Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

Fratzicule, mai bine ma suni si vorbim , ca deja se cam bat campii!!!! Ca idee , sigur problema este din electronica . Ti-am mai zis sa o iei de la efect ( lipsa alimentare fuel cut-off valve ) si sa descoperi cauza ( :) ). Daca vrei neaparat sa bati campii in continuare , poti sa te duci la MEFIN Sinaia unde produc baietii pompe de injectie pentru diverse motoare ( in special tractoare :-) ) . O sa fii surprins de faptul ca sunt doctori in pompe distribuitoare BOSCH . Chiar produc capete hidraulice pentru pompe BOSCH ( cred ca a ta are 11 mm :D ). Poti sa le dai un telefon si sa afli mai multe detalii ... . Pretul unui cap hidraulic este in jur de 100 USD. Dar , repet, NU O SA REZOLVE PROBLEMA!!!!!!!!!!! Incearca ce ti-am zis sau suna-ma!

P.S. Daca vrei , dupa ce o segmentezi si tot nu o sa mearga ( asta sigur! ) pot sa ma ofer sa o vopsim , poate se rezolva asa problema ( :-) ... ) Stiu ca nu iti arde de gluma , dar nu m-am abtinut :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica...e clar ca nu-mi arde de gluma.Pompa a fost desfacuta, capul hidraulic era intreg, la BOSCH i-au schimbat niste supape...acum merge pompa (am pus-o pe tester la reprezentanta BOSCH Cluj). Inainte nu era in stare sa treaca motorina de injectoare...acum are presiunea necesara sa impinga motorina prin injectoare dar motorul tot nu porneste. Nu mai apare eroarea FUEL CUT-OFF VALVE. @thheo: n-am reusit sa incalzesc motorul...era vorba de compresia masurata la rece. DA, e vorba de compresia pe cilindrii!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum scuipa motorina pe la injectoare cand incerci sa o pornesti?

Daca da , toarna cu o seringa niste ulei de motor in cilindrii ca sa o ajuti sa faca compresie. Tot nu am inteles , din ce cauza nu mai aveai alimentare la fuel cut-off valve ?. Cum a aparut alimentarea intre timp :salut: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai o intrerupere la alimentarea (electrica) a valvei cutt-off.

La vechiul passat era sa dau jos pompa din cauza electrovalvei (mai veche, dar tot acelasi principiu). Am descoperit ca nu se mai tinea decat intr-o lita. Am schimbat papucul si s-a rezolvat.

Banuiesc ca e cam aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum scuipa motorina pe la injectoare cand incerci sa o pornesti?

Daca da , toarna cu o seringa niste ulei de motor in cilindrii ca sa o ajuti sa faca compresie. Tot nu am inteles , din ce cauza nu mai aveai alimentare la fuel cut-off valve ?. Cum a aparut alimentarea intre timp :) ?

DA alinica, acum scuipa motorina prin injectoare. ALIMENTAREA a aparut dupa "excursia" cu pompa in mana la BOSCH Cluj!! Inainte nu aveam alimentare din cauza unor supape/valve...care au fost schimbate la reprezentanta BOSCH unde au pus-o pe tester si probabil din cauza lor nu se alimenta corespunzator. Inainte de astea...scuipa motorina pe conductele de la injectoare(cu conductele desfacute de la injectoare)...iar cand atasam conductele pe injectoare (cu injectoarele scoase afara din motor binenteles...)nu aparea nici urma de motorina in capatul lor, nici strop. Acum cand s-a intors de pe tester...scuipa motorina la greu prin injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e compresia la rece s-ar putea sa fie bine.

Verifica mai intai punerea la punct, cureaua, etc.

Baga putin ulei in cilindri (10-20ml/cilindru), pune injectoarele si mai incearca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun un aparat de masura pe electrovalva...apoi pun pe contactul fara a da la demaror! Timp de aproximativ 10 secunde aparatul indica curent pe electrovalva ...dupa care indica ZERO curent pe ea. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ce tensiune indica ap de masura cand il pui pe elcetrovalva?

Daca este sub tensiunea bateriei cu pana la 0.5-1V mai mica e bine.

Daca e mai mica da atat nu e bine.

FA altceva. Deconecteaza electrovalva. Pune electrovalva pe direct (conectata direct la baterie). Aparatul de masura pe cablurile ce vin la electrovalva. Da la demaror. Vezi ce obtii.

Daca porneste si dispare tensiunea de pe electrovalva (masurata de ap de masura) ceva nu e in regula.

Incearca, poate porneste.

Este posibil ca dupa un anumit timp de stationare, cu contactul pus, ECU sa deconecteze electrovalva, pt a nu consuma bateria. Nu stiu exact, dar s-ar putea.

BAteria in ce stare este? Are suficienta putere ca sa obtii turatia minima necesara (parca minim 50 rot/min)? Sa nu cumva sa fie ceva si cu demarorul.

Este posibil, ca daca porneste, sa nu stea prea mult pornit pt ca ECU, daca taie curentul la electrovalva, sa taie si comanda la pompa de injectie si sa o opreasca(daca pompa este cu comanda electrica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 10,5 - 11 V...am incercat si sa pun eletrovalva pe direct alimentata de la baterie. Cu un injector scos afara scuipa motorina la greu!!! Am incercat si alimentare separata...dintr-o sticla...tot nu vrea sa porneasca...curios, nu? Bateria e noua...dar o ajuta un robot la ora actuala, s-a dus si ea saraca de 1 saptamana de cand se incapatzaneaza sa porneasca masina!!!

Nu se pune problema daca porneste...pentru ca NU PORNESTE !!! In alea cca 10 secunde cat primeste curent ar trebui sa porneasca maca o secunda...dar nu vrea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm . Iti recomand calduros sa verifici distributia!!!!! Daca este perfecta, ( desi nu cred asta ) incearca sa pui totusi putin ulei in cilindri ( pe la bujii sau pe la injectoare ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kador, daca dai la demaror IN TIMPUL celor 10 secunde porneste masina? Daca da si apoi se opreste dupa cele 10 secunde atunci electrovalva aia e comandata eronat de cineva si acel cineva e vinovat. Cel mai probabil e comandata de o alarma (din fabrica - cum am patit eu, sau una montata ulterior care se poarta anormal). Un bun electrician ar trebui sa te rezolve.

DACA asta e problema. De ce spui in semnatura ca trebuie sa te desparti de aceasta masina? Sper ca nu e vorba de aceasta problema. Ar fi o mare greseala inclusiv din punct de vedere financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica..am verificat distributia si e OK. A fost primul lucru verificat dupa oprirea masinii!!!

andrei... nu porneste masina in timpul celor 10 secunde. DELOC!!! N-am mai auzit-o pornita de 3 saptamani aproape ...La chestia cu alarma m-am gandit si eu...am pe masina, pe langa cea de fabrica si un ALCAR H22 parca...sper ca nu am fost atat de prost incat sa o blochez din telecomanda (stiu ca are si o functie antifurt care taie curentul la motor...) dar daca alimentez separat eletrovalva cu curent si injectoarele suipa n-ar trebui sa porneasca???? Mai poate taia curentul si altundeva??? Bordul il alimenteaza cu curent...

Trebuie sa ma despart de ea din motive financiare...desi ma durea sufletul la gandul ca n-am alta solutie...dar acum se cere singura vanduta!!! Deja seamana a RAZBUNARE!!! (Banuiesc ca dupa reparatie o sa-mi faca turbina "cu ochiul"...cronologic vorbind...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat distributia dupa de zici ca ai adus pompa de la reparat? Exista posibilitatea ca sa fi sarit de la punct dupa ce ai verificat-o prima data ...

Oricum e bine sa mai verifici inca o data , tinand cont ca ai dat jos pompa de injectie. Se intampla sa mai sara distributia cate un dinte , in clipa in care tot incerci sa o pornesti ..... Deci mai verifica acum cu atentie distributia!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA alinica...:D si tot degeaba. Cred ca tot la electronica ramane problema...probabil vreun releu...sau cine mai stie!!!????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus VAG-ul la masina ? Apare vreo eroare? Ai pus ulei in cilindri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci rost de schemele electrice ale masinii si apoi sa incerci sa determini cauza. Se poate. Eu am facut asta singur (si cu ajutorul unui prieten spre finalul operatiunii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica...nici una.Nimic nou.Au fost niste baieti de la CLuj de la Bosch la masina, au schimbat parca un releu sau doua, un senzor si tot degeaba. Mecanicul zice ca pune la punct si mototrul si pompa...dar din spusele lui pompa e CUMVA (nu ma intrebati despre ce e vorba ca habar n-am) citez "intoarsa cu 180 GRADE"...adica injecteaza motorina in cilindru mai tarziu decat trebuie... Nu stiu daca ma intelege cineva ce vreau sa zic, dar asta mi s-a spus...nu injecteaza motorina in momentul in care pistonul e in pozitia pentru admisie. Deja e o ceatza totala...cred ca o duc la reprezentanta... SIBIU sau CLUJ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia vor zice "trebuie schimbata pompa". Vor schimba pompa pe o groaza de bani, va merge si pompa veche care o vor lua ei o vor repara cu vreo 100E max si o vor revinde cu 1500EUR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bancul de test BOSCH a dat OK pentru pompa...nu-mi fac probleme ca voi auzi chestia asta. Daca nu, ori arunc eu pompa ori arunca aia bancul de proba!!! Ma bazez totusi pe faptul ca au testere mai performante la reprezentanta - rezulta diagnosticare mai exacta - sau ca au mai intalnit astfel de probleme...ca doar n-oi fi eu cel mai cel ...sa "inventez" cu masina mea o noua defectiune la AUDI A4!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca cei care s-au uitat la pompa ta si ti-au reparat-o au pus ceva pe dos.... In mod normal exista un canal de pana , dar ceva s-a intamplat ...

Pompa nu este defecta , doar a fost gresit asamblata ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica..mi-e greu sa cred ca la nemti o piesa se poate ansambla in 2 feluri...mai ales ca zici ca exista canal de pana. Dar tot ce se poate... Oricum, baietii de la BOSCH au venit si joi si au mai desfacut inca 1 data pompa (cand au schimbat releele si senzorul)...si nu prea cred ca si a doua oara au repus-o tot rau! S-a lucrat mult prea mult pe partile complicate posibile cauze ale defectiunii...incat incep sa cred ca e o problema minora...dar tot de electronica!!!

Nu facem intalnirea de primavara maine la SEBES? :) Reparam si masina mea ... ne si vedem... :D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A PORNIT!!!!...ce a avut???? Nici mecanicii nu stiu...si la cati "meseriasi" si-au dat cu parerea la fata locului, chiar nu stie nimeni cum s-a reparat. Tot ce au stiut sa-mi spuna e ca au pornit-o cu o pompa de injectie de GOLF II ... si a pornit la prima cheie. Apoi au pus pompa de la AUDI si a pornit la fel de bine si cu aia desi inainte nu pornise cu ea vreo 7-8 zile. Baietii de la Bosch mi-au schimbat ceva relee de comanda si un senzor (nu stiu de care si unde dar daca ma duc azi la service din nou intreb...desi sunt slabe sanse ca ei sa stie)... Inca se mai gandesc ca s-ar fi putut sa sara de la punct, dar in cazul asta rog cunoscatorii forumului sa-mi spuna daca asta a putut cauza defectarea pompei si a releelor ...sau a fost ceva electric care a dus la sarirea de la punct???

Problema a ramas insa bordul pe care nu mai functioneaza turometrul si kilometrajul (asta din urma "sare" non-stop ca disperatul)...restul ceasurilor de pe bord merg...

Per total: reparat pompa de injectie, schimbat bujii, interventia baietilor de la BOSCH cu tot ce au schimbat si peste toate astea cugetatul mecanicilor (oare si asta se plateste???????) = 450 EUR!!!!

Stau si ma intreb OARE CE MAI URMEAZA???? atata timp cat mi-au zis ca de pe partea electronica sa stau linistit...sunt releele noi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!