pana voi gasi o membrana noua. Deocamdata nu mai curge, sa vedem pe viitor. Multumesc pentru ajutor tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!